Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nämähän meni nopeesti. Katselin tuossa hetken ja mietin että tilaan realme 5 äidilleni 123€ mutta nyt jo loppunu kaikki mallit.
Espanjan amazonista myös oman tilasin ja Italiasta tuliTilasin espanjan amazonista X2 Pro valkoinen 8/128 mallin. Lähti tulemaan italiasta. No sama kai tuo. Mistä muut on omansa hommanneet?
Amazonissa on ollut jo pidemmän aikaa bugi, jonka vuoksi jokaisen tuotteen kohdalla lukee tuo 'does not ship to Finland'. Kyllä sen saa ihan normaalisti tilattua.Saisko tuon realme x2 tilattua Suomeen jostain? Lukee Amazonissa että ei toimiteta Suomeen.
Saksasta ainakin olisi ilmaiset postit ja -8% 'kuponki'.Pitääpä melkein laittaa tilaukseen. Minkä maan amazonista olisi paras tilata?
.es myyjänä Amazon itse, saksan puolella taas myyjänä Realme Direct-kauppa FBA:na.Pitääpä melkein laittaa tilaukseen. Minkä maan amazonista olisi paras tilata?
Realme X, Realme XT, Realme X2, Realme X2 Pro, Realme 3 Pro ja Realme 5 Prolle luvattu Android 11 päivitys
Olihan tuon 6i akunkesto aika älytön. Ja tosiaan kyll tuo x50 vähän houkuttelisi siihen 600€ hintaan.GSMArenalta tullut arvostelut puhelimista:
Realme 6: Realme 6 review
Realme 6i: Realme 6i review
Realme 6 Pro: Realme 6 Pro review
Realme X50 Pro 5G: Realme X50 Pro 5G review
Ainoastaan tuo Realme 6i vaikuttaisi olevan pieni pettymys, kaikki muut mallit saaneet erinomaiset arvostelut. Tuo uusi Realme UI vaikuttaa ihan lupaavalta, ilmeiseti paljon lähempänä stock Androidia kuin aikaisempi ColorOS.
Oma Realme 6 on vielä matkalla suomeen.Realme 6 saapui tänään ja on pysynyt tiukasti hyppysissä paketin avaamisesta lähtien. Vaikuttaa oikein loistavalta hankinnalta.
Muutamia hyviä juttuja:
Huonoja puolia ei ole tullut vielä vastaan, mutta varmasti niitäkin jossain kohtaa ilmaantuu.
- sormenjälkitunnistin toimii erittäin hyvin
- käyttis melko puhdas ja asetukset laajasti muokattavissa
- käyttö erittäin pehmeää ja sulavaa
- kamera
Sama laite pitäisi olla kyseessä. Laitoin samaan aikaan kotelon ja parit panssarilasit (tai vastaavat lärpäkkeet) tilaukseen, kun tilasin puhelimen. Saa nähdä mitä tulee, mikäli tulee.Oma Realme 6 on vielä matkalla suomeen.
Puhelimen mukanahan on suojakuori, mutta olen yrittänyt katsella siihen sopivaa wallet-tyylistä kannellista suojakuorta.
Ei tunnut olevan saatavilla euroopasta, mutta Kiinasta näyttäisi saavan Oppo Realme 6 -puhelimeen.
Tarkoittaako se samaa puhelinta kuin tämä euroopassa myytävä Realme 6?
Kyllä kaikki EU:ssa myydyt luurit ovat EU-versioita, ellei toisin mainita. Amazonista tilatun Realme 5 Pron sai ihan Suomen kielelle ja pistokekin oli perus EU-plugi.Kyllä tuo Realme 6 riittää omiin tarpeisiin. Ajattelin laittaa tilaukseen Saksan Amazonista. Onkohan nuo kaikki nyt näitä Eurooppa-versioita?
En itse löytänyt mainintaa tiedoissa vai enkö vain itse löydä.
Sunnuntai-iltana tilaus Saksan Amazoniin, tänään toi Posti Realme 6:n. Pikatestin perusteella sujuva käyttää, ja aiempia puhelimia vähemmän turhia sovelluksia poistettavaksi tuoreeltaan. Asetusvalikoissa riittää räplättävää, jos haluaa hieroa säätöjä. Näyttö kerää rasvaisia sormenjälkiä ihmeen nopeasti.
Niin näissähän uusimmissa on heti realme UI käytössä, eikä sitä ColorOS?
Viime vuonna oli Realme X2 käytössä (myin pois), mutta käyttömukavuus oli vähän mitä oli, mutta siinä oli ColorOS, mutta mitä lukenut muualta niin realme UI kuulemma korjannut lähes kaiken mikä mua ärsytti ColorOS käytössä, etenkin liittyen niihin kaikenmaailman blotwaresovelluksiin yms
Realme 6 Pro 6,6 Zoll FHD+ Display DualSIM Smartphone 8GB RAM + 128GB ROM Quad-Kamera Lightning Rot: Amazon.de: Elektronik
Realme 6 Pro 6,6 Zoll FHD+ Display DualSIM Smartphone 8GB RAM + 128GB ROM Quad-Kamera Lightning Rot: Amazon.de: Elektronikwww.amazon.de
Nyt olis saatavilla 6 Pro:ta Amazonista hintaan 350€. Mitä mieltä olette, että onko järkeä sijoittaa 100€ enemmän Pro malliin, kun itsestä vähän tuntuu vähäisiltä nuo ominaisuudet mitä Pro:n mukana tulee![]()
Jos ei ole tarvetta telekameralle eli 2x optiselle zoomille, niin oikeastaan sama ottaa Realme 6. Suorituskykykin on samalla tasolla molemmissa puhelimissa. Realme 6:ssa tosin on MediaTekin prosessori eli custom ROM tuki voi olla heikompaa tulevaisuudessa.Realme 6 Pro 6,6 Zoll FHD+ Display DualSIM Smartphone 8GB RAM + 128GB ROM Quad-Kamera Lightning Rot: Amazon.de: Elektronik
Realme 6 Pro 6,6 Zoll FHD+ Display DualSIM Smartphone 8GB RAM + 128GB ROM Quad-Kamera Lightning Rot: Amazon.de: Elektronikwww.amazon.de
Nyt olis saatavilla 6 Pro:ta Amazonista hintaan 350€. Mitä mieltä olette, että onko järkeä sijoittaa 100€ enemmän Pro malliin, kun itsestä vähän tuntuu vähäisiltä nuo ominaisuudet mitä Pro:n mukana tulee![]()
Vieläkös Amazon on näille fiksuin ostopaikka vai löytyykö muita järkeviä vaihtoehtoja jo?
RDE:n lisäksi myös Hobbyhallista löytyy Realmen puhelimia mutta sekin taitaa nykyään olla virolainen pulju. Amazonista ainakin itse näitä tilailisin.Amazon taitaa olla ainut mistä näitä oikeestaan saa. Suomesta ei taida löytyä mutta "RDE" toimittaa suomeen. Mielummin kyllä itse tilaisin amazonista kuin RDE:ltä.