Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi et laittanut alkuperäistä backplatea?.
Se kiinnittyy baseplateen, eli tarvis uudet ruuvit ja mutterit jos sen haluis kiinni. Mun puolesta saa olla ilmankin.
Eipä tolla backplatella jäähdytysteknisesti ole juurikaan mitään väliä. Lähinnä tukevoittaa korttia ja suojaa piirilevyn selkäpuolta.Kyl, sais lämpöjä vielä alemmaksi jos laitat vielä lämpötyynyt virransyötön / coren kohdalle, niin hyvin levittää tasaisesti backplateen. On kyllä niin kuuma kortti että kaikki kikat pitää ottaa käyttöö
Eipä tolla backplatella jäähdytysteknisesti ole juurikaan mitään väliä. Lähinnä tukevoittaa korttia ja suojaa piirilevyn selkäpuolta.
Siinä on teoreettinen hyöty, käytännön eroa ei ole ja onhan noissa nähty lämpöputkeakin taustapuolella. Kortin takapuolella ei ole kuumenevia komponenttejaKyllä sillä on vaikutusta jos siellä pcb:n ja backplaten välissä on lämpötyynyt virransyötön kohdalla, jakaa lämmön tasaisemmin (nykyisissä gaming korteissa backplate on vain esteettinen, ei siellä ole lämpötyynyjä välissä).
Pysyykö kellot tasaisesti tuossa 2000MHz testin ajan?
Ootko testannu Timespyn Stressitestillä? Se antaa aika luotettavaa kuvaa kellojen tasaisuudesta. Itse ajelen alivoltitettuna tuota 1800/1200, karkaa lämmöt muuten kun on vähän ahdistusta kopassa tuplilla. Vesille kun blockia saapi 8)
Toimiiks noitten kaa CF DX11 peleillä, vai onko pelkkä DX12 mGPU tuki?Ootko testannu Timespyn Stressitestillä? Se antaa aika luotettavaa kuvaa kellojen tasaisuudesta. Itse ajelen alivoltitettuna tuota 1800/1200, karkaa lämmöt muuten kun on vähän ahdistusta kopassa tuplilla. Vesille kun blockia saapi 8)
ATM vissiin vaan Vulkan/DX12 mGPU. Mulla on yks toinenkin projekti pelien lisäksi mitä tässä ajelen sisään mihin on kaks käytännöllisiiToimiiks noitten kaa CF DX11 peleillä, vai onko pelkkä DX12 mGPU tuki?
Hyvältä näyttää, mutta aika kepeillä kelloilla veden kanssa. Ei kulje enempää kyseinen yksilö?
Youtubekin on nykyään (ainakin osassa videoista) automaattinen kääntäjä. CC ikonista saa tekstitykset päälle ja asetuksista (rattaan kuva) voi käydä valitsemassa kieleksi esim. englannin ja ainakin tuolla videolla näyttäisi toimivan käännökset jotenkuten. Verrattain uusi ominaisuus, ajattelin mainita asiasta vaikka itse mainitsitkin nuo selaimen käännöstoiminnot.Ei saksa taivu niin hyvin, että osaisin tulkata. Saksan saitteja tulee seurattua vain selaimen automaattisen kääntämistoiminnon avulla.
Youtubekin on nykyään (ainakin osassa videoista) automaattinen kääntäjä. CC ikonista saa tekstitykset päälle ja asetuksista (rattaan kuva) voi käydä valitsemassa kieleksi esim. englannin ja ainakin tuolla videolla näyttäisi toimivan käännökset jotenkuten. Verrattain uusi ominaisuus, ajattelin mainita asiasta vaikka itse mainitsitkin nuo selaimen käännöstoiminnot.
Jos joku nyt miettii tälläsen kortin ostoa niin voi laittaa yv:tä, olisi siis ylimääräisenä 1kpl
Huomasinpas sellaisen homman oman kortin kanssa että on paljon vakaampi kun laittaa power limitin pienemmäksi. Time Spy ja Firestrike ainakin menee vakaasti 1821MHz/1001mV ja kellotaajuus piirtää melkein suoraa viivaa siinä 1810MHz paikkeilla. Jos powerlimit on +20% niin kaatuu 3DMark melkein heti. Voikohan olla ongelma siinä kun on yhdellä 2x8pin haaroitetulla johdolla kortti powerissa kiinni? Pitänee etsiä toinen johto ja laittaa kahdella...
Huomasinpas sellaisen homman oman kortin kanssa että on paljon vakaampi kun laittaa power limitin pienemmäksi. Time Spy ja Firestrike ainakin menee vakaasti 1821MHz/1001mV ja kellotaajuus piirtää melkein suoraa viivaa siinä 1810MHz paikkeilla. Jos powerlimit on +20% niin kaatuu 3DMark melkein heti. Voikohan olla ongelma siinä kun on yhdellä 2x8pin haaroitetulla johdolla kortti powerissa kiinni? Pitänee etsiä toinen johto ja laittaa kahdella...
Ei varmaan mitkään 24/7 kellot nuo 2100/1200? Paljos kortilla lämmöt?
Nyt linkin takaa löytyy 490€ hintaan...Ranskan amazonilta kirjoitushetkellä kuponki ruksaamalla 649,99€. Toimituksineen hintaa tuli ~660€. Varastoon saavat ilmeisesti vasta ensi viikolla. Tuo kuponki myös nollasi "alv-lisän" ja palautti kortin hinnan tuohon 649,99€.
https://www.amazon.fr/Sapphire-Radeon-HBM2-Express-MHz-1750/dp/B07N73J58V/
Nyt linkin takaa löytyy 490€ hintaan...
Nyt linkin takaa löytyy 490€ hintaan...
Miten tässä yritetään huijata? En ole koskaan ostanut Amazonista mitään, niin on vähän vierasta minulle. Itse katselin RTX 2080 kortteja Ranskan Amazonista ja niitä oli 539 € hintaan myytävänä montaa eri mallia.
Esimerkiksi vain myydään erityisen halvalla jotain, kerätään ennakkomaksuja eikä koskaan lähetetä mitään. Tai vaihtoehtoisesti jopa toimitetaan jotain, mutta se jotain voi olla mitä tahansa. Eipä noissa hirveästi voi mitään menettää jos luottokortilla maksaa. Omaa aikaa korkeintaan.
Mitä penkkejä kiinnostas nähdä? Postailen kun tuleepi blockit.Kuis monella tämä ratukka nyt on vedellä ja kiinnostaisi vähän mitä muita tuloksia tulee kuin vaan timespy?
Mitä penkkejä kiinnostas nähdä? Postailen kun tuleepi blockit.