Radeon RX 9070 XT & 9070 -ketju (Navi 48)

Tuli itsekin toissapäivänä tilattua tuo Taichi. Ei sinänsä mitään syytä kun tuo Prime käy ja kukkuu oikein hyvin, mutta kaipa se fomo iski. Katsotaan mitä sillä tekee. Vähän semmonen kahen markan muovikikkarevaikutelma tuosta Taichista on aina tullut mieleen verrattuna vaikka Nitroon, red deviliin tai Tuffiin, mutta annetaan mahdollisuus ja katsotaan sitten.

Tuli itsekin toissapäivänä tilattua tuo Taichi. Ei sinänsä mitään syytä kun tuo Prime käy ja kukkuu oikein hyvin, mutta kaipa se fomo iski. Katsotaan mitä sillä tekee. Vähän semmonen kahen markan muovikikkarevaikutelma tuosta Taichista on aina tullut mieleen verrattuna vaikka Nitroon, red deviliin tai Tuffiin, mutta annetaan mahdollisuus ja katsotaan sitten.
Tää fooruni on paha, jos on yhtään fomoon menevä ihminen niinku itsekin olen. Tarvinnut ku yövuorossa käydä pyörähtää NVIDIA ketjussa, ni siellä on jo 5090 ostos korissa, vakuuttuneena että kyllähän minäkin tuon tarvitsen. Sitäkun täällä saa äkkiä sen kuvan, että kaikillahan tuo näkyy olevan uusinta ja parasta, vaikka todellisuudessa pieni marginaali porukka joka näitä tuhansien eurojen komponentteja ostelee.

Oma Acer kortti hajos taas niin taidan laittaa tuollaisen Taichin tilaukseen.
Vai onko jotain muita kortteja joita vielä kannattaa harkita?

Oma Acer kortti hajos taas niin taidan laittaa tuollaisen Taichin tilaukseen.
Vai onko jotain muita kortteja joita vielä kannattaa harkita?
Kyllä tuo Taichi on se paras tällä hetkellä.

Nyt on uusia ajureita testattu vähän ja FF16 mäkitesti menee läpi heittämällä asetuksilla kuin asetuksilla, eli kyllä on vakautta parannettu selvästi.
Olin jo aika varma että mitään muutosta ei ole, kun 3kk ollut jo sama homma että kaatuu siinä lähes aina.

Itse olen sitä mieltä että:
JOS ei ole kumpaakaan ja molemmat olisivat tarjolla samaan hintaan ostaisin 9070XT kortin.
JOS on jo toinen en menisi vaihtamaan / ostamaan toista.
JOS on kumpikin pitäisin varmaankin 9070XT kortin. (Uudempi, pidempi ajurituki, enemmän ominaisuuksia jne)
Löytyi aiheesta testausta, jos muillakin samaa ongelmaa:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=iwHsUeYqCbY

Nyt on uusia ajureita testattu vähän ja FF16 mäkitesti menee läpi heittämällä asetuksilla kuin asetuksilla, eli kyllä on vakautta parannettu selvästi.
Olin jo aika varma että mitään muutosta ei ole, kun 3kk ollut jo sama homma että kaatuu siinä lähes aina.

Uudet ajurit sisässä ja Cyberpunk 2077 lähti tulille FSR4:sen kanssa kaatumatta eli kyllä näissä on jotain saatu korjattua.

Oli muuten syystä tuntemattomasta c ja b päätteiset ajurit jaossa.
whql-amd-software-adrenalin-edition-26.1.1-win11-c koko on 1.6TB ja
whql-amd-software-adrenalin-edition-26.1.1-win11-b 900Gt.

Latasin molemmat ja c sisältää ylimääräisen Display2 kansion. B on varmaankin mikä pitäisi olla ja löytyy sieltä missä pitää valita mitä haluaa ladata.

Uudet ajurit sisässä ja Cyberpunk 2077 lähti tulille FSR4:sen kanssa kaatumatta eli kyllä näissä on jotain saatu korjattua.
pelailin just 80minuuttia ja kippasi 2 kertaa path tracing päällä ihan niinkuin ennenkin.
vanha 2.21 save ei edes toiminut niin alotin uudestaan phantom libertyn taas vaihteeksi jos jaksaisi pelailla vihdoinkin läpi.

Oli muuten syystä tuntemattomasta c ja b päätteiset ajurit jaossa.
whql-amd-software-adrenalin-edition-26.1.1-win11-c koko on 1.6TB ja
whql-amd-software-adrenalin-edition-26.1.1-win11-b 900Gt.

Latasin molemmat ja c sisältää ylimääräisen Display2 kansion. B on varmaankin mikä pitäisi olla ja löytyy sieltä missä pitää valita mitä haluaa ladata.
Pitää varmaan käydä ostamassa lisää tallennustilaa, kun ajurit vie noi helvetisti. :rofl:

Statistiikka

Viestiketjuista
298 259
Jäsenet
81 478
Uusin jäsen
finskit

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom