- Liittynyt
- 17.03.2017
- Viestejä
- 273
Onhan tämä toyotan ylivoima aika väsynyttä. Reippaasti kestävin auto sarjassa.Ei taida Neuville voittaa ikinä mestaruutta toivottavasti.Haastatteluissa on usein aika ylimielinen ja jotenkin ärsyttävä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan tämä toyotan ylivoima aika väsynyttä. Reippaasti kestävin auto sarjassa.Ei taida Neuville voittaa ikinä mestaruutta toivottavasti.Haastatteluissa on usein aika ylimielinen ja jotenkin ärsyttävä.
On kyllä paras auto Toyota.Hyundai voisi lopettaa Neuvillen paapomisen ja antaa kaikkien kuskien kilpaa tosissaan niin kuin Toyota tekee.Nyt on jännä paikka et mitä Toyota tekee jos Rovanperä on kakkosena ja Ogi johtaa koko päätöspäivän.En jaksa kyllä uskoa tallimääräykseen vieläkään.Onhan tämä toyotan ylivoima aika väsynyttä. Reippaasti kestävin auto sarjassa.
Ei tuossa tallimääräyksessä kyllä olisi mitään järkeä. Turhaan suututtaa ogier vaikka rovanperä on valmiiksi jo reippaassa johdossa mm-pisteissä ja toisena saman tallin kuljettaja.On kyllä paras auto Toyota.Hyundai voisi lopettaa Neuvillen paapomisen ja antaa kaikkien kuskien kilpaa tosissaan niin kuin Toyota tekee.Nyt on jännä paikka et mitä Toyota tekee jos Rovanperä on kakkosena ja Ogi johtaa koko päätöspäivän.En jaksa kyllä uskoa tallimääräykseen vieläkään.
Ogierilla on takaripustus hajalla,saa nähdä selviääkö huoltoon asti.EK12 : Kalle siirtyy reiluun yli 2 minuutin johtoon. Ogierille rengasrikko.
Sordo on toisena 2.04,4 jäljessä. Ogier tippuu neljänneksi.
Ogierille luultavasti tulee vielä aikasakkoakin. Lähti ajamaan kun kummallakin oli vyöt auki.
Muistaakseni sai edellisellä kerralla aikasakkoa jotain 10-30 sekunttia,en muista tarkemmin.Sehän teki sen saman viimeksikin kun rengas hajosi. Ei saanut silloin rangaistusta eikä varmaan nytkään.
Boottaili yksikköä joka oli muutenkin pimeä ja saanut kipeää Ogierin rymistelystä.Ogierilla hävisi hybridikin käytöstä, kun hybridin firman ukko vähän boottaili, niin koko hybridiyksikkö pimeni.
Sebastien Ogier paljasti karut faktat keskeytyksestään – kuittaili samalla hybridiyksikköjen toimittajalle - Rallit.fi
Sebastien Ogier joutui hyvästelemään kärkisijat lauantain viimeisellä erikoiskokeella Kreikan MM-rallissa.www.rallit.fi
2min aikasakon sai Ogier vöittä ajamisesta.Sehän teki sen saman viimeksikin kun rengas hajosi. Ei saanut silloin rangaistusta eikä varmaan nytkään.
Ogierin 2 min. saama aikasakko johtui siitä, että kartturin vyöt ei olleet kunnolla kiinni, kun auto liikkui.
Eikait tossa nyt aikaa pahemmin edes säästä, ku 100 metriä köröttelee laittaessaan niitä vöitä kiinni vs laittaa ne paikallaan kii kerralla ja lappu lattiaan. Vaikka säästäis, nii sääntö on silti selkeä.Suorastaan ihme että eilisen romurallin jälkeen saatiin kuitenkin tälle päivälle vielä kunnon vääntö 2 sijasta.
Kattelin sen pätkän kun toi vyö episodi oli niin kyllähän sen tiesi samantien, että nyt tulee penaltya kun hyvä että apukuski kerkes hypätä kyytiin niin oltiin jo menossa
ja jälleen tilanteessa, jossa voitto olisi ollut köröttelemälläkin varma. e: mestaruus katkolla seuraavassa kisassa, mut ei omissa käsissä. 27 pojoa enemmän kuin Evans, nii se olis siinä.Olipahan taas kova veto Kallelta Powerille.
2,5 sekunnin erolla ykkönen ja Kreikan voitto on siinä.
Rallin MM-sarjan kärjen tilanne 10/13
1. Kalle Rovanperä 200
2. Elfyn Evans 167 (-33 pistettä)
3. Thierry Neuville 134 (-66 pistettä)
Tämä on sellainen ralli, että täällä pitää vähän malttaakin, Rovanperä muistutti lauantaina edeltään keskeyttäneitä Sébastien Ogieria ja Thierry Neuvillea.
Kalle harrastaa viikonloppuna Puolassa.
Keski-Euroopan rallin avauserikoiskoe ( turha yleisöpyöritys) ajetaan Prahan kupeessa Velka Chuchlen laukkaradalla.
14.01 | Testierikoiskoe, Bio Bio (5,75 km) |
14.35 | EK1 Pulperia 1 (19,77 km) |
15.33 | EK2 Rere 1 (13,34 km) |
16.27 | EK3 Rio Claro 1 (23,32 km) |
19.07 | Huolto A (30 min) |
20.42 | EK4 Pulperia 2 (19,77 km) |
21.40 | EK5 Rere 2 (13,34 km) |
22.34 | EK6 Rio Claro 2 (23,32 km) |
00.44 | Huolto B (45 min) |
13.57 | EK7 Chivilingo 1 (27,19 km) |
15.01 | EK8 Rio Lia 1 (21,09 km) |
16.05 | EK9 Maria de las Cruces 1 (28,72 km) |
19.05 | Huolto C (30 min) |
20.57 | EK10 Chivilingo 2 (27,19 km) |
22.01 | EK11 Rio Lia 2 (21,09km) |
23.05 | EK12 Maria de las Cruces 2 (28,72 km) |
1.12 | Huolto D (45 min) |
14.07 | EK13 Las Pataguas 1 (13,20 km) |
15.05 | EK14 El Ponen 1 (13,86 km) |
16.40 | Huolto E (15 min) |
17.40 | EK15 Las Pataguas 2 (13,20 km) |
19.15 | EK16 El Ponen 2, Power Stage (13,86 km) |
No siis mestaruuden varmistuminen on vain teoreettista. Vaatiihan se käytännössä ensiksikin Evansin keskeytyksen. e: onhan toi edelleen kutkutteleva tilanne, ku kahteen vikaan kisaan voidaan huonossa tapauksessa lähteä lähes tasapisteissä Luotto on kyl Kalleen, että kepittäis Evansin niissä kahdessa jos iha ajamalla mennään. Mut mitä vaan voi tapahtua vielä.Veikkaan vähän muita vastaan ettei vielä varmistu mestaruus.
No nyt Lappi
EK 1: Lappi ajanut ulos heti avauspätkällä!
Murheellisia uutisia! Esapekka Lappi on ajanut ulos MM-rallin avauspätkän loppuvaiheissa.
Voi olla että ahnehti liikaa ja osui betoniporsaaseen?Ei se kyllä ottanut kun pompun sisämutkasta, hieman epäonninen kaato kyllä.
Kyllä vauhti paranee kunhan kisa etenee pitemmälle.Rovanperällä vaikeaa..
Kyllä vauhti paranee kunhan kisa etenee pitemmälle.