Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo täytyy vaatia hyvitystä 99eur vuosimaksusta!Ek18 ei edes viitsitty kuvata? Pelkkää rupattelua ja dokumenttia. Lopuksi kommentit kuskeilta maalista.
Mitäpä tuota, ku kuskit ajelee maisema-ajoa.Ek18 ei edes viitsitty kuvata? Pelkkää rupattelua ja dokumenttia. Lopuksi kommentit kuskeilta maalista.
Jeps, keskeytti.Ilmeisesti Sordo kuitenkin tuloksista päätellen keskeytti?
Neljä R1 autoa- varsinaisesti koko rolli läpi Siellä R2 autot kerää kivasti MM- pisteitä täältä.
Ei ole väliä kuinka paljon nopeampi on?Niin no. Kyllähän housuun paskomisesta pitäisikin rangaista.
Ei mielestäni sellaisen pitäisi voittaa, joka hajottaa auton ulosajon seurauksena.
Millä tavalla voiton merkitys vähenisi tuossa?
No vähä turhahan näitä on spekuloida nopeella mututuntumalla, mut kyl sillä kokonaisvoitolla pitää olla isoin vaikutus. Powerin pisteet on iha hyvä ajatus, mut sunnuntain aamut menee aina välillä varmisteluksi sen vuoksi, jos erot on vähäänkää liian isoja.itse muuttaisin rallin pistelaskua EK pohjaiseksi.
Eli Ek:n voittaja saisi vaikka 10 pistettä ja siitä alaspäin.
En toki ole miettinyt tuota pistetapaa enempää, mutta tuolla esimerkiksi voitaisiin estää rengasrikon vaikutus kokonais ralliin. Tai vaikka vedät ulos jollakin pätkällä. Silti voisi olla mahdollisuus voittaa koko ralli. Toki tuo kuulostaa omaan korvaan hieman ristiriitaiselta.
Lopussa sitten laskettaisiin kokeilta kerätyt pisteet yhteen ja kellä eniten pisteitä on, olisi voittaja.
Toki lopulliset pisteet tulisivat nykyisen järjestelmän eli sijoituksen mukaan.
Ei ole väliä kuinka paljon nopeampi on?
Joo, kommentoin eka vaa tota, ku kartturi huutaa "push, push, push" ja yks tai kaks katsojaa siinä vähä töni sitä autoa ja loput seisoo vieressäTaisi ottaa damage liikaa osuessa kiveen eli ei olisi edes pystynyt edes jatkamaan.
Vai onko takapäästä jotain rikki, mikä jumittaa?Ok.. on toi vissii iha kunnolla jumissa. Pitäis porukan pomputella ojasta ulos.
Kalle vissii ainut, jolla ei "pelota" powereilla edes johtoasemassa. Ogier toki kans, mut ei aja koko kautta. Paljon antaa pisteitä kauden aikana pois, jos ei viittä pistettä metsästä.Olipahan veto taas Kallelta.
Eiköhän tuosta 5 pistettä irtoa, kun Hyundait ei ota riskiä.
No vituttaaha toi. Eilenki kommentit oli Ogierin keskeytettyä vapaasti "suomennettuna", että vittuako tässä, ku ei kuitenkaa voitosta ajeta. Tiesi homman nimen heti, ku näki Ogierin keskeytyksen. Samaan aikaan Rovanperä ei saa "ilmaisia pisteitä", vaikka edellä olis vajaata kautta ajava OgierHauskaa että EP on maansa myynyt vaikka oli 2.
– Esapekan kommenteista näkyi, että hän on onnellinen, mutta hänen turhautumisensakin tuntee. Hän todella suuressa osassa tätä menestystä. Minusta hän oli rallin paras. Hän on ollut mahtava, Abiteboul kehuu.
Mitäs? Katsuta sai vain kymmenyksen korvausta? Totta noiden kuvittelis telemetriasta katsovan. En muista kuka siitä ohi meni ku katsoin, mut tosi hitaasti ohitti.Ei menny kyllä ihan oikein tuo Tänakin kakkossija powerilla. Katsutalla meni Fordin väistämiseen varmasti enemmän aikaa kuin kymmenys.
Ei se mitään korvausta saanu ja eroksi jäi kymmenys.Mitäs? Katsuta sai vain kymmenyksen korvausta? Totta noiden kuvittelis telemetriasta katsovan. En muista kuka siitä ohi meni ku katsoin, mut tosi hitaasti ohitti.
kyllä taas niin on mielipahoitettu, nyyhKalle on dosentin mielestä piittaamaaton jästipää .....
"Törkeää!" – Elisa Aaltola järkyttyi Kalle Rovanperän kommentista
Suomen rallitähti ei jäänyt tarkastamaan autoon osuneen eläimen kuntoa.www.iltalehti.fi
Dirtfishin mukaan Kalle Rovanperän manageri Timo Jouhki on aloittanut sopimusneuvottelut myös Hyundain kanssa.
Suomalaisen ralliässän ja hallitsevan maailmanmestarin Kalle Rovanperän, 22, manageri Timo Jouhki neuvottelee suojattinsa siirtymisestä Hyundaille ensi kaudeksi, uutisoi rallisivusto Dirtfish.
Rovanperä ajaa tällä hetkellä Toyotalla. Hyundai on se kova kilpailija.
Rovanperän sopimus Toyotan kanssa päättyy tämän kauden jälkeen. Dirtfishin mukaan suomalaisen manageri olisi jo aloittanut neuvottelut kilpailijatallin kanssa.
Dirtfishin mukaan Jouhki keskustelee myös Rovanperän nykyisen tallin Toyotan kanssa.
– Juuri nyt kaikki on auki ensi kaudelle ja siitä eteenpäin, Jouhki sanoi sivustolle.
Kalle on dosentin mielestä piittaamaaton jästipää .....
"Törkeää!" – Elisa Aaltola järkyttyi Kalle Rovanperän kommentista
Suomen rallitähti ei jäänyt tarkastamaan autoon osuneen eläimen kuntoa.www.iltalehti.fi
PR puoli ohjeistanee nuorta Kallea tosta seuraavia tapauksia varten. Esim. "valitettavasti osuimme reitillä lehmään, onneksemme autoon ei käynyt pahemmin ja voitiin kisaa jatkaa. Toivottavasti järjestäjät selvittävät tarkemmin lehmän fyysisen kunnon, harmillinen tapaus eläimen kannalta."Olisi vissiin pitänyt pysähtyä, todella että Helunalla ei ole kaikki hyvin eikä ehjäksi tule ja alkaa sitten hakata rengasraudalla hengiltä kameroiden kuvatessa.
Joo tollanen harmittaa varmasti, mutta EP tietää realiteetit "parempi ajaa kakkosena, kuin ei ollenkaan" Sama se on MM RalliCross kisoissa, ajavat nyt sähköllä, koska toinen vaihtoehto on, etteivät aja tehdasautoilla. Eurot ratkaisee, valitettavasti.No vituttaaha toi. Eilenki kommentit oli Ogierin keskeytettyä vapaasti "suomennettuna", että vittuako tässä, ku ei kuitenkaa voitosta ajeta. Tiesi homman nimen heti, ku näki Ogierin keskeytyksen. Samaan aikaan Rovanperä ei saa "ilmaisia pisteitä", vaikka edellä olis vajaata kautta ajava Ogier
e: Kyl se suomalaisten kaksoisvoitto vielä tällä kaudella tulee. Vaatii suomalaisten hyvän kisan lisäksi toki, että Neuvillella menee huonosti.
e2: Onneksi tallipomo taputtelee selkään, nii kaikki ok
Hyundai-pomolta vuolaat kehut tallimääräystä noudattaneelle Esapekka Lapille – "Hän oli rallin paras"
Hyundain tallipäällikkö Cyril Abiteboul antoi vuolaat kehut Sardinian MM-rallissa toiseksi sijoittuneelle Esapekka Lapille.www.mtvuutiset.fi
Eipä se Neuvillenkään maaliin pääseminen varmaa ole jos joutuu tosissaan toista vastaan kisaamaan.Toki olisiko Lappi päässyt maaliin jos olisi täysillä vetänyt, yleensähän tulos ollut ulosajo silloin. Eli jos varmalla ajolla saa huippupisteitä niin varmaan kannattaa kuitenkin niitä harrastaa.
Abiteboul ei ole arkaillut alkukauden aikana sanoa ääneen sitä, että tallin ykköstavoite tänä vuonna on Neuvillen ajattaminen maailmanmestariksi. Edellä mainittujen tapausten kautta asia käy toki hyvin selväksi ilman sanojakin.
Iso ja Hyundain kannalta vähän kiusallinenkin kysymys on kuitenkin se, miten vahvoissa kantimissa heidän tavoitteensa on, jos Neuville on jo kuudessa ensimmäisessä osakilpailussa tarvinnut kolmesti – tai kolme ja puoli kertaa, jos Portugalissa suunnitteilla ollut Sordon ohi päästäminen lasketaan mukaan – tallikaverinsa apua.
Kommentti: Esapekka Lappia pompotellaan täysin turhaan – Hyundain tallimääräyksistä nousee esiin kiusallinen kysymys
Hyundai on päättänyt ottaa rallin MM-taistelussa kaikki keinot käyttöönsä. Kauden ollessa jo lähes puolivälissä sopii hyvin kysyä, onko siinä loppujen lopuksi mitään järkeä, pohtii MTV Urheilun Mikko Hyytiä.www.mtvuutiset.fi
Perinteinen lisää liksaa toimenpide, kysytään kaikilta ja nostetaan sitten asia esille. Jouhki on bisnesmies ja pelaa samalla itselle lisää tuottoa.Olisi tyhmää olla mittaamatta Kallen arvoa Hyundailla.
"Mid-season" oli joskus alkuvuodesta aikataulu. Vähän riskialtista kyllä tuoda sitä kesken kauden.Latvian ERC ja Norjan WRX tänään ja huomenna.
Koskahan Rally.TV starttaa ihan tosissaan, niin ei tarvitsisi ilmeisesti noilla eri sivuilla käydä tiirailemssa live lähetyksiä
Rovanperällä alkaa pikkuhiljaa oleen kyl aika komee mulletti Onko tuo tulemassa takas, ku Bottaski sitä suosii
Rovanperällä alkaa pikkuhiljaa oleen kyl aika komee mulletti Onko tuo tulemassa takas, ku Bottaski sitä suosii