Pyöräily

Riippuen toki talvista missä ajelee, mutta mitä enemmän on upottavaa lunta/loskaa, niin sitä leveämpi rengas on parempi. Kova jää tai kovaksi aurattu lumipinta menee millä vaan talvirenkaalla. Itsellä aikaisemmin oli 42mm renkaat ja ne kyllä hakivat todella paljon pehmeässä lumessa. 54mm:een ero oli merkittävä. 54mm:stä 65mm:een ero ei ollut enää niin suuri. Tosin, tässä viimeisessä muutossa oli myös eri pyörä ja eri rengasmerkki.

Schwalbe ICE SPIKER PRO on hyvä ja pitävä rengas kovalla pinnalla, mutta niinkuin kaikki schwalben renkaat, niiden pintamuoto on hyvin pyöreä ja rengas helposti uppoaa "kyntää" pehmeämmässä pinnassa. Toki rengaspaineilla voi tätä helpottaa, mutta pienillä rengaspaineilla ei voi ajaa kuin hyvin vähän, koska renkaiden kyljet eivät tuppaa kestämään matalia paineita.
 
Ite ajellu ny koko talven noilla Continental TopContact Winter II Premium kitkoilla ja oon tykänny kyl, 37mm on oikeesti mitattuna 32mm että on kyllä kapeet ja veteleehän ne jos lunta on yhtää enempää mytta pystyssä oon pysyny. Emännällä Schwalbe Marathon Winter Plus nastat 42 leveenä mitattu 38 ja se sanoo aina ettei pysty vähäisenkää lumihankeen ajaa kun kuulemma kaatuu, en sit tiedä tuntuuko se vaan siltä kun vähän hakee vai kaatuisko oikeesti.

Kohta saakin taas vaihtaa kesärenkaat alle, vedelly nyt gatorskineillä 28mm.
 
Misukat tuli eilen postissa ja nyt on markkinointi päästetty irti. :rofl2:
1000013526.jpg
 
Koitetaankohan tuolla viestiä, että tubelessina ei pelaa vannejarrujen kanssa? Jos vaikka on paineille herkkä ja vanteen lämpeneminen nähdään riskinä… on niin outo merkintä.
Siinähän lukisi silloin disc brake only, mutta eiköhän tämä ole jonkun markkinoinnissa keksimä ja jonkun ei pyöräilevän johtokunnan hyväksymä.
Jos pakettiin tekstiä halutaan niin olisin kyllä keksinyt suorilta parempaa.

Hymyilyttäähän toi eco-designed packaging lausekin.
Ei siis ekopakkaus vaan eko suunniteltu/tyylitelty.
 
Hieman yllättäen huomasin ettei täällä ole ollut mitään puhetta siitä, että Favero on julkaissut Assioma Pro MX SPD -wattipolkimet. Hinta 749 euroa molempien jalkojen tehomittareista eli huomattavasti halvemmat kuin Garmin Rally XC200. Saatavuus näyttää olevan tosi huonoa mutta sitten kun näitä saa, niin myyvät varmaan kuin häkä ja varmaan nähdään alennuksia Garminin polkimissa. Tämä on hyvä huomioida jos on samassa tilanteessa kuin minä ja etsimässä SPD-wattipolkimia.



 
Johtunee siitä, että kuvittelisin pro pyöräilijöiden olevan jollain muulla palstalla ja harrastelija ei oikein hyödy tehonmittauksesta tai ainakaan osaa käyttää sitä dataa mihinkään.
Eli 750€ on aika paljon yhden mittaustuloksen saamisesta.
Monihan kaikenlaista mittaa, mutta mittaustuloksia käytetään lähinnä somejulkaisuihin.
 
Johtunee siitä, että kuvittelisin pro pyöräilijöiden olevan jollain muulla palstalla ja harrastelija ei oikein hyödy tehonmittauksesta tai ainakaan osaa käyttää sitä dataa mihinkään.
Eli 750€ on aika paljon yhden mittaustuloksen saamisesta.
Monihan kaikenlaista mittaa, mutta mittaustuloksia käytetään lähinnä somejulkaisuihin.

Kyllähän wattimittauksesta on hyötyä ihan harrastelijallekin. Paljon järkevämpää niitä on pyöräilyssä seurata, kuin esim. sykettä.
 
Johtunee siitä, että kuvittelisin pro pyöräilijöiden olevan jollain muulla palstalla ja harrastelija ei oikein hyödy tehonmittauksesta tai ainakaan osaa käyttää sitä dataa mihinkään.
Eli 750€ on aika paljon yhden mittaustuloksen saamisesta.
Monihan kaikenlaista mittaa, mutta mittaustuloksia käytetään lähinnä somejulkaisuihin.
On tuo wattidata arvokasta ihan harrastelijoillekin jos treenaa yhtään tavoitteellisesti ja seuraa sitä treenin aikana. Ainakin itse olen oppinut arvostamaan sitä smart trainerin hankkimisen jälkeen ja sen takia kaipaankin wattidataa myös perinteiseen ulkona tapahtuvaan harjoitteluun.

Tuo 750€ on molempien jalkojen wattimittauksesta ja yhden jalan on 450 €. Onhan se silti aika paljon, mutta vertailun vuoksi Garmin XC200 maksaa 950-1200 euroa. Halvemmallakin pääsee jos hankkii kampi- tai spiderpohjaiset wattimittarit. Tosin jos on useampi pyörä aktiivikäytössä niin yhdet polkimet saattaa olla halvempi ratkaisu.
 
Jos tekee mieli kokeilla fillariin (suoratankoinen gravel, CX maastopyörän runko) pientä säätöä kesäksi niin eturattaan vaihtoa vois kokeilla.

SRAM 34 hampainen vaihtui aiemmin 36 hampaiseksi, 3mm offset.

38 hampainen 6mm offsetillä löytyis, eikai tuo lisääntyvä offset muuta tee kuin ”ulontaa” eturatasta? Eikai yhteensopivuus ongelmaa tule.

Toisaalta 36 hampaisesta löytyis ovaalia, sellanen kokematta:

38 hampaista ovaalia ei nyt valikoimassa löytynytkään tuolta, siinä olis vaihtelua jos mahtuu enää pyörimään Santa Cruz Highball rungossa.
 
Jos tekee mieli kokeilla fillariin (suoratankoinen gravel, CX maastopyörän runko) pientä säätöä kesäksi niin eturattaan vaihtoa vois kokeilla.

SRAM 34 hampainen vaihtui aiemmin 36 hampaiseksi, 3mm offset.

38 hampainen 6mm offsetillä löytyis, eikai tuo lisääntyvä offset muuta tee kuin ”ulontaa” eturatasta? Eikai yhteensopivuus ongelmaa tule.

Toisaalta 36 hampaisesta löytyis ovaalia, sellanen kokematta:

38 hampaista ovaalia ei nyt valikoimassa löytynytkään tuolta, siinä olis vaihtelua jos mahtuu enää pyörimään Santa Cruz Highball rungossa.
Ratas menee sisäänpäin offsetin myötä.
Ja ei haittaa, toimii varmasti.
 
Ratas menee sisäänpäin offsetin myötä.
Ja ei haittaa, toimii varmasti.

Ai niinpäin se meneekin.

Mutta silloin takahaarukka alkaa tulla lähemmäs jos rattaa kasvaa, tosin saattaa tulla vasta 38 hampaisella ovaalilla ongelmaksi :hmm:

Edit:

tuollahan olis ovaali 38t, mahtaiskohan sopia runkoon ?

 
Viimeksi muokattu:
Rutsilta varmasti löytyy runkospexistä tieto että mikä maksimi ratas. Aika isolta kyllä 38t kuulostaa maasturiin.

Siellä on 38t mainittu maksimiksi, mutta jos onkin ovaali niin sehän haukkaa hiukan lisää tilaa. Varmanpäälle jos haluaa niin 36t ovaali. Sillähän saa hiukan sitä 38t tuntumaa myös.
 
Hieman yllättäen huomasin ettei täällä ole ollut mitään puhetta siitä, että Favero on julkaissut Assioma Pro MX SPD -wattipolkimet. Hinta 749 euroa molempien jalkojen tehomittareista eli huomattavasti halvemmat kuin Garmin Rally XC200. Saatavuus näyttää olevan tosi huonoa mutta sitten kun näitä saa, niin myyvät varmaan kuin häkä ja varmaan nähdään alennuksia Garminin polkimissa. Tämä on hyvä huomioida jos on samassa tilanteessa kuin minä ja etsimässä SPD-wattipolkimia.




Mulla on ollu jo viime kesästä cyclocrossissa Assioma DUO-Shi:t (tirsk) M520 SPD rungoilla, eli käytännössä SPD-wattipolkimet. Maksoivat reilusti alle 600€, eli vähän ovat vielä tyyriit nuo Pro MX:t. Toki eihän noita viitsi maastopyörään laittaa kun Q-factorit levenee sinne läskipyörän aku ankka -lukemiin, mutta kapeilla maantiepyörän kammilla menettelee.
 
Mulla on ollu jo viime kesästä cyclocrossissa Assioma DUO-Shi:t (tirsk) M520 SPD rungoilla, eli käytännössä SPD-wattipolkimet. Maksoivat reilusti alle 600€, eli vähän ovat vielä tyyriit nuo Pro MX:t. Toki eihän noita viitsi maastopyörään laittaa kun Q-factorit levenee sinne läskipyörän aku ankka -lukemiin, mutta kapeilla maantiepyörän kammilla menettelee.
Piruuttani kokeilin q168 maastokampia gravelissa, q150 maantiekampien sijaan ja oli kyllä niin kamalan tuntuiset, että ei pystynyt.
Aika paljon näytti duoshitit lisäävän leveyttä.
 
Jees, noinkin ronskisti kasvaa. Eli ei mahdu Highball runkoon.

Voiskin sitten kokeilla 36t ovaalia vaihteeksi.
Tämä tieten absoluteblackin ovaali perusteella, kaikkihan ei oo saman mallisia eli ovaalius vaihtelee merkeittäin, omasta mielestä mitä oon kokeillu (blackspire, wolftooth, ab) niin ab:n ratas on paras.
 
No ihan sama kuin esim. km-tahdin mittaaminen juostessa. Mutta jos asia ei kiinnosta, niin ei varmaan ole sun juttu ja sillä selvä.
Vähän sama siis vedänkö maasta 150 kahdessa sekunnissa vai 100kg tangon rinnalle 0.5 sekunnissa.
Ymmärrän pointin, en sitä miksi harrastaja pyöräilijä moista tarvii.
 
Tehoa mitataan. Mitä tuossa nyt trollausta on?
Huoh. Pyöräilyssä tehon mittaaminen vertautuu siihen painojen mittaamiseen. On se trollausta kun ei viitsi edes yrittää ymmärtää asiaa ja alkaa jankuttamaan.

Syke on niin ikään objektiivinen suure, mutta se ei ole millään muotoa vertailukelpoinen ajajien välillä sen yksilöllisyyden ja kuntotasossa olevien erojen johdosta. Siinä missä harrastelijapyöräilijä voi ajaa 150 bpm sykkeellä 240 watilla, World Tour -tason maantiekuskilla teho voi olla samalla sykkeellä 380 wattia. Sykettä voi verrata auton kierroslukumittariin; se kertoo, mitä konepellin alla tapahtuu, mutta ei mitään auton nopeudesta.

Tehonmittaus jättää arpapelin pois harjoittelusta, sillä jokainen harjoitus pystytään suunnittelemaan ja toteuttamaan täysin objektiivisesti, lähes kuin laboratorio-olosuhteissa. Watit ovat vertailukelpoisia samalla tavoin kuin nostetut kilot kuntosalilla. Tehonmittauksesta saatavan objektiivisuuden ja tarkkuuden ansiosta se onkin muodostunut pyöräilyharjoittelun uudeksi standardiksi. ”Jos harjoitus on tehty ilman tehonmittausta, sitä ei lasketa”, kuten leikkimielinen sanonta kuuluu.
 
Tämä tieten absoluteblackin ovaali perusteella, kaikkihan ei oo saman mallisia eli ovaalius vaihtelee merkeittäin, omasta mielestä mitä oon kokeillu (blackspire, wolftooth, ab) niin ab:n ratas on paras.

Tollaset lähti nyt tilaukseen, oon aiemmin vierastanut noita ”kolmannen osapuolen” osia ettei mene sössimään XX1 harmoniaa, mutta nyt ei muu auttanut :D

 
Piruuttani kokeilin q168 maastokampia gravelissa, q150 maantiekampien sijaan ja oli kyllä niin kamalan tuntuiset, että ei pystynyt.
Aika paljon näytti duoshitit lisäävän leveyttä.
Speksien mukaan noin 9mm tulee lisää, pitkään tuota pohdin että onko se liikaa. Aluksi tuntui varsin aku ankalta, mutta Q-factor oli silti pienempi kuin täpärissä, läskistä puhumattakaan, joten tottumiskysymys ja äkkiä siihen tottui.
 
Onkos kukaan täältä hommannut tai kuullut hommattavan pyörää buycyclen kautta? Käytetyt markkinat erikoisemmissa vehkeissä täällä melko pienet ja tuolta näyttäisi vaihtoehtoja enempikin löytyvän.
Todella huonosti on ainakin tietoja pyöristä, esim. enskoissa joustojen mitat ja vannekoot usein ilmoittamatta. Jotain putsaus- ja huoltopalveluita tuntui tyrkyttävän myös oston yhteyteen. Tuleeko pyörät siis aina heidän kautta, vai suoraan yksityiseltä toiselle?
 
Tollaset lähti nyt tilaukseen, oon aiemmin vierastanut noita ”kolmannen osapuolen” osia ettei mene sössimään XX1 harmoniaa, mutta nyt ei muu auttanut :D

Mitä yritätte saavuttaa ovaaleilla eturattailla? Markkinointitekstien perusteella hyötyjä on jos monenmoisia, mutta tutkimusten perusteella vain eliittitason kisaajat lyhyillä maksimisuorituskyvyn sprinttimatkoilla voivat hyötyä hyvin pienissä määrin niiden käytöstä.
 
Mitä yritätte saavuttaa ovaaleilla eturattailla? Markkinointitekstien perusteella hyötyjä on jos monenmoisia, mutta tutkimusten perusteella vain eliittitason kisaajat lyhyillä maksimisuorituskyvyn sprinttimatkoilla voivat hyötyä hyvin pienissä määrin niiden käytöstä.
Kyllä se vaan mtb hommissa varsinki teknisemmässä nousussa on auttanu, voi ettei maailmaa mullistava ero, mutta kaikki vaan auttaa on etiä päin, tasasella hyöty voi olla marginaalinen.
Osaa nuista labra tutkimuksista voi soveltaa pikitiellä polkemiseen, mutta nuitten ovalien elliptisyydessä on aikalailla eroja niin ei voi kaikkia sumpata samaan läjään, parraiten sen itte kokeilemalla huomaa.
 
Tuossa on yhden bikefittaajan näkemys asiasta. Mieleen jäi pointti että tutkimuksissa on harvoin mahdollista ottaa huomioon tottumisaikaa uuteen. Jos on ikänsä ajanut pyöreällä ja vaihdetaan lennosta ovaaliin, tulokset voi olla hyvin erilaiset kuin pelkällä ovaalilla ajetun kauden jälkeen. Tässä vertailujen tutkimusasetelma alkaakin sitten venyä mahdottomaksi.


Minulla on kaksi kippuratankoista joista toisessa perinteinen 2x10, toisessa 1x11 ovaalilla eturattaalla. Eron pyöritystuntumassa huomaa hyvin selkeästi ja ovaalilla polkeminen tuntuu tasaisemmalta. Työmatkapyörällä tulee luonnostaan ajettua maantiepyörää matalammalla kadenssilla ja ovaali rasittaa tässä polvia vähemmän. En kilpaile enkä treenaa tavoitteellisesti, mutta ihan ajotuntuman takia ovaali pysyy tuossa enemmän rentoa työmatkakäyttöä näkevässä pyörässä, ja toisaalta enemmän maantielenkkiä näkevässä pyörässä perinteiset pyöreät toimii enkä kaipaa siihen ovaalia.
 
Pojalle pitäisi 26" tuumaista maastopyörä katsella ja jonkun euron säästäisi Saksasta tilaamalla. Tämä pisti silmään https://www.bike-discount.de/en/cube-acid-260-disc-black-n-green
Millainen projekti tuollaisen kasaaminen on ja onko tuo pyörä ns. Hintansa väärti? En saanut nopeasti tolkkua, että onko tuo yhdellä eturattaalla oleva malli? Aina vähemmän rikkoutuvia osia jos näin olisi.

Ja tosiaan ei ole kokemusta hirveesti fillareiden huollosta ja kasailusta, mutta työkalut kyllä pysyvät kädessä. Lähinnä mietin kuinka pieninä palasina tuommoinen toimitetaan. Ja tuosta koosta sen verran että eikös tuo tuollaiselle 150cm pitkälle ole passeli koko ja varmaan menee muutaman vuoden.
Saa esittää muitakin n.500€ hintaisia mikäli parempia sattuu tietämään joltain muulta sivustolta.
 
Pojalle pitäisi 26" tuumaista maastopyörä katsella ja jonkun euron säästäisi Saksasta tilaamalla. Tämä pisti silmään https://www.bike-discount.de/en/cube-acid-260-disc-black-n-green
Millainen projekti tuollaisen kasaaminen on ja onko tuo pyörä ns. Hintansa väärti? En saanut nopeasti tolkkua, että onko tuo yhdellä eturattaalla oleva malli? Aina vähemmän rikkoutuvia osia jos näin olisi.

Ja tosiaan ei ole kokemusta hirveesti fillareiden huollosta ja kasailusta, mutta työkalut kyllä pysyvät kädessä. Lähinnä mietin kuinka pieninä palasina tuommoinen toimitetaan. Ja tuosta koosta sen verran että eikös tuo tuollaiselle 150cm pitkälle ole passeli koko ja varmaan menee muutaman vuoden.
Saa esittää muitakin n.500€ hintaisia mikäli parempia sattuu tietämään joltain muulta sivustolta.
2x8 vaihteisto joten kahdella eturattaalla.

https://www.bike-discount.de/en/bike-assemblee
 
Mitä yritätte saavuttaa ovaaleilla eturattailla? Markkinointitekstien perusteella hyötyjä on jos monenmoisia, mutta tutkimusten perusteella vain eliittitason kisaajat lyhyillä maksimisuorituskyvyn sprinttimatkoilla voivat hyötyä hyvin pienissä määrin niiden käytöstä.
Nää nyt on näitä joita ei oikein voi mitata hyötyykö.
Melkein vois sanoa, että suurin hyöty on placeboa, mutta hyötyä sekin.
Itselle en kokenut olevan mitään hyötyä, mutta muilla eri kokemuksia, joten mikäpä minä olen muitten kokemuksia kyseenalaistamaan.
Haittaa ei varmasti ole.
 
Mitä yritätte saavuttaa ovaaleilla eturattailla? Markkinointitekstien perusteella hyötyjä on jos monenmoisia, mutta tutkimusten perusteella vain eliittitason kisaajat lyhyillä maksimisuorituskyvyn sprinttimatkoilla voivat hyötyä hyvin pienissä määrin niiden käytöstä.

Pelkkää vaihtelua. En usko että ovat mitenkään parempia, paitsi ehkä tasaisemman väännön tuotossa liukkaalla noustessa maastossa. Joka taas tuskin omiin ajoihin vaikuta.

Toinen vaihtoehto oli 38t ratas, mutta tuo ovaali 36t pitäis olla suurinpiirtein 38t polkaistessa ja tyhjässä vaiheessa 34t niin kokeillaan nyt sellaista tälläkertaa.

Ovaalit vanteet sitte seuraavaksi, kunhan lippalakki pysyy päässä :)
 
Kysytään enemmän asiasta tietäviltä, täältä varmaan löytyy.
Ostin uuden pyörän ja tänään purin tuossa pakkauksesta, mutta jotenkin tuntu epätasaselta takarenkaan pyöriminen vapaasti ilmassa rullatessa. En oo tällä käynyt ajelemassa ja kokeilemassa, enkä vielä tuohon loskakeliin meinaa lähteäkään, joten käytännön tuntumasta ei voi sanoa.

Liitteenä muutamat videopätkät kun takarengasta pyörittää vapaasti. Vaikuttaisi, että vanne hieman epätasanen ja ehkä pinnoja pitäisi kiristää/löysätä? Voiko täysin uusi vanne olla noin epätasanen?
Mietiskelin, että tuleekohan vaikuttamaan esim laakereiden kestoon. Vai onko tuo sen verran pientä epätasaisuutta, että onko mitään merkitystä ollenkaan? Eturengas ei kuitenkaan vaikuttaisin ihan noin epätasaisesti pyörivän.



 
Kysytään enemmän asiasta tietäviltä, täältä varmaan löytyy.
Ostin uuden pyörän ja tänään purin tuossa pakkauksesta, mutta jotenkin tuntu epätasaselta takarenkaan pyöriminen vapaasti ilmassa rullatessa. En oo tällä käynyt ajelemassa ja kokeilemassa, enkä vielä tuohon loskakeliin meinaa lähteäkään, joten käytännön tuntumasta ei voi sanoa.

Liitteenä muutamat videopätkät kun takarengasta pyörittää vapaasti. Vaikuttaisi, että vanne hieman epätasanen ja ehkä pinnoja pitäisi kiristää/löysätä? Voiko täysin uusi vanne olla noin epätasanen?
Mietiskelin, että tuleekohan vaikuttamaan esim laakereiden kestoon. Vai onko tuo sen verran pientä epätasaisuutta, että onko mitään merkitystä ollenkaan? Eturengas ei kuitenkaan vaikuttaisin ihan noin epätasaisesti pyörivän.




Aika reippaasti näyttää varsinii pystyheittoa olevan, sitä ei kauhiasti kestä olla ennen ku alkaa ajossa tuntumaan, kapia renkaisella varsinkaan.
Kyllä nuo kannatasi rihdata jos itellä onnistuu tahvi viiä asian osaavalle rihdattavaksi, sivuttais heiton oikoo melkein kuka vaan, mutta pystyheitto vaatii vähän enempi taitoa.
 
Myyjälle reklamaatio ja kysymys maksavatko rihtaamisen paikallisessa pyöräliikkeessä.

Melko varmasti tämän maksavat ja ei mitenkään epätyypillinen ratkaisu. Ellei sit ole muutaman satasen pyörä. Mieluummin maksavat sen 20-25€ kuin peruvat kaupan tai lähettävät edestakaisin.
 
Kysytään enemmän asiasta tietäviltä, täältä varmaan löytyy.
Ostin uuden pyörän ja tänään purin tuossa pakkauksesta, mutta jotenkin tuntu epätasaselta takarenkaan pyöriminen vapaasti ilmassa rullatessa. En oo tällä käynyt ajelemassa ja kokeilemassa, enkä vielä tuohon loskakeliin meinaa lähteäkään, joten käytännön tuntumasta ei voi sanoa.

Liitteenä muutamat videopätkät kun takarengasta pyörittää vapaasti. Vaikuttaisi, että vanne hieman epätasanen ja ehkä pinnoja pitäisi kiristää/löysätä? Voiko täysin uusi vanne olla noin epätasanen?
Mietiskelin, että tuleekohan vaikuttamaan esim laakereiden kestoon. Vai onko tuo sen verran pientä epätasaisuutta, että onko mitään merkitystä ollenkaan? Eturengas ei kuitenkaan vaikuttaisin ihan noin epätasaisesti pyörivän.

En oista videoista oikein kameran liikkeen takia saa kunnolla selvää, onko tossa heittoa vanteessa vai renkaassa. Kokeile laittaa vaikka nippuside takahaarukkaan vanteen reunan tasalle. Siitä ainakin selviää onko heitto vanteessa vai renkaassa. Tommonen voi olla renkaassakin jos se ei oo kunnolla noussut paineiden kanssa hyllylle.

Jos heitto on vanteessa ni ehdottomasti ihan liiaan killissä eikä tuota kannatta kelpuuttaa oli sitten minkä tahansa hintainen pyörä.

EDIT: nyt kun oikein tarkasti vielä tuijottelin videoita, niin taitaa se vanne olla joka tossa heittää.
 

Onkos tää se The Pyörä 1000e budjetilla? Vai pitääkö harkita jotain muutakin?

Miellyttää silmää punaisena niin perkeleesti, ja varmasti välttävä omiin cardio suorituksiin kesällä sekalaisessa ajossa.
 
Kiitos vastauksista. Vähän näin meinasinkin, että laitan reklamaatiota myyjäliikkeelle mikäli tuo heilunta ei ole ihan "sallituissa rajoissa". Ja kyllä, nimenomaan vanne aiheuttaa vapinaa.
Hintaluokkaa kun kyseltiin, niin meinasin aluksi laittaa, mutta sitten ajattelin, että oli se minkä hintainen tahansa, niin pitäisihän uuden pyörän olla kuitenkin kaikinpuolin kunnossa jokatapauksessa. Kyseessä Ghost Kato Essential, 739e normi, mutta 449e alennettuun hintaan tilattu.

Vanteen lisäksi pyörässä oli myöskin hieman "käytön" jälkiä.
Esim satulassa läikkä jotain punasta maalia, joka ei lähde pois, naarmuja ja kolhiintumia siellä täällä rungossa, jotain ehkä hanhen paskaa renkaissa, eilen vielä katoin että ketjut pölyssä tai jotain, mutta hiekkasethan ne näyttäs olevan kuitenkin. Joten tässä on ehkä vähän muutakin reklamoitavaa.
Ilmeisesti ollut jonkinlaisena esittely/kokeilu pyöränä tämä, kuvittelisin. Kuitenkaan missään ei asiasta mainuttu. Tämä on kuitenkin aika suuren urheilutarvikekauppaketjun myymä pyörä.
IMG_20240320_190158.jpgIMG_20240320_194920.jpgIMG_20240320_185837.jpgIMG_20240320_190030.jpgIMG_20240320_195029.jpgIMG_20240320_195240.jpgIMG_20240320_195400.jpgIMG_20240320_204319.jpg
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 537
Viestejä
4 491 590
Jäsenet
74 255
Uusin jäsen
Kappa25

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom