Raamatun tutkiminen

Lisääntyneen vapaa-aikani johdosta ajattelin alkaa tutkimaan Raamattua.
Töideni piolesta istun autossa paljon, joten myös äänikirjaversio kiinnostaa. Onko niistä kokemuksia ja suosituksia esittää?

Olen tilannut Ajassa-sovellusta (Ajassa, 10 eur/kk), jossa on koko Raamattu kuunneltavana (Raamattu kansalle -käännös). Paljon muutakin sisältöä tuolla.

Ei varsinainen kokemus tai suositus tämä, mutta huomio. En ole selvitellyt muita äänikirjaversioita. Joskus muistaakseni kirjastosta sai lainattua ääni-Raamattuja CD-versioina.

Olen tilannut Ajassa-sovellusta (Ajassa, 10 eur/kk), jossa on koko Raamattu kuunneltavana (Raamattu kansalle -käännös). Paljon muutakin sisältöä tuolla.

Ei varsinainen kokemus tai suositus tämä, mutta huomio. En ole selvitellyt muita äänikirjaversioita. Joskus muistaakseni kirjastosta sai lainattua ääni-Raamattuja CD-versioina.
Ristiriitaista, että Jumalan sanasta tulisi maksaa. :bored:

Tuolla Ajassa-palvelussa on siis paljon kirjoja (Raamatun lisäksi), musiikkia ym. joilla on kuitenkin tekijänoikeudet. Ja palvelunkin ylläpito maksaa.

Löytyi myös: Miten voin kuunnella Raamattua? - www.raamattu.fi . Tuolla saa kuunneltua Raamattua myös. Osa on ilmaista, osa vaatii lisenssikoodin (29 eur/12 kk). Täältä toinen ilmainen käännös: Ääniraamattu - Tule uskoon.

CD-versioita saa myös ostettua. Paikallisesta kirjastosta löytyi Suomalainen ääniraamattu.

Olen itse vain lukenut Raamattua tekstinä, joten omakohtaisia kokemuksia ääniversioista ei ole. Löytyy pikaisella haeskelulla ilmeisesti ammattilaisten tekemiä ja ilmaisia amatöörien lukemia ja äänittämiä.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
264 493
Jäsenet
75 441
Uusin jäsen
jveee

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom