Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä samaa, meni tosin nopeasti ohi.Muutama minuutti sitten tuli Fatal Error sivua ladattaessa.
Painoiko yks turkulainen taas vahingossa väärää nappia?Poistettiin yksi käyttäjä ja sen myötä +2000 viestiä eli siitä varmaan johtui.
Ei onnistu täälläkään. Näyttää olevan koko hakutoiminto pimeänä avainsanahakua lukuunottamatta.Saako muut omat vanhat viestinsä ladattua? Mulla jää vaan kellottaan.
Joo, kyllä se on myönnettävä että nämä ovat yleistyneet ja juuri eilen kun oli joskus 12-13 aikaan isompi tahmailu, niin Sampsa kommentoi siihen että samaan aikaan oli menossa tietokannassa siivoustoimenpiteitä. Vaikka käyttäjäpäässäkin voi olla joskus ongelmia, niin veikkaan että suurin osa näistä selittyy juuri sillä, että palvelinpäässä joku taustaprosessi tekee jotain ja puhti loppuu.Niin usealla näitä satunnaisia ongelmia on, että vaikea uskoa että kaikilla olisi omassa koneessa / netissä vikaa. Vielä täällä varmaan keskiarvoisesti käyttäjät ymmärtävät jumittelun paljon paremmin kun jonkun muun foorumin käyttäjät. Itse 400/100 valokuitu ping 1-2ms silti ihan selkeästi noita hidasteluja välillä esiintyy.
Kannattaa myös katsoa tämän ketjun aloituspostaus. Siellä on päivittyvät graafit sivuston nopeudesta.Niin usealla näitä satunnaisia ongelmia on, että vaikea uskoa että kaikilla olisi omassa koneessa / netissä vikaa.
Mulla toimii kyllä, DNA myös.Tietääkö joku miksi tämä sivusto ei löydy ollenkaan jos käytössä on DNA:n dns?
Tietääkö joku miksi tämä sivusto ei löydy ollenkaan jos käytössä on DNA:n dns?
Jos toisella toimii ja toisella ei, niin sanoisin Nerkoonille että vika on siellä käyttäjän päässä. Kokeilepas komentoriviltä administratorina "ipconfig /flushdns" ja sitten "nslookup bbs.io-tech.fi". Mitä se sanoo?Mulla toimii kyllä, DNA myös.
Tosin, enpä ottanut huomioon että Nerkoonin viestistä on jo tovi aikaa. En tuohon aikaan tainnut sivustolla vierailla, joten voi olla joku hetkellinen hikka myös DNA:n resolvereissa.Jos toisella toimii ja toisella ei, niin sanoisin Nerkoonille että vika on siellä käyttäjän päässä. Kokeilepas komentoriviltä administratorina "ipconfig /flushdns" ja sitten "nslookup bbs.io-tech.fi". Mitä se sanoo?
Hyvä kysymys. Heti kun toisen DNA:n dns:n tilalle laittoi Cloudflaren dns:n niin alkoi löytymäänTosin, enpä ottanut huomioon että Nerkoonin viestistä on jo tovi aikaa. En tuohon aikaan tainnut sivustolla vierailla, joten voi olla joku hetkellinen hikka myös DNA:n resolvereissa.
No minä kehtaan, koska tätä tapahtuu usein. Tai mikä nyt on kenellekin ongelma, sehän vaihtelee. En tarkoita äskeisen kaltaista että sivu on kokonaan alhaalla, vaan sitä että sivu hidastelee lataamisessa. Itse en pidä että joudun odottamaan latausta joskus sekunteja, se ei ole hyvä käyttökokemus. Selvä ero muihin käyttämiini sivuihin. Aina voi tietysti kiistää ikävän asian, mutta ehkä terveempää olis pohtia onko väitteessä perää.
Mjooh, ei ole kivaa. Lainaan itseäni:Tästä on nyt tultu vielä paljon huonompaan suuntaan. Tahmaaminen on entistä yleisempää ja pahempaa, ja alkaa olla aika ärsyttävää käyttää tätä sivustoa. Ja vika ei ole käyttäjän puolella, koska muut sivustot vaan toimii ilman lagailua. Voisi ajatella että tietotekniikkafoorumilla tällaista ei kovin kauaa siedettäisi. Voihan olla että asia on jo työn alla, mutta mitään kommentointia en ole asian tiimoilta huomannut. Toivottavasti homma korjataan, kun sivusto on muuten oikein hyvä.
Joo, kyllä se on myönnettävä että nämä ovat yleistyneet ja juuri eilen kun oli joskus 12-13 aikaan isompi tahmailu, niin Sampsa kommentoi siihen että samaan aikaan oli menossa tietokannassa siivoustoimenpiteitä. Vaikka käyttäjäpäässäkin voi olla joskus ongelmia, niin veikkaan että suurin osa näistä selittyy juuri sillä, että palvelinpäässä joku taustaprosessi tekee jotain ja puhti loppuu.
En myönnä mitäänRahat menneet Mustangiin ja ajosimu-vehkeisiin?
Postaus lagas äsken aika pahasti. Mietin, että miksi me tähän ketjuun postailaan jos niitä ei noteerata millään tasolla,
Onko tälle tehty siis mitään, kahvipöydässä naureskeltu logeille?Kyllä täällä tilannetta seurataan ja sen mukaan toimitaan, näistä raporteista on myös jälkikäteen helppo todeta palvelimen päästä tapahtuma-aikoja logeista.