Rainbow Six: Siege

Onkohan kellään tollasta tullut tossa 12 sek kohdalla. Pikkasen vaikia tähdätä kun toi tulee päälle.


Ensin mietin et miten helvetissä toi clutchas, mut olikin konsolilla :rofl:
 
Ensin mietin et miten helvetissä toi clutchas, mut olikin konsolilla :rofl:

Noh noh :D Entisenä konsolijonnena ja nykyisenä PC-masterracen jäsenenä voin sanoa, että ei clutch johtunut siitä että kyseessä oli konsoli vaan siitä, että vastustajat olivat huonoja.
 
Noh noh :D Entisenä konsolijonnena ja nykyisenä PC-masterracen jäsenenä voin sanoa, että ei clutch johtunut siitä että kyseessä oli konsoli vaan siitä, että vastustajat olivat huonoja.
Niin, vastustajillakin oli konsolit ;)
 
Niin, vastustajillakin oli konsolit ;)

Hyvää provoa lentää, mutta vastataan silti. :D Eihän vastustajien ainoa ongelma ollut huono ampuminen vaan uskomattoman tyhmä pelaaminen. Kyllä ne oikeasti hyvät pelaajat on hyviä pelaajia oli alusta mikä tahansa. Tästä hyvänä esimerkkinä Elevate, joka Xboxin Pro Liigan loppumisen jälkeen siirtyi PC:lle ja ensimmäisellä seasonilla jo LANeille.
 
Hyvää provoa lentää, mutta vastataan silti. :D Eihän vastustajien ainoa ongelma ollut huono ampuminen vaan uskomattoman tyhmä pelaaminen. Kyllä ne oikeasti hyvät pelaajat on hyviä pelaajia oli alusta mikä tahansa. Tästä hyvänä esimerkkinä Elevate, joka Xboxin Pro Liigan loppumisen jälkeen siirtyi PC:lle ja ensimmäisellä seasonilla jo LANeille.
Joo onhan se noin :) Tiiän kans yhen konsoli-diamondin, joka otti PC:llä kans diamondin heti alkuun. Toi rämisteli miten sattuu (toki vähän kiire alko olemaan) ja vastustajat silti tähtäs mihin sattuu ja Echokin tais dronettaa kokoajan tuolla komerossa :D
 
Joo onhan se noin :) Tiiän kans yhen konsoli-diamondin, joka otti PC:llä kans diamondin heti alkuun. Toi rämisteli miten sattuu (toki vähän kiire alko olemaan) ja vastustajat silti tähtäs mihin sattuu ja Echokin tais dronettaa kokoajan tuolla komerossa :D

Juu onhan näitä. Itsellä sinänsä hauska, että en konsolilla päässyt ikinä timanttiin vaan jumitin platinaan aina, mutta koneella olen päässyt timanttiin :lol: Ja kuten sanoin, niin vastustajathan tuossa pelas uskomattoman huonosti jota näkee kyllä kaikilla alustoilla.
 

Glazin nerffi kuulostaa ihan hyvältä, mutta aika näyttää onko se sitä.

Uusi mm ja parannetut higretit ovat hyvä asia kuten myös muutamien spawn kill spottien poistaminen (Chalet ja Consulate)

Sitten taas muutama aivan järjetön idea kuten Ashille flashyt savujen tilalle. Jo nyt Ash aiheuttanut harmaita hiuksia aggressiivisien pelaajien käsissä (varsinkin jos ping 150-200), niin nyt siitä tulee aivan mahdoton tapaus.

Toinen idioottimainen asia liittyy Kanalin ikkunan sulkemiseen spawn peekin takia. Miksei tätä voitu tehdä kuten Chaletissa ja Consulatessa eli jokin este, ettei voida suoraan spawnille ampua. Sen sijaan piti sulkea ainut ikkuna mistä pystyi suojaamaan serverin Northin puoleisia ikkunoita. Pommissakaan ei melkein edes kannata enää ottaa Thermite/Thatcher/Hibana komboa ja hyökätä boksiin vaan ottaa BB, kranaatteja ja savuja ja planata defuser Serveriin. BB istuu Northin ikkunoilla, 1 katsoo ettei BB:tä haea garagesta ja 2 katsoo L-tasanteen ikkunoilta rotaatiot pois ja 1 käy planttaamassa defuserin serveriin savujen keskelle. Miten Serveriä voi enää puolustaa?
 
Eli tänään sitten on tulossa PC:lle tuo uusi päivitys ja varsinkin tuo uusi matchmaking kiinnostaa, että onko tuohon pelin hakemiseen viimein saatu jotain järkeä. Tänään 17.00-17.30 pitäisi olla olla Suomen aikaa tuo päivitys.
 
Eli tänään sitten on tulossa PC:lle tuo uusi päivitys ja varsinkin tuo uusi matchmaking kiinnostaa, että onko tuohon pelin hakemiseen viimein saatu jotain järkeä. Tänään 17.00-17.30 pitäisi olla olla Suomen aikaa tuo päivitys.
Eli peli alkaa mahdollisesti toimimaan joskus 20-21 kieppeillä.
 
Eli peli alkaa mahdollisesti toimimaan joskus 20-21 kieppeillä.

Ubisoftin tuntien näin taitaa ikävä kyllä olla. Eihän tässä ole vasta kuin kaksi päivää odoteltu jo, että pääsis pelaamaan. Toissapäivänä Uplay tais olla pois jonnekin klo 23 asti ja eilen Siegen servut oli alhalla ainakin seitsemään asti.
 
Sitten taas muutama aivan järjetön idea kuten Ashille flashyt savujen tilalle. Jo nyt Ash aiheuttanut harmaita hiuksia aggressiivisien pelaajien käsissä (varsinkin jos ping 150-200), niin nyt siitä tulee aivan mahdoton tapaus.

Toinen idioottimainen asia liittyy Kanalin ikkunan sulkemiseen spawn peekin takia. Miksei tätä voitu tehdä kuten Chaletissa ja Consulatessa eli jokin este, ettei voida suoraan spawnille ampua. Sen sijaan piti sulkea ainut ikkuna mistä pystyi suojaamaan serverin Northin puoleisia ikkunoita. Pommissakaan ei melkein edes kannata enää ottaa Thermite/Thatcher/Hibana komboa ja hyökätä boksiin vaan ottaa BB, kranaatteja ja savuja ja planata defuser Serveriin. BB istuu Northin ikkunoilla, 1 katsoo ettei BB:tä haea garagesta ja 2 katsoo L-tasanteen ikkunoilta rotaatiot pois ja 1 käy planttaamassa defuserin serveriin savujen keskelle. Miten Serveriä voi enää puolustaa?

Näistä täysin samaa mieltä sekä lisäisin myös järjettömäksi tuon jackalin fläsyn vaihto savuun. Jackal muutenkin melko turhana operaattorina muuttuu mielestäni vielä turhemmaksi tämän myötä. Aiemmin sentään jackalista saattoi olla hyötyä kun opetteli kuvion tägää roamaaja, heitä fläsy ja ammu. Nyt itse jackal ei tee savulla mielestäni mitään peilaten omaan erikoiskykyynsä.
 
Viimeksi muokattu:
Näistä täysin samaa mieltä sekä lisäisin myös järjettömäksi tuon jackalin fläsyn vaihto savuun. Jackal muutenkin melko turhana operaattorina muuttuu mielestäni vielä turhemmaksi tämän myötä. Aiemmin sentään jackslist saattoi olla hyötyä kun opetteli kuvion tägää roamaaja, heitä fläsy ja ammu. Nyt itse jackal ei tee savulla mielestäni mitään peilaten omaan erikoiskykyynsä.

Näihän se on. Ei kukaan ota Jackalia pelkästään savujen takia. Roumaajien hakemiseenkin on paljon nopeampaa ja tehokkaampaa ottaa Ash, jolle joku dronettaa roumaajia (varsinkin nyt kun Ash sai ne fläsyt).

Jos aletaan miettimään sellaista yleistä ideaalikokoonpanoa, niin se sisältää mielestäni Hibana, Thatcher, Thermite, Buck/Sledge ja Ash. Sitten hiukan mapista ja tilanteesta riippuen BB, Glaz, Montagne,Twitch ja sitten vain ihan tietyissä tilanteissa Capitao, Fuze, IQ. Ainut missä Jackal ehkä voisi toimia, niin on Bankin alakertaan hyökkääminen, mutta ei siinäkään mikään järin hyödyllinen ole.
 
Uusin pätsi on korjannut äänet vaikka niistä ei missään mitään mainitakkaan. Nyt kuuluu äänet just sieltä mistä pitää. Ennen äänet kuulu ylävasemmalta kun äänen lähde oli oikealla alhaalla jne. Aivan täysin perseestä ne oli tässä ennen.

Nyt paikantaminen äänten perusteella on sitä mitä pitääkin. 5/5

Näin siis PS4:llä.
 
Jokos porukka on availlut alpha packeja? Noi tais eilen tulla pc:lle.
EDIT: Niin itselle siitä ekasta tuli epic 417 weapon skin Glacier.
 
Jokos porukka on availlut alpha packeja? Noi tais eilen tulla pc:lle.
EDIT: Niin itselle siitä ekasta tuli epic 417 weapon skin Glacier.

Tulihan niitä eilen toistakymmentä aukaistua.

Kaikille tosiaan taisi ensimmäisestä packista tulla Epic -tavaraa. Nuissa mitä itse aukaisin (~3 epic ja 2 rarea + commoneita) tuli Void -headgear Montagnelle, Poker Chip -universal charmi, Royal -weapon skin GIGNin haulikolle ja jotain muuta turhia common skinejä. Kaveri veti ensimmäisestä alpha packistaan Black Ice -skinin Ashin R4 :shifty:
 
Auottua tuli. Tosiaan Epicia taitaa ekasta tulla. 20packia aukasin ja pelkkiä ase skinejä :(
 
Auottua tuli tosiaan Epicia taitaa ekasta tulla. 20packia auoun ja pelkkiä ase skinejä :(

Aika sama. Eikä noissa ase skineissäkään mitää vikaa ois, jos ne ei ois aina niitä turhiin aseisiin tulevia tai Common hirvityksiä, minkä näkeminen saa aikaan lähinnä oksennusreaktion.
 
Yllättävän vähän tullut itselle ongelmia vastaan, joulusta asti kuitenkin pelannut:eek:
 
Yllättävän vähän tullut itselle ongelmia vastaan, joulusta asti kuitenkin pelannut:eek:

Kyllähän itselle noita bugeja ainakin jonkin verran on tullut vastaan. Viimeisin ehkä ollut tämä, kun rappeloit sisään ikkunasta, niin se jojoilee hetken aikaa ikkunassa ja sitten joko tippuu ulos tai alempaan kerrokseen.

Itse asiassa nyt tarkemmin ajateltuna viimeisin bugi mikä tullut vastaan oli Favelassa. Vastustajan defuser oli football officen oven vieressä (ulko-ovi). Molemmilla oli vielä 1 hengissä. Kaveri yritti alkaa purkamaan sitä, mutta peli päättikin että hän barrikoi oven. Sen jälkeen vastustaja ampui ovea, erä loppui siihen ja me voitimme sen erän. Multa saattaa löytyä siitä vielä klippi. Linkkaan sen tänne jos löydän vielä.
 
Seuraavan pätsin koko tiedossa PC Ultra HD 42gb, PC ilman Ultra HD pakettia 26gb ja konsolit 15gb.
Data Cleanup - Season 3 Patch Size & PC HD Texture Pack | Rainbow Six® Siege Game News & Updates | Ubisoft® (US)

Itsellä pisti silmään tuo että kokonais koko pelillä tulee pienenemään (nyt itsellä ilman Ultra HD pakettia asennuskoko noin 34,4gt). Mielenkiintoista nähdä sit kun tuo tulee että miten "suuri" se ero on very high ja ultran välillä kun nyt 1080P resolla en huomaa suurta eroa ja olen jättänyt tuon ultran asentamatta säästääkseen ssd tilaa.
 
Onko muut huomanneet että pelin naishahmot on järjestään aivan ylikestäviä vrt mieshahmot mitkä kuolee parilla luodilla, sit taas joku 1 armorin naishahmo(etenk imee 45damagen aseesta jonku 6-10 luotia ennen kuolemaa. :darra:

Itsekin Twitchillä pelaan ja eihän sillä kuole ikinä rehellisissä 1v1 tilanteissa kun se kestää aivan helvetisti, 1 luoti tekee 5-10 damagea muhun. Sit jos pelaan jollain vaikkapa Mutella niin 1 luoti varpaaseen tekee jo jonku 70 damagea. Sama pätee kaikkiin muihinkin mies/naishahmoihin tässä. :confused:

Niin ja mites se Caveira 99dmg pistooli oikein? Parhaillaan sillä saanut lypsää 7 hittiä ennen tappoa enkä oikein jaksa uskoa että tässä pelissä kellään hahmolla olis 700 hp:ta. Joskus taas kaatuu ihan sillä ensimmäisellä. Onko toi joku rng mikä voi tehdä 99 ja normi damage sit joku 15?
 
eiköhän se oo näitä loistavii hitboxeja yms pelin "ominaisuuksia" mitä välillä ilmenee :)
 
Onko muut huomanneet että pelin naishahmot on järjestään aivan ylikestäviä vrt mieshahmot mitkä kuolee parilla luodilla, sit taas joku 1 armorin naishahmo(etenk imee 45damagen aseesta jonku 6-10 luotia ennen kuolemaa. :darra:

Itsekin Twitchillä pelaan ja eihän sillä kuole ikinä rehellisissä 1v1 tilanteissa kun se kestää aivan helvetisti, 1 luoti tekee 5-10 damagea muhun. Sit jos pelaan jollain vaikkapa Mutella niin 1 luoti varpaaseen tekee jo jonku 70 damagea. Sama pätee kaikkiin muihinkin mies/naishahmoihin tässä. :confused:

Niin ja mites se Caveira 99dmg pistooli oikein? Parhaillaan sillä saanut lypsää 7 hittiä ennen tappoa enkä oikein jaksa uskoa että tässä pelissä kellään hahmolla olis 700 hp:ta. Joskus taas kaatuu ihan sillä ensimmäisellä. Onko toi joku rng mikä voi tehdä 99 ja normi damage sit joku 15?

Ash on ainakin sellainen operaattori, jolla hitboxit kusee ja huolella. Tehnyt tuota jo pitkää. Muilla nyt pitäs suht "kunnossa" olla.

Caveiran pistoolin dmg droppi on naurettavan iso. Se tekee 99 metrin päästä, mutta etäisyyttyyttä kun edes pikkuisen ni se ei tee mitään damagea, jos et ammu päähän.
 
Ash on ainakin sellainen operaattori, jolla hitboxit kusee ja huolella. Tehnyt tuota jo pitkää. Muilla nyt pitäs suht "kunnossa" olla.

Caveiran pistoolin dmg droppi on naurettavan iso. Se tekee 99 metrin päästä, mutta etäisyyttyyttä kun edes pikkuisen ni se ei tee mitään damagea, jos et ammu päähän.

Eikös tässä 2.2.2:ssa pitänyt tulla hitboxfixejä lisää. Nyt testaamaan, toivottavasti nuo hibana-ash-twitchit kuolee kuten muutkin hahmot :kahvi:
 
Niin ja mites se Caveira 99dmg pistooli oikein? Parhaillaan sillä saanut lypsää 7 hittiä ennen tappoa enkä oikein jaksa uskoa että tässä pelissä kellään hahmolla olis 700 hp:ta. Joskus taas kaatuu ihan sillä ensimmäisellä. Onko toi joku rng mikä voi tehdä 99 ja normi damage sit joku 15?

Tässä vähän valotusta tuohon Caveiran pistoolin damageen. Tuo sama periaate pätee kyllä kaikkiin muihinkin aseisiin, mutta tuossa Caveiran pistoolissa se on kaikista dramaattisin. Videon kohdassa 4:50 on taulukko damageista eri etäisyyksiltä.

 
No ei nuita hitboxeja ainakaan korjattu ole :rofl:

Pari peliä pelannut ja kahdesti jo käynyt niin että vihu jostain ylhäältä ampunut niin että multa näkyny varpaankynsi ja tehnyt 80damagea per hitti jollain puolustajan rutku smg:llä. Aiemmin oo näin ylösalasin nää hitboxit ollu :rofl:

E:
Kymmenisen matsia pelannu ja tää pelihän on nyt aivan perseestä. Bugeja enemmän ku ikinä. Rubberbandailee, jatkuvasti kuolee kahteen hittiin vaikka varpaaseen osuu jostain 100 metristä ja se vanha ongelma et toinen näkee sekunnin sinut ja sinä et sitä ollenkaan on taas läsnä. Voi jee :facepalm:

e2: Jaa, toi damage indicaattori bugittaa. Otin haulikosta just yhden hitin point blankkina ja siitäki näytti että tuli 2 hittiä vaikka todellisuus oli että 1.
 
Viimeksi muokattu:
No ei nuita hitboxeja ainakaan korjattu ole :rofl:

Pari peliä pelannut ja kahdesti jo käynyt niin että vihu jostain ylhäältä ampunut niin että multa näkyny varpaankynsi ja tehnyt 80damagea per hitti jollain puolustajan rutku smg:llä. Aiemmin oo näin ylösalasin nää hitboxit ollu :rofl:

E:
Kymmenisen matsia pelannu ja tää pelihän on nyt aivan perseestä. Bugeja enemmän ku ikinä. Rubberbandailee, jatkuvasti kuolee kahteen hittiin vaikka varpaaseen osuu jostain 100 metristä ja se vanha ongelma et toinen näkee sekunnin sinut ja sinä et sitä ollenkaan on taas läsnä. Voi jee :facepalm:

e2: Jaa, toi damage indicaattori bugittaa. Otin haulikosta just yhden hitin point blankkina ja siitäki näytti että tuli 2 hittiä vaikka todellisuus oli että 1.

Hitregit nyt ovat kusseet päiden osalta jo pitemmän aikaan. Muiden kehonosien kanssa en ole huomannut lähellekään samantason ongelmia pitkään aikaan. Mikä on rutku smg?

Tuo että toinen näkee ensin johtuu peekers advantagesta ja pingistä. Pingillekään ubisoft ei oikein mitään voi, koska pelaajat pystyvät halutessaan vaihtamaan servuja. Ainut keino voittaa nuo gunfightit on olla vielä ahkerampi peekkailemaan.
 
Hitregit nyt ovat kusseet päiden osalta jo pitemmän aikaan. Muiden kehonosien kanssa en ole huomannut lähellekään samantason ongelmia pitkään aikaan. Mikä on rutku smg?
.

Ei nuita ongelmia eilen päivällä ollutkaan, vasta päivityksen jälkeen. Kaverikin pelailee blackbeardilla niin ei sitäkään tarttenu osua ku 1 hitti johonkin suojakilven alapuolelle niin RIBS oli tosiasia :darra:
En tosin tiedä oliko vika vain PS4-versiossa tai sen servereissä. Menen testaamaan heti uusiksi kun twitterissä kertovat että servut on bootattu. Mutta peli oli aivan karsea paska eilen vrt mitä se on koskaan aiemmin ollut(=paras mp-peli ikinä).
 
Ei nuita ongelmia eilen päivällä ollutkaan, vasta päivityksen jälkeen. Kaverikin pelailee blackbeardilla niin ei sitäkään tarttenu osua ku 1 hitti johonkin suojakilven alapuolelle niin RIBS oli tosiasia :darra:
En tosin tiedä oliko vika vain PS4-versiossa tai sen servereissä. Menen testaamaan heti uusiksi kun twitterissä kertovat että servut on bootattu. Mutta peli oli aivan karsea paska eilen vrt mitä se on koskaan aiemmin ollut(=paras mp-peli ikinä).

Niinno skillbeardia pystyy ampumaan päähän, vaikka sillä se kilpi ois kiinni. Siinä on sellaset raot mistä pystyy ampumaan hengiltä. Ja ainakin eilen PS4 versio taisi lagittaa pahemmin kuin aikaisemmin. En osaa sanoa, kun en ole peliä pleikalla pelannut viimeiseen 3-4 kuukauteen.
 
Pitänyt nyt taukoa jokusen kuukauden. Miten tuo Operation Health on vaikuttanut peliin?
 
Pitänyt nyt taukoa jokusen kuukauden. Miten tuo Operation Health on vaikuttanut peliin?

Eipä juuri mitenkään suoraan sanottuna. Alpha packit ja uusi matchmaking ovat ne suurimmat jutut. Lisäksi bugeja korjattu ja muuta pientä sälää.

Mutta nyt kuun lopulla kun vaihtuu season, niin pitäs tapahtua aika paljonkin. Uudet operaattorit (3), uusi mappi, uudet serverit (ilmeisesti), netcode, hitred ja valaistusta muutettu. Osan vissiin piti näistäkin tulla jo aikaisemmin, mutta tulevat (ainakin toivottavasti) nyt uuden seasonin myötä.
 


Saattaa meta muuttua aika paljon näiden myötä. Ainakin tässä annetaan aika paljon ulottuvuutta roamaukseen. Saas nähdä mitä tästä tulee.

Itse päivityshän myöhästyy viikolla, mutta siitä tulee R6S:n historian suurin päivitys. Siihen kuuluu yli 1000 korjausta, mukana satoja fiksauksia liittyen mappeihin, valaistukseen, optimointiin ja operaattoreihin kuten Hibanaan.

TestServereille päivitys tulee 29. elokuuta ja varsinaisen päivityksen pitäisi tulla 5. syyskuuta (Kaikilla alustoilla).
 
Pitänyt nyt taukoa jokusen kuukauden. Miten tuo Operation Health on vaikuttanut peliin?

Joka viikko vähintään kerran nurin koko paska, yleensä useammin, eli ei mitenkään :smoke:

Matchmaking toimii nykyään smoothimmin ja nopeammin yleensä mutta edelleen tulee tilanteita että 5 miehen aula, haetaan peliä ja mystisesti ollaan kaikki omissa matseissa yhtäkkiä :darra:

Lisäksi toi uusin 2.2.2 pätsi rikko pelin hitboxit aivan totaalisen vituiksi. Esim blackbeardilla on päähitboxi jossain kilven alla rinnassa, twitchillä sitä ei ole ollenkaan ja muita synttärisettejä että välillä hitboxit pyörii niin sekasin että tulee kill camissa 1 luoti johonkin varpaaseen niin se tekee sen 120dmg :facepalm:

Alustana PS4. Haluan rakastaa peliä, koska tää on ollu ennen todella todella hyvä, yksi parhaista peleistä yleisestikin mitä olen koskaan pelannut mutta nyt alkaa vähän jo surettaa, ei vituttaa, vaan surettaa että miten tää on saatu rikottua uusilla tavoilla näin kikkareiseksi. Ja miten ne ei voi saada peliä toimivaksi. Vitun bugisoft.
 
Mitä nyt pelannut pari päivää niin en ole tuollaisiin hitboxeihin törmännyt. Korjasivatko jo muuten Blitzin kuupat?
 
Mitä nyt pelannut pari päivää niin en ole tuollaisiin hitboxeihin törmännyt. Korjasivatko jo muuten Blitzin kuupat?

Ei ole itsellekään mitään täysin ihmeellisyyksiä osunu.

Blitzistä en ole täysin varma, mutta hiukan sellainen olo tullut ettei enää ota samalla tavalla kuuppaan, mitä ennen.
 
Tuo Lesion kuulostaa aivan helvetin ärsyttävältä operaattorilta, jos niitä myrkkypiikkejä ei ole mahdollista nähdä.
 
Tuo Lesion kuulostaa aivan helvetin ärsyttävältä operaattorilta, jos niitä myrkkypiikkejä ei ole mahdollista nähdä.

IQ näkee ne, joten siinä annettiin hiukan lisää "buffia" IQ:lle. Mutta kyllähän seuraava meta vaikuttaisi olevan melko ansapainotteista. Saas nähdä mitä tästä tulee, mutta ainakin kuulopuheiden perusteella vaikuttaisi hyvältä. (mm MacieJay taisi sanoa uutta dlc:tä Siegen isoimmaksi seasoniksi (hyvällä tavalla ymmärtääkseni))
 
(mm MacieJay taisi sanoa uutta dlc:tä Siegen isoimmaksi seasoniksi (hyvällä tavalla ymmärtääkseni))
On muuten hieno striimaaja toi MacieJay. Itse olen oppinut paljon äänistä tuon tyypin avulla. Se välillä kelailee omia kuolemiaan yms ja kutsuu katsojia olikohan "sound whore" se termi höristämään korvia mitä äsken tapahtui. Jos joku ei seuraa tuota niin twitchistä siis löytää, ihan mahtava Siegen striimaaja.
 

Casualista lähtee favela ja oliko yachti? Nämä muistaakseni lähtee mappoolista ja niitä työstetään uudelleen ja tuodaan sitten takaisin. Näin muistelisin.

Ranked taas muuttuu niin, että vain esl map poolin kartat ovat pelattavissa. Ja tämä on mielestäni vain hyvä asia. Mikään ei vituta enempää kuin pelata rankedia ja pelata paskoja/tasapainottomia karttoja kokoajan. Siihen on ihan syynsä mikseivät kartat kuten favela, house, bartlett yms ole esl map poolissa. Koska ne ovat niin pahasti tasapainottomia. Esimerkiksi favelassa se joukkue kumpi pääsee hyökkämään ensin jatkoajalla voittaa matsin noin 95% todennäköisyydellä.
 
^ Lisäisin vielä että Theme Park tulee casual/custom mutta ei ranked koska esl haluaa että joukkueet saavat rauhassa tehdä takut siihen samalla kun kartan mahdolliset bugit korjataan.
 
^ Lisäisin vielä että Theme Park tulee casual/custom mutta ei ranked koska esl haluaa että joukkueet saavat rauhassa tehdä takut siihen samalla kun kartan mahdolliset bugit korjataan.

Totta. Paitsi että käsittääkseni myös propelaajat olisivat halunneet kentän rankediin, koska pääsevät sitä niin harvoin pelaamaan casualissa. Ja kyllä tuon ois voinut ottaa rankediin mukaan. Ei vielä ESL Map Pooliin, mutta rankediin kyllä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 762
Viestejä
4 498 202
Jäsenet
74 279
Uusin jäsen
Muskotti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom