Signa
▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Ei oo todellistaYear 2 Season Pass 11.99€, kunhan käytät 100 Club Pointsia alennuskoodiin (14.99€ ilman alennuskoodia)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei oo todellistaYear 2 Season Pass 11.99€, kunhan käytät 100 Club Pointsia alennuskoodiin (14.99€ ilman alennuskoodia)
Toki kannattaa ottaa huomioon resoluutio ja mahdolliset grafiikka-asetukset.Jos tykkää pelata 1440p+ ja graffa-asetukset korkealla, silloin Ryzen on validi vaihtoehto. Muuten Intel on parempi vaihtoehto.
![]()
T-AA päällä resoluutio on tuolla resolla 720p uusimman patchin jälkeen.Tuli vaihdettua Ryzen 1700X -> 8700K, tein omat testit 1440p resoluutiolla ja eri graffa-asetuksilla, lähinnä mitä olen itse Siegessä käyttänyt. Näyttiksenä GTX 1080 Ti, muistit D.O.C.P/XMP 3200MHz (14-14-14-36)
Benchmarkilla otettu testit kolmeen kertaan, tulokset ovat kolmen eri runin keskiarvo.
Graffa-asetukset: 1440p, texture Medium, AF 16x, LOD very high, shading low, shadows medium, loput low/off ja T-AA päällä.
Ryzen 1700X (vakiokellot): Overall average fps 210.
8700K (vakiokellot, MCE päällä): Overall average fps 254
Graffa-asetukset: 1440p, kaikki low, T-AA päällä.
Ryzen 1700X (vakiokellot): Overall average fps 230
8700K (vakiokellot, MCE päällä): Overall average fps 286
Graffa-asetukset: 1440p, texture ultra, AF 16x, LOD ultra, shadoing high, shadows very high, loput low/off ja T-AA päällä.
Ryzen 1700X (vakiokellot): Overall average fps 200
8700K (vakiokellot, MCE päällä): overall average fps 240
Summa summarum: vaikka yleisesti Ryzenit pärjäävät 1440p resoluutiossa kaikki graffa-asetukset tapissa kuten taulukosta on nähtävissä (= näytönohjain pullonkaulana) niin "kilpailullisemmilla" asetuksilla Intel vie selvästi. Toki MCE tuo 8700K:lle lisäboostia, mutta eipä Siege osaa kovin hyvin noita useita coreja ja säikeitä muutenkaan hyödyntää.
T-AA päällä resoluutio on tuolla resolla 720p uusimman patchin jälkeen.
Omaan silmään T-AA näyttää niin rösöiseltä kuvan liikkuessa, etten missään tapauksessa käytä sitä. FXAA on paras heti MSAA:n jälkeen, jos FPS tippuu liikaa omaan makuun.
Kyllähän sen huomaa kun vaikka reflexillä yrittää tähdätä kauemmaksi, niin vihollisen pää ja tähtäin sekoituu yhdeksi T-AA mössöksi. Pitäisi näyttökin vaan samalla päivittää 1440p, niin äkkiä ollaan nollatilanteessa, kun tämä peli rankaisee resoluution nostosta niin paljon.Minulle yksi näytönohjainpäivityksen hyödyistä oli päästä eroon temporal filteringistä / nykyisestä T-AA:sta. Puuttuva kuvainformaatio ei koskaan palaudu kontrastitempuilla, vaikka kuva näyttääkin ihmissilmälle terävämmältä.
Kaatuileeko muilla peli melko tasaisesti? Minulla jo kahdesti tässä päivityksen jälkeen, vaikken ole pelannut kuin muutaman erän. Kaverilla myös kerran.
Kaatuileeko muilla peli melko tasaisesti? Minulla jo kahdesti tässä päivityksen jälkeen, vaikken ole pelannut kuin muutaman erän. Kaverilla myös kerran.
Viikko sitten viimeksi pelaillut mutta sitä ennen parin viikon ajan peli sammui satunnaisesti työpöydälle.
Itellä tuntuu, että uuden pätsin myötä peli on muuttunut helvetisti parempaan suuntaan. Osumat rekisteröityy tosi hyvin ja ei aikaisempaa pientä pätkimistä ole ollenkaan.
Tosin jotain ihme merkkejä tullut peliin. Välillä ilmestyy vasemmalle jotain sähköjohdon ja signaalin vahvuuden merkkejä [emoji848]
Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla
Osumat rekisteröityy tosi hyvin ja ei aikaisempaa pientä pätkimistä ole ollenkaan.
joo alkoi tulla mvp:tä rutkasti lisää päivityksen jälkeen, kun ei enää jotkut 400-ping tyypit vähä-aasiasta ole voittamassa peekkejä. Omat pingit on nyt 20-30, kun ennen patchia oli yleensä 60-80. 300h olen nyt tähön upottanut ja matalassa goldissa seikkaillaan, lvl noin 100. Mikä ei keski-ikäiseltä ole mielestäni hasssumminItellä tuntuu, että uuden pätsin myötä peli on muuttunut helvetisti parempaan suuntaan. Osumat rekisteröityy tosi hyvin ja ei aikaisempaa pientä pätkimistä ole ollenkaan.
Tosin jotain ihme merkkejä tullut peliin. Välillä ilmestyy vasemmalle jotain sähköjohdon ja signaalin vahvuuden merkkejä
Omat pingit on nyt 20-30, kun ennen patchia oli yleensä 60-80.
oma pullonkaula on melko varmasti i5 6500Päivitys ei suoranaisesti pienentänyt kenenkään viivettä, vaan se ainoastaan poisti lukemasta prosessointiviiveen, mikä tulee oman tietokoneen prosessoinnin tuloksena ennen kuin tietopaketit lähtevät matkaan kohti serveriä ja takaisin.
Minulla ADSL-yhteydellä pingi oli ennen yleisesti 70 kieppeillä ja nyt useimmiten 50, eli paljon vähemmän minulla lähti pois viivettä kuin sinulla. Tämä todella suppeasti katsottuna voisi kertoa, että sinulla on hyvin viritelty modeemi ja nopea yhteys, mutta koneesi tuottaa viivettä enemmän.
Mielenkiintoinen ero.
Näytti kiinnostavalta tuo uusi traileri - olisi mukava, jos olisi yksi kunnolla monikerroksinen kartta.
toisaalta pääsisi käyttämään köysiä vaihteeksi agressiivisesti ja jos rakennuksen sisälläkin löytyy hissikuilua ja valopihaa, niin reittejä on hyvässä lykyssä monia. Joka tapauksessa odotan aika innolla tätä.Minun mielestä 3-kerroksiset ovat aivan riittävän isoja tai muuten kartan horisontaalista kokoa täytyy pienentää älyttömästi. Useamman kerroksen putsaaminen roamaajista vie muuten aikaa sen verran että kärsii vähän tuo kohteen pelaaminen ja strategia jää ulkoa hyökkäämiseksi.
No joo, itse en näe köysiäkään kovin käytännöllisenä sisätiloissa kun niiden pitämä ääni on melkoinen ja animaatioon kesto pitkä. Sisällä kun laittaisit rappelin menemään niin veikkaukseni on että melko nopeasti on joku piikkaamassa kuonoon. Tietysti odotan myös minkälainen mappi sieltä on tulossa. Vaikuttaa ainakin paremmalta kuin theme park, mutta melko aikaista spekuloida mitään kun yhtä teaseria enempää ei tiedetä.toisaalta pääsisi käyttämään köysiä vaihteeksi agressiivisesti ja jos rakennuksen sisälläkin löytyy hissikuilua ja valopihaa, niin reittejä on hyvässä lykyssä monia. Joka tapauksessa odotan aika innolla tätä.
Alkaa vähän tuntumaan että soolona turha koittaa korkeampia rankkeja havitella, tulee niin hitosti noita 4v5, 3v5 ja muita trollipaskamatseja, miks ne aina sattuu omalle kohdalleja harvoin riittää voittoon vaikka vetää jotain 14-4 statseja, silti tiimistä löytyy aina ne pari 0 tappojäbyliä. Vittu
![]()
Kyllähä tää sellasta trollaamista on että tarttunu jo itteenki.
Joo siis vielä gold-tasollakin tyypit linnoittautuvat objectivelle ja laittavat ikkunoihin castle-barrikadit ilman mutea - sitten tulee Fuze ja tappaa kaikki 10 sekunnissa. Mahdotonta tajuta. Toinen, mikä ärsyttää on oman tiimin sekoilu omilla tulilinjoilla. Kaikki EIVÄT mahdu hemmetti ampumaan siitä samasta ikkunasta/ovesta, piru vie. Menkää pelaamaan COD:a, jos trigger discipline puuttuu :x
Complete Edition olis varmaan sulle hyvä sit?Jos nyt ostaa pelin niin kannattaako ostaa tuo Standard Edition vai kenties vielä joku arvokkaampi? Tarkotus siis päästä nauttimaan heti itse pelistä, eikä grindata hiki päässä ja tuntitolkulla operaattoreita joilla tekeekin jotain.
Jos nyt ostaa pelin niin kannattaako ostaa tuo Standard Edition vai kenties vielä joku arvokkaampi? Tarkotus siis päästä nauttimaan heti itse pelistä, eikä grindata hiki päässä ja tuntitolkulla operaattoreita joilla tekeekin jotain.
Jos nyt ostaa pelin niin kannattaako ostaa tuo Standard Edition vai kenties vielä joku arvokkaampi? Tarkotus siis päästä nauttimaan heti itse pelistä, eikä grindata hiki päässä ja tuntitolkulla operaattoreita joilla tekeekin jotain.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.