- Liittynyt
- 02.11.2016
- Viestejä
- 57
Juu, useinkin.Onkohan kellään tollasta tullut tossa 12 sek kohdalla. Pikkasen vaikia tähdätä kun toi tulee päälle.
Juu, useinkin.Onkohan kellään tollasta tullut tossa 12 sek kohdalla. Pikkasen vaikia tähdätä kun toi tulee päälle.
Ensin mietin et miten helvetissä toi clutchas, mut olikin konsolillaOnkohan kellään tollasta tullut tossa 12 sek kohdalla. Pikkasen vaikia tähdätä kun toi tulee päälle.
Noh noh Entisenä konsolijonnena ja nykyisenä PC-masterracen jäsenenä voin sanoa, että ei clutch johtunut siitä että kyseessä oli konsoli vaan siitä, että vastustajat olivat huonoja.Ensin mietin et miten helvetissä toi clutchas, mut olikin konsolilla
Niin, vastustajillakin oli konsolitNoh noh Entisenä konsolijonnena ja nykyisenä PC-masterracen jäsenenä voin sanoa, että ei clutch johtunut siitä että kyseessä oli konsoli vaan siitä, että vastustajat olivat huonoja.
Hyvää provoa lentää, mutta vastataan silti. Eihän vastustajien ainoa ongelma ollut huono ampuminen vaan uskomattoman tyhmä pelaaminen. Kyllä ne oikeasti hyvät pelaajat on hyviä pelaajia oli alusta mikä tahansa. Tästä hyvänä esimerkkinä Elevate, joka Xboxin Pro Liigan loppumisen jälkeen siirtyi PC:lle ja ensimmäisellä seasonilla jo LANeille.Niin, vastustajillakin oli konsolit
Joo onhan se noin Tiiän kans yhen konsoli-diamondin, joka otti PC:llä kans diamondin heti alkuun. Toi rämisteli miten sattuu (toki vähän kiire alko olemaan) ja vastustajat silti tähtäs mihin sattuu ja Echokin tais dronettaa kokoajan tuolla komerossaHyvää provoa lentää, mutta vastataan silti. Eihän vastustajien ainoa ongelma ollut huono ampuminen vaan uskomattoman tyhmä pelaaminen. Kyllä ne oikeasti hyvät pelaajat on hyviä pelaajia oli alusta mikä tahansa. Tästä hyvänä esimerkkinä Elevate, joka Xboxin Pro Liigan loppumisen jälkeen siirtyi PC:lle ja ensimmäisellä seasonilla jo LANeille.
Juu onhan näitä. Itsellä sinänsä hauska, että en konsolilla päässyt ikinä timanttiin vaan jumitin platinaan aina, mutta koneella olen päässyt timanttiin Ja kuten sanoin, niin vastustajathan tuossa pelas uskomattoman huonosti jota näkee kyllä kaikilla alustoilla.Joo onhan se noin Tiiän kans yhen konsoli-diamondin, joka otti PC:llä kans diamondin heti alkuun. Toi rämisteli miten sattuu (toki vähän kiire alko olemaan) ja vastustajat silti tähtäs mihin sattuu ja Echokin tais dronettaa kokoajan tuolla komerossa
Glazin nerffi kuulostaa ihan hyvältä, mutta aika näyttää onko se sitä.Tulevan patchin release notesit:
Operation Health TU 2.1 | Tom Clancy's Rainbow Six® Siege | The Official Site | Ubisoft®
Eli peli alkaa mahdollisesti toimimaan joskus 20-21 kieppeillä.Eli tänään sitten on tulossa PC:lle tuo uusi päivitys ja varsinkin tuo uusi matchmaking kiinnostaa, että onko tuohon pelin hakemiseen viimein saatu jotain järkeä. Tänään 17.00-17.30 pitäisi olla olla Suomen aikaa tuo päivitys.
Ubisoftin tuntien näin taitaa ikävä kyllä olla. Eihän tässä ole vasta kuin kaksi päivää odoteltu jo, että pääsis pelaamaan. Toissapäivänä Uplay tais olla pois jonnekin klo 23 asti ja eilen Siegen servut oli alhalla ainakin seitsemään asti.Eli peli alkaa mahdollisesti toimimaan joskus 20-21 kieppeillä.
Näistä täysin samaa mieltä sekä lisäisin myös järjettömäksi tuon jackalin fläsyn vaihto savuun. Jackal muutenkin melko turhana operaattorina muuttuu mielestäni vielä turhemmaksi tämän myötä. Aiemmin sentään jackalista saattoi olla hyötyä kun opetteli kuvion tägää roamaaja, heitä fläsy ja ammu. Nyt itse jackal ei tee savulla mielestäni mitään peilaten omaan erikoiskykyynsä.Sitten taas muutama aivan järjetön idea kuten Ashille flashyt savujen tilalle. Jo nyt Ash aiheuttanut harmaita hiuksia aggressiivisien pelaajien käsissä (varsinkin jos ping 150-200), niin nyt siitä tulee aivan mahdoton tapaus.
Toinen idioottimainen asia liittyy Kanalin ikkunan sulkemiseen spawn peekin takia. Miksei tätä voitu tehdä kuten Chaletissa ja Consulatessa eli jokin este, ettei voida suoraan spawnille ampua. Sen sijaan piti sulkea ainut ikkuna mistä pystyi suojaamaan serverin Northin puoleisia ikkunoita. Pommissakaan ei melkein edes kannata enää ottaa Thermite/Thatcher/Hibana komboa ja hyökätä boksiin vaan ottaa BB, kranaatteja ja savuja ja planata defuser Serveriin. BB istuu Northin ikkunoilla, 1 katsoo ettei BB:tä haea garagesta ja 2 katsoo L-tasanteen ikkunoilta rotaatiot pois ja 1 käy planttaamassa defuserin serveriin savujen keskelle. Miten Serveriä voi enää puolustaa?
Näihän se on. Ei kukaan ota Jackalia pelkästään savujen takia. Roumaajien hakemiseenkin on paljon nopeampaa ja tehokkaampaa ottaa Ash, jolle joku dronettaa roumaajia (varsinkin nyt kun Ash sai ne fläsyt).Näistä täysin samaa mieltä sekä lisäisin myös järjettömäksi tuon jackalin fläsyn vaihto savuun. Jackal muutenkin melko turhana operaattorina muuttuu mielestäni vielä turhemmaksi tämän myötä. Aiemmin sentään jackslist saattoi olla hyötyä kun opetteli kuvion tägää roamaaja, heitä fläsy ja ammu. Nyt itse jackal ei tee savulla mielestäni mitään peilaten omaan erikoiskykyynsä.
Tulihan niitä eilen toistakymmentä aukaistua.Jokos porukka on availlut alpha packeja? Noi tais eilen tulla pc:lle.
EDIT: Niin itselle siitä ekasta tuli epic 417 weapon skin Glacier.
Aika sama. Eikä noissa ase skineissäkään mitää vikaa ois, jos ne ei ois aina niitä turhiin aseisiin tulevia tai Common hirvityksiä, minkä näkeminen saa aikaan lähinnä oksennusreaktion.Auottua tuli tosiaan Epicia taitaa ekasta tulla. 20packia auoun ja pelkkiä ase skinejä
Kyllähän itselle noita bugeja ainakin jonkin verran on tullut vastaan. Viimeisin ehkä ollut tämä, kun rappeloit sisään ikkunasta, niin se jojoilee hetken aikaa ikkunassa ja sitten joko tippuu ulos tai alempaan kerrokseen.Yllättävän vähän tullut itselle ongelmia vastaan, joulusta asti kuitenkin pelannut
Ash on ainakin sellainen operaattori, jolla hitboxit kusee ja huolella. Tehnyt tuota jo pitkää. Muilla nyt pitäs suht "kunnossa" olla.Onko muut huomanneet että pelin naishahmot on järjestään aivan ylikestäviä vrt mieshahmot mitkä kuolee parilla luodilla, sit taas joku 1 armorin naishahmo(etenk imee 45damagen aseesta jonku 6-10 luotia ennen kuolemaa.
Itsekin Twitchillä pelaan ja eihän sillä kuole ikinä rehellisissä 1v1 tilanteissa kun se kestää aivan helvetisti, 1 luoti tekee 5-10 damagea muhun. Sit jos pelaan jollain vaikkapa Mutella niin 1 luoti varpaaseen tekee jo jonku 70 damagea. Sama pätee kaikkiin muihinkin mies/naishahmoihin tässä.
Niin ja mites se Caveira 99dmg pistooli oikein? Parhaillaan sillä saanut lypsää 7 hittiä ennen tappoa enkä oikein jaksa uskoa että tässä pelissä kellään hahmolla olis 700 hp:ta. Joskus taas kaatuu ihan sillä ensimmäisellä. Onko toi joku rng mikä voi tehdä 99 ja normi damage sit joku 15?
Eikös tässä 2.2.2:ssa pitänyt tulla hitboxfixejä lisää. Nyt testaamaan, toivottavasti nuo hibana-ash-twitchit kuolee kuten muutkin hahmotAsh on ainakin sellainen operaattori, jolla hitboxit kusee ja huolella. Tehnyt tuota jo pitkää. Muilla nyt pitäs suht "kunnossa" olla.
Caveiran pistoolin dmg droppi on naurettavan iso. Se tekee 99 metrin päästä, mutta etäisyyttyyttä kun edes pikkuisen ni se ei tee mitään damagea, jos et ammu päähän.
Tässä vähän valotusta tuohon Caveiran pistoolin damageen. Tuo sama periaate pätee kyllä kaikkiin muihinkin aseisiin, mutta tuossa Caveiran pistoolissa se on kaikista dramaattisin. Videon kohdassa 4:50 on taulukko damageista eri etäisyyksiltä.Niin ja mites se Caveira 99dmg pistooli oikein? Parhaillaan sillä saanut lypsää 7 hittiä ennen tappoa enkä oikein jaksa uskoa että tässä pelissä kellään hahmolla olis 700 hp:ta. Joskus taas kaatuu ihan sillä ensimmäisellä. Onko toi joku rng mikä voi tehdä 99 ja normi damage sit joku 15?
Hitregit nyt ovat kusseet päiden osalta jo pitemmän aikaan. Muiden kehonosien kanssa en ole huomannut lähellekään samantason ongelmia pitkään aikaan. Mikä on rutku smg?No ei nuita hitboxeja ainakaan korjattu ole
Pari peliä pelannut ja kahdesti jo käynyt niin että vihu jostain ylhäältä ampunut niin että multa näkyny varpaankynsi ja tehnyt 80damagea per hitti jollain puolustajan rutku smg:llä. Aiemmin oo näin ylösalasin nää hitboxit ollu
E:
Kymmenisen matsia pelannu ja tää pelihän on nyt aivan perseestä. Bugeja enemmän ku ikinä. Rubberbandailee, jatkuvasti kuolee kahteen hittiin vaikka varpaaseen osuu jostain 100 metristä ja se vanha ongelma et toinen näkee sekunnin sinut ja sinä et sitä ollenkaan on taas läsnä. Voi jee
e2: Jaa, toi damage indicaattori bugittaa. Otin haulikosta just yhden hitin point blankkina ja siitäki näytti että tuli 2 hittiä vaikka todellisuus oli että 1.
Ei nuita ongelmia eilen päivällä ollutkaan, vasta päivityksen jälkeen. Kaverikin pelailee blackbeardilla niin ei sitäkään tarttenu osua ku 1 hitti johonkin suojakilven alapuolelle niin RIBS oli tosiasiaHitregit nyt ovat kusseet päiden osalta jo pitemmän aikaan. Muiden kehonosien kanssa en ole huomannut lähellekään samantason ongelmia pitkään aikaan. Mikä on rutku smg?
.
Niinno skillbeardia pystyy ampumaan päähän, vaikka sillä se kilpi ois kiinni. Siinä on sellaset raot mistä pystyy ampumaan hengiltä. Ja ainakin eilen PS4 versio taisi lagittaa pahemmin kuin aikaisemmin. En osaa sanoa, kun en ole peliä pleikalla pelannut viimeiseen 3-4 kuukauteen.Ei nuita ongelmia eilen päivällä ollutkaan, vasta päivityksen jälkeen. Kaverikin pelailee blackbeardilla niin ei sitäkään tarttenu osua ku 1 hitti johonkin suojakilven alapuolelle niin RIBS oli tosiasia
En tosin tiedä oliko vika vain PS4-versiossa tai sen servereissä. Menen testaamaan heti uusiksi kun twitterissä kertovat että servut on bootattu. Mutta peli oli aivan karsea paska eilen vrt mitä se on koskaan aiemmin ollut(=paras mp-peli ikinä).
Mitähän tuosta sanoisi. Sen verran lyhyt ja sekava teaser, että ei tuosta hirveästi osaa mitää sanoa. Pohjapiirrustusten perusteella hiukan huolettaa, mutta toivotaan parasta.Blood Orchid map teaser tullut.
Eipä juuri mitenkään suoraan sanottuna. Alpha packit ja uusi matchmaking ovat ne suurimmat jutut. Lisäksi bugeja korjattu ja muuta pientä sälää.Pitänyt nyt taukoa jokusen kuukauden. Miten tuo Operation Health on vaikuttanut peliin?
Joka viikko vähintään kerran nurin koko paska, yleensä useammin, eli ei mitenkäänPitänyt nyt taukoa jokusen kuukauden. Miten tuo Operation Health on vaikuttanut peliin?
Ei ole itsellekään mitään täysin ihmeellisyyksiä osunu.Mitä nyt pelannut pari päivää niin en ole tuollaisiin hitboxeihin törmännyt. Korjasivatko jo muuten Blitzin kuupat?
IQ näkee ne, joten siinä annettiin hiukan lisää "buffia" IQ:lle. Mutta kyllähän seuraava meta vaikuttaisi olevan melko ansapainotteista. Saas nähdä mitä tästä tulee, mutta ainakin kuulopuheiden perusteella vaikuttaisi hyvältä. (mm MacieJay taisi sanoa uutta dlc:tä Siegen isoimmaksi seasoniksi (hyvällä tavalla ymmärtääkseni))Tuo Lesion kuulostaa aivan helvetin ärsyttävältä operaattorilta, jos niitä myrkkypiikkejä ei ole mahdollista nähdä.
On muuten hieno striimaaja toi MacieJay. Itse olen oppinut paljon äänistä tuon tyypin avulla. Se välillä kelailee omia kuolemiaan yms ja kutsuu katsojia olikohan "sound whore" se termi höristämään korvia mitä äsken tapahtui. Jos joku ei seuraa tuota niin twitchistä siis löytää, ihan mahtava Siegen striimaaja.(mm MacieJay taisi sanoa uutta dlc:tä Siegen isoimmaksi seasoniksi (hyvällä tavalla ymmärtääkseni))
Casualista lähtee favela ja oliko yachti? Nämä muistaakseni lähtee mappoolista ja niitä työstetään uudelleen ja tuodaan sitten takaisin. Näin muistelisin.
Totta. Paitsi että käsittääkseni myös propelaajat olisivat halunneet kentän rankediin, koska pääsevät sitä niin harvoin pelaamaan casualissa. Ja kyllä tuon ois voinut ottaa rankediin mukaan. Ei vielä ESL Map Pooliin, mutta rankediin kyllä.^ Lisäisin vielä että Theme Park tulee casual/custom mutta ei ranked koska esl haluaa että joukkueet saavat rauhassa tehdä takut siihen samalla kun kartan mahdolliset bugit korjataan.