Pullo24.fi HUIJAUS! kokemukset, tilausseuranta ja Klarnan vaatimien perusteettomien maksujen kumoaminen

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja all-in
  • Aloitettu Aloitettu
Tosiankaan sitä "radiohiljaisuutta" ei kannata pitää klarnan kanssa vaikka kuinka tekisi mieli keskittää kaikki voimavarat Sergein kanssa viestittelyyn.



Nämä ohjeistukset vaarallisia kun toiset voivat käsittää sillai et voi suorilta heittää laskut roskiin reagoimatta mitenkään jos Samara ei ole käynyt pihassa.
No kyllä kaikki osaa laittaa laskun pitoon jos tuotteita ei ole tullut ja eräpäivä lähestyy
 
Karavaani kulkee. Matkaa Kuopioon on vielä

At 03.02.2022 17:10, Helsinki :: The consignment is ready for delivery at the Parcel Pick-up Point from Helsinki
 
At 02.02.2022 09:00, Helsinki :: The consignment is on its way
At 03.02.2022 16:43, Lahti :: The consignment is ready to continue its journey at Lahti
Näin Pohjois-Suomessa asuvana nämä ei paljon tunnu lähemmäksi tulevan :D
Ja toinen paketti lähti vasta Turusta kohti Helsinkiä
 
No niin..... Kohta tarvitaan selvitystä. Minun paketti on saapunut kotikuntani noutopisteeseen. No täällä on yksi kauppa ja tuskinpa se siellä on.

Kysyin jo että en ole vielä nähnyt pakettia.... :rofl:
 
No ihan tämän kyseisen kaupan kohdalla Olutmies91 kirjoitteli tuossa toisessa ketjussa Klarnan vastauksesta: "Selvitimme tilannetta ja paketin seurannan mukaan tilauksesi on nyt noudettavissa noutopisteestä (...) Näiden tietojen perusteella olemme päättäneet tapauksesi tutkinnan". Tekstin korostus allekirjoittaneen.

Miten muuten tuo pitää tulkita, kuin että Klarnan mukaan kaikki on kunnossa ja lasku pitää maksaa?

Totta ihmeessä jokaisen pitää jatkaa tuollaisen vastauksen jälkeen tappelua ja kiistää saatava. Mutta jos sitä ei tee, niin mitä muuta tuosta voisi seurata kuin edellä kuvailemani tapahtumaketju. Eli kaikkea muuta kuin vaivattomalta vaikuttaa Klarnan kanssa kinaaminen tällaisissa tapauksissa.
Ihan varmasti on vaivatonta, kunhan osaa asioida normaalisti ja ilmaista asiansa siten että väärinymmärryksen vaaraa ei ole.

Kiinnostaisi nähdä olutmiehen lähettämä selvitys Klarnalle. Ja suljetun tutkinnan voi tietenkin avata uudestaan, eihän tuo vaadi kuin muutaman lauseen tekstiä ja kysymyksen miksi on päätelty että asia on kunnossa kun tuotteet eivät ole saapuneet...

Ei niiden kanssa tarvitse mitään kinata, kunhan osaa kirjoittaa asiat auki ja perustella. Samoja taitoja tarvitaan aika monen muun instanssin kanssa asioimisessa myös, mukaan lukien luottokortin veloituksen riitauttamisessa.
 
No kyllä kaikki osaa laittaa laskun pitoon jos tuotteita ei ole tullut ja eräpäivä lähestyy

No eikö se jo Olutmiehen tapauksen kohdalla käynyt selville, että Klarna on perunut laskun taukotilan saatuaan mielestään riittävän selvityksen tuotteen toimituksesta, ja lasku on taas auki, vaikka tuotteista ei ole tietoakaan:
 

Liitteet

  • Screenshot 2022-01-27 at 10-24-10 Sähköposti – matiksa1 outlook com – Outlook.png
    Screenshot 2022-01-27 at 10-24-10 Sähköposti – matiksa1 outlook com – Outlook.png
    71,6 KB · Luettu: 311
Ihan varmasti on vaivatonta, kunhan osaa asioida normaalisti ja ilmaista asiansa siten että väärinymmärryksen vaaraa ei ole.

Kiinnostaisi nähdä olutmiehen lähettämä selvitys Klarnalle. Ja suljetun tutkinnan voi tietenkin avata uudestaan, eihän tuo vaadi kuin muutaman lauseen tekstiä ja kysymyksen miksi on päätelty että asia on kunnossa kun tuotteet eivät ole saapuneet...

Ei niiden kanssa tarvitse mitään kinata, kunhan osaa kirjoittaa asiat auki ja perustella. Samoja taitoja tarvitaan aika monen muun instanssin kanssa asioimisessa myös, mukaan lukien luottokortin veloituksen riitauttamisessa.

No tuo nyt ei ole mitenkään vaivatonta, että joudut miettimään yhtä avointa laskua ja reklamoimaan siitä moneen kertaan. Ja se on juurikin sitä kinaamista, että reklamoit ettet ole saanut tuotteita, ja Klarna vetoaa johonkin feikkikuriirin tilausseurantaan ja ilmoittaa sulkevansa tutkintakansion.

Tuotteita ei näy, reklamaatio ei tuota tulosta, eräpäivä lähestyy ja asiasta joutuu jatkamaan vänkäämistä. Kunnioitan sellaista stressinsietokykyä, että tuon osaa kuitata vaivattomuutena. Itselläni suunnilleen pää räjähtäisi, jos tuollaisesta joutuisi vääntämään viikkoja tai kuukausia. Mutta tiedostan toki, että täytyisi opetella suhtautumaan rennommin asioihin.
 
No eikö se jo Olutmiehen tapauksen kohdalla käynyt selville, että Klarna on perunut laskun taukotilan saatuaan mielestään riittävän selvityksen tuotteen toimituksesta, ja lasku on taas auki, vaikka tuotteista ei ole tietoakaan:
Niin ja siihen voi varmasti asian selittää niin kuin se on Klarnalle? Jos asian jättää tuon jälkeen sikseen niin aika tampio saa olla. En koe väärän päätöksen oikaisua kovin hankalana tappeluna?

Oikeasti hankalaa oli kun Easyjet piti haastaa small claims oikeuteen, jotta heiltä sai EU vakiokorvaukset peruuttamastaan lennosta vedoten tekniseen vikaan. Onneksi sentään maksoivat yksipuolisen tuomion jälkeen, muuten olisi pitänyt jotenkin hankkia joku perintämies briteistä ja se olisi voinut jäädä jo tekemättä...

Todella vaivatonta on Klarnan kanssa asiointi, kyllähän hekin voivat virheitä tehdä, mutta esim. tässä tapauksessa äärimmäisen helppohan tuo on oikaista jo pelkästään kyseisen pullo24 samanlaisten selvitysten määrän takia.
 
Mä chättäilin Klarnalle just hetkisen ihan siksi että ilmoitin tuon pakettini sijainnin vääräksi. Kiittivät tiedoista ja homma jatkuu.

Pullo24 yrityksestä myös ilmaisin kohteliaasti että tuskin olen ainut jolla ongelmia. Ilmoittivat että seuraavat kyllä yrityksiä joiden kanssa ovat tekemisissä joten eiköhän tämä tästä etene.

Mutta ajatella että jos paketti oikeasti onkin tuossa lähimmän ladon noutopisteessä pellolla..... Melkein tekisi mieli käydä katsomassa.
 
No tuo nyt ei ole mitenkään vaivatonta, että joudut miettimään yhtä avointa laskua ja reklamoimaan siitä moneen kertaan. Ja se on juurikin sitä kinaamista, että reklamoit ettet ole saanut tuotteita, ja Klarna vetoaa johonkin feikkikuriirin tilausseurantaan ja ilmoittaa sulkevansa tutkintakansion.

Tuotteita ei näy, reklamaatio ei tuota tulosta, eräpäivä lähestyy ja asiasta joutuu jatkamaan vänkäämistä. Kunnioitan sellaista stressinsietokykyä, että tuon osaa kuitata vaivattomuutena. Itselläni suunnilleen pää räjähtäisi, jos tuollaisesta joutuisi vääntämään viikkoja tai kuukausia. Mutta tiedostan toki, että täytyisi opetella suhtautumaan rennommin asioihin.
Kyllä tuo kuulostaa todella vaivattomalta, harva reklamaatio tai erimielisyys minkään instanssin takia on noin vaivatonta.

Eikä ne mihinkään vedonneet, uskon että käsittivät tilausseurannan statuksen väärin. Nopealla silmäyksellä ja jos ei ole perehtynyt pullo24 seurantaan, siitä statuksesta voi tosiaan luulla että paketti on perillä noutopisteessä. Korjaantuu ihan varmasti sillä että joku Klarnan päässä käyttää keissiin perehtymiseen viisi minuuttia enemmän.

Eipä tuo häiritsisi vaikka lasku olisi holdilla vuoden Klarnalla, jos tavaraa ei tule, maksaa ei tarvitse, piste. Jos jostakin syystä tarvitsisi (mitä ei tapahdu), niin sitten reklamaatio Klarnan toiminnasta kuluttajaviranomaisille ja jos sekään ei auta, niin pienvaatimushaastetta siihen suuntaan.

Se on eri asia jos on tyhmä ja jättää laskun perintään sitä kiistämättä, tai tyytyy selvään Klarnan virheelliseen tulkintaan. Ei kait nyt kukaan niin helpolla anna periksi kun on asiasta oikeassa...?

Olutmies voisi tulla tänne kommentoimaan mikä status on nyt?
 
Eipä tuo häiritsisi vaikka lasku olisi holdilla vuoden Klarnalla, jos tavaraa ei tule, maksaa ei tarvitse, piste. Jos jostakin syystä tarvitsisi (mitä ei tapahdu), niin sitten reklamaatio Klarnan toiminnasta kuluttajaviranomaisille ja jos sekään ei auta, niin pienvaatimushaastetta siihen suuntaan.

Noinhan se homma menee. Ja todella vaivatonta.

En minä väitä, että Klarnan kanssa on sen vaikeampaa näistä vääntää kuin muidenkaan kanssa. Mutta vähän sellainen yleisasenne on palstalla vallinnut, että ihan sama mistä tilaa tuotteensa, koska Klarna-maksu suojaa kaikelta pahalta.

Sen verran minä Klarnaa kuitenkin moitin, että syytä olisi katsoa minkä koijareiden kanssa yhteistyötä tekee. Tämä kyseinen pulju taisi kuitenkin toimia samalla y-tunnuksella tuon toisen yritysviritelmän kanssa: ViiniVodka - Alkoholia-netista.info
 
Seurannassa: At 03.02.2022 17:57, Hyvinkää :: The consignment is available for pickup at Hyvinkää

Missähän mahtaa olla? Tuskin missään, tuoltahan tuli ilmoitus että toimitetaan kotiin. ..
Mitään noutokoodi en ole saanut. Tämä lienee vain Klarnaa varten. .. .
 
Seurannassa: At 03.02.2022 17:57, Hyvinkää :: The consignment is available for pickup at Hyvinkää

Missähän mahtaa olla? Tuskin missään, tuoltahan tuli ilmoitus että toimitetaan kotiin. ..
Mitään noutokoodi en ole saanut. Tämä lienee vain Klarnaa varten. .. .


Vain Klarnaa varten. Juuri tuosta asiasta chattailin sinne.
 
Tai sit se on siellä niiden terminaalissa, joita oli pitkin Suomea (kolme viikkoa pystyssä olleella firmalla) ja sieltä Igor sit hakee transittiinsa kotiinkuljetusta varten :lol:
Varsinaisia idiootteja.
 
Seurannassa: At 03.02.2022 17:57, Hyvinkää :: The consignment is available for pickup at Hyvinkää

Missähän mahtaa olla? Tuskin missään, tuoltahan tuli ilmoitus että toimitetaan kotiin. ..
Mitään noutokoodi en ole saanut. Tämä lienee vain Klarnaa varten. .. .
Kysy ihmeessä mistä voi noutaa. Mitäs ne valehtelee. Vai lopettavatko vaan vastaamisen. Ehkä saadaan lisää hupia
 
En ole saanut vastausta edelliseenkään kysymykseen, mutta ihan piruuttani laitoin. Tuskin vastausta tulee. . . ..
 
This means that the parcel will get to you soon!
This arrived to *******, and should be unloaded and picked up by driver who will get it to you. So, please keep a little bit patience before this arrives.

Terveisin / Regards,
Imre Kuuse
CEO, Fastlines Logistics OÜ
+372 5399 6893
imre@fastlines-logistics.com
Fastlines Logistics OÜ | Logistika, kaubavedu, laondus, ekspedeerimine

Nyt alkaa olla jo niin pitkällä että pakettien täytyy olla siellä ladossa josta aiemmin mainitsin.

Pitäisikö laittaa viestiä että katsokaapa nyt kartasta minkä kokoinen kylä tämä on.

No huomenna on perjantai ja jos paketit tulee niin lupaan juoda niin paljon kuin jaksan ja loput kaadan maahan.

Kyllä ne kaikkensa tekee ja saa nähdä kauanko Klarna tota katselee. :x3:
 
Noinhan se homma menee. Ja todella vaivatonta.

En minä väitä, että Klarnan kanssa on sen vaikeampaa näistä vääntää kuin muidenkaan kanssa. Mutta vähän sellainen yleisasenne on palstalla vallinnut, että ihan sama mistä tilaa tuotteensa, koska Klarna-maksu suojaa kaikelta pahalta.

Sen verran minä Klarnaa kuitenkin moitin, että syytä olisi katsoa minkä koijareiden kanssa yhteistyötä tekee. Tämä kyseinen pulju taisi kuitenkin toimia samalla y-tunnuksella tuon toisen yritysviritelmän kanssa: ViiniVodka - Alkoholia-netista.info
Kyllä se suojaakin, ja maksutavan kiistaton etu on siinä että mitään ei tarvitse maksaa etukäteen toisin kuin monissa muissa suojaa antavissa maksutavoissa.

Eipä ne varmaan tarkasta käsin mitään niiden hakemuksia, Klarnanhan saa maksutavaksi käytännössä melkein kuka tahansa tekemällä aksut ja lähettämällä pienen kuvauksen mitä kaupassa myydään. Ja varsinkin jos edelliset viritykset eivät tule minuutin google-haulla näkyville.

Voihan se olla että saavat myös omansa takaisin tavalla tai toisella koijareilta myöhemmin...

Itse olen kyllä ihan tyytyväinen että Klarna nimenomaan on maksutapana koijareille mahdollinen :D
 
tää oli jäänyt roskapostiin, joten aattelin vielä laittaa tänne:
———-
Unfortunately we do not have any offices with workers there in Finland, so, I don`t think there is possible to come and take your parcel somewhere. Our drivers move and load/unload parcels, moving them from point to point in client direction.
So, the best thing here is to relax and wait until your parcel arrives to your location.

Terveisin / Regards,
Imre Kuuse
CEO, Fastlines Logistics OÜ
 
tää oli jäänyt roskapostiin, joten aattelin vielä laittaa tänne:
———-
Unfortunately we do not have any offices with workers there in Finland, so, I don`t think there is possible to come and take your parcel somewhere. Our drivers move and load/unload parcels, moving them from point to point in client direction.
So, the best thing here is to relax and wait until your parcel arrives to your location.

Terveisin / Regards,
Imre Kuuse
CEO, Fastlines Logistics OÜ


Ei siis muuta kuin "reläksiä" ja Alkosta juomaa. Usko pois kyllä se seuranta sun luo löytää, paketti on sitten eriasia. :cool:
 
Tuli Imreltä vastaus kysymykseeni moneenko eri pisteeseen paketit vielä menevät ja mitkä ovat seuraavat pisteet:
Actually the amount of points and exact direction depends on the amount of parcels to the similar directions. There is sense to send the items all together to some directions. So, there could be different points on the way.
Please keep eye on our tracking system to get an idea - how the parcel moves exactly.
Lopputulemana vastaus on yhtä tyhjän kanssa.
Käydystä viestiliikenteestä näkyi myös että sergei on pyytänyt imreä vastaamaan kysymykseeni.
 
Fastlines vastasi viestiin kun kysyin kuka kuljettaa suomessa.
Screenshot 2022-01-30 at 09-11-33 Sähköposti – matiksa1 outlook com – Outlook.png

Screenshot_20220201-171531_Gmail.jpg


Kyselin paketin perään ja ilmoitin, että voin itse hakea, kun Turussa asun. Yllättäen paketti olikin vahingossa mennyt Helsinkiin, vaikka seurannan mukaan on yhä Turussa. No ei huolta, paketti on jo tulossa hyvää vauhtia takaisin Turkuun.

Jos nyt tulisi oikeaan ketjuun.
Laitoin Ervinille kysymyksen, että miksi paketit menevät helsinkiin. Alla vastaus:
"Hyvää päivää!

Kuljetusyrityksellä on pääjakeluterminaali Helsingissä.
Sieltä paketit toimitetaan kuorma-autoilla muihin kaupunkeihin, joissa on varasto tai terminaali.
Joten pisteestä pisteeseen paketti lähestyy sinua.


With Regards,

Ervin Voit"

This means that the parcel will get to you soon!
This arrived to *******, and should be unloaded and picked up by driver who will get it to you. So, please keep a little bit patience before this arrives.

liinu sanoi:
Unfortunately we do not have any offices with workers there in Finland, so, I don`t think there is possible to come and take your parcel somewhere. Our drivers move and load/unload parcels, moving them from point to point in client direction.
So, the best thing here is to relax and wait until your parcel arrives to your location.

Terveisin / Regards,
Imre Kuuse
CEO, Fastlines Logistics OÜ

Tuli Imreltä vastaus kysymykseeni moneenko eri pisteeseen paketit vielä menevät ja mitkä ovat seuraavat pisteet:
Actually the amount of points and exact direction depends on the amount of parcels to the similar directions. There is sense to send the items all together to some directions. So, there could be different points on the way.
Please keep eye on our tracking system to get an idea - how the parcel moves exactly.
Lopputulemana vastaus on yhtä tyhjän kanssa.
Käydystä viestiliikenteestä näkyi myös että sergei on pyytänyt imreä vastaamaan kysymykseeni.
Tähän pitää kommentoida, että jostain syystä Imre ei ole mulle vastannut, mutta liekö sillä rikosilmoituksen maininnalla jotain merkitystä ettei uskalla vastata ja jättää jälkiä sähköpostiin.


Elikkä kertauksena:

1) Heillä on oma kuljettaja, joka kuljettaa tuotteet
2) Heillä on terminaali Helsingissä
3) Heillä on edelleen terminaali Helsingissä, sekä useita kuorma-autoja joilla toimitetaan tavarat heidän muiden kaupunkien varastoon/terminaaliin
4) Heillä on myös jossain ison kaupungin ulkopuolella "käpykylässä"? varasto tms.
5) Heillä ei ole työntekijöitä ja toimintaa Suomessa.
Okei, puhutaan "toimistoista", mutta näyttäkää mulle yksikin terminaali/varasto tästä maasta, jossa ei ole työntekijöitä!
Tämä tarkoittaa siis myös sitä, että heillä pitäisi olla erikseen jakeluautoja näissä muissa terminaaleissa/varastoissa, koska kuorma-autot vain siirtävät tuotteita terminaalien/varastojen välillä.

Kaikki siis viittaa alkujaan siihen, että Igor/Boris/Yevgeni/kukalie kuljettellee sillä vanhalla transitilla paketteja. Sitten tarinaa korjattiin ja nyt kuorma-autot suhaavatkin pitkin suomenmaata jakeluterminaalien/varastojen välillä.

Kummasti se tarina lakaa rakoilemaan, kun useampi kokki hämmentää soppaa ja yhtenäistä tarinaa ei ole käsikirjoitettu paperille valmiiksi.
Yksi kuljettaja vaihtui koko maan kattavaan jakeluverkostoon ja useisiin terminaaleihin.

Tässä tarinassa on niin paljon (meille enää tässä vaiheessa täysin yllätyksettömiä) käänteitä, etten pitäisi edes mahdottomana sellaista käännettä, että sieltä on Evgeni&Alexei tulossa ajamaan jollain aamulaivalla eteläisintä Suomea ympäriinsä, jotta edes joku saisi pakettinsa ja sitä kautta päädyttäisiinkin pienimuotoiseen pyramidihuijaukseen.
Eikä mikään mahdoton vaihtoehto ole sekään, että paketit alkaisi kuittaantumaan toimitetuiksi, kunhan jaksavat toimistolla näpytellä seurantaa sinne asti.

...niin ja se omakin paketti on viimeisessä vaiheessa "toimituksessa". Ei kyllä millään muulla firmalla mene montaa päivää paketin toimituksessa, kun se on kyytiin otettu toimitettavaksi (okei ehkä Postilla voi mennä :rofl:) .
 
Viimeksi muokattu:
:D Kylläpä kyllä. Jännä että pullo24.fi yhteystiedot siirtyi webbisivulla täysin eri firmalle, toki brittiläiselle jolla ei ole mitään toimintaa.
 
Minä jo säikähdin tänään, että nyt UPS toimittaa minulle Pullo24:n juomat (tuli tekstari). Olikin Discandoon tilaus :D
 
Hyvää päivää!

Teemme läheistä yhteistyötä toimitusyrityksen kanssa varmistaaksemme, että saat tilauksesi mahdollisimman pian.
Odotamme toimitustasi viikon lopussa.

Jäljitystietojen mukaan toinen paketeistasi on lähetetty Turusta ja toinen odottaa matkaa Helsingistä reitin varrella.

With Regards,

Ervin Voit
Sales Manager
GIFTS FOR THE HOME LTD
2nd Floor College House,
17 King Edwards Road, Ruislip
London, HA4-7AE, UK
ervin@pullo24.fi

Pari päivää sitten kyselin tilannetta, kun Klarnan eräpäiväkin tuli jo vastaan. Eipä ole näkynyt täälläkään paketteja...

Ei tainnut kukaan saada tällekään viikolle pullon pulloa pullosta?
 
Ei ole vielä näkynyt mutta nyt niin huono ilma että luultavasti ojassa. Kyllä se muuten olisi tullut. ;)

Amatöörimenoa. Fiksumpi huijari olisi korotellut hiljalleen nettikaupan tarjouksia ja toimittanut osan tilauksista perille. Ei se Kailajärvikään kaikkia WinCapita-miltsejä itselleen ottanut, ja kärsimättömällä kusetuksella homma olisi kuivunut nopeasti kasaan. Mutta kun osan kansasta pitää tyytyväisenä ja lunastaa osan lupauksistaan, riittää hyväuskoisia asiakkaita yllättävän pitkään.
 
Laitoin itsekin pullo24:n tilauksesta valituksen klarnalle. Maksettu luottokortilla, mutta klarna kuitenkin välikätenä tuossa.

Mulla tosiaan sama tilanne. Seurannassa paljon tietoa ja nyt on mukamas forssassa.
 
Toinen Pullo24-lähetyksistä seurannan mukaan noudettavissa. Vielä kun tietäisi mistä :D Muutaman päivän sisällä ilmaantunee Lähetys noudettu-status, jonka kanssa Sergei ja Imre sitten ruinaavat rahaa Klarnalta "toimitetusta" lähetyksestä.
 
Toinen Pullo24-lähetyksistä seurannan mukaan noudettavissa. Vielä kun tietäisi mistä :D Muutaman päivän sisällä ilmaantunee Lähetys noudettu-status, jonka kanssa Sergei ja Imre sitten ruinaavat rahaa Klarnalta "toimitetusta" lähetyksestä.


Tuo ei tarkoita oikeasti noudettavissa. Imre jo selitti minulle aikaisemmin että "noudetaan ja toimitetaan minulle"

Odota siis ihan rauhassa, niin hän minunkin käski tehdä :cigar:
 
Tuo ei tarkoita oikeasti noudettavissa. Imre jo selitti minulle aikaisemmin että "noudetaan ja toimitetaan minulle"

Odota siis ihan rauhassa, niin hän minunkin käski tehdä :cigar:

Vai niin. No nyt se on seurannan mukaan jo tässä kylässä, joten alkaa olemaan hidas tahti vaikka oikeasti toisi kävellen. En olekaan kuullut, että tässä kylässä olisi FastLinesin terminaali, oppia ikä kaikki :rofl2:
 
Hauskoja nuo tilauksien päivitykset. At 04.02.2022 17:02, Forssa :: The consignment is on its way
Katsoin pari tuntia aiemmin jolloin kyseistä päivitystä ei ollut. Kiva tietysti naputella kaikki kerralla ja arpoa kellonaikoja.
 
Hauskoja nuo tilauksien päivitykset. At 04.02.2022 17:02, Forssa :: The consignment is on its way
Katsoin pari tuntia aiemmin jolloin kyseistä päivitystä ei ollut. Kiva tietysti naputella kaikki kerralla ja arpoa kellonaikoja.
Parastahan tuossa on se, että niillä on mennyt kellonajat sekaisin jodenkin henkilöiden päivityksissä. Ensin paketti on paikassa A, sitten se aikamatkustaa ajassa taaksepäin ja samaan aikaan jatkaa silti matkaa eteenpäin paikkaan B:
klo 21.35 paketti on Helsingissä
klo 20.02 paketti on jatkanut matkaa ja onkin jo Tampereella

Ilmeisesti nämä järjen jättiläiset katselevat välillä Lontoon aikoja ja naputtelevat sen mukaan kellonaikoja tajuamatta, että täällä on eri aikavyöhyke. :facepalm:
 
Ilmeisesti nämä järjen jättiläiset katselevat välillä Lontoon aikoja ja naputtelevat sen mukaan kellonaikoja tajuamatta, että täällä on eri aikavyöhyke.

Ihan vironreinoja ovat.

Tuo Lontoon osoite on "hämäystä", kuten monesti jo osoitettu. Firma on virallisesti siellä, mutta samassa osoitteessa varmaan tuhat muutakin kirjekuoriyritystä. Eli niistä parista Tallinnan osoitteesta ja puh.numerosta tavoittaa pojat paremmin jos pitää lähteä juomavelkoja perimään
 
tuskin puh numerot johtaa mihinkään, vähän mietin saako näitä roistoja kukaan lopulta kiikkiin?
 
Parastahan tuossa on se, että niillä on mennyt kellonajat sekaisin jodenkin henkilöiden päivityksissä. Ensin paketti on paikassa A, sitten se aikamatkustaa ajassa taaksepäin ja samaan aikaan jatkaa silti matkaa eteenpäin paikkaan B:
klo 21.35 paketti on Helsingissä
klo 20.02 paketti on jatkanut matkaa ja onkin jo Tampereella

Ilmeisesti nämä järjen jättiläiset katselevat välillä Lontoon aikoja ja naputtelevat sen mukaan kellonaikoja tajuamatta, että täällä on eri aikavyöhyke. :facepalm:
Oisko tolla työn määrällä mitä tämän eteen ovat tehneet saanut jo rehellistä palkkaakin
 
Oisko tolla työn määrällä mitä tämän eteen ovat tehneet saanut jo rehellistä palkkaakin

Mietin aivan samaa, tänäänkin tullut uusi päivitys (oma lähetys jatkoi Lahdesta matkaa), mitä järkeä tässä heille enää on?!? Eivät tule saamaan Klarnalta yhtään mitään vaikka miten yrittäisivät. Vaikka miten täällä on keskusteltu Klarnasta niin enpä usko, että kukaan noita joutuu maksamaan (kuhan muistaa tehdä kolmen lauseen selvityksen). Vaikka oli tämä yksi tapaus missä Klarna olisi todennut, että maksettava on... tuskin on edennyt enempää. Siinä vaan pullo24 yritti saada yli 1000€ kusetuksen läpi. Olisi varmaan tämä kyseinen heppu tullut kertomaan päivityksiä jos asia olisi hänen kannaltaan mennyt pidemmälle.
 
Viimeksi muokattu:
Eivät tule saamaan Klarnalta yhtään mitään vaikka miten yrittäisivät.
Ovat luultavasti jo saaneet Klarnalta rahaa. Eivät ehkä enää lisää saa, koska moni on ilmoittanut ongelmista.

Mutta siis Klarna maksaa kaupalle ennen kuin asiakas on maksanut siitä Klarnalle.
 
Ovat luultavasti jo saaneet Klarnalta rahaa. Eivät ehkä enää lisää saa, koska moni on ilmoittanut ongelmista.

Mutta siis Klarna maksaa kaupalle ennen kuin asiakas on maksanut siitä Klarnalle.

En usko tuohon, kun tarkastelee Klarnan ehtoja uusille yrityksille niissä ei mainita mitään siitä milloin saatavat tulevat maksuun. Varmasti pitkäaikaisille yrityksille ne tulevat samantien kun lähetys rekisteröity lähetyksi. Tässä tapauksessa mitään eivät ole saaneet vielä, paitsi niiden osalta jotka ovat maksaneet jo laskun.
 
Hauska huomata, että pullo24 on muuttanut omia ehtojaan. Otin kuitenkin tilaisvaiheessa olleet ehdot ruutukaappauksella talteen.


Kohta 3. Tehty tilaus sitoo Asiakasta hänen hyväksyttyään tilauksen ja maksettuaan sen.

Eli koska Klarnan maksa myöhemmin asiakkaat eivät ole mitään maksaneet, niin ylipäätänsä tilaus ei sido heitä mihinkään.
tilaus1.jpg


En usko tuohon, kun tarkastelee Klarnan ehtoja uusille yrityksille niissä ei mainita mitään siitä milloin saatavat tulevat maksuun. Varmasti pitkäaikaisille yrityksille ne tulevat samantien kun lähetys rekisteröity lähetyksi. Tässä tapauksessa mitään eivät ole saaneet vielä, paitsi niiden osalta jotka ovat maksaneet jo laskun.
Kuten aikaisemmin linkitin Klarnan sivut, niin Klarna maksaa sopimuksen mukaan, ennen kuin asiakas maksaa.

edit:
You will receive payment according to your payout schedule. Pay later is one of Klarna’s payment options and does not affect how you receive the settlement. Klarna will always pay for the order regardless of how the customer chooses to pay.

edit. Ja ei siis tarkoita sitä, että asiakkaat joutuisivat mitään maksamaan. Klarna on voinut maksaa, mutta asiakkaan ei tarvitse Klarnalle maksaa mitään, kun riitauttaa laskun.
 
Viimeksi muokattu:
Varmaan fiksu idea tuollaisella pikku huijauksella koijata rahaa Klarnalta...
 
Onhan tää villiä kun taas uusi merkintä.


At 24.01.2022 21:05, Turku :: The consignment is on its way
At 02.02.2022 08:05, Helsinki :: The consignment is ready to continue its journey at Helsinki
At 03.02.2022 17:10, Helsinki :: The consignment is ready for delivery at the Parcel Pick-up Point from Helsinki
At 04.02.2022 16:55, Helsinki :: The consignment is on its way
 
At 04.02.2022 16:39, Lahti :: The consignment is on its way

Täällä vuorostaan ollaan Lahdesta saatu "paketti" liikkeelle.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 257
Viestejä
4 486 906
Jäsenet
74 127
Uusin jäsen
rkj

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom