Rallin MM-sarja Kausi 2024

Samilla ei Neuvillen tuuria. Oja oli syvempi ja siitä kippaus.

111111111111.jpg
Pajari.jpg
 
Ogier keskeytti taas ajovirheeseen. Jopas on mestarilla epävarmuutta.
 
Kukahan teki viimeisen päätöksen. Jotain ei ole Toyotallakaan tehty oikein kun ei Kallea kiinnosta lähteä puolustamaan merkkimestaruutta...
 
Kukahan teki viimeisen päätöksen. Jotain ei ole Toyotallakaan tehty oikein kun ei Kallea kiinnosta lähteä puolustamaan merkkimestaruutta...
Ogier ajoi mestaruudesta tähän aamuun saakka. Päätökset on varmaan tehty ajat sitten.

Mistä muuten tiedät ettei Kallea kiinnosta?
 
Ogier ajoi mestaruudesta tähän aamuun saakka. Päätökset on varmaan tehty ajat sitten.

Mistä muuten tiedät ettei Kallea kiinnosta?
Haisee siltä, siitä tiedän. Jos olisi ollut halua ja kiinnostusta auttaa merkkimestaruudessa pysymisessä, Kalle ois voinu todeta että hei tottakai tuun, perun nää muut hommat tästä eipä nämä niin tähdellisiä olisi ollutkaan. Kallen ei tarvi edes rahan takia osallistua kaikenlaisiin pyyntöihin, kyseessä ois ollu Toyotan maine ja kunnia, mutta se sivuutettiin aika kylmästi, josta vedän johtopäätöksen ettei viitsi kovin lojaali kuitenkaan jostain syystä olla.


Latvala kertoo, että hän kysyi hallitsevaa maailmanmestaria Kalle Rovanperää ajamaan Japanissa. Rovanperä ajaa tällä kaudella vain osan kilpailuista.

– Kalle valitettavasti vastasi, että koettakaa pojat pärjätä. Se oli hänen kanssaan sovittu tälle vuodelle. Jouduimme käyttämään sen kortin kesällä. Onneksi ensi vuonna Kalle ajaa täyden vuoden, mikä on todella tärkeää.

Aika nokkavalta kuulostaa nuoren klopin pärjäilyjä vaan toivotella ja hymyillä auringonlaskuun taskut täynnä käteistä. Kuitenki Toyota mahdollistanu aika paljon asioita Kallen uralla.
 
Haisee siltä, siitä tiedän. Jos olisi ollut halua ja kiinnostusta auttaa merkkimestaruudessa pysymisessä, Kalle ois voinu todeta että hei tottakai tuun, perun nää muut hommat tästä eipä nämä niin tähdellisiä olisi ollutkaan. Kallen ei tarvi edes rahan takia osallistua kaikenlaisiin pyyntöihin, kyseessä ois ollu Toyotan maine ja kunnia, mutta se sivuutettiin aika kylmästi, josta vedän johtopäätöksen ettei viitsi kovin lojaali kuitenkaan jostain syystä olla.




Aika nokkavalta kuulostaa nuoren klopin pärjäilyjä vaan toivotella ja hymyillä auringonlaskuun taskut täynnä käteistä. Kuitenki Toyota mahdollistanu aika paljon asioita Kallen uralla.
No tuskinpa se nyt noin on vaan tokaissut, lienee lopuksi kannustukseksi todennut.
Kalle on myös Toyotalle tärkeä ja toisinpäin, eiköhän siellä olla ihan molemmilla puolilla samaa mieltä.
 
Haisee siltä, siitä tiedän. Jos olisi ollut halua ja kiinnostusta auttaa merkkimestaruudessa pysymisessä, Kalle ois voinu todeta että hei tottakai tuun, perun nää muut hommat tästä eipä nämä niin tähdellisiä olisi ollutkaan. Kallen ei tarvi edes rahan takia osallistua kaikenlaisiin pyyntöihin, kyseessä ois ollu Toyotan maine ja kunnia, mutta se sivuutettiin aika kylmästi, josta vedän johtopäätöksen ettei viitsi kovin lojaali kuitenkaan jostain syystä olla.




Aika nokkavalta kuulostaa nuoren klopin pärjäilyjä vaan toivotella ja hymyillä auringonlaskuun taskut täynnä käteistä. Kuitenki Toyota mahdollistanu aika paljon asioita Kallen uralla.
Kyllähän se itse kutakin pistäisi vtuttamaan jos on sovittu vajaasta kaudesta ja että nyt otetaan eroa lajista. Sitten tallipäällikkö soittele TAAS että tuutko ajamaan.
 
No tuskinpa se nyt noin on vaan tokaissut, lienee lopuksi kannustukseksi todennut.
Kalle on myös Toyotalle tärkeä ja toisinpäin, eiköhän siellä olla ihan molemmilla puolilla samaa mieltä.
Niin tuskinpa se sentään. Tuskin on Jarimatti edes kysellyt, kunhan keksii kivoja uutisia.

Lopuksi lienee yhdessä todenneet kun on tiimissä paskat autot kun ei tiellä pysy, tai siis lie Kalle totes ja siksi ei tule.
 
Kallella on sopimus tietystä määrästä ralleja ja ne on ajettu jo tälle kaudelle, eipä tuossa sen kummempaa ole. Ei tuommoisia puolikkaita kausia muuten vaan oteta, että joo, soitelkaa sitten jos tulee tiukka paikka niin tuun kyllä ajeleen, yks oli tuommoinen kun Ogier ajoi reggessä kolarin ja silloin kalle meni ajamaan, mutta se oli poikkeustilanne. Eikä se mikään maailmanloppu ole Toyotalle jos eivät merkkimestaruutta tänä vuonna voita.
 
Kyl ois tavallaan melkonen sensaatio mikäli Neuville vielä menettäis MM-tittelin Tänakille..
 
Kyl ois tavallaan melkonen sensaatio mikäli Neuville vielä menettäis MM-tittelin Tänakille..
Noh, ralli on rallia. Neuvillella oli paikka ratkaista, mut viimeiseen kisaan siirtyi. MUTTA vaatii käytännössä, että Neuville keskeyttää ja jää nollille (tai saa max 4p), mut ainaha se mahdollista on Japanin teillä. Ton lisäksi Tänak tietty kans tarttis vähintään 26 pistettä yhteensä.
 
Noh, ralli on rallia. Neuvillella oli paikka ratkaista, mut viimeiseen kisaan siirtyi. MUTTA vaatii käytännössä, että Neuville keskeyttää ja jää nollille (tai saa max 4p), mut ainaha se mahdollista on Japanin teillä. Ton lisäksi Tänak tietty kans tarttis vähintään 26 pistettä yhteensä.
25pts riitttää koska enemmän kokonaiskisan voittoja.

Neuville on kyllä vetänyt koko kauden voittavalla lottolapulla että ihme jos ei Japanissa kolise isommin.
 
Katsutaa on vähä parjattu, mut kehutaan kans ku on syytä. Sunnuntailta nappas täyden potin ja pelasti paljon pisteitä Ogierin tyriessä. Yhteensä 22 pojoa viikonlopulta. Tommosia pisteitä vaa tasaisesti läpi kauden ja taistelis mestaruudesta tai olis ainaki peesissä. E: Toki Evans kans 24 pistettä viikonlopulta.
 
Kyllähän se itse kutakin pistäisi vtuttamaan jos on sovittu vajaasta kaudesta ja että nyt otetaan eroa lajista. Sitten tallipäällikkö soittele TAAS että tuutko ajamaan.
Ihmisiä soitellaan töihin vapaapäivinä jatkuvasti. Joo, ei oo ehkä pakko mennä, mutta kyllä tuo nyt aika paljon lojaalisuudesta tai paremminkin sen puutteesta tallia kohtaan kertoo, kun ei kysyttäessä viitsi lähteä ratkaisevaan kisaan. Aivan vitun sama mitä sopimuksessa seisoo, mutta kun talli tarvii apua, niin silloin autetaan, eikä toivotella mitään tsemppejä. Välillä melkeen toivoo, että lähtisi helvettiin koko sarjasta, kun ei kerran ajelu maistu.
 
Ihmisiä soitellaan töihin vapaapäivinä jatkuvasti. Joo, ei oo ehkä pakko mennä, mutta kyllä tuo nyt aika paljon lojaalisuudesta tai paremminkin sen puutteesta tallia kohtaan kertoo, kun ei kysyttäessä viitsi lähteä ratkaisevaan kisaan. Aivan vitun sama mitä sopimuksessa seisoo, mutta kun talli tarvii apua, niin silloin autetaan, eikä toivotella mitään tsemppejä. Välillä melkeen toivoo, että lähtisi helvettiin koko sarjasta, kun ei kerran ajelu maistu.

Maikkarin mukaan ei ole "lähetelty tylyjä terveisiä", vaan Latvala oli jo Chilessä "maanitellut" Rovanperää ajelemaan lisää kisoja. Kalle teki edellisessä kisassa sen mistä maksetaan. Sen jälkee Toyotalla olikin jo parempi tilanne ja tässä kisassa olikin mahikset about tasapisteisiin ennenku Ogier möhli.

– Kyllä mä vähän yritin jo tos aikaisemmin Chilessä, mutta Kalle vain totesi mulle aikalailla, että koettakaa pojat pärjätä. *naurahdus*


e: ja Rovanperähä lähti puhelinsoitosta suoraan lomilta lentokoneeseen Ogieria tuuraan tällä kaudella jo kertaalleen ja hoiti silloinki työnsä täydellisesti. Eipä sekää tosin olis välttis onnistunut, jos kisa olisiki ollut tuolloin Japanissa saakka.
 
Viimeksi muokattu:
Omasta mielestä täysin oikea päätös kallelta että ei lähtenyt tuonne japaniin. Sopimus on sopimus ja ajetaan ne määrät kisoja mitä sopimuksessa lukee ja sillä selvä.
Ens vuonna sitten on taas kallella täysi kausi, ja toivottavasti virtaa riittää hyvin kun on saanut vähän lomaa rallista, kalle on ajanut nyt putkeen vuosia ihan pikkupojasta asti, moni ei vissiin ymmärrä että kuinka paljon valmistautumista yksi ralliviikonloppu vaatii, jos sitä verrataan rata-autoiluun.
 
Alkaa jari-matilla olla paineita : paras auto ja parhaat kuskit, silti molemmat mestaruudet karkaamassa naapuri-leiriin. Tätä ei toyotalla ehkä hyvällä katsota ,aletaan miettiä onko kaikki hyvin tallin sisällä mukaan lukien tallipäällikköllä joka itsekin olisi mieluummin ajamassa rallia eikä päällikköä esittämässä.
 
Alkaa jari-matilla olla paineita : paras auto ja parhaat kuskit, silti molemmat mestaruudet karkaamassa naapuri-leiriin. Tätä ei toyotalla ehkä hyvällä katsota ,aletaan miettiä onko kaikki hyvin tallin sisällä mukaan lukien tallipäällikköllä joka itsekin olisi mieluummin ajamassa rallia eikä päällikköä esittämässä.
Evans ja Katsuta parhaat kuskit? Ehkei nyt kuitenkaan. Sehän se ongelma tällä kaudella on, kun se keihäänkärki tahtoo lepäillä. Tuskin tässä muuten Toyotalla olisi hädän päivää. Ja toki Kallen ja Sebin mokailut on maksanut paljon pisteitä tällä kaudella.
 
Eipä se jarimatti sille kauheasti voi jos pojat ei pysy tiellä. Ogier on kolmesta viime kisasta kaksi mokannut ihan itse.
 
En usko että Latvalalla on hädän päivää. Nää annettiin luultavasti jossain kylpylässä nää mestaruudet jo viimevuonna Hyundaille. Sillä joukkueella mennään mikä on saatavilla ja Toyotan joukkue halusi lomailla ja leikkiä tänä vuonna.
 
Omasta mielestä täysin oikea päätös kallelta että ei lähtenyt tuonne japaniin. Sopimus on sopimus ja ajetaan ne määrät kisoja mitä sopimuksessa lukee ja sillä selvä.
Ens vuonna sitten on taas kallella täysi kausi, ja toivottavasti virtaa riittää hyvin kun on saanut vähän lomaa rallista, kalle on ajanut nyt putkeen vuosia ihan pikkupojasta asti, moni ei vissiin ymmärrä että kuinka paljon valmistautumista yksi ralliviikonloppu vaatii, jos sitä verrataan rata-autoiluun.
Kuten Maikkarin toimittaja Mikko Hyytiä asian ilmaisi:
Tervepäinen nuorimies.
 
En nyt ihan ymmärrä mihin sitä Kallea tarvitaan noissa Japanin tallipisteissä ja erityisesti kun tällaisella välikaudella siinä on sellainen vajaa 50% sauma että vetää jossain kohtaa pellolle.
Ogier, Evans, Katsuta: kuka sieltä heivattaisiin tallipisteistä? Katsuta kotirallissaan sen jälkeen kun voitti super sundayn viimeksi?
Ei tuohon voi oikein muuta sanoa kuin Kallen sitaatti "koittakaapa pärjätä".
 
Ikävä kyllä se on 90% varmaa että katsuta tulee ajamaan japanissa todella rankasti ulos, pitää vain toivoa että ei ole mitään huonoja aitoja sun muuta tiellä sitten jos/kun kolisee ihan kunnolla. Katsuta on itse sanonut että vetää nyt ensimmäistä kertaa full attack päällä ja hakee voittoa, voi kolista aika helvetin pahasti.
 

Japanin MM-rallin ohjelma 2024:​

Torstai 21.11.​

2.01Testierikoiskoe, Kuragaike Park (2,75 km)
12.05EK1 Toyota Stadium 1 (2,15 km)
23.19Huolto A, Toyota Stadium (15 min)

Perjantai 22.11.​

00.44EK2 Isegami's Tunnel 1 (23,67 km)
1.44EK3 Inabu/Shitara 1 (19,38 km)
3.12EK4 Shinshiro 1 (17,41 km)
5.27Rengashuolto, Inabu Donguri Koubou (15 min)
6.32EK5 Isegami's Tunnel 2 (23,67 km)
7.32EK6 Inabu/Shitara 2 (19,38 km)
9.00EK7 Shinshiro 2 (17,41 km)
11.35EK8 Okazaki SSS 1 (2,54 km)
11.44EK9 Okazaki SSS 2 (2,54 km)
12.44Huolto B, Toyota Stadium (45 min)
23.19Huolto C, Toyota Stadium (15 min)

Lauantai 23.11.​

1.05EK10 Mt. Kasagi 1 (16,47 km)
2.03EK11 Nenoue Kougen 1 (11,60 km)
3.16EK12 Ena 1 (22,79 km)
5.04Rengashuolto, Nakatsugawa Park (15 min)
6.05EK13 Mt. Kasagi 2 (16,47 km)
7.08EK14 Nenoue Kougen 2 (11,60 km)
8.16EK15 Ena 2 (22,79 km)
11.07Huolto D, Toyota Stadium (45 min)
12.05EK16 Toyota Stadium 2 (2,15 km)
23.26Huolto E, Toyota Stadium (15 min)

Sunnuntai 24.11.​

00.39EK17 Nukata 1 (20,23 km)
1.35EK18 Lake Mikawako 1 (13,98 km)
2.38EK19 Nukata 2 (20,23 km)
4.49Rengashuolto, Toyota Stadium (15 min)
5.17EK20 Toyota Stadium 3 (2,15 km)
7.15EK21 Lake Mikawako 2, Power Stage (13,98 km)
 
Neuvillellä hajosi "mystisesti" autosta tehot, ottaa takkiin pari minuuttia per EK ja ei tuosta kai lauantain pisteille enää nousta kun ei tämä mikään Safari-ralli ole. Saakohan tuota ennen huomista/sunnuntaita kuntoon...
Eli näyttäisi siltä että piste-ero on 7 sunnuntaille mennessä, olettaen että Tänak voittaa lauantain ja ajaa maaliin.
 
Viimeksi muokattu:
Neuville putoaa kokoajan alaspäin.
"Teknisistä murheista kärsinyt Hyundain Thierry Neuville ei ollut saanut ongelmia korjattua huollossa, vaan karu totuus paljastui heti pätkän alussa. Neuville joutui vain linkuttamaan kohti maalia ja menetti hirvittävästi aikaa.

– Luonnollisesti emme pystyneet korjaamaan ongelmaa, se on selvää. Yritämme tietysti taistella ja minimoida aikamenetyksen. Kauden aikana tehty kova työ nousee nyt todella arvoonsa, Neuville sanoi pätkän maalissa."
 
Pitkä on matka Neuvillella könytä ylöspäin. Sijalla 20

RALLI.png
 
Viimeksi muokattu:
Neuvillellä hajosi "mystisesti" autosta tehot, ottaa takkiin pari minuuttia per EK ja ei tuosta kai lauantain pisteille enää nousta kun ei tämä mikään Safari-ralli ole. Saakohan tuota ennen huomista/sunnuntaita kuntoon...
Eli näyttäisi siltä että piste-ero on 7 sunnuntaille mennessä, olettaen että Tänak voittaa lauantain ja ajaa maaliin.
Jahas, tämähän voi mennä jännäksi. Joutuis Neuvilleki pitään vauhtia sunnuntaina eikä luottaa siihen, että Tänak ei ois tarpeeksi nopea.
 
Sunnuntailta 6 pistettä riittää, eli aika paljon pitää sunnuntainakin tapahtua että mestaruus lipuu taas kerran ohi.. Toki mahdollista.
 
Sunnuntailta 6 pistettä riittää, eli aika paljon pitää sunnuntainakin tapahtua että mestaruus lipuu taas kerran ohi.. Toki mahdollista.
Niin riippuu ihan että saako ne sitä autoa kuntoon. Jos ottaa jokaiselta pitemmältä EK:lta 2 minuuttia takkiin niin pistesaldo on 0 ja Tänak voittaa mestaruuden.
Nyt on tämän päivän osalta ns. normaalit staget ajettu niin periaatteessa tuosta jotain pari pinnaa voisi tulla lauantailta jos saa auton korjattua.
Lähinnä siis itseäni mietityttää että miten isoa remonttia on sääntöjen puitteissa mahdollista tehdä ennen huomista?
 
Pitäis ehjällä autolla tosiaan keretä pari pistettä ottaa ja toi Pajarin tilanne on kyllä aika hyvä mutta kisa on pitkä.
 
Huomenna kisataan kunnolla tai ainakin Tänak ja Neuville. Tänakille :thumbsup: !!
"Tänakille tuli tallikaverin ongelmien myötä pieni oljenkorsi titteliin. Jos Neuville ei onnistu nousemaan lauantaina kuudenneksi, mestaruudesta käydään hurja taisto Japanin rallin päätöspäivänä sunnuntaina."
 
Just joo Neuvillen autossa ongelmia ja vasta 15:s ja Tänak johtaa!
Jep, siitä on jo hyvin keskusteltu ketjussa. Kiitos nollapostaus-chat-onelinerista.

Montako tuossa luokassa ajaa, vai meneekö ne pisteet kokonaiskilpailun sijoituksen mukaan.
Siis mietin että saiko tänään pisteitä vai ei jos huomenna ajaa malliin,
Emt, enkä jaksa tarkastaa, ku on vielä näitä osa-aikakuskejakin. Neuvillella on kyl mahikset päästä vielä iha pisteillekki, jos auto huomenna toimii. Rally2:set on niiiin paljon hitaampia Japanissa, että minuuttienki takaa-ajo on mahdollista. Lauantain päätteeksi annetaan ehdolliset pisteet, jotka saa, jos ajaa rallin maaliin. Sunnuntaina on iha oma kisansa taas. Ens kaudella muuttuu jo uudestaan, koska tämän kauden systeemi on vihattu kuskien että katsojien kannalta.

Onpa vaa ärsyttävä seurata tätä, ku ei oikee tiiä missä mennää. Yöllä ne vissii taas lauantai "aamupäivän" ainaki vetää?
 
Jep, siitä on jo hyvin keskusteltu ketjussa. Kiitos nollapostaus-chat-onelinerista.


Emt, enkä jaksa tarkastaa, ku on vielä näitä osa-aikakuskejakin. Neuvillella on kyl mahikset päästä vielä iha pisteillekki, jos auto huomenna toimii. Rally2:set on niiiin paljon hitaampia Japanissa, että minuuttienki takaa-ajo on mahdollista. Lauantain päätteeksi annetaan ehdolliset pisteet, jotka saa, jos ajaa rallin maaliin. Sunnuntaina on iha oma kisansa taas. Ens kaudella muuttuu jo uudestaan, koska tämän kauden systeemi on vihattu kuskien että katsojien kannalta.

Onpa vaa ärsyttävä seurata tätä, ku ei oikee tiiä missä mennää. Yöllä ne vissii taas lauantai "aamupäivän" ainaki vetää?
Onhan tossa se, että jännitys säilyy nyt Sunnuntaihin, ellei Tänak joudu ongelmiin. Muutenkin toi Rally 1 kaipaisi lisää autoja. Käytännössä siis rajua kulujen karsimista, jotta saataisiin autoja lisää. Ehkä siirtyvät Rally 2 autoihin vai joko toi on päätetty? Kisat jatkuu la aamuyöstä jotain yhden aikaan, joten siihen samaan aikaan luultavasti
sunnutainakin aloittavat? Kyllähän toi Neuville on menossa, mutta Tommi Mäkinen ainakin muistaa, että mitä vaan voi tapahtua.
 
Onhan tossa se, että jännitys säilyy nyt Sunnuntaihin, ellei Tänak joudu ongelmiin. Muutenkin toi Rally 1 kaipaisi lisää autoja. Käytännössä siis rajua kulujen karsimista, jotta saataisiin autoja lisää. Ehkä siirtyvät Rally 2 autoihin vai joko toi on päätetty? Kisat jatkuu la aamuyöstä jotain yhden aikaan, joten siihen samaan aikaan luultavasti
sunnutainakin aloittavat? Kyllähän toi Neuville on menossa, mutta Tommi Mäkinen ainakin muistaa, että mitä vaan voi tapahtua.
Hybridit ainaki poistuu heti tän kauden jälkee. Siitä ainaki pisteet, että eivät hyväksyneet rahan lypsämistä. Kallein yksittäinen kulu. Alle puoleen miljoonaan on uutisissa puhuttu, että olis tavoite uusilla säännöillä. Nykyää ku ovat kaiketi siinä miljoonassa eurossa.
 
Nyt kulkee Neuvillen auto taas normaalisti ja voitti esim SS11. Kyllä tuosta kahdeksanneksi nousee lauantain pisteisiin, jolloin Tänak kaventaa 15 pinnalla mutta paljon jäisi vielä sunnuntaille kirittävää.
Neuvillelle riittäisi siis käsittääkseni 8. sija lauantailta + 5. sija sunnuntailta + varmisteleva Power stage ilman pisteitä.
 
Stage results FORUM8 Rally Japan 2024
Ihmettelin mitä Tanakille tapahtu EK12:lla, mutta se näemmä keskeytettiin turvallisuussyistä.
Ei tullut ostettua tätä rallia, ni pitää seurailla tuolta linkin takaa tai "Legit Reddit™ " linkistä ;)
Joo eipä tota Japanin rallia kovin helpolla seuraa ellei valvo öitä. Toki parit eekoot nyt aamullaki ollu.

Neuville kyl painaa meneen, toivottavasti paineet on lopulta liikaa ja loppuu ralli kesken :) Neuville ku on tupannu ottaan iisisti normaalisti, ku on voittajana. Sunnuntai-pisteet on hälle sopineet. Poweri ei koskaan, jos on jo ollu hyvillä pisteillä. Katsojan kannalta olisi hyvä, jos jotain lievempää mokailua sattuis ja jatkais huomenna vielä suuremmilla paineilla. "EI ei ei, tän piti olla jo selvä. EN voi hävitä mestaruutta".
 
Hybridit ainaki poistuu heti tän kauden jälkee. Siitä ainaki pisteet, että eivät hyväksyneet rahan lypsämistä. Kallein yksittäinen kulu. Alle puoleen miljoonaan on uutisissa puhuttu, että olis tavoite uusilla säännöillä. Nykyää ku ovat kaiketi siinä miljoonassa eurossa.
Suunta on oikea, mutta kyllä ne vieläkin törkeän hintaiset monelle ovat, ellei sponsoreita löydy. Kisojen ja viihteen kannalta sais olla autoja enemmän.
Toivottavasti eivät sähköön siirry kuten on jo rallicrossissa MM-tasolla.
 
Suunta on oikea, mutta kyllä ne vieläkin törkeän hintaiset monelle ovat, ellei sponsoreita löydy. Kisojen ja viihteen kannalta sais olla autoja enemmän.
Toivottavasti eivät sähköön siirry kuten on jo rallicrossissa MM-tasolla.
No jos alle puolen miljoonan päästään, nii ei oo enää rally2:sta kaukana. 200-300ke noiki maksaa? Sähköön eivät ole siirtymässä. e: 400ke on tavoite ollut joskus huhtikuussa uutisoinnin perusteella.
 
flag
Neuville Thierry - Wydaeghe M.

"We are struggling with brakes the whole afternoon."

Lisää ongelmia Neuvillella.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
259 186
Viestejä
4 504 245
Jäsenet
74 337
Uusin jäsen
Sipulix

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom