Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tullut. Helpoiten ton yksikön toiminta selviää, ku katsoo lähetyksestä miten se toimii.Tulikos nyt ralliinkin se, että ei saa täysiä tehoja koko ajan, vaan joku hemmetin "ohitusnappi", niinkuin formuloissa. Aivan älytöntä pelleilyä.
Ok, hyvä.Ei tullut.
Akkuteknologia rajoittaa. Ei siinäkää olis järkeä, että painoa lisättäis iha perhanasti akkujen vuoksi. Pointti on kuite, että säästettyä energiaa voidaan käyttää uudelleen.Ok, hyvä.
Tai siis ei niin hyvä, kun aletaan silti pelleilemään, ettei saa tehoja, silloin kun halutaan. Pitäisi olla niin, että tallit ottavat koneista irti sen, minkä kestävät ja siihen sitten 10% päälle ja katsotaan miten käy.
Ei tullut. Helpoiten ton yksikön toiminta selviää, ku katsoo lähetyksestä miten se toimii.
Lyhyesti sanottuna: autoissa on akku&sähkömoottori, jonka pitää riittää myös siirtymille, koska polttomoottoria ei saa käyttää siirtymillä. EK:lla tota akkua ladataan jarrutuksissa (2-5 mutkaa ja täynnä). Sit ku se on ladannu sen boostin verran, nii sähkömoottorilla avustetaan, kunnes boosti on tyhjä. Sen jälkee taas lataillaan jarrutuksissa,kunnes boosti lähtee taas päälle. Melko sulavasti toiminu ainaki nyt Ruotsissa. Hyundailla on jotain ongelmaa ollut.
Ainiijoo ja startissa oli joku reilu 10(?) sekkaa boostia tai kunnes kaasulta päästää/jarruttaa.
Joku muu ehkä paremmin osaa selittää ja korjata mun virheet. Ulkomuistista ja mutulla kerroin.
Ah, totta. Noiki lasketaan vissii siirtymiin ja noita pakollisia sähköllä ajettavia alueita onkin tosiaan ihan pirun pieni osuus.Pieni korjaus tuohon: Siirtymillä saa käyttää polttomoottoria, ainoastaan huoltoparkissa on merkitty erikseen sähkömoottorilla ajettavat alueet. Ei nuo akut piisaisikaan siirtymien ajamiseen.
Kuten EP asian ilmaisee, toimii miten toimii ja milloin toimii.Ei tullut. Helpoiten ton yksikön toiminta selviää, ku katsoo lähetyksestä miten se toimii.
Lyhyesti sanottuna: autoissa on akku&sähkömoottori, jonka pitää riittää myös siirtymille, koska polttomoottoria ei saa käyttää siirtymillä. EK:lla tota akkua ladataan jarrutuksissa (2-5 mutkaa ja täynnä). Sit ku se on ladannu sen boostin verran, nii sähkömoottorilla avustetaan, kunnes boosti on tyhjä. Sen jälkee taas lataillaan jarrutuksissa,kunnes boosti lähtee taas päälle. Melko sulavasti toiminu ainaki nyt Ruotsissa. Hyundailla on jotain ongelmaa ollut.
Ainiijoo ja startissa oli joku reilu 10(?) sekkaa boostia tai kunnes kaasulta päästää/jarruttaa.
Joku muu ehkä paremmin osaa selittää ja korjata mun virheet. Ulkomuistista ja mutulla kerroin.
Jep. Voisivat laittaa Takamoton jakaan auto Ogierin kans Tyyppi kuite jo melko kauan saanu harjoitella ja edelleen jää tasaisesti, vaikka välillä vähän väläyttää, nii ne väläytyksetkään mitää erikoisempaa ole.Kovin veto oli Lapilla. Suht kylmiltään kapinoihin mukaan uudella WRC-kikottimella ja heti pallille. Ei onnistu ihan joka hemmolta. Kallelle ansaittu voitto.
Samaa tuumailin. Sai kyllä mukavasti eloa ja vauhdin tunnetta kuvaan verraten perinteiseen ylhäältä päin kopterilla seuraamiseen.Oliko tuolla joitain Drone-kameroita pätkillä käytössä ? Veikeän näköistä oli joissain kohdin ulkokuvaus.. kun vauhtiakin oli yli 150 ja läheltä ulkokuvaa...
Oli ja hienoa kuvaa saivatkin aikaiseksi (varsinkin Kallen kuvaus powerilla), EK14:lla tais yksi drone hajota (osui puuhun). Tuskin tuolla ihan 150 pääsivät, kuvattiin hitaalla osuudella ja tallapohjassa ralli 1 auto karkasi. Kisa-drone lentänee 140km/h helposti, mutta vaikutti ettei tuolla niitä käytetty.Oliko tuolla joitain Drone-kameroita pätkillä käytössä ? Veikeän näköistä oli joissain kohdin ulkokuvaus.. kun vauhtiakin oli yli 150 ja läheltä ulkokuvaa...
Ja ekalla pätkällä pusikkoon.Huttunen saamassa (jos kaikki menee nappiin) Jyskälään M-Sportin Rally1 Puman kuritettavaksi.
Jari Huttuselle loistava uutinen – Marcus Grönholm: Tämä ei ole aprillipila - Rallit.fi
Suomalainen rallilupaus Jari Huttunen, 28, ajaa Suomen MM-osakilpailussa M-Sport Fordin Puma Rally1 -autoa, mikäli sopimusehdot saadaan määräaikaan mennessä täytettyä.www.rallit.fi
No toivottasti ei, itse näen, että tämä on Huttusen tärkein näyttöpaikka koko uransa aikana, toivotaan että kaveri saisi hyvän flown aikaiseksi ja pääsisi urallaan eteenpäin.Ja ekalla pätkällä pusikkoon.
No toivottasti ei, itse näen, että tämä on Huttusen tärkein näyttöpaikka koko uransa aikana, toivotaan että kaveri saisi hyvän flown aikaiseksi ja pääsisi urallaan eteenpäin.
Olit nopeempiLappi kiveen ja auto paskana,ei vielä selvillä kuinka pahasti mutta seisovat pätkällä.Näytti omalta mokalta helpossa paikassa.
Mä kans mietin tänään, että kuka tohon kyytiin pystyy vastaamaan tolla tasaisuudella? Neuville, Tänäk ja Evans?Kalle vetää hienosti, jos ei ihmeitä tapahdu niin ajaa mestaruudesta tänä vuonna.
Jos Kalle vie mestaruuden, niin Vuoden urheilija -palkinto on selviö?
On myös hyötynyt lähtöpaikasta, mutta on myös ajanut todella hyvin, olen kattonut suurimman osan pätkistä. Melkein nauratti, kun erään pätkän jälkeen haastattelussa hymyili ja kertoi ottaneensa leikkaukset varovasti, mutta ajoi silti reilut pohjat. Vaihtelevaa pitoa, mutta jarrutukset ja mutkat aika hienosti kohillaan.Mä kans mietin tänään, että kuka tohon kyytiin pystyy vastaamaan tolla tasaisuudella? Neuville, Tänäk ja Evans?
No ralli on vielä pitkä ja katsellaan rauhassa, mutta todella uskomatonta suorittamista edelleenkin noin kokemattomalta kuskilta WRC -sarjassa.
Lauantai 23.4.
EK 9 (23,76 km) kello 08.43
EK 10 (10,10 km) kello 09.41
EK 11 (15,85 km) kello 11.09
EK 12 (8,78 m) kello 12.30–13.30 TV2
Päivähuolto kello 14.28
EK 13 (23,76 km) kello 16.16
EK 14 (10,10 km) kello 17.14
EK 15 (15,85 km) kello 18.42
Päivän huippuhetket ja EK 16 (8,78 km) kello 20.00–21.00 TV2
Iltahuolto kello 21.28
Ja pätkä keskeytettiin kun auto tulessa.Solbergilla lipsahti taas vaihteeksi lepikkoon auto.
Pakoputki sytyttäny pensaan /mahd. tippuneen bensan?Ja pätkä keskeytettiin kun auto tulessa.
Sorateiden Sainz JrSolbergilla lipsahti taas vaihteeksi lepikkoon auto.
Selvästi vaikuttas hybridiyksikön ongelmalta/ylilämpenemiseltä. Eikös se ollut sitten vain 2min aikasakko per ajamatta jäänyt ek.Ja pätkä keskeytettiin kun auto tulessa.