Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Melkosia kyrpiä nuo ranskalaiset katsojat, seisovat vaan puhelimet kourassa kun evans jumissa. Kyllä suomessa vaan katsojat auttavat vastustajatkin ihan samalla tavalla tielle kun kotimaiset kuskitkin.
Mitä muuta voi odottaa, kun Pierre ei vastaa puhelimeen ja Jacque: ta ei muuten vaan kiinnosta. Viva la France !Melkosia kyrpiä nuo ranskalaiset katsojat, seisovat vaan puhelimet kourassa kun evans jumissa. Kyllä suomessa vaan katsojat auttavat vastustajatkin ihan samalla tavalla tielle kun kotimaiset kuskitkin.
Aika jyrkkä kohta ja auto ihan reunassa. Ihan säkällä pysy, että ei tippunu alas.Melkosia kyrpiä nuo ranskalaiset katsojat, seisovat vaan puhelimet kourassa kun evans jumissa. Kyllä suomessa vaan katsojat auttavat vastustajatkin ihan samalla tavalla tielle kun kotimaiset kuskitkin.
Tossa on kans selitelty:Mulle ei ole vieläkään täysin selvinnyt miten toi hybridi oikein toimii? osaako joku vääntää rautalangasta.
Saako sitä lisätehoa lähes koko pätkän ajan vai tyyliin 30s per pätkä
Olihan tuo rinne toki jyrkkä, mutta kyllä siellä hyvin ne pari puhelimella kuvaavaa patonkia pystyi menemään. Jos olisi kunnolla tullut porukkaa lykkimään ni auto olisi sieltä tielle saatu. Jos ei muuten ni kai noilla autossa on joku hinausnaru jolla olisi siten voinut vetää.Aika jyrkkä kohta ja auto ihan reunassa. Ihan säkällä pysy, että ei tippunu alas.
+ LIIINAAA KIINNI t kaljahattuOlihan tuo rinne toki jyrkkä, mutta kyllä siellä hyvin ne pari puhelimella kuvaavaa patonkia pystyi menemään. Jos olisi kunnolla tullut porukkaa lykkimään ni auto olisi sieltä tielle saatu. Jos ei muuten ni kai noilla autossa on joku hinausnaru jolla olisi siten voinut vetää.
Aivan varmasti nousee, mutta taitaa tarvita vinssin.Olihan tuo rinne toki jyrkkä, mutta kyllä siellä hyvin ne pari puhelimella kuvaavaa patonkia pystyi menemään. Jos olisi kunnolla tullut porukkaa lykkimään ni auto olisi sieltä tielle saatu. Jos ei muuten ni kai noilla autossa on joku hinausnaru jolla olisi siten voinut vetää.
Ei nyt vielä heitetä kirvestä kaivoon Tossakin lajissa sattuu kauden aikana kaikenlaisia muutoksia. Hienoa, että Kalle löysi uudet paremmat säädöt/ pystyi ajotyyliään muokkaamaan.Harmiksi toistaiseksi ei ole jatkosta tietoa.
Loeb wants more WRC drives but Monte Carlo could be only 2022 outing
www.motorsport.com
Ei se ikä nyt niin hirveän suuri tekijä tossa lajissa ole, vanhemmiten joutuu vähän enemmän tekemään töitä kuntonsa eteen ja varsinkin Montessa kokemus merkitsee paljon. Kyllä ne vanhatkin mestarit rattimiehiä tuolla ovat.Huomaa kuinka surkea taso tuolla on jos tuollainen vanha kääpä on ihan ylivoimainen
Fourmauxin ulosajo:
Kallella on vielä saumat päästä kolmanneksi, jos on tuurit kohdillaan eli käytännössä johtaisi sarjaa, elleivät noi papat innostu ajamaan koko kautta. Kalle teki tänään loistavaa työtä, eiköhän hän jatka samaan malliin.Rovanperältä loistava päivä. Nyt vähän harmittaa, että alkoi niin huonosti ja kolmossija on kaukana. Tietysti jos koko monten ajaa lävitse ilman ulosajoa ja muita suurempia virheitä niin se on jo hyvä suoritus kun kaverit ympäriltä on näihin sortunut.
No huomenna ei ole niin lumista ja hidasta reittiä kuin tänään joten erojen tekeminen on vaikeata pelkästään ajamalla, mutta toivotaan pientä virhettä sinne eteen niin saataisiin kunnon taistelu vielä huomiseksi.Kallella on vielä saumat päästä kolmanneksi, jos on tuurit kohdillaan eli käytännössä johtaisi sarjaa, elleivät noi papat innostu ajamaan koko kautta. Kalle teki tänään loistavaa työtä, eiköhän hän jatka samaan malliin.
Joo ei taida ilman huonoa tuuria Greenille kolmospallille päästä, mutta Powerilla Kalle saattaa sen 1-3 pistettä Greeniä enemmän ottaa. Kalle ajoi ton Poowerin ekavedon, kyllä ihan hissukseen kertoi säästelleensä renkaita. Ihan fiksua kun jäätäkin siellä oli. Odottelen mielenkiintoista Poweria herrojen kesken.No huomenna ei ole niin lumista ja hidasta reittiä kuin tänään joten erojen tekeminen on vaikeata pelkästään ajamalla, mutta toivotaan pientä virhettä sinne eteen niin saataisiin kunnon taistelu vielä huomiseksi.
Sanoi että tämän kisan jälkeen vähän reilummin taukoa, että pääsee vähän lomailemaan pitkästä aikaa.Onko jossain ollut tietoa monta kisaa ogier aikoo ajaa tänä vuonna?
Ovat Toyotalta puhuneet, että Lappi ajaa yli puolet kisoista. Ja että ne lyödään lukkoon monten jälkeen. Saas nähdä muuttuuko ogierin mielipide ku menee näinkin hyvin.Onko jossain ollut tietoa monta kisaa ogier aikoo ajaa tänä vuonna?
Totta siellä on ainaki Lapilla soppari koko kaudelle (puolesta kisoista)?Ovat Toyotalta puhuneet, että Lappi ajaa yli puolet kisoista. Ja että ne lyödään lukkoon monten jälkeen. Saas nähdä muuttuuko ogierin mielipide ku menee näinkin hyvin.
– Tosi hyvä fiilis on siitä. Kun on tippunut tyhjän päälle ja nyt onkin taas sopimus, hyvältähän se tuntuu, ei siitä pääse yhtään mihinkään.
Huippupestin saanut Esapekka Lappi laittoi kaikki yhden kortin varaan: "Se kantoi hedelmää" – antaa kutkuttavan arvion ensi kaudesta
Esapekka Lappi ajoi upeasti neljänneksi viime viikonlopun Suomen MM-rallissa. Torstaina aihetta hymyyn kertyi roppakaupalla lisää, kun Toyota julkisti ensi kauden kuskinelikkonsa. Lappi jakaa tallin kolmosauton suurmestarin Sebastien Ogierin kanssa.www.mtvuutiset.fi
On se vaan kova toi Loeb, mutta niin on Kallekin otti voiton Powerilta ja laittoi Breenille 5-pistettä siinä päihin ja lähtee Ruotsiin 2-pisteen marginaalilla käytännön johdossa. HYVÄ Kalle!Joo ei taida ilman huonoa tuuria Greenille kolmospallille päästä, mutta Powerilla Kalle saattaa sen 1-3 pistettä Greeniä enemmän ottaa. Kalle ajoi ton Poowerin ekavedon, kyllä ihan hissukseen kertoi säästelleensä renkaita. Ihan fiksua kun jäätäkin siellä oli. Odottelen mielenkiintoista Poweria herrojen kesken.
Hyvä Kalle! Laitoit trollitki takas koloihinOn se uskomatonta, että täälläki ollu hiljaista, mutta auta armias, ku suomalainen ei pärjää, nii peräkammarin pojat herää. Rovanperä on ammattimies ja varmasti tietää mikä on vialla. Toivottavasti saa auton huomenna parempaan iskuun. Monte nyt muutenki todella pitkä kisa. Maaliin pitää ajaa.
Joo on kovahermoinen kaveri, kun tossa asemassa pystyi ottamaan powerilta 5-pistettä ja osaa vielä käyttää päätäänkin, säästi paukut sinne mihin pitikin (powerille). Odotan mielenkiintoista loppukautta, nyt kun tuolla on kolme tasaväkistä automerkkiä. Hienoa työtä pikkutallilta yhteistyössä Fordin kanssa.Hyvä Kalle! Laitoit trollitki takas koloihin
Minusta näytti, että oli vaan liikaa puristusta pari ekaa päivää ja alkoi kulkea kun ajamisesta tuli rentoa, koska "kisa oli ohi". Ehkä säädöt ei ollut ihan optimaliset, mutta ei ne koskaan rallissa ole. Ruotsissa on taas kovat paineet kun nyt putosi sarjajohto käsiin ja siellä ollaan "kotikentällä" ykkössuosikki.Kalle näytti miksi on superlahjakkuus. Parissa päivässä pystyi parantamaan autoaan inssien ja mekaanikkojen kanssa, sekä muuttamaan ajotyyliään, sitten mentiinkin jo kärkivauhtia. Eikä sovi unohtaa Jonnen tehtävää siinä vieressä, kartturit on aliarvostettuja.
Ja on tuo Loeb vaan kova ukko.
Päinvastoin paineet lähti ku joutuu kärkiautona auraamaan mikä on nimenomaan Ruotsissa huono homma.Ruotsissa on taas kovat paineet kun nyt putosi sarjajohto käsiin ja siellä ollaan "kotikentällä" ykkössuosikki.
Entinen voimistelija, ei ollu edes eka kerta rallin yhteydessä.Melkoinen teräsvaari tuo Lööppi
Moni vanhempi (ja nuorempi) kuski neliraajahalvautuisi, jos yrittäisi samaa.
Minusta näytti, että oli vaan liikaa puristusta pari ekaa päivää ja alkoi kulkea kun ajamisesta tuli rentoa, koska "kisa oli ohi". Ehkä säädöt ei ollut ihan optimaliset, mutta ei ne koskaan rallissa ole. Ruotsissa on taas kovat paineet kun nyt putosi sarjajohto käsiin ja siellä ollaan "kotikentällä" ykkössuosikki.