Kiinnostais kanssa. Ainoa mikä tulee mieleen on Master chief trilogyMikä on MCT?
Tämä nyt ei varmaan ketään lohduta mutta omalla kohdalla Adrenalin ei ole aiheuttanut ongelmia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiinnostais kanssa. Ainoa mikä tulee mieleen on Master chief trilogyMikä on MCT?
Tämä nyt ei varmaan ketään lohduta mutta omalla kohdalla Adrenalin ei ole aiheuttanut ongelmia.
Asetuksia ei ole ruuvattu vaan kortti on vakiona. Optiscaleria en ole käyttänyt.Tekeekö saman jos kortti on vakiona ilman ruuvattuja asetuksia?
Edit : Onhan kyseessä nyt ajurien kautta käytetty fsr4 eikä esim optiscaler?
Siis tarkoitatko rivatuner statistic serveriä? En ole käyttänyt/avannut sitä tämän kortin kanssa kertaakaan, mutta en myöskään poistanut koneelta. Voisihan sen kokeilla poistaa kokonaan. Ei vaan huvittaisi näitä ajureita asentaa kymmeniä kertoja uudestaan päivässä.Onhan rtss pois päältä tai kokonaan poistettu? Se on ainakin itselläni aika tasaisesti aiheuttanut kaatuilua jos afterburneria on tullut testailtua radeonilla. Ainakin helppo testata..
Totta on, että vuosia menty Nvidialla. DDU:ta käytin kuitenkin vasta sitten kun eka asennus ilman sitä toi ongelmia ja aloin etsimään mahdollista syytä. Rivatuneria en edes muistanut olevan koneella enkä ole koskaan oikeastaan käyttänyt kuin kokeilumielessä. Kaiken 3rd party roippeen käyttöä olen aina pyrkinyt välttämään. Ensimmäistä kertaa ikinä olen nyt joutunut säätämään näytönohjaimien ja niiden softien kanssa.Jotenkin alkanut tuntumaan siltä että AMD:n ajurien kanssa ongelmia on pääasiassa sellaisilla jotka ovat vuosia menneet Nvidialla, sitten vaihtaneet Radeoniin. Nvidian ajoilta totuttu siihen että tarvitaan DDU:ta, Rivatuneria, ym. 3rd party rompetta ja jatketaan niiden käyttöä kortin vaihtumisen jälkeenkin.
Periaatteessa ei sen pitäskään kaataa ajureita mutta se mahis on aina (joku todella vanha versio pyörimässä sielä taustalla) Tosin sulla ilmeisesti se ongelma on vain jos käyttää fsr4? Yskittäinen peli viel menis ettei vaan yksinkertasesti toimi mut jos on tilanne että kaikki kaatuu niin vika on mitä todennäköisimmin koneessa tai käyttäjässäSiis tarkoitatko rivatuner statistic serveriä? En ole käyttänyt/avannut sitä tämän kortin kanssa kertaakaan, mutta en myöskään poistanut koneelta. Voisihan sen kokeilla poistaa kokonaan. Ei vaan huvittaisi näitä ajureita asentaa kymmeniä kertoja uudestaan päivässä.
Aika monipuolisen näköinen työkalu. Itse olen pärjännyt Adrenaliinilla kun sillä voi säätää jännitteet, kellot, virtarajat (tiettyyn pisteeseen asti) ja tuuletinprofiilit. En ole kokenut tarvetta säätää enemmänMoreClockTool
No ohhoh, onkohan tuo sama fixi korjannut muita HDMI liittyviä ongelmia mitä porukka raportoinut radeon korttien kanssa, vrr synkronointi probleemat, ne äänibugit kun kortti käy matalilla kierroksilla jne.Korjattujen listalla myös tuo HDMI 2.1 bugi
- Intermittent system crashes may be observed while using some high-bandwidth HDMI 2.1 displays during display standby.
Vrr:n kanssa on itsellä ongelmia ihan dp:llä ja ainakaan ne eivät korjaantuneet vielä.No ohhoh, onkohan tuo sama fixi korjannut muita HDMI liittyviä ongelmia mitä porukka raportoinut radeon korttien kanssa, vrr synkronointi probleemat, ne äänibugit kun kortti käy matalilla kierroksilla jne.
No ohhoh, onkohan tuo sama fixi korjannut muita HDMI liittyviä ongelmia mitä porukka raportoinut radeon korttien kanssa, vrr synkronointi probleemat, ne äänibugit kun kortti käy matalilla kierroksilla jne.
Ei kait se mihinkä laske jos ruudulla jotain tapahtuu ja hyvä niin ?Mulla ei ole kokemusta mistään HDMI ongelmista, tosin silloin tällöin ollut telkkarissa kiinni vain yksinpelejä varten. Samoiten en ole törmännyt mihinkään VRR ongelmiin kummallakaan liitännällä itse. Ainut on tämä Radeonin klassinen VRAMin kellotajuus, mikäli ottaa FreeSyncin pois päältä niin ei tiputa kelloja, mutta tän kanssa itse oppinut elämään eikä juurikaan vaikuta mihinkään. Itsellä siis ollut ihan täysin ongelmaton kokemus ilman kaatuiluja tai muuta päänvaivaa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.