Radeon VII hankinta- ja kokemusketju (+ kellotus)

Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
711
En saa valittua oikeaa postitustapaa, vaikka laitoin free delivery. Eihän minun tartte tuota myydä, mutta jos maksavat enemmäin kuin itse aikoinaan, niin mikä ettei. Ei tällä ole kaivettu, eikä pelattu.
Juu samassa tilanteessa, muutenkin uusi näyttis tulossa postissa (3090) niin sattu hyvin tuo mainereiden kova hinku VII:tä kohtaan. Vielä kuukausi sitten näistä sai jonku 450€ muistaakseni.
 

Qwerty

.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 082
Itellä ainakin vieläkin noilla uusimmilla 20.9.1 ajureilla gpu:n muistikellot ei nouse 1000mhz:iin, jos taustalla on jokin Twitch striimi auki. Vaan ne jää sahaamaan 350 - 700mhz välille.

Ja tosiaan se kellotusbugi vaivaa myös. Mitään muita ongelmia ei oo enää pitkään aikaan ollut.
 

aod

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
127
20.9.1 ajurit käytössä, eikä ongelmia, kokeilin laittaa twitch streaming taustalle ja muistikellot nousevat asetettuun kyllä.

Tainnut olla yhden ajuriversion kanssa ongelmia HW kiihdytyksen kanssa, en ole tosin päivittänyt aina, kun on tullut uutta versiota ulos.

Kellotus ollut rikki siten, että alt tab saattanut nollata kellotuksen pelissä, tai sitten ei ole nousseet kellot ollenkaan asetettuihin. Nyt on toiminut, kun on käyttänyt MPT, niin on toteutuneet kellot 2050/1150.
 

Sepek

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 165
Sainpas tapeltua myynti-ilmoituksen Ebay:hin, toivottavsti nappaa. Enpäs saanutkaan, liian vähän myyntiä ennestään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
711
Nyt kun tuo 3090 taas viivästyy niin pitää varmaan miettiä jos laittaisikin VII:n vedelle niin ei tarvitsisi takuupalautuksen kanssa kikkailla (tuuletinongelmia) ja voisi jopa myydä VII:n täysin toimivana etiä päin.

Olen seurannut tätä: Alphacool GPU graphics integrated water cooling 240 radiator AMD Radeon VII | eBay mutta hinta on aivan liian kovaa kiskontaa.

Löytyykö tuota AIO-pakettia ensikertalaiselle vesijäähysäätäjälle mitenkään paremmalla hinnalla mistään?
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
1 390
Nyt kun tuo 3090 taas viivästyy niin pitää varmaan miettiä jos laittaisikin VII:n vedelle niin ei tarvitsisi takuupalautuksen kanssa kikkailla (tuuletinongelmia) ja voisi jopa myydä VII:n täysin toimivana etiä päin.

Olen seurannut tätä: Alphacool GPU graphics integrated water cooling 240 radiator AMD Radeon VII | eBay mutta hinta on aivan liian kovaa kiskontaa.

Löytyykö tuota AIO-pakettia ensikertalaiselle vesijäähysäätäjälle mitenkään paremmalla hinnalla mistään?
Mulla ois Bykskin blokki tuohon myytävänä jos kiinnostaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 395
Viestejä
4 197 174
Jäsenet
70 900
Uusin jäsen
daemon

Hinta.fi

Ylös Bottom