Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitättömän näköinen paikka eikä auto jäljistä päätellen kovin pitkälle edes mennyt.
Olisiko aidantolppa voinut tulla sivulasista läpi?
Yläpuolisessa videossa aita näyttää olleen tiessä kiinni. Toisen videon alussa, mm. IS, näkyy kun mekaanikko pitää irtonaista kuskin oven ikkunaa, jossa on pienehkö reikä pään korkeudella, juuri paperiluukun alapuolella. Kevyt ulosajo mutta aidan yläriuku juuri pään kohdalla seivästämässä. Välitön menehtyminen viittaa pään alueen vammaan, vähän kuin Sennan päähän osui kolarissa irronnut tukivarsi Imolassa, erittäin epätodennäköinen sattuma.
Kieltämättä tuosta IS- videosta kohdasta 0:09 näkyy aika selkeästi että miten kävi. Ei helvetti sentään miten huono tuuri.
Ei oikee mitää muutakaa näkyvää näy autossa. Rengaski suorassa/paikallaan? Tätä videotaki ku kattoo paikasta (6:33 - 6:50), nii kyl se sivulasi on todennäköisin paikka (tai sit tuulilasin reuna), josta aitaa on tullut sisään ja niskat menny siinä samantien..? Ei tartte ees mikää älytön vauhti olla, ku on vaa surullisen huonoa tuuria. Jotenki semmoiselta vaikuttaa, että "normaalisti" olis jatkettu matkaa. Pikkusen leveäksi ja *tumps* ojaan/maavalliin, tälläkertaa vain oli tommonen aita siinä.Oon koettanut katsoa tuota videota, mutta ei siinä kyllä omaan silmään mitään reikää näy? Mekaanikko ottaa kiinni paperiluukusta kiinni ja ottaa sen sivulasin (pleksin) irti ovesta. Paperiluukku roikkuu kiinni nostettaessa?
5 päivää sitten perustettu trolli tili, meni ignoreen.Melkoinen asiantuntija.
9 years old and the original pacenotes of Colin McRae Rally were the wrong way around and didn’t meet my requirements.. needed to write my own!
As a kid with so much passion for this sport, I was so so lucky to be surrounded by a family that recognised that passion and did everything to nurture it along my path, I will be forever greatful
10.00 | Testierikoiskoe, Okic (3,65km) |
9.03 | EK1 Mali Lipovec–Grdanjci 1 (19,20 km) |
9.56 | EK2 Stojdraga–Hartje 1 (25,67 km) |
10.59 | EK3 Krasic–Vrskovac 1 (11,11 km) |
11.12 | EK4 Pecurkovo Brdo–Mreznicki Novaki 1 (9,11 km) |
14.02 | Huolto A, Zagreb Fair (40 min) |
15.45 | EK5 Mali Lipovec–Grdanjci 2 (19,20 km) |
16.38 | EK6 Stojdraga–Hartje 2 (25,67 km) |
17.41 | EK7 Krasic–Vrskovac 2 (11,11 km) |
18.54 | EK8 Pecurkovo Brdo–Mreznicki Novaki 2 (9,11 km) |
20.24 | Huolto B, Zagreb Fair (45 min) |
7.31 | Huolto C, Zagreb Fair (15 min) |
8.54 | EK9 Kostanjevac–Petrus Vrh 1 (23,76 km) |
10.05 | EK10 Vinski Vrh–Duga Resa 1 (8,78 km) |
11.23 | EK11 Ravna Gora–Skrad 1 (10,13 km) |
12.26 | EK12 Platak 1 (15,63 km) |
15.06 | Huolto D, Zagreb Fair (40 min) |
16.54 | EK13 Kostanjevac–Petrus Vrh 2 (23,76 km) |
18.05 | EK14 Vinski Vrh–Duga Resa 2 (8,78 km) |
19.23 | EK15 Ravna Gora–Skrad 2 (10,13 km) |
20.26 | EK16 Platak 2 (15,63 km) |
22.46 | Huolto E, Zagreb Fair (45 min) |
6.30 | Huolto F, Zagreb Fair (15 min) |
8.08 | EK17 Trakoscan–Vrbno 1 (13,15 km) |
9.38 | EK18 Zagorska Sela–Kumrovec 1 (14,09 km) |
11.26 | EK19 Trakoscan–Vrnbo 2 (13,15 km) |
14.15 | EK20 Zagorska Sela–Kumrovec 2, Power Stage (14,09 km) |
Aivan järkyttävän huono tuuri oli kyllä tossa onnettomuudessa.Latvalan mukaan 33km/h ollut nopeutta törmäyshetkellä.
Useimmat meistä pyöräilee tuota vauhtia. Tässä auton massa taisi tuoda vyötetylle sellaista energiaa, joka toi fataalin lisänsä. Todella epäonninen tapahtuma kaikkinensa.Aivan järkyttävän huono tuuri oli kyllä tossa onnettomuudessa.
Noin olisi ehkä käynyt jos ei olisi ollut testi-ek.Tuo onnettomuus olisi mielestäni voitu välttää jos oltaisiin katsottu ne pahat paikat, tästä varmasti opitaan ja kaikki tuommoiset aidat poistetaan jatkossa.
Ei ole sellaista lasia olemassa missään autossa, joka pysäyttäisi tuollaisia voimia. Pitäisi olla käytännössä joku useamman sentin paksuinen ja sitä kautta myös helvetin painava panssarilasi ennen kuin se voisi suojata.Olisko useista autoista löytyvä laminoitu sivuikkuna auttanut tilanteessa?
Oli se varmaan ihan laillinen, joku maajussi sen oli kasannut mailleen, nyt vaan auto liukui sitä kohti ja se osui kuljettajaan ja heti henki pois.Onko tuon aidan laillisuuskaan tutkittu. Ei sitä kai kovin lähellä tietä/ajokaistaa voi tuoda, ei ainakaan Suomessa.
?Neukulle
Neuville?
Jos tuohon lyhennekommenttiin viittaat, niin ei se ole mitään totisuutta, eikä ainakaan liity Rovanperän pärjäämiseen. Tökkii vaan yleisesti nykypäivän itsekeskeinen keskustelukulttuuri, jossa höpistään harvinaisten slangisanojen, lyhenteiden ja kirjoitusvirheiden kanssa mitä sylki suuhun tuo ja lukijat saavat sitten arvailla, että mitähä tuossa nyt taas mahdetaan oikein tarkoittaa. Samalla vaivalla voisi kirjoittaa asiallisesti ja ymmärrettävästi. Ei mulla muuta.No jopas täällä on totinen meno kun ei Rovis oo kärjessä. Ogi vetää kyllä ihan jees, toivotaan Elvinille nyt onnistumisia ettei sattus mitään katastrofia jälleen ja pääsis ehjänä maaliin.
Välillä ymmärrä puoliakaan mitä täällä kirjoitetaan, pelien nimet lyhennetään kahdella kirjaimella yk:ta käytetään joka paikassa jne. Tuo Neukku oli vielä jotenkin looginen...Jos tuohon lyhennekommenttiin viittaat, niin ei se ole mitään totisuutta, eikä ainakaan liity Rovanperän pärjäämiseen. Tökkii vaan yleisesti nykypäivän itsekeskeinen keskustelukulttuuri, jossa höpistään harvinaisten slangisanojen, lyhenteiden ja kirjoitusvirheiden kanssa mitä sylki suuhun tuo ja lukijat saavat sitten arvailla, että mitähä tuossa nyt taas mahdetaan oikein tarkoittaa. Samalla vaivalla voisi kirjoittaa asiallisesti ja ymmärrettävästi. Ei mulla muuta.
No niinpä oikein jännittää koko ajan, että elä nyt vaan kämmääToivottavasti toi Lappi pysyy tiellä nyt loppuun asti!
No niinpä oikein jännittää koko ajan, että elä nyt vaan kämmää
jaa sie löysit tänki ketjun nyt sitte No hyvähä se on ku Bottas ym. kumppanit on viikkojen tauolla. En muuten viestiä nostais tikunnokkaan, mut haiskahtaa trollaukselta:Ei kyllä rovanperän vauhti tälläkaudella oikein ole vakuuttanut missään vaiheessa. Pääsikö liian helpolla viimekaudella ylivoimaisella autolla ja fokus nyt sitten mennyt vääriin asioihin. Kannattaisi varmaan nyt pikkuhiljaa ruveta keskittymään tosissaan tuohon "päivätyöhön" kaikenmaailman drifting kyläkisojen jne sijaan.
Kausi 2022
Rovanperä 255
Evans 134
Takamoto 122
Ogier 97
Toyotan tallipisteet
525
Eipä nuo "aura-autona" olemiset juurikaan loebiä tai ogieria ikinä haitanneet kun ajoivat täyttä sarjaa. Vaikuttaa se toki, mutta kyllä kyseiset herrasmiehet voittoja ja palkintopalleja kairasi tasaisesti vaikka joutui lähestulkoon aina auraamaan tietä. Rovanperä ollut vauhdillisesti ihan pihalla parissa viime rallissa.