Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko muilla hitauden kanssa ongelmia?? Vähän väliä jää junnaamaan johonkin. Odotetaan bbs isäntää tai githuppia tai ties mitä.
Edge selain kyseessä. Evästeet välillä poistanut myös ja ei mitään vaikutusta.
Tätä junnaamista on jatkunut jo aika kauan. Toinen mitä mietin että onko tuossa Edgessä vika. Pitää kokeilla tekeekö Chromella samaa.Hyvin satunnaisesti jää jotain sivulatauksia junnailemaan, mutta en tiedä onko oma netti vai io-tech. Varmaan jälkimmäinen jos muillakin samaa ongelmaa.
Yhdeksän aikaan meni koko hosti nurin, nyt korjattu ja pelittää taas."The 500 Internal Server Error" on tervehtinyt tänään iltamassa aika ahkerasti. Jotain muutostöitä menossa, vai mikä mättää?
Saatto olla kaheksan aikaan jos ihan suurennoslasillaYhdeksän aikaan meni koko hosti nurin, nyt korjattu ja pelittää taas.
Siitä voisi aina olla hyötyä kun raportoi näistä ongelmista, että mitä operaattoria käyttää, kun joskus käynyt niin, että vain tietyltä operaattorilta tuntuu hommat tökkivän.
Koska itse olen tässä selaillut nyt foorumia reilun puolen tunnin ajan, enkä ole huomannut minkäänlaista ongelmaa, kuten tuossa yläällä olevat.
Operaattorina siis Telian kuitu.
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator at [no address given] to inform them of the time this error occurred, and the actions you performed just before this error.
More information about this error may be available in the server error log.
Apache/2.4.18 (Ubuntu) Server at bbs.io-tech.fi Port 80
Ei mulla ainakaan ja olen selannut foorumia aamukasista saakka lähes taukoamattaTänään foorumi tilannut 2 kertaa, nyt kännykällä täällä kun läppärillä ei onnistu. Kaikki muu toimii, paitsi tämä.
Ei mulla ainakaan ja olen selannut foorumia aamukasista saakka lähes taukoamatta
Samoin Dna 4G ja io-tech lopetti toiminnan joskus pe iltapäivällä eikä ole vieläkään ok (la klo 01).
Eli koska käytit vain dna:n nettiä et päässyt io-techiin. Jos olisit laittanut wifin puhelimesta kiinni olisit sillä päässyt tänne. Samoin jos olisit jakanut koneelle netin puhelimen kautta.Puhelimessa on Elisan liittymä, mutta käytössä oli Wifi. Pöytäkoneella en myöskään päässyt io-techin sivulle, enkä myöskään foorumeille. Netti on Dna:lta.