Rallin MM-sarja Kausi 2024

On kieltämättä erikoinen tapaus, heti vikan kisalla kynnyksellä mainita, että ei muute soppari jatku. Homma on jo vuosia toiminut kuitenkin. En usko, että on Ennistä kyse.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä ymmärsin että Enni on tiennyt jo tovin tuosta että ei hommat jatku Samin kanssa, ei Sami sitä ole Japanin kisan aikoihin ilmoittanut vaan paljon aiemmin jo. Ihan ymmärrettävää jos on huomannut että tarvitsee jotain muutosta esim Rally1 puolelle. Se on kuitenkin aivan eri kuin esim Rally2.
 
Kyllä ymmärsin että Enni on tiennyt jo tovin tuosta että ei hommat jatku Samin kanssa, ei Sami sitä ole Japanin kisan aikoihin ilmoittanut vaan paljon aiemmin jo. Ihan ymmärrettävää jos on huomannut että tarvitsee jotain muutosta esim Rally1 puolelle. Se on kuitenkin aivan eri kuin esim Rally2.
Tiedä sit, mut Ennin julkiset ulostulemat ei siitä kerro

Mälkönen yllättyi​

Sunnuntaina alkuillasta Mälkönen kommentoi uutista Instagram-tilillään.


Hän ei osannut odottaa sitä.

– Samin päätös tehdä muutos yllätti minut ja olen ymmärrettävästi hyvin surullinen siitä. Tämä ei ollut päätös, jonka halusin, Mälkönen kirjoittaa.

ja Sami itsekin vielä vähän tarkensi:
Maanantaina Pajari halusi tarkentaa, ettei päätös suinkaan syntynyt enää sunnuntaina mestaruusjuhlissa.

– Tein sen jo ennen kisaa ja kerroin siitä Ennille. Kyse ei ollut mistään kisan jälkeisestä yllätyksestä, Pajari sanoi.

Luulis, että asiasta on enemmänki keskusteltu, mut se nyt jäi kertomatta kuitenki.


e: Maikkarilla vähä erilailla kirjoitettu; on keskusteltukin.
– Päätimme tiedottaa julkisesti kartanlukijamuutoksesta sunnuntaina kisan jälkeen. Päätös oli tehty ennen (Japanin) kisaa ja keskusteltu läpi Ennin kanssa. Siitä ilmoittaminen heti kisan jälkeen ei siis ollut yllätys hänelle, Pajari kommentoi.
 
Viimeksi muokattu:
En ihan ymmärrä median kritiikkiä tosta miten asia on hoidettu, eiköhän se ole ihan sovussa ja keskustellen hoidettu että tarvitaan muutosta. Ja Pajari on se kuljettaja siinä, ja jos hän kokee tarvitsevansa jotain mitä Enniltä ei siihen ole tuoda niin ei siinä ole ihmettelemistä.
 
Jos kyseessä olisi vaikka Markku Mälkönen, niin eihän koko asiasta mitään sen ihmeempää juttua olisi tullut, mutta koska nainen, niin pakkohan nyt syynä on olla vähintään naisvihan ym. paskaa.
 
Jos kyseessä olisi vaikka Markku Mälkönen, niin eihän koko asiasta mitään sen ihmeempää juttua olisi tullut, mutta koska nainen, niin pakkohan nyt syynä on olla vähintään naisvihan ym. paskaa.
No ehkä se sit niin on, jos asian tuo itse esille ilman, että kukaan muu tollaisesta on puhunut. Enpä oo nähny missää mediassa, että oltais spekuloitu naiseudesta. Lähin on tämä, jossa voisi ehkä rivien välistä sellaista joku lukea:

– Taustoista ei nyt tiedä, mutta se olisi ymmärrettävin syy, jos henkilökemiat eivät pelaa. Tiedossahan on myös se, että kuljettaja–kartanlukijapari on enemmän neljän seinän sisällä kuin moni aviopari. He istuvat niin paljon samassa autossa, että jos kemia ei pelaa, niin siitä tulee kyllä hampaiden kiristelyä.
– Silloin se kannattaisi kyllä kertoa molempien osalta suoraan, jos se näin on. Kyllähän sen molemmat aistivat, ei vain toinen, Tahko toteaa.

ja tuokin vain yksittäinen kommentti ja liittyy ihan yleisesti henkilökemiaan, ei eri sukupuoliin. Ennihän tota päätöstä kummasteli (eli ei oo saanu kuvaa, että olisi jotain ongelmaa tai tehny asioita väärin?), mut ehkäpä Pajari aatellu että rally1:ssa täytyy kehittyä nopeemmin ja tarvii kokeneen tyypin vierelle? Jos siellä Hussi tai joku muu ei-niin-kokenut istuu ens kaudella, nii mitvit :D


Eipä tuossa kartturin vaihtamisessa ole mitään ihmeellistä, vaihtoihan Neuvillekin kartturia ihan yllättäen juuri ennen 2021 kauden alkua.

Yks esimerkki ja sen perusteella iha perushommaa? Mielestäni nää on vaa poikkeuksia, jotka vahvistaa sääntöä, että kuljettajakaksikot on melko pitkäikäisiä. e: "ei mitää ihmeellistä" on kyl jo vähättelyä.
 
Viimeksi muokattu:
....

ja tuokin vain yksittäinen kommentti ja liittyy ihan yleisesti henkilökemiaan, ei eri sukupuoliin. Ennihän tota päätöstä kummasteli (eli ei oo saanu kuvaa, että olisi jotain ongelmaa tai tehny asioita väärin?), mut ehkäpä Pajari aatellu että rally1:ssa täytyy kehittyä nopeemmin ja tarvii kokeneen tyypin vierelle? Jos siellä Hussi tai joku muu ei-niin-kokenut istuu ens kaudella, nii mitvit :D

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli...kysymyksia-se-olisi-ymmarrettavin-syy/9053698
Linkistä poiminta
Vielä erikoisemmaksi tilanteen tekee se, ettei Toyotalla ollut maanantain tiedotustilaisuudessaan esitellä Pajarin uutta kartturia.

Nyt kaikki tuntuu väntävän aiheesta juttua minä kerkiävät. ei tässä nyt WRC mestarista ollut kyse, vaan kuskeista, tai siis kuskista joka sai ensimmäisen kauden sopparin ko sarjaan.

No jos vanha kartturi olisi tuolla istunut, tieten että potkut tuli, niin olisko se nyt ollut hienoa, (oletan että tilaisuus koski ensikautta).

Ja kuten usampikin kirjoittanut niin kuskeilla ne kakkoskuskit on menneisydyessäkin vaihtuneet, hyvää , kypsää tässä on se että nuori kuljettaja ei nyt lähde liikoja avautuun syistä, sitä en tiedä onko entinen kartturi nyt ihan hakenut sitä huomiota mitä joku postaus on saanut.
 


Yks esimerkki ja sen perusteella iha perushommaa? Mielestäni nää on vaa poikkeuksia, jotka vahvistaa sääntöä, että kuljettajakaksikot on melko pitkäikäisiä. e: "ei mitää ihmeellistä" on kyl jo vähättelyä.
Suninenkin on vaihtanut kartanlukijaa kaksi kertaa, ei tuo kartanlukijan vaihtaminen varsinkaan kauden päätteksi ole mitään uutta. Jos se homma ei kuskin mielestä toimi tarpeeksi hyvin niin silloin se kartturi pitää vaihtaa, nuo ralliviikonloput on pitkiä rupeamia.

 
Eiköhän Ennille töitä löydy, WRC2 mestaruus ei ole huono cv:ssä.
Lindholmin Joonan ex-kartturi Hussi nyt sitten lukee Latvalan nuotteja ens vuonna.
 
Viimeksi muokattu:
Suninenkin on vaihtanut kartanlukijaa kaksi kertaa, ei tuo kartanlukijan vaihtaminen varsinkaan kauden päätteksi ole mitään uutta. Jos se homma ei kuskin mielestä toimi tarpeeksi hyvin niin silloin se kartturi pitää vaihtaa, nuo ralliviikonloput on pitkiä rupeamia.

Taas yks yksittäinen tapaus eikä tossakaa oltu just nosteessa ja voitettu mestaruutta. Mtu eikait siinä jos joidenki mielestä on vaa täysin normaalia toimivan näköinen yhteistyö lopettaa. Tottahan toki siinä jokin syy on, mutta että iha perusjutulta vaikuttais, hehe. Nimenomaan ei ole normipäivä vaihtaa kartturia, nii tottaha se keskustelua herättää .

e: tässä tapauksessa ensin vähä negatiivista keskustelua, ku oli jotenki köpösti ilmoitettu. Lisäksi jätetty fanit kummasteleen, että no miksi? Sit sen myötä lähetään tietty spekuloimaan.
 
Viimeksi muokattu:
No, ens vuonna Pajarilla on uran neljäs kartturi joten vaihtaa niitä varmaan useammin kuin kalsareita. Ei tuosta mitään sukupuoliasiaa saa ellei väkisin yritä. Mielenkiintoista nähdä miten kausi sujuu kun saa koko kauden vetää WRC1:llä.
 
Jatkoa saagaan; Mahdollisia seuraajia Ennille on kertaalleen eläköityneet, pari varteenotettavaa ja uudet junnut.

34-vuotiaalla Mälkösellä on jo yli vuosikymmenen kokemus kartturin roolista. MTV Urheilun asiantuntija Riku Tahko muistuttaa, että kyseessä on jo todella kokenut kakkoskuski.
– Kuka on nyt sitten tämä käänteentekevä kartanlukija, joka pystyy jotain noin paljon enemmän tuomaan pöytään, koska aika harvalla alkaa olla enemmän kokemusta kuin esimerkiksi Ennillä MM-sarjan osakilpailuista, Tahko kysyy.

 
Suninenkin on vaihtanut kartanlukijaa kaksi kertaa, ei tuo kartanlukijan vaihtaminen varsinkaan kauden päätteksi ole mitään uutta. Jos se homma ei kuskin mielestä toimi tarpeeksi hyvin niin silloin se kartturi pitää vaihtaa, nuo ralliviikonloput on pitkiä rupeamia.

Teemuhan on vaihtanut jo Lehtisenkin pois viereltä 2021 kaudelle. Tosin siihen viereen silloin palasi Markkula ja siitä lähtienhän nuo on yhdessä tulleet jo muutaman vuoden. Lappi ajanut koko uransa Fermin kanssa, tähän tulee muutos jos jatkaa vielä. Rovanperä myös jo pitkään Halttusen kanssa, Pietikäinen toki luki silloin Latvian aikaan nuottia.

Ulkomaalaisista sitten Tänakilla on menossa neljäs kartturi WRC uralla, vaikka onkin nyt Järveojan kanssa jo useamman vuoden yhdessä autossa istunut. Loeb ja Ogier molemmat joutuneet vaihtamaan kartturia samasta syystä kuin Lappi joutuu, jos jatkaa haluaa eli kartturit on jääneet eläkkeelle.

----

Lähinnä nyt mietityttää kuka siihen Pajarin vierelle istahtaa, ei täällä nyt ainakaan liikaa ole potentiaalisia kokeneita vaihtoehtoja. Jos siis kokenutta kaveria siihen viereen haetaan. Palaako Marko Salminen vierelle istumaan? Vai Anttila eläkepäiviltä? Suninen lyö hanskat tiskiin ralliuran kannalta ja Markkula viereen?

Toivotaan nyt ettei tuo kartturivaihto sekoita sen pahemmin ensi vuoden kuvioita Pajarin osalta ja suoritukset pääluokassa ovat nousujohteisia, sekä toivottavasti myös Enni löytää uuden penkin, vaikka EP:n vierestä jos hän ralliuraa vielä jatkaa.
 
Jatkoa saagaan; Mahdollisia seuraajia Ennille on kertaalleen eläköityneet, pari varteenotettavaa ja uudet junnut.



Mitähän tuolla Pajarin kulisseissa on tapahtunut. On idioottimaista just nyt alkaa ajamaan uutta kartturia sisään.

Mannisenmäki? Voi morjens, äijä lopetti uran silloin kun Pajari soosasi vaippoihin ja opetteli käyttämään käsiään.
 
Mitähän tuolla Pajarin kulisseissa on tapahtunut. On idioottimaista just nyt alkaa ajamaan uutta kartturia sisään.

Mannisenmäki? Voi morjens, äijä lopetti uran silloin kun Pajari soosasi vaippoihin ja opetteli käyttämään käsiään.
Pari kuukautta ja sit mennää taas. Kiireinen vuodenvaihde edessä varmaa ennen Montea.
 
Mitähän tuolla Pajarin kulisseissa on tapahtunut. On idioottimaista just nyt alkaa ajamaan uutta kartturia sisään.

Mannisenmäki? Voi morjens, äijä lopetti uran silloin kun Pajari soosasi vaippoihin ja opetteli käyttämään käsiään.
Tämä Mannisenmäki on kylläkin vasta 29v :lol:
 
Eiköhän sieltä Ferm saa tarjousta hypätä Pajarin vierelle lukemaan nuottia. Ferm ei missään vaiheessa ilmoittanut lopetavan uraansa. Vain yhden aikakauden, joten laitan lantit Ferm:lle.
 
Eiköhän sieltä Ferm saa tarjousta hypätä Pajarin vierelle lukemaan nuottia. Ferm ei missään vaiheessa ilmoittanut lopetavan uraansa. Vain yhden aikakauden, joten laitan lantit Ferm:lle.
No Fermiki on jo nähny tota varmaa iha tarpeeksi, kuten Lappiki. Ikääki pian lähempänä viittä kuin neljääkymppiä. Jotain keikkaa vetelee, jos jotain. Eiköhä se oo kiva vaihteeksi olla kotonaki. En oikee nää, että lähtis junnun kans uuteen "reissuun". Joku muu se on, joka on sitoutunut ja motivoitunut.
 
Sami MTV:n urheilu-uutisissa:
-uran eri vaiheissa erilaiset tarpeet kohtaa
-meidän pohdinnan ja tiimin mielestä paras ratkaisu tähän väliin

Meidän, eli taustajoukkojen laulu on kyllä paistanut läpi, Sami on amiksesta siirtynyt ralliin ja selittelee kuinka ihmiset tulee ja ihmiset menee työelämässä. Puhutaan myös tiedottamisesta, mutta mitään tiedotetta asiasta ei ole annettu.

Se mikä tekee tästä erilaiset kuin mainitut Neuvillet ja Suniset, on että tässä on voitosta voittoon kulkenut kaksikko ja lähdetään tyhjän päälle.
 
Sami MTV:n urheilu-uutisissa:
-uran eri vaiheissa erilaiset tarpeet kohtaa
-meidän pohdinnan ja tiimin mielestä paras ratkaisu tähän väliin

Meidän, eli taustajoukkojen laulu on kyllä paistanut läpi, Sami on amiksesta siirtynyt ralliin ja selittelee kuinka ihmiset tulee ja ihmiset menee työelämässä. Puhutaan myös tiedottamisesta, mutta mitään tiedotetta asiasta ei ole annettu.

Se mikä tekee tästä erilaiset kuin mainitut Neuvillet ja Suniset, on että tässä on voitosta voittoon kulkenut kaksikko ja lähdetään tyhjän päälle.
Voiko olla että Toyota ei hyväksy naiskartturia? Tai joku sponsoreista
 
-uran eri vaiheissa erilaiset tarpeet kohtaa
-meidän pohdinnan ja tiimin mielestä paras ratkaisu tähän väliin
Täh. Miksi pitää olla noin mystinen? "uran eri vaiheissa", meinaako että Ennillä on perhesuunnitelmia vai miten yhtäkkiä heillä olisi eri tarpeita? Ikäeroa on toki hieman.

Vähä kyl nyt ropisee pisteitä Samilta, ku tuntuu että on jotain jota ei viitsi julkisesti sanoa syyksi. Toyotan pr-armeija vois heräillä pikkuhiljaa.
 
Voiko olla että Toyota ei hyväksy naiskartturia? Tai joku sponsoreista

Missäs se ens kauden viimeinen kisa ajettiinkaan ja mistä syystä? Pitikö kartturia alkaa vaihtaa siinä vaiheessa kun olisi tarjolla sopparia kaikista kisoista?

Jos toi olisi haluttu oikeasti hoitaa hiljaisesti, niin olisi ilmoitettu uus kartturi Monteen.
 
Voiko olla että Toyota ei hyväksy naiskartturia? Tai joku sponsoreista
No tuskin. Tulis kuite ilmi ja ois paskaa peeärrää. Toyotalla kiinnostaa menestys. Muistelin, että Ogierilla oli naiskartturi, mut ei sentäs :D Julien oli toki nimi, mut Loeb oli se, jolla eläkepäivinä oli naiskartturi. Meni sebit ja ajanjaksot sekaisin.
 
Viimeksi muokattu:
Täh. Miksi pitää olla noin mystinen? "uran eri vaiheissa", meinaako että Ennillä on perhesuunnitelmia vai miten yhtäkkiä heillä olisi eri tarpeita? Ikäeroa on toki hieman.

Vähä kyl nyt ropisee pisteitä Samilta, ku tuntuu että on jotain jota ei viitsi julkisesti sanoa syyksi. Toyotan pr-armeija vois heräillä pikkuhiljaa.

Samin suulla kierrellään kuin kissa sitä kuumaa puuroa, jostain syystä tiimi ei halunnut sopparia tolla kaksikolla ja taustajoukot halusi koska investoitu ja resursoitu. Jos syy olisi sellainen että sen olisi voinut julkaista, niin varmaan olisi julkaistu.

Japsien kulttuurin otan takaisin, Nikarahan ajoi sisään (ja etenkin ulos) sitä japanilaista naiskartturia Toyotan junioriohjelmassa eli varmaan lähtökohtaisesti ok. Mutta noi Saudit ja koulutetut naiset ei välttis oikein natsaa.

Edit: Toyotan PR ei herää koska ei koske heitä.
 
Edit: Toyotan PR ei herää koska ei koske heitä.
Tottakai ovat kuskien käytettävissä, vaikka ei suoranaisesti tallia koskis? Miksi ei olis? Sami on "tojotan" miehiä ja nyt sitä ykköskoria, jolloin edustaa "iha oikeesti" Toyotaa. WRC2 mestaruus ja täyden kauden soppari rally1:lla nii siihe samaan sit pitää sujauttaa uutinen muutoksista. Oli kyl huonosti toteutettu ja sai Samin näyttään tosi tökeröltä. Eikä asiaa auttanu Ennin yhtä tökerö ilmaisu, että tuli yllätyksenä, vaikkei varmaa viitannutkaa siihe ilmoitukseen :D Ihan hyvin ois ehtiny tossa lomakaudella ilmoitella kaikessa hiljaisuudessa.
 
Tähänhän se kaikki kulminoituu. Viestintä on hoidettu huonosti. Asiallisemmalla viestinnällä polemiikki aiheen ympärillä olisi varmasti vähäisempi.
Just näin, mietin ihan samaa, että ei tätä vaihtoa ole voinut huonommin hoitaa. Nyt jää kyllä niin surkea kuva koko vaihdosta.

Varmaankin henkilökemiat ei nyt kohdannut, alkanut toisen naama vituttaa tms. mutta onhan tuossa aina riski, jos itse työ on sujunut. Mitään virheitä ei ole tullut ja nuotit olleet aina kohdillaan. Voi olla tulevalla kartturilla vähän paineita, pakko olla kokenut.
 
Just näin, mietin ihan samaa, että ei tätä vaihtoa ole voinut huonommin hoitaa. Nyt jää kyllä niin surkea kuva koko vaihdosta.

Varmaankin henkilökemiat ei nyt kohdannut, alkanut toisen naama vituttaa tms. mutta onhan tuossa aina riski, jos itse työ on sujunut. Mitään virheitä ei ole tullut ja nuotit olleet aina kohdillaan. Voi olla tulevalla kartturilla vähän paineita, pakko olla kokenut.
Joo eikä oo iha hirveenä aikaa hioa yhteistyötä kuntoon. Osaa se uusiki kartanlukija lukea vanhoja nuottea, mut muutos mikä muutos. Kuten jo asiantuntijatki maininneet, nii vaikee nähdä kuka tois oikeesti tosipaljon lisää. Pakko toi on olla joku henkilökemia juttu, joka on hiertäny, ku kukaa ei julkisuutenkaa mitää sano. No oli mikä oli. Toivottavasti Sami kumppaneideen saa hyvän ekan kauden.

Makkeimmillaa, ku kärkitallissa kaks (kolme) suomalaista. Evansia hikoiluttaa jo. :D
 
Tottakai ovat kuskien käytettävissä, vaikka ei suoranaisesti tallia koskis? Miksi ei olis? Sami on "tojotan" miehiä ja nyt sitä ykköskoria, jolloin edustaa "iha oikeesti" Toyotaa. WRC2 mestaruus ja täyden kauden soppari rally1:lla nii siihe samaan sit pitää sujauttaa uutinen muutoksista. Oli kyl huonosti toteutettu ja sai Samin näyttään tosi tökeröltä. Eikä asiaa auttanu Ennin yhtä tökerö ilmaisu, että tuli yllätyksenä, vaikkei varmaa viitannutkaa siihe ilmoitukseen :D Ihan hyvin ois ehtiny tossa lomakaudella ilmoitella kaikessa hiljaisuudessa.

Kuulostaa ihan siltä että sirkusta johtaa kaveri, jota kiinnostaa enemmän uuden historic-autonsa imuilman kuristin :lol:
Varmaan sieltä Toyotalta (Gazoo Racingin PR:ältä) saa tiskin alta konsultaatiota, mutta tuskin mitään julkisesti ottavat kantaa. Ja näyttäis näin tapahtuneenkin mitä tulee viimeiseen "Samin" ulostuloon joka näyttää kriisiviestintään erikoistuneen tuotokselta - esim. kuka 22 vuotias mies puhuu kohta 35 vuotiaasta naisesta nuorena.

Edellisen viestini jälkeen JML on ampunut mainitsemani Samin syytökset tallin vaikutuksesta alas ja Sami on saanut tukkapöllyä tallilta ja myöntää viimein päätöksen olleen hänen omansa. Onko tämä kaveri jota olen fanittunut viimeisen 5 vuotta? Kyllä. Onko tämä kaveri jota fanitan edelleen? Ei.
 
Helvetin jännä homma kyllä että jos kuski kokee että homma ei toimi tarpeeksi hyvin kartturin kanssa niin silti pitäis mennä hänen kanssa hautaanasti. On se jännä homma että somessa porukka tietää asiat paremmin kuin se helvetin kuski, joka pistää joka saatanan erikoiskokeella itsensä ja kartturin hengen peliin, mutta eipä siinä kun sohvakuskit sieltä peitonalta huutaa niin ei voi olla kun oikeassa, varsinkin, kun omaa paskaa primeraa on ajettu motarilla se 120kmh:rofl:

Kyseessä on kuskin päätös ja sille on varmasti hyvät syyt, en oikein ymmärrä että miksi sitä ei nyt tässä tilanteessa arvosteta. Jos pitäis lyödä vetoa Pajarin seuraavasta kartanlukijasta niin sanoisin Miika Anttila, kokenut kartanlukija joka pystyy auttamaan nuorta kuljettajaa, on se tietenkin paljon pyydetty 52v kun ottaa huomioon että niitä ulosajoja varmasti tulee, miten kroppa enää kestää ne mustelmat ja kolhut.
 
Viimeksi muokattu:
Kuulostaa ihan siltä että sirkusta johtaa kaveri, jota kiinnostaa enemmän uuden historic-autonsa imuilman kuristin :lol:
Varmaan sieltä Toyotalta (Gazoo Racingin PR:ältä) saa tiskin alta konsultaatiota, mutta tuskin mitään julkisesti ottavat kantaa. Ja näyttäis näin tapahtuneenkin mitä tulee viimeiseen "Samin" ulostuloon joka näyttää kriisiviestintään erikoistuneen tuotokselta - esim. kuka 22 vuotias mies puhuu kohta 35 vuotiaasta naisesta nuorena.

Edellisen viestini jälkeen JML on ampunut mainitsemani Samin syytökset tallin vaikutuksesta alas ja Sami on saanut tukkapöllyä tallilta ja myöntää viimein päätöksen olleen hänen omansa. Onko tämä kaveri jota olen fanittunut viimeisen 5 vuotta? Kyllä. Onko tämä kaveri jota fanitan edelleen? Ei.
Kuulostaa ihan siltä että on luettu seiskan juorupalstaa ja uskottu kaikki siellä oleva
 
Ku oon tota Lapin katoamista ihmetelly ni samalla vois kysyä missä on Teemu Suninen??
 
Ku oon tota Lapin katoamista ihmetelly ni samalla vois kysyä missä on Teemu Suninen??
Hyundai kairas takalistoon. Ajavat ilmeisesti ralli 2 auton ohjelmaa alas nii ei paljon kisoja löydy sama ongelma Lindholmilla. Sinänsä vaikka pääsisivätkin ajamaan täyden kauden niin täys romuhan se auto on.

Voisihan sitä ajatella että toinen pääsisi ajamaan ykkösluokkaan hyundailla ens kaudelle jos ei esim. fourmaux ota paikkaa.
 
Ku oon tota Lapin katoamista ihmetelly ni samalla vois kysyä missä on Teemu Suninen??

Toyotan Rally2 kuvioita työstetty kulisseissa, eli varmaan Printsportin vapautuvaa autoa.. Toi edellä mainittu Hyundain soppari on sinänsä ollut kurantti, mutta se on ollut rahallinen tuki auton vuokraamiseen yksityistallilta. Tehtaalta on vaan unohtunut auton kehitys. Paddon on kehittänyt omaansa siltä osin kuin sääntöjen puolesta on mahdollista (alustan ja moottorin säädöt) ja saanut jotain tuloksia. Edit: Kisoja on saanut varmaan ajaa just niin paljon kuin on taskussa rahaa, ja Teemulta tais loppua eka.

Kuulostaa ihan siltä että on luettu seiskan juorupalstaa ja uskottu kaikki siellä oleva

Ei ole tapana lisäillä mitään disinformaatiota, jos ainoat ulostulot on haastattelut niitä julkaiseville tahoille, niin näillä mennään.
 
Ei ole tapana lisäillä mitään disinformaatiota, jos ainoat ulostulot on haastattelut niitä julkaiseville tahoille, niin näillä mennään.
Vaikee tuohon on sanookun heittelet jotain Samin haastattelu kommentteja jostain ja omaa mutua sekasin ja niistä päätelmiä.

Ja sitten kommentit kuten ”Kuulostaa ihan siltä että sirkusta johtaa kaveri, jota kiinnostaa enemmän uuden historic-autonsa imuilman kuristin” ei nyt mitenkään auta asiaa
 
Tilastonikkari iskee tähän väliin:

Kaudella 2024 Kalle Rovanperä voitti yli puolet ajamistaan kilpailuista, siinä missä mestariksi ajanut voitti vain 15 % ajamistaan kilpailuista. MM-sarjan toiseksi pääsi yhdellä voitolla, ja eniten voittoja ajanut kuski oli vasta seitsemäs. :geek:
 
1000026633.jpg
RallyTv 89.99e/vuosi , ens vuonna on saudien kisa tähän aikaan niin kannattaa varmaan joulukuun puolellaan aktivoida
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 807
Viestejä
4 566 313
Jäsenet
75 024
Uusin jäsen
Tähtisaari

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom