- Liittynyt
- 22.10.2016
- Viestejä
- 11 768
Tuo Merida Silex näyttää vähän epäilyttävältä.
Turhan pitkä ohjainputki, että ohjaustankoja ei saa millään kovin alas, jos sattuisi haluamaan aggressiivisempa ajoasentoa. Ja pukinsarvien muotokin jotenkin normaalia "matalampi" mikä tuo sen ala-asennonkin normaalia ylemmäs.
Itse maksaisin (ja maksoinkin) siitä, että levyjarrut on kaksipuoleiset. Hydrauliset on aina kaksipuoleiset, mutta vanhemmat tai halvemmat ei-hydrauliset on usein yksipuoleisia. On kuitenkin joitain kaksipuoleisia mekaanisia levyjarruja. Muistaakseni TRP Spyret on kaksipuoleisia mekaanisia, mutta Shimanon ja Avidin/SRAMin mekaaniset taitaa olla kaikki yksipuoleisia.
Turhan pitkä ohjainputki, että ohjaustankoja ei saa millään kovin alas, jos sattuisi haluamaan aggressiivisempa ajoasentoa. Ja pukinsarvien muotokin jotenkin normaalia "matalampi" mikä tuo sen ala-asennonkin normaalia ylemmäs.
Miten nuo levyjarrut, onko mekaanisella ja hydraulisella mimmonen ero?
Itse maksaisin (ja maksoinkin) siitä, että levyjarrut on kaksipuoleiset. Hydrauliset on aina kaksipuoleiset, mutta vanhemmat tai halvemmat ei-hydrauliset on usein yksipuoleisia. On kuitenkin joitain kaksipuoleisia mekaanisia levyjarruja. Muistaakseni TRP Spyret on kaksipuoleisia mekaanisia, mutta Shimanon ja Avidin/SRAMin mekaaniset taitaa olla kaikki yksipuoleisia.