Rallin MM-sarja Kausi 2023

Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 969
Oli näköjään wrc app muuttunut jo rally.tv apiksi androidissa.

Ainut vaan, että sillähän ei näy nyt mitään.
Varmaan keskeneräinen.
Ehkä seuraavaan ralliin mennessä toiminnassa. Tässä aikaa kuitenkin muutama viikko Acropolisin starttiin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 969
Tänä viikonloppuna on jo WRX osakilpailu että luulisi toimivan siihen mennessä... mutta FIA WRX sovellus löytyy edelleen erikseen, samoin FIA ERC, eli vain WRC sovellus on uudelleen nimetty.

Pääluokka jää ajamatta, muut luokat ajetaan.
Ihme on jos Rally TV app toimii viikonloppuun mennessä. Toivottavasti toimii.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 969
Nyt toimii Rally.tv sivut selaimella. Jos on WRC+ tilaus päällä/rekistöröitynyt, niin siirtää tiedot automaattisesti WRC+:lta tuonne Rally.tv. IOS app tullut mutta ei ainakaan vielä toiminut, kun kokeilin. App:n kun käynnistää, niin tulee ilmoitus "tapahtui odottamaton virhe tms" ja jää kelaamaan Rally.TV:n logoon.
Rally TV.jpg
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 447
Jos on WRC+ tilaus päällä/rekistöröitynyt, niin siirtää tiedot automaattisesti WRC+:lta tuonne Rally.tv.
Siirsikö sulla? Millä tavalla ostettu tilaus (web vai appstore)?

Nettisivu ei ainakaan ole tietoinen mun Google Playn kautta ostetusta kuukausitilauksesta eli tieto ei ole siirtynyt. Jos odottelisin vielä että korjaantuuko.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 969
Siirsikö sulla? Millä tavalla ostettu tilaus (web vai appstore)?

Nettisivu ei ainakaan ole tietoinen mun Google Playn kautta ostetusta kuukausitilauksesta eli tieto ei ole siirtynyt. Jos odottelisin vielä että korjaantuuko.
Ostin web:n kautta. Android app tullut ja toimii. Sinnekin siirtynyt tiedot.
Screenshot_2023-08-16-22-27-07-809_laola1.wrc.jpg
Screenshot_2023-08-16-22-28-57-393_laola1.wrc.jpg
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 900
Yllätys yllätys mulla ei tieto ostosta ole siirtynyt Rally.TV:lle, noh ei muuta kuin yhteyttä heidän tukeen.
Näemmä telkkuun apit tulee vasta 2024 joka aivan perseestä koska juuri telkulla katsonut ralleja, ei toimi enää :(
No on mulla pelikone telkun kyljessä, sähkönkulutus sit ihan eri luokkaa...pitänee katsella läppäristä.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 900
Joo pistin sinne postia ja pyysivät kopion kuitista.
support[at]rallytv.zendesk.com on suora osoite tekniseen tukeen.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 447
Joo pistin sinne postia ja pyysivät kopion kuitista.
Ehti tulla vastaus ja samaa pyysivät, mutta asia ratkesikin sillä että Google Playn kautta "re-subscribe/resume" tilaukselle ja heti ilmestyi rally.tv:een, eli tuo vissiin esti tiedonkulun. Juuri tätä epäilinkin kun usein eri sovellusten kanssa ongelmia jos appstoren kautta tilattu. Nyt sitten näkyy oudosti rally.tv:ssä "0.00e / monthly / active" ja päivänä tämä päivä.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 900
Mulla olivat aktivoineet eilen Rally.TV:n.
Ehtii katselemaan viikonlopun ERC ja WRX kisoja.

Auto renew kun saa vielä pois ni ok, en osta ennen kuin telkkuun tulee uusi appi.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 969
Tammikuussa 2024 olisi suunnitelmien mukaan tulossa telsuihin app.

"A complete relaunch of the WRC+ Smart TV apps into Rally.TV is planned for January 2024. Our dedicated team is working tirelessly to bring you the finest features and functionalities. Stay tuned for an immersive and thrilling Smart TV experience like never before."
 
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
29
Kyllä löytyy, ainakin itsellä näkyy sekä Android, että iOS sovelluksessa chromecast ja kokeiltu, että se toimii.
Itsellä OP7T android11:llä ja viimeisin rally.tv apsi mitä playkaupasta saa niin ei ole cast ikonia missään ja vielä on 3viikkoa katselua voimassa. Pitää kattella vielä himassa kun pääsee duunista että voiko olla niin että pitää olla wifissä että cast ikoni ilmestyy.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
81
Itsellä OP7T android11:llä ja viimeisin rally.tv apsi mitä playkaupasta saa niin ei ole cast ikonia missään ja vielä on 3viikkoa katselua voimassa. Pitää kattella vielä himassa kun pääsee duunista että voiko olla niin että pitää olla wifissä että cast ikoni ilmestyy.
Pitää nimenomaan olla wifissä, että ilmestyy Eli Chromecast-tuki kyllä löytyy, kunhan on wifissä ja castia tukevia laitteita verkossa tai muuten lähellä.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 969
Keski-Euroopan ralli 26.10-29.10 julkaistu aikataulut ja reitti. 3:ssa maassa ralli pyörii. Kilpailussa ajetaan kaikkiaan 18 erikoiskoetta, joille kertyy yhteismittaa 313 kilometriä.
 
Viimeksi muokattu:

emagdnim

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
10 023
Tuli pitkästä aikaa eteen Tänakin järjetön ulosajo, josta kävelivät pois. Edelleen hämmästyttää, että todellakin kävelivät autosta pois. Sit hemmetti Breen kuolee "hölkkävauhdeista" ja Rovanperällä mahd. jotain kylkimurtumaa tai muuta "pikku töyssystä" Suomen teillä.


Jos ei tietäis, niin luulis helposti todella vakavaksi ulosajoksi:
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 900
Kreikan MM-rallin ohjelma 2023:
Torstai 7.9.
8.01Testierikoiskoe, Lamia (3,62 km)
19.05EK1 EKO Super Special Stage (1,48 km)
Perjantai 8.9.
8.23EK2 Loutraki 1 (18,10 km)
9.26EK3 Pissia (16,43 km)
12.19EK4 LOutraki 2 (18,10 km)
15.12EK5 Livadia (21,03 km)
16.45EK6 Elatia (28,32 km)
18.25Huolto A, Lamia (45 min)
Lauantai 9.9.
7.08EK7 Pavliani 1 (24,25 km)
8.41EK8 Karoutes 1 (28,49 km)
11.05EK9 Eleftherochori 1 (18,02 km)
12.30Huolto B, Lamia (30 min)
14.08EK10 Pavliani 2 (24,25 km)
15.41EK11 Karoutes 2 (28,49 km)
18.05EK12 Eleftherochori 2 (18,02 km)
19.15Huolto C, Lamia (45 min)
Sunnuntai 10.9.
8.52EK13 Tarzan (23,37 km)
10.05EK14 Grammeni 1 (19,77 km)
12.04Huolto D, Lamia (15 min)
13.15EK15 Grammeni 2, Power Stage (19,77 km)
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 969
Kreikan ralliin muutosta. Power Stage:a (Grammeni. Ajetaan 2 kertaan) lyhennetty 10km. Syynä olosuhteet, rapa;kura&vettä satanut/sataa melko reippaasti.

 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 447
Enpä uskalla uusia Rally.tv tilausta kuukaudeksi ennen iltaa ettei vielä peruta kokonaan.
 
Liittynyt
08.01.2019
Viestejä
453
Mulle tuli rallytv subscription ilmaiseksi. Jostain syystä tullut yksi kuukausi ja hinta nolla euroa. Tänään. En siis ole itse tilannut, oli kyllä tarkoituksena tänään laittaa tilaukseen muutenkin yksi kk. Onko muille tullut samaa että onko joku kampanja?
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 124
Mulle tuli rallytv subscription ilmaiseksi. Jostain syystä tullut yksi kuukausi ja hinta nolla euroa. Tänään. En siis ole itse tilannut, oli kyllä tarkoituksena tänään laittaa tilaukseen muutenkin yksi kk. Onko muille tullut samaa että onko joku kampanja?
Mulle oli tullut tämä myös jo näkyy olevan aktivoitunut päivämäärällä 17.8 ja jatkuu 6.10 asti ja hinta 0,00€. Aikaisemman 1kk tilauksen olin irtisanonut hyvissä ajoin (ja tililtäkään ei ole lähtenyt mitään ylimääräistä).

edit: nyt se näyttää kadonneen tuolta purchase historysta
Ja kun yrittää katsoa onboardeja niin sanoo että pitää olla tilaus päällä. Joku bugi oli sitten ja pitää nyt oikeasti tilata se.
Jaahas sivu bugittaa nyt niin ettei voi edes tilata 1kk
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 447
Sama mulla. Luulen että joku bugi mutta en valita. Mun alkuperäinen/edellinen tilaus oli Google Playn kautta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 447
edit: nyt se näyttää kadonneen tuolta purchase historysta
Ja kun yrittää katsoa onboardeja niin sanoo että pitää olla tilaus päällä. Joku bugi oli sitten ja pitää nyt oikeasti tilata se.
Jaahas sivu bugittaa nyt niin ettei voi edes tilata 1kk
Purchase historyssä mulla tätä haamutilausta ei näkynyt ollenkaan mutta EK1 näkyi ja edelleen toimii replayt. Subscription sivulla on edelleen valid until Oct 6.
 
Liittynyt
08.01.2019
Viestejä
453
Mulla näkyy edelleen purchase historyssä 0 Euroa subscription ja valid until 7 oct.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 447
Voisi johtua siitä kun WRC+ -> Rally.tv migraatiossa olemassa oleville tilauksille tuli hinnaksi 0e tai ainakin Google Playn kautta tuli, ja jos Google Play on tässä yhteinen tekjä niin sen kautta peruutus ei ilmeisesti oikeasti ole toiminut. Kaikenlaisia muitakin ongelmia on ollut Google Playn kanssa nähtävästi.

Mutta tässä tapauksessa nyt tuloksena 0e tilaus joka uusiutuu automaattisesti, saa nähdä kuinka kauan. :poop:
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 124
Onko muilla vikaa ettei pysty tilaamaan?

Mulla näytti aluksi että sain ilmaiseksi 1kk tmv mutta nyt ei näy mitään ilmiseksi(ei näy tilaustakaan) ja herjaa virhettä heidän päässä kun yrittää tilata 1kk.

edit: tyhjensin selaimen(chrome) historian kokonaan ja nyt toimii, näkyy myös ilmainen kk tmv, alkaen elokuu 17 - lokakuuu 6 asti voimassa.
 
Liittynyt
18.09.2020
Viestejä
173
Joo, näköjään joku ilmanen tilaus tullut itsellenikin. Ei kyllä google playhin liity, kun iphonella tämä.
 

emagdnim

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
10 023
Onpaha vaa jotenki typerä aikataulu tänä viikonloppuna.. 1,5-3h välit randomisti. Aikataulun perusteella ei edes huoltotauon kohtaa osaa sanoa.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
20 068
Akropoliksen EK4 keskeytetty turvallisuussyistä, koska urpo katsoja -->




Edit.

Tässä uutisessa sama videomuodossa:

 
Viimeksi muokattu:

emagdnim

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
10 023
Yleltä kevennystä tähän väliin:
– ”If you want to win, hire a Finn” (Jos haluat voittaa, palkkaa suomalainen).

Klassinen moottoriurheilufraasi saattaa juolahtaa mieleen, kun selaa tuoretta rankingia ralliautoilun MM-sarjan ”kaikkien aikojen kymmenestä parhaasta kuljettajasta”.
– Raati on sitä mieltä, että Kalle Rovanperällä on potentiaalia tulla WRC:n suurimmaksi tulevaisuudessa, Autosport toteaa.
 

emagdnim

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
10 023
Eihän näillä oo mitään järkeä
Ei sitä haluais yleistää, mut jotenki tuolla etelä-euroopassa ei vaa ihmisillä ole järkeä. Kaikki veri pakenee päästä, ku pitää käsiä heilutella. Todellisuus on kuitenki varmaan sitä, että kisan järjestelykustannuksissa pihtaillaan. Se ja sama..

Ei Suomen ralli pelkästään reittien vuoksi ole maailman parhaimmistoa eikä ylläri mm-ralli lapissa/Rovaniemellä saanut myöskään turhaan suitsutusta. Asiat vaan hoidetaan hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 969
Ei sitä haluais yleistää, mut jotenki tuolla etelä-euroopassa ei vaa ihmisillä ole järkeä. Kaikki veri pakenee päästä, ku pitää käsiä heilutella. Todellisuus on kuitenki varmaan sitä, että kisan järjestelykustannuksissa pihtaillaan. Se ja sama..

Ei Suomen ralli pelkästään reittien vuoksi ole maailman parhaimmistoa eikä ylläri mm-ralli lapissa/Rovaniemellä saanut myöskään turhaan suitsutusta. Asiat vaan hoidetaan hyvin.
Toi "melkein koskin autoon" on lähes kansallislaji etelä europpan katsojille, vähän kuin Pamplonan encierro, kuka on kovin jätkä lue idiootti. Onneksi tuota "melkein koskin autoon" saatu kitkettyä pois nykypäivänä melko hyvin.
 
Liittynyt
26.06.2021
Viestejä
685
Toi "melkein koskin autoon" on lähes kansallislaji etelä europpan katsojille, vähän kuin Pamplonan encierro, kuka on kovin jätkä lue idiootti. Onneksi tuota "melkein koskin autoon" saatu kitkettyä pois nykypäivänä melko hyvin.
Tais sieltä jostakin autosta löytyä jonkun katsojan sormia. Onhan niitä joitakin juttuja ollut, että Walter Röhrl olisi ajanut jonkun jalan yli ja se murtui. Oli tokaissut, että tämä on suuri kunnia, Walter Röhrl ajoi hänen jalan yli.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 330
Viestejä
4 280 162
Jäsenet
71 653
Uusin jäsen
Aluciar

Hinta.fi

Ylös Bottom