Realme-puhelimet

Liittynyt
06.02.2018
Viestejä
1 351
Tilasin espanjan amazonista X2 Pro valkoinen 8/128 mallin. Lähti tulemaan italiasta. No sama kai tuo. Mistä muut on omansa hommanneet?
 
Liittynyt
11.01.2020
Viestejä
9
Morjes, aattelin tuon x2 pro luurin tilailla tuolta Ranskan Amazonista ja tuli vaan mieleen että tuleeko siinä laturin päätynä sellainen mikä käypi meidän pistorasiaan suoraan? Ranskan amazonista saa nimittäin halvemmalla kuin espanjan....
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
345
Mites tuo zoomi kameras toimii tossa x2 prossa? Onko hyvää laatua?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.01.2020
Viestejä
3
Saisko tuon realme x2 tilattua Suomeen jostain? Lukee Amazonissa että ei toimiteta Suomeen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 692
Saisko tuon realme x2 tilattua Suomeen jostain? Lukee Amazonissa että ei toimiteta Suomeen.
Amazonissa on ollut jo pidemmän aikaa bugi, jonka vuoksi jokaisen tuotteen kohdalla lukee tuo 'does not ship to Finland'. Kyllä sen saa ihan normaalisti tilattua.
 
Liittynyt
29.01.2020
Viestejä
3
Pitääpä melkein laittaa tilaukseen. Minkä maan amazonista olisi paras tilata?
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 629
Pitääpä melkein laittaa tilaukseen. Minkä maan amazonista olisi paras tilata?
.es myyjänä Amazon itse, saksan puolella taas myyjänä Realme Direct-kauppa FBA:na.
Eli es olisi luotettavampi takuun puolesta mutta eipä se saksakaan paha ole koska FBA.
 
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
388
Realme X, Realme XT, Realme X2, Realme X2 Pro, Realme 3 Pro ja Realme 5 Prolle luvattu Android 11 päivitys
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
345
Realme julkasi tänään uuden x50 pro mallin tulossa "huhtikuussa"

Halvin 8/128gb malli 599€. Vaikuttaa kyllä kovalta tuohon hintaan!
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
423
Alkoi näköjään lataamaan android kybää kun heitti purevpn Intiaan. X2 pro EU.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
345
GSMArenalta tullut arvostelut puhelimista:
Realme 6: Realme 6 review
Realme 6i: Realme 6i review
Realme 6 Pro: Realme 6 Pro review
Realme X50 Pro 5G: Realme X50 Pro 5G review

Ainoastaan tuo Realme 6i vaikuttaisi olevan pieni pettymys, kaikki muut mallit saaneet erinomaiset arvostelut. Tuo uusi Realme UI vaikuttaa ihan lupaavalta, ilmeiseti paljon lähempänä stock Androidia kuin aikaisempi ColorOS.
Olihan tuon 6i akunkesto aika älytön. Ja tosiaan kyll tuo x50 vähän houkuttelisi siihen 600€ hintaan.
 

Rn7

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
53
Tänään lähti Realme 6 tilaukseen Amazon.es:stä. Ei ole mitään aiempaa kokemusta Realmen puhelimista, mutta arvostelut saivat vakuuttuneeksi. Ennakkoon hirvittää puhelimen koko, joka on mallia hirviö verrattuna nykyiseen Nokia 6.1 -puhelimeen, mutta eiköhän siihen totu.
 
Liittynyt
27.01.2020
Viestejä
69
Onko jossain näkynyt vielä 6pro versiota myynnissä? Tuntuu että vain normi 6 versiota näkee, banggoodistakin saa vain sen ilmoituksen tilattu kun tulee varastoon
 

Rn7

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
53
Realme 6 saapui tänään ja on pysynyt tiukasti hyppysissä paketin avaamisesta lähtien. Vaikuttaa oikein loistavalta hankinnalta.

Muutamia hyviä juttuja:
  • sormenjälkitunnistin toimii erittäin hyvin
  • käyttis melko puhdas ja asetukset laajasti muokattavissa
  • käyttö erittäin pehmeää ja sulavaa
  • kamera
Huonoja puolia ei ole tullut vielä vastaan, mutta varmasti niitäkin jossain kohtaa ilmaantuu.
 
Liittynyt
14.10.2017
Viestejä
61
Realme 6 saapui tänään ja on pysynyt tiukasti hyppysissä paketin avaamisesta lähtien. Vaikuttaa oikein loistavalta hankinnalta.

Muutamia hyviä juttuja:
  • sormenjälkitunnistin toimii erittäin hyvin
  • käyttis melko puhdas ja asetukset laajasti muokattavissa
  • käyttö erittäin pehmeää ja sulavaa
  • kamera
Huonoja puolia ei ole tullut vielä vastaan, mutta varmasti niitäkin jossain kohtaa ilmaantuu.
Oma Realme 6 on vielä matkalla suomeen.
Puhelimen mukanahan on suojakuori, mutta olen yrittänyt katsella siihen sopivaa wallet-tyylistä kannellista suojakuorta.
Ei tunnut olevan saatavilla euroopasta, mutta Kiinasta näyttäisi saavan Oppo Realme 6 -puhelimeen.
Tarkoittaako se samaa puhelinta kuin tämä euroopassa myytävä Realme 6?
 

Rn7

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
53
Oma Realme 6 on vielä matkalla suomeen.
Puhelimen mukanahan on suojakuori, mutta olen yrittänyt katsella siihen sopivaa wallet-tyylistä kannellista suojakuorta.
Ei tunnut olevan saatavilla euroopasta, mutta Kiinasta näyttäisi saavan Oppo Realme 6 -puhelimeen.
Tarkoittaako se samaa puhelinta kuin tämä euroopassa myytävä Realme 6?
Sama laite pitäisi olla kyseessä. Laitoin samaan aikaan kotelon ja parit panssarilasit (tai vastaavat lärpäkkeet) tilaukseen, kun tilasin puhelimen. Saa nähdä mitä tulee, mikäli tulee.
 
Liittynyt
04.05.2020
Viestejä
17
Olen tullut tulokseen, että omassa käytössä on melkein sama onko puhelin 200€ arvoinen tai yli 500€ arvoinen, niin käytössäni se kestää 2 vuotta. Uutta vailla olisin, budjetti n. 300€. Olen katsellut Amazonin valikoimaa ja hieman sekaisin menee malleja katsellessa. Mikä noista 150-300€ malleista olisi paras seuraavaksi kahdeksi vuodeksi?

Miten näihin Realme mallehin tulee noita tietoturvapäivityksiä halvempien mallien osalta? Versiopäivityksiä varmaan tulee yksi?

Edit. Huomenna onkin Realme 6 Pron Eurooppa julkaisu, joten täytyykin katsoa meneekö hinta paljonkin yli 300€.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 692
Kyllä tuo Realme 6 riittää omiin tarpeisiin. Ajattelin laittaa tilaukseen Saksan Amazonista. Onkohan nuo kaikki nyt näitä Eurooppa-versioita?


En itse löytänyt mainintaa tiedoissa vai enkö vain itse löydä :D.
Kyllä kaikki EU:ssa myydyt luurit ovat EU-versioita, ellei toisin mainita. Amazonista tilatun Realme 5 Pron sai ihan Suomen kielelle ja pistokekin oli perus EU-plugi.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
192
Sunnuntai-iltana tilaus Saksan Amazoniin, tänään toi Posti Realme 6:n. Pikatestin perusteella sujuva käyttää, ja aiempia puhelimia vähemmän turhia sovelluksia poistettavaksi tuoreeltaan. Asetusvalikoissa riittää räplättävää, jos haluaa hieroa säätöjä. Näyttö kerää rasvaisia sormenjälkiä ihmeen nopeasti.
 
Liittynyt
01.08.2017
Viestejä
2 741
Sunnuntai-iltana tilaus Saksan Amazoniin, tänään toi Posti Realme 6:n. Pikatestin perusteella sujuva käyttää, ja aiempia puhelimia vähemmän turhia sovelluksia poistettavaksi tuoreeltaan. Asetusvalikoissa riittää räplättävää, jos haluaa hieroa säätöjä. Näyttö kerää rasvaisia sormenjälkiä ihmeen nopeasti.
Niin näissähän uusimmissa on heti realme UI käytössä, eikä sitä ColorOS?

Viime vuonna oli Realme X2 käytössä (myin pois), mutta käyttömukavuus oli vähän mitä oli, mutta siinä oli ColorOS, mutta mitä lukenut muualta niin realme UI kuulemma korjannut lähes kaiken mikä mua ärsytti ColorOS käytössä, etenkin liittyen niihin kaikenmaailman blotwaresovelluksiin yms
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
192
Niin näissähän uusimmissa on heti realme UI käytössä, eikä sitä ColorOS?

Viime vuonna oli Realme X2 käytössä (myin pois), mutta käyttömukavuus oli vähän mitä oli, mutta siinä oli ColorOS, mutta mitä lukenut muualta niin realme UI kuulemma korjannut lähes kaiken mikä mua ärsytti ColorOS käytössä, etenkin liittyen niihin kaikenmaailman blotwaresovelluksiin yms
Realme UI on, ja bloatwarea todella vähän verrattuna muihin android-puhelimiin mitä on tullut itse käytettyä tai mitä olen kehnompitaitoisille tutuille virittänyt käyttökuntoon.
 
Liittynyt
06.02.2018
Viestejä
1 351
X2 pron akun tilanne näyttää tuolta. Ladattu 40 000 mah verran. Bugaako mittaus vai kuis?

Screenshot_2020-05-08-08.jpg
 
Liittynyt
04.05.2020
Viestejä
17
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
192

Nyt olis saatavilla 6 Pro:ta Amazonista hintaan 350€. Mitä mieltä olette, että onko järkeä sijoittaa 100€ enemmän Pro malliin, kun itsestä vähän tuntuu vähäisiltä nuo ominaisuudet mitä Pro:n mukana tulee :hmm:
Sehän riippuu ihan siitä, mihin puhelintaan tarvitse, ja onko 100 € sinulle merkittävä rahasumma vai ei. Itselle peruskäyttöön, työsähköposteille, satunnaisiin Skype-kokouksiin (rip) ja melkein yhtä satunnaiseen pelailuun on aina riittänyt 200-300 euron puhelin. Toisten mielestä järkevää on ostaa Iphone tonnilla, halvemmissa malleissa ja muissa merkeissä ei ole riittäviä ominaisuuksia. Statussymboliksi Realmestä ei ole sen enempää hyötyä prolla kuin ilman.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 071

Nyt olis saatavilla 6 Pro:ta Amazonista hintaan 350€. Mitä mieltä olette, että onko järkeä sijoittaa 100€ enemmän Pro malliin, kun itsestä vähän tuntuu vähäisiltä nuo ominaisuudet mitä Pro:n mukana tulee :hmm:
Jos ei ole tarvetta telekameralle eli 2x optiselle zoomille, niin oikeastaan sama ottaa Realme 6. Suorituskykykin on samalla tasolla molemmissa puhelimissa. Realme 6:ssa tosin on MediaTekin prosessori eli custom ROM tuki voi olla heikompaa tulevaisuudessa.
 
Liittynyt
27.01.2020
Viestejä
69
349€ lähtöhinta 6pro:lle tuntui aika kovalta. Toki saa kaikenlaista, mutta loppupeleissä ei paljoa enempää kuin normi 6 versio tarjoaa. Myös pettymys että oranssi väri, mikä Intian (?) Markkinoilla näkyi ei Eurooppaan saapunut.
Piti alunperin tuo Pro tilailla, mutta odotettua kovempi hinta oli vähän meh, niin päätin että pistetään kuitenkin vähän enemmän rahaa kiinni ja X2 Pro tuli tilattua Espanjan Amazonista
 
Liittynyt
04.05.2020
Viestejä
17
Joo taittaa olla tuo perus 6 hyvä hinnakseen. Euroopan ulkopuolella noiden kahden mallin hintaero on pieni, mutta tietenkin Euroopassa ei.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
345
325e tais löytyy tuo 6pro ja siinä 8/128gb ja 6 samalla setillä maksaa 277 eli n. 50e eroa.
Mutta ei noissa paljon muuta eroa ole ku kamerat.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
247
Vieläkös Amazon on näille fiksuin ostopaikka vai löytyykö muita järkeviä vaihtoehtoja jo?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
345
Amazon taitaa olla ainut mistä näitä oikeestaan saa. Suomesta ei taida löytyä mutta "RDE" toimittaa suomeen. Mielummin kyllä itse tilaisin amazonista kuin RDE:ltä.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 071
Vieläkös Amazon on näille fiksuin ostopaikka vai löytyykö muita järkeviä vaihtoehtoja jo?
Amazon taitaa olla ainut mistä näitä oikeestaan saa. Suomesta ei taida löytyä mutta "RDE" toimittaa suomeen. Mielummin kyllä itse tilaisin amazonista kuin RDE:ltä.
RDE:n lisäksi myös Hobbyhallista löytyy Realmen puhelimia mutta sekin taitaa nykyään olla virolainen pulju. Amazonista ainakin itse näitä tilailisin.
 
Liittynyt
04.05.2020
Viestejä
17
Tuli useampi päivä pohdittua vaihtoehtoja ja lopulta laitoin tuon Realme 6 tilaukseen hyvän hintalaatusuhteen vuoksi. Toivotaan, että tuolla se kaksi vuotta taas menisi mutkitta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
4 205
Uutta tavaraa ulkona:



Quick Charge 4 in/out
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
345
Siellä tosiaan nyt myös eu puolelle julkastu uutta tavaraa vaikka muille jakaa. x3 superzoom / 6s / muutama kello sekä tuo power bank ja nuo buds air neo (apple kloonit)

 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 484
Viestejä
4 163 893
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom