Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se taisi olla Mäkisen toive ellei vaatimus. Lisäksi iso bonus testisääntöjen takia (nyt en muita miten se sääntö meni, mutta joku hyöty siitä oli, tiimien piti valita joku pääasiallinen maa jossa sai vapaammin testata tms.). Moottorihan tulee Kölnistä TMG:ltä mistä entistä F1-tiimiä pyöritettiin ja aerodynamiikasta vastasti joku nimeämätön brittifirma. Joten tehdäänkö tuolla Puuppolassa sitten lopulta muuta kuin kokoaminen.Aika hauskaa että yhden maailman suurimpien autovalmistajien Toyotan tiimin pääpiste on Suomen Puuppolassa.![]()
Ei se Mäkinenkään neuvottelupöydässä sitten niin lapanen ole mitä haastatteluista voisi päätellä.Se taisi olla Mäkisen toive ellei vaatimus. Lisäksi iso bonus testisääntöjen takia (nyt en muita miten se sääntö meni, mutta joku hyöty siitä oli, tiimien piti valita joku pääasiallinen maa jossa sai vapaammin testata tms.). Moottorihan tulee Kölnistä TMG:ltä mistä entistä F1-tiimiä pyöritettiin ja aerodynamiikasta vastasti joku nimeämätön brittifirma. Joten tehdäänkö tuolla Puuppolassa sitten lopulta muuta kuin kokoaminen.
Tuolla video: http://yle.fi/urheilu/3-9405276
Jotenkin itselle jäi kuva että autojen suunnittelu ja rakennus pysyisi suomessa, mutta kotipaikka siirtyisi Viroon? Eli joka rallin jälkeen kalusto ajettaisiin viroon, ei suomeen, eli lyhyemmät etäisyydet ja nopeammat kuljetukset.Se taisi olla Mäkisen toive ellei vaatimus. Lisäksi iso bonus testisääntöjen takia (nyt en muita miten se sääntö meni, mutta joku hyöty siitä oli, tiimien piti valita joku pääasiallinen maa jossa sai vapaammin testata tms.). Moottorihan tulee Kölnistä TMG:ltä mistä entistä F1-tiimiä pyöritettiin ja aerodynamiikasta vastasti joku nimeämätön brittifirma. Joten tehdäänkö tuolla Puuppolassa sitten lopulta muuta kuin kokoaminen.
Tuolla video: http://yle.fi/urheilu/3-9405276
Jossain toisessa lehdessä Tommi sanoi, että varikkosysteemit, nuotitusautot yms jäisi Viroon, mutta ralliautot edelleen rallien välissä tuotaisiin Puuppolaan. Ja kotipaikkaa tuskin vaihtavat, kun se määrittää missä saa vapaasti testata.Jotenkin itselle jäi kuva että autojen suunnittelu ja rakennus pysyisi suomessa, mutta kotipaikka siirtyisi Viroon? Eli joka rallin jälkeen kalusto ajettaisiin viroon, ei suomeen, eli lyhyemmät etäisyydet ja nopeammat kuljetukset.
Joten tehdäänkö tuolla Puuppolassa sitten lopulta muuta kuin kokoaminen.
Tuolla video: http://yle.fi/urheilu/3-9405276
@karik134Kokonaistilanne 8/21ek jälkeen:
1. Tänak (M-Sport Ford) 1:07:23.0 (ajettuna yht. 110,56km, KTN 98,4km/h)
2. Mikkelsen (Citroen) +5,7
3. Neuville (Hyundai) +28,2
4. Ogier (M-Sport Ford) +30,6
5. Evans (M-Sport Ford) +52,1
6. Hänninen (Toyota) +1:14,7
7. Breen (Citroen) +1:24,5
8. Latvala (Toyota) +1:54,7
9. Paddon (Hyundai) +2:29,5
10. Kopecky (wrc2, Skoda Fabia) +3:36,2 (R5 vs wrc2017 vertailu +1,96s/km)
Ihan vaan vinkkinä kaikella kunnioituksella, että ei kannata kikkailla fonttien väritysten kanssa, kun tuo musta teksti ei näy mm. tummalla teemalla käytännössä lainkaan.
Eihän tuossa mun viestissä ole mitään kikkailuja? Laitoin tuon viestin kyllä eka muron puolella ja kopsasin sen sitten tänne, johtuisko siitä että ei näy kunnolla tummalla taustalla, en tiedä.@karik134
Toistan itseäni, kun ei näytä menevän muuten jakeluun -->
On siinä vaihdettu fontti mustaksi ihan samalla tavalla kuin siinä kuvakaappauksessa, jonka linkitin esimerkiksi.Eihän tuossa mun viestissä ole mitään kikkailuja?
Eihän tuossa mun viestissä ole mitään kikkailuja? Laitoin tuon viestin kyllä eka muron puolella ja kopsasin sen sitten tänne, johtuisko siitä että ei näy kunnolla tummalla taustalla, en tiedä.
Ferrarin F1 turbojätkät ja Abarth:n kompuramiehet kokoontui ja tekivät Olympus ralliin uuden koneen. Alenilla nuo luvut hieman vaihtelee, varmaan säätivät pätkän mukaan, kun pitää se pitokin ottaa huomioon. En epäile yli 700hv lukemia tuosta moottorista, mutta oliko niin paljoa käytössä.Alenin mukaan, joka varmaan tietää hyvin, Delta S4 oli aluksi 450-500 hv ja kauden lopussa yli 700hv.
Taitaa olla Hännisen viimeinen kisakin (wrc-ralleissa?) kun Toyota ei taida osallistua Australian ralliin kuin kahdella autolla, kartturi Kaj Lindström siirtyy Toyotalla muihin tehtäviin.Tulee kyllä hyvä Walesin ralli nyt viikonloppuna, odotan innolla. Suomalaisiakin mukana kiitettävästi![]()
Näköjään pääsi Kalle jatkamaan tälle päivälle ajoja.
wrc/livecenter - wrc.comMillaisia aikoja ajeli myöhemmin?
Älä nyt vain sekoita wrc2 luokkaa ja kokonaiskisaa keskenään... Mutta joo, hyvin tuo oli wrc2 luokassakin ajettu.Hyvinhän tuo näyttää sit ajaneen. Hieno ura luvassa.
Älä nyt vain sekoita wrc2 luokkaa ja kokonaiskisaa keskenään... Mutta joo, hyvin tuo oli wrc2 luokassakin ajettu.
Ogier on his WRC future - wrc.comHän on jotain semmoista huhuillu ? Melkoinen mittapuu poistuu sarjasta jos niin käy.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.