Ei mitään. Itse runko palikkoineen noin 600€ ja loput postikuluja. Lightcarbon hoiti tullauksen ja uitti Saksan kautta.Tuliko paljon tullia ja veroja?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mitään. Itse runko palikkoineen noin 600€ ja loput postikuluja. Lightcarbon hoiti tullauksen ja uitti Saksan kautta.Tuliko paljon tullia ja veroja?
Samahan se oli omalla kohdalla tuon spcyclen kanssa.Ei mitään. Itse runko palikkoineen noin 600€ ja loput postikuluja. Lightcarbon hoiti tullauksen ja uitti Saksan kautta.
Jos oot myymässä, niin suosittelisin pitää paketissa ja myydä uutena.Tulihan se vihdoin ja viimein
![]()
Varmaan myyntikuvat olisi hyvä saada, tuskin kukaan ostaa sikaa pahvilaatikossa.. Uusi se on silti vaikka olisikin purettu pahvilaatikot ympäriltä, jos edelleen ajamatonJos oot myymässä, niin suosittelisin pitää paketissa ja myydä uutena.
Uus se on silloin kun sitä ei otettu käyttöö ja sen todisaa kun on lastikossa. Tosta on kuvia saatavilla ja tossa todennäkösesti video kyseisestä pyörästä.Varmaan myyntikuvat olisi hyvä saada, tuskin kukaan ostaa sikaa pahvilaatikossa.. Uusi se on silti vaikka olisikin purettu pahvilaatikot ympäriltä, jos edelleen ajamaton
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.