Jos haluat uuden tilalle, niin pistä takuuseen. Muuten etämyynnin palautus imho.
Taidan laittaa palautukseen, näitähän ei nyt edes ole missään varastossa niin ei tietoa kuinka kauan joutuisi odottamaan korvaavaa näyttöä. Ostan sitten eri merkkisen tilalle.
Mulla on ollu nyt kaks näitä Lenovon paskoja. Se 250€ hinta näkyy laadunvalvonnassa, sillä ekassa kuolleita pikseleitä, valovuodoltansa hyvä, tokassa ei kuolleita pikseleitä mut jokanen nurkka harmaana.
Otin lenovoon yhteyttä puhelimitse, pyysivät lähettelemään kuvia. Laitoin kuvat pikseleistä ja sit ne kyselikin yhteystietoja ja sano et uus näyttö tulossa kuljetuksella ovelle.
Kato kuitenkin tää sivu ja laskeskele ne pikselit, ne tosiaan haluaa kuvat niistä ja sen perusteella tekee päätöksen. Mulla oli tosin yks vihreä pikseli jumittuneena, mitä ei saa olla yhtäkään niin oma meni pitkälti varmaan sen vuoks takuuseen.
Edit: Mutta on näitä hyviäkin kappaleita liikkeellä, mulle on vaan sattunu huono tuuri, näemmä kahdesti putkeen jopa.
Tässä huono kuva tuosta isommasta pikselivauriosta:
En ole ekspertti näiden kanssa, mutta tuossa lienee jo useampi pikseli pimeänä? Tai sitten jotain roskaa paneelissa.
Silmälle tuo näyttää siis tuollaiselle 1-2mm korkealle mustalle viirulle esim. tässä foorumille kirjottaessa ja häiritsee todella paljon.