Pullo24.fi HUIJAUS! kokemukset, tilausseuranta ja Klarnan vaatimien perusteettomien maksujen kumoaminen

Liittynyt
10.11.2021
Viestejä
182
Itsellä paketit ovat edelleen turussa ja teoriassa hyvä niin koska, Satakuntaan ovat tulossa. Jos olisivat menneet helsinkiin niin ihmettelisin.
 
Liittynyt
16.10.2020
Viestejä
152
Oma tilaus on tänään seurannan mukaan lähtenyt Helsingistä jatkamaan matkaa paikkaan X. Oisko se naapurikunnassa seuraava pysäkki sitten taas viikoksi.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
501
Oma tilaus on tänään seurannan mukaan lähtenyt Helsingistä jatkamaan matkaa paikkaan X. Oisko se naapurikunnassa seuraava pysäkki sitten taas viikoksi.
Itselläkin tänään lähtenyt jatkamaan matkaa helsingistä.
Itselle on tilaus tulossa Joensuuhun.
 
Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465
Mulla Turussa jököttänyt toista viikkoa. Matkaa perille 20-30km
Soitappa sinne ja kypsää missä paketti viipyy. Mitään pakettia ei ole ikinä ees lähetetty. Mut varmaan päivittys paketin seuranta vaiheeseen valmistellaan toimitusta tai jotain :x3:
 

ted

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
190
Tuntuu se vähän erikoiselta et juomat tulee ensin yli viikon aijemmin laivalla Suomeen. Sit Virossa tulis rekka joka Suomessa lastais ne kyytiin ja lähtis ympäri Suomea niitä jakamaan. Anteeksi nyt vaan äijät teitä on kusetettu. Ei se muuksi muutu ja aika vaan myöntää totuus
Kyllähän esim. Pohjanmaan Kaluste tai joku vastaava jakelee omalla autollaan tavaraa esim. Etelä-Suomeen vasta siinä vaiheessa kun auto on täynnä, etteivät tee edes puolityhjää jakeluajoa Etelä-Suomeen. Tilattiin joskus joku pöytä, niin sanoivat, että tulee joko kahden tai kolmen viikon päästä, riippuu vähän milloin saavat auton täyteen. Niin lähinnä jos tässäkin on, että odottavat tarpeeksi tilauksia, että saavat auton täyteen ja sitten vasta alkavat jakamaan?
 
Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465
Kyllähän esim. Pohjanmaan Kaluste tai joku vastaava jakelee omalla autollaan tavaraa esim. Etelä-Suomeen vasta siinä vaiheessa kun auto on täynnä, etteivät tee edes puolityhjää jakeluajoa Etelä-Suomeen. Tilattiin joskus joku pöytä, niin sanoivat, että tulee joko kahden tai kolmen viikon päästä, riippuu vähän milloin saavat auton täyteen. Niin lähinnä jos tässäkin on, että odottavat tarpeeksi tilauksia, että saavat auton täyteen ja sitten vasta alkavat jakamaan?
Pohjanmaan kaluste tuskin myy epäilyttävän edullisesti tuotteitansa. Kerro sit et paketit on lähetetty. Sit kolmen viikon päästä yhtäkkiä kerro et sekaannus kuljetus yhtiön kanssa ja lähetykset palautuneet heille. Sit kun paketit lähtee niihin tehdään ihan turhia valmiteluja joka vaiheessa seurannan mukaan. Niin kyseisen kaupan fb tilillä ei yli kuukauteen yhtäkkiä mainontaa. Meinas ihan unohtua kyseisen henkilön edellinen kauppa jätti lähetykset toimittamatta..edit.. kuljetus yhtiön sivutkin rekisteröity ihan vasta
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
913
Niin että kun Sergei vähän kyselee Imreltä, että mikä mättää, kun seurannassa seisoo paketit ja heti sen jälkeen alkaa ilmestymään merkintöjä seurantaan :hmm:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
656
Tämmöinen viesti tuli:

Ervin Voit | pullo24.fi <ervin@pullo24.fi>
16.38 (3 minuuttia sitten)
-> minä Hyvää päivää! Teemme läheistä yhteistyötä toimitusyrityksen kanssa varmistaaksemme, että saat tilauksesi mahdollisimman pian.
Odotamme toimitustasi viikon lopussa.
Tällä hetkellä paketti on Lahdessa selvitettävänä.


With Regards, Ervin Voit Sales Manager GIFTS FOR THE HOME LTD 2nd Floor College House,
17 King Edwards Road, Ruislip London, HA4-7AE,
UK ervin@pullo24.fi
pullo24.fi - Viron parhaimmat alkoholijuomat.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
411
Mulla kans ervin vastaili.
Kuopioon siis pitäisi saada tuo


Hyvää päivää!

Teemme läheistä yhteistyötä toimitusyrityksen kanssa varmistaaksemme, että saat tilauksesi mahdollisimman pian.
Odotamme toimitustasi viikon lopussa.

Tällä hetkellä paketti liikkuu Turusta Helsinkiin.

With Regards,

Ervin Voit
Sales Manager
GIFTS FOR THE HOME LTD
2nd Floor College House,
17 King Edwards Road, Ruislip
London, HA4-7AE, UK
ervin@pullo24.fi
https://pullo24.fi
 
Liittynyt
09.12.2020
Viestejä
91
Aika kova, nyt ei varmaan tarvitse enää miettiä onko Brittien Ruislipissä vaikuttava Imre Kuuse sama kun tuon Fastlinen toimari. Ja varmaan voidaan unohtaa teoria että pullo24 ja fastline olisivat oikeasti erilliset firmat. Ihan varmasti tekevät erittäin läheistä yhteistyötä tuon fastlinen kanssa, Imre Kuuse on tuon Gifts for the homenkin toimari ja kyseinen firma on statuksen mukaan myös "dormant since incorporation". Sinänsä jännää että saman lafkan työntekijä? vastaa pullo24 mailiin...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 400
Olisinko jossain ketjussa nähnyt yhteyden 1000gifts kauppaan?
Ihan sama meininki oli sen kanssa, jokunen vuosi sitten.
 
Liittynyt
29.11.2017
Viestejä
65
Screenshot_20220201-171531_Gmail.jpg


Kyselin paketin perään ja ilmoitin, että voin itse hakea, kun Turussa asun. Yllättäen paketti olikin vahingossa mennyt Helsinkiin, vaikka seurannan mukaan on yhä Turussa. No ei huolta, paketti on jo tulossa hyvää vauhtia takaisin Turkuun.
 
Liittynyt
10.11.2021
Viestejä
182
Onko porukka siis kysynyt tilauksen sijaintia pullo24 vaiko suoraan "fast"linelta?
Vissiin pullo24:sta kun ervin sieltä on vastaillut?
 
Liittynyt
09.12.2020
Viestejä
91
Olisinko jossain ketjussa nähnyt yhteyden 1000gifts kauppaan?
Ihan sama meininki oli sen kanssa, jokunen vuosi sitten.
Kyllä on vahvoja kytköksiä, löytyykös tästä vanhasta keissistä vielä tietoa? Mitä toi 1000gifts teki, myi alkoholia kanssa?

Imre Kuusen lafka tuo 1000gifts myös... Edit: näemmä löytyy tietoa tuosta vanhasta 1000gifts keissistä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.10.2018
Viestejä
902


Kyselin paketin perään ja ilmoitin, että voin itse hakea, kun Turussa asun. Yllättäen paketti olikin vahingossa mennyt Helsinkiin, vaikka seurannan mukaan on yhä Turussa. No ei huolta, paketti on jo tulossa hyvää vauhtia takaisin Turkuun.

Mä laitoin myös viestiä Fastlinen postiin että haen paketit keskiviikkona aamupäivällä Turusta.

Pyysin kertomaan osoitteen.

Saa nähdä tuleeko vastaus vai ehtiikö Helsinkiin
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 400
Kyllä on vahvoja kytköksiä, löytyykös tästä vanhasta keissistä vielä tietoa? Mitä toi 1000gifts teki, myi alkoholia kanssa?

Imre Kuusen lafka tuo 1000gifts myös...
Joo, en nyt muuta muista kuin, että olisiko osoite ollut alco.1000gifts.net.
Jostain syystä en löytänyt meiliä tuosa omasta tilauksestani, mutta laskulla otin eikä sieltä ikinä tullut yhteen mitään.

Ihan sama kaava kuitenkin, mutta tämä oikealla seurannalla on sitten jo kehittynyt versio :)

Varmasti täältäkin löytyy jotain juttua tuosta.
Pitää vielä koneella kaivaa meileistä, voi olla ettei puhelin vaan löydä niitä.
 
Liittynyt
10.11.2021
Viestejä
182
Tuli myös laitettua meiliä sekä pullo24 että fastlines. Katsotaan tuleeko sama vastaus.
Pakko kyllä nostaa hattua, jos tämä on huijaus. Aika paljon nähdään vaivaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 400
@nasq no, joo. Fastlineskin oli silloin 2017 :)


Noilta paikkeilta eteenpäin ja oli jo silloin seuranta, kuten myös selitykset :D

edit: Ottakaa sinne Klarnalle nyt kunnolla yhteyttä, etteivät ala tilittämään kenenkään rahoja..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.12.2020
Viestejä
91
No se selittääkin miksi Fastlines teki rahaa vuonna 2017 ja sen jälkeen on ollutkin hiljaista. Ne velat Eestin postille oli tuomittu maksettavaksi vuodelta 2018, eli ovat ilmeisesti jotakin kuitenkin toimittaneet =)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 400
No se selittääkin miksi Fastlines teki rahaa vuonna 2017 ja sen jälkeen on ollutkin hiljaista. Ne velat Eestin postille oli tuomittu maksettavaksi vuodelta 2018, eli ovat ilmeisesti jotakin kuitenkin toimittaneet =)
Hah, kyllä jotkut kerkesivät saamaan ennen loppu puhallusta.

Esim:
 
Liittynyt
10.11.2021
Viestejä
182
Mielessäni kävi sellainenkin pelko, että juomat joskus saapuvat! Millä sitä sitten hakee jännitystä elämäänsä ja täyttää tämän tyhjiön? Ja tällaistä yhteenkuuluvuuden tunnetta en ole koskaan aikaisemmin kokenut, missään!
 
Liittynyt
12.10.2018
Viestejä
902
Mielessäni kävi sellainenkin pelko, että juomat joskus saapuvat! Millä sitä sitten hakee jännitystä elämäänsä ja täyttää tämän tyhjiön? Ja tällaistä yhteenkuuluvuuden tunnetta en ole koskaan aikaisemmin kokenut, missään!

Ja mieti sitä jos ne saapuu. "ensin ei saa jännitykseltä pakettia auki, sitten sormet lipsahtaa ja lopuksi roiskahtaa kintuille. Makukaan ei ole kummoinen mutta siitä se Pullo24 yhteiselo alkaa.

Mä joudun oikeasti jännittämään. Edelleen Turussa ja odotan vain osoitetta mistä noutaa. Melkein jo sikari sytytetty....
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
942
on tää ihan käsittämätön case. Luulen, että tällä viikolla selviää onko huijaus vai ei.
 
Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465


Kyselin paketin perään ja ilmoitin, että voin itse hakea, kun Turussa asun. Yllättäen paketti olikin vahingossa mennyt Helsinkiin, vaikka seurannan mukaan on yhä Turussa. No ei huolta, paketti on jo tulossa hyvää vauhtia takaisin Turkuun.
Kyllä alkaa viimeinenkin jännitys loppuun tästä hommasta. Miten sattukin et oli vahingossa mennyt Helsinkiin. Kai toi ajan pelaaminen liittyy jotenkin Klarnaan. Ihmettelen et miten osa vielä uskoo noi sadut
 

SPu

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
129
Olisinko jossain ketjussa nähnyt yhteyden 1000gifts kauppaan?
Ihan sama meininki oli sen kanssa, jokunen vuosi sitten.
Samaa skeidaa koko juttu, uudella nimellä nyt. Ja hienosti nyt itse paljastivat että viinakauppa ja kuljetusfirma ovat yksi ja sama firma samassa pöytälaatikkoyritys-osoitteessa Englannissa (osoitteessa siis ei ole mitään oikeaa toimintaa).

Nämä jo aiemmin googlettelin parin viestin verran:
1) Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta
2) Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta
3) Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Eli tässä joitain firmoja ja nettisivuja jotka ovat kaikki samaa kokonaisuutta ja saman parin ihmisen takana, on varmasti lisääkin:
Pullo24, Pullo24.fi
Alcoshop, Alcoshop.fi
Volts, Volts.ee
1000gifts, 1000gifts.net
Lahjatkotiin, lahjatkotiin.fi
Fastlines Logistics (ent. fastlines.ee)
Wishlist Oü
Gifts for Home
Scandinavian Spirit Oü ja Ltd
Ecommerce Logistics Ltd (<-- tämän firman kautta löytyy kytkös Imre Kuuse ja Ervin Voit; ja tämä firma on siis ollut heidän aiemman viinakauppakusetuksen yksi peitefirma: ECOMMERCE LOGISTICS LTD people - Find and update company information - GOV.UK)
Sodat Group Oü myös liittyy tähän jotenkin, ilmeisesti hoitavat nettisivujen pyöritykset, tai jotain bulvaanihommaa ettei samat nimet paista joka paikasta.


Taktiikka on "esittää" eri firmoja kaikenlaisten pöytälaatikkoyritysten kautta, ja jos viranomainen kyselee liikaa tai tulee muuta ongelmaa, niin pistetään homma jäihin (1000gifts, alcoshop, jne.), niin sitten vedetään pakasta seuraava. Oikeasti siis kai jollain transitilla kuskataan viinaa lahden yli, ja osa voi jonkun kopan saadakin, ja 95% jää nuolemaan näppejään kun viivytystaktiikalla odotellaan pikavoitto taskuun. Verottajaa ja Tullia alkaa varmaan jo kiinnostaa.

Katsotaan 6kk päästä että mikä on Imren seuraava kiekautus.

Jokainen pistää Klarnalle pikapikaa viestin asiasta, ilmoittaa huijauksesta, ja kieltäytyy maksamasta mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.10.2018
Viestejä
902
Mä en ala perrrrr.... Kaikkien muiden paketit seilaa ympäri Suomea ja mun jumittaa Turussa.

Mikähän moka niille on tossa sattunut....... Jospa tämä on se ainut joka toimitetaan.....
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
913
Samaa skeidaa koko juttu, uudella nimellä nyt. Ja hienosti nyt itse paljastivat että viinakauppa ja kuljetusfirma ovat yksi ja sama firma samassa pöytälaatikkoyritys-osoitteessa Englannissa (osoitteessa siis ei ole mitään oikeaa toimintaa). Nämä jo aiemmin googlettelin. Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Eli tässä firmoja ja nettisivuja jotka ovat kaikki samaa kokonaisuutta ja saman parin ihmisen takana:
Pullo24, Pullo24.fi
Alcoshop, Alcoshop.fi
Volts, Volts.ee
1000gifts, 1000gifts.net
Lahjatkotiin, lahjatkotiin.fi
Fastlines Logistics (ent. fastlines.ee)
Wishlist Oü
Gifts for Home
Scandinavian Spirit Oü ja Ltd
Ecommerce Logistics Ltd

Taktiikka on "esittää" eri firmoja kaikenlaisten pöytälaatikkoyritysten kautta, ja jos viranomainen kyselee liikaa tai tulee muuta ongelmaa, niin pistetään homma jäihin (1000gifts, alcoshop, jne.), niin sitten vedetään pakasta seuraava. Oikeasti siis kai jollain transitilla kuskataan viinaa lahden yli, ja osa voi jonkun kopan saadakin, ja 95% jää nuolemaan näppejään kun viivytystaktiikalla odotellaan pikavoitto taskuun. Verottajaa ja Tullia alkaa varmaan jo kiinnostaa.

Katsotaan 6kk päästä että mikä on Imren seuraava kiekautus.

Jokainen pistää Klarnalle pikapikaa viestin asiasta, ilmoittaa huijauksesta, ja kieltäytyy maksamasta mitään.
Jos tuo Voltsikin on myös samaa, niin vähän ihmetyttää tuo kuljetushomma entisestään.
Tuo Volts taitaa ihan oikeasti toimia yrityksenä ja olla käytössä, tai ainakin se on ollut toiminnassa. Pari tuttua on Voltsia käyttänyt kuljetuksiin useampia kertoja ja homma on toiminut.

Teemme läheistä yhteistyötä toimitusyrityksen kanssa varmistaaksemme, että saat tilauksesi mahdollisimman pian.
Odotamme toimitustasi viikon lopussa.

Tällä hetkellä paketti liikkuu Turusta Helsinkiin.

With Regards,

Ervin Voit
Sales Manager
GIFTS FOR THE HOME LTD
2nd Floor College House,
17 King Edwards Road, Ruislip
London, HA4-7AE, UK
ervin@pullo24.fi
https://pullo24.fi
Kyselkääpäs vielä perään, että miten tuo yhteistyön tekeminen käytännössä toteutuu, kun kyseessä on samojen veijareiden pöytälaatikkofirmat. Kuljetusyhtiö on ylemmässä pöytälaatikossa ja itse kauppa on siinä alemmassa pöytälaatikossa. Kyseleekö Sergei pöydän toiselta puolelta Imreltä, että mitä näiden kanssa tehdään? Imre ei viitsi näihin itse vastata, joten käskikö Imre Erviniä vastailemaan näihin kyselyihin?
...ja sitten vielä perään, että eiköhän tämä petos kiinnosta poliisiakin. Rikosilmoituksen teko on naurettavan helppoa nykypäivänä ja poliisi joutuu asian ottamaan joka tapauksessa pöydällensä jossain vaiheessa, oli sen lopputulos sitten mikä tahansa.
Sitä on turha miettiä, että vaikka kyse onkin alkoholin ostosta ulkomailta, niin se nyt vaan ei ole kiellettyä, joten se ei ole syy olla tekemättä rikosilmoitusta, jos sille on oikeasti perusteita.
 
Viimeksi muokattu:

SPu

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
129
Jos tuo Voltsikin on myös samaa, niin vähän ihmetyttää tuo kuljetushomma entisestään.
Joo, Volts on todettu toimivaksi kyllä, mutta sama väki taustalla: Volts.ee domainit omistaa tämä brittiläinen pöytälaatikkofirma Gifts for the Home Ltd, jonka omistajana on Imre Kuuse, ja domainin tekninen yhteystieto on Imre Kuuse. Julkisista lähteistä löytyy helposti nämä. En heti ymmärrä logiikkaa pelleillä tällä uudella kuviolla, mutta pikavoiton haku mielessä nyt?

Erotuksena tähän nykyiseen "meillä on oma kuski" -selittelyyn: Volts ei kuskaa itse yhtään mitään, vaan ostaa rahtipalvelun ulkopuolelta, ainakin Jet Express on ollut käytössä (joka on ihan oikea iso firma) ja lopputoimittajana PostNord. Bisnesidea tietysti esittää olevansa eri firma kuin alkoholiliike, ja vetää kuljetushinnasta provikat välistä, koska lavakuljetus Jet Expressillä on 50€ luokkaa ja Volts myy sitä 85€:llä. Tietysti alkoholia tuodessa tuollainen kuljetuksen tilaus normifirmasta ei käy, koska silloin tilaajana olet itse verovelvollinen.

Lisää popcornia ja tere päeväst Imrelle ja kumppaneille kun varmasti kohta tätä luette. :geek::lol:
 
Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465
Joo, Volts on todettu toimivaksi kyllä, mutta sama väki taustalla: Volts.ee domainit omistaa tämä brittiläinen pöytälaatikkofirma Gifts for the Home Ltd, jonka omistajana on Imre Kuuse, ja domainin tekninen yhteystieto on Imre Kuuse. Julkisista lähteistä löytyy helposti nämä. En heti ymmärrä logiikkaa pelleillä tällä uudella kuviolla, mutta pikavoiton haku mielessä nyt?

Erotuksena tähän nykyiseen "meillä on oma kuski" -selittelyyn: Volts ei kuskaa itse yhtään mitään, vaan ostaa rahtipalvelun ulkopuolelta, ainakin Jet Express on ollut käytössä (joka on ihan oikea iso firma) ja lopputoimittajana PostNord. Bisnesidea tietysti esittää olevansa eri firma kuin alkoholiliike, ja vetää kuljetushinnasta provikat välistä, koska lavakuljetus Jet Expressillä on 50€ luokkaa ja Volts myy sitä 85€:llä. Tietysti alkoholia tuodessa tuollainen kuljetuksen tilaus normifirmasta ei käy, koska silloin tilaajana olet itse verovelvollinen.

Lisää popcornia ja tere päeväst Imrelle ja kumppaneille kun varmasti kohta tätä luette. :geek::lol:
Tästä olen itsekkin varma et tätä palstaa lukevat. Ainako porukka alkanut epäillä niin yhtäkkiä seuranta päivittynyt tai vastattu johonkin viestiin. Morot vaan minunkin puolestani
 
Liittynyt
12.10.2018
Viestejä
902
Mä en viitsi tässä toivotella kun olen jokaiseen kyselyyn laittanut aina "Terveisin"

Lukevat tämän ja alkavat käydä läpi viestejä...... Tunnistavat mut ja päätelmä "tää on tää mukava kaveri se ei ole haukkunut meitä, käypäs viemässä sille muutama salkku Sakua"
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.05.2017
Viestejä
206
Klarnalle tsättäilin aiheesta, ilmeisesti ovat ottaneet pullon tarkempaan syyniin. Melkein mieluummin tässä pullo-casessa jäisi luu käteen kuin että sieltä Imre ja Sergei kurvaisivat jumpylla pihaan :beye:
 
Liittynyt
12.10.2018
Viestejä
902
Klarnalle tsättäilin aiheesta, ilmeisesti ovat ottaneet pullon tarkempaan syyniin. Melkein mieluummin tässä pullo-casessa jäisi luu käteen kuin että sieltä Imre ja Sergei kurvaisivat jumpylla pihaan :beye:
Ja jos kurvaavat niin katso ettei pihalla ole mitään kahden hengen nostettavaa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
953
Asiaton käytös - jätä tällaiset provosoivat onelinerit kirjoittamatta, samasta asiasta on huomautettu jo aiemmin
Klarnalle tsättäilin aiheesta, ilmeisesti ovat ottaneet pullon tarkempaan syyniin. Melkein mieluummin tässä pullo-casessa jäisi luu käteen kuin että sieltä Imre ja Sergei kurvaisivat jumpylla pihaan :beye:
Toki tsättäilit toki. :sgiggle:
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
942
Tästä olen itsekkin varma et tätä palstaa lukevat. Ainako porukka alkanut epäillä niin yhtäkkiä seuranta päivittynyt tai vastattu johonkin viestiin. Morot vaan minunkin puolestani
sattumaa tai ei niin mulle kans kävi näin
 
Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465
sattumaa tai ei niin mulle kans kävi näin
Ei muutako poliisille ilmotusta. Kyllä ne neuvoo mihin tehdä ilmotusta jos eivät tutki. Mut sen verran tutkin netistä et mun käsittääkseni Suomen poliisi tutkii kun petos/petos yritys kohdistuu verkossa Suomen kansalaiseen.. jos näistä ei porukka ilmoita niin toiminta jatkuu taas uudella nimellä
 
Viimeksi muokattu:

K.T

Liittynyt
29.10.2021
Viestejä
18
Itselle kanssa tuli ensimmäinen kysely tauolla olevasta pullo24 laskusta ja kerroin mikä tilanne on. Klarnan asenne kyllä kohillaan ja ei ollut turhaa vääntöä eli ei varmaan ihan vieras tapaus tämä. Kuvana osa käydystä kirjeenvaihdosta.

Jatkoa odottaessa
 

Liitteet

Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
942
ihan hyvä. Meillä jotka Klarnalla tilanneet niin onhan tää ihan hauskaa hupia kun ei tarvitse murehtia menettääkö rahat vai ja jos joku visalla maksanut niin varmaan sekin taho luulisi vastaan tulevan
 
Liittynyt
09.12.2020
Viestejä
91
Joo, Volts on todettu toimivaksi kyllä, mutta sama väki taustalla: Volts.ee domainit omistaa tämä brittiläinen pöytälaatikkofirma Gifts for the Home Ltd, jonka omistajana on Imre Kuuse, ja domainin tekninen yhteystieto on Imre Kuuse. Julkisista lähteistä löytyy helposti nämä. En heti ymmärrä logiikkaa pelleillä tällä uudella kuviolla, mutta pikavoiton haku mielessä nyt?

Erotuksena tähän nykyiseen "meillä on oma kuski" -selittelyyn: Volts ei kuskaa itse yhtään mitään, vaan ostaa rahtipalvelun ulkopuolelta, ainakin Jet Express on ollut käytössä (joka on ihan oikea iso firma) ja lopputoimittajana PostNord. Bisnesidea tietysti esittää olevansa eri firma kuin alkoholiliike, ja vetää kuljetushinnasta provikat välistä, koska lavakuljetus Jet Expressillä on 50€ luokkaa ja Volts myy sitä 85€:llä. Tietysti alkoholia tuodessa tuollainen kuljetuksen tilaus normifirmasta ei käy, koska silloin tilaajana olet itse verovelvollinen.

Lisää popcornia ja tere päeväst Imrelle ja kumppaneille kun varmasti kohta tätä luette. :geek::lol:
Tuota...

Jet Express Oy on tehnyt konkurssin Suomessa ja ilmeisesti jotakin liksoja jäänyt maksamatta kuskeille. Jet Expressin toinen omistaja oli Martin Künnap joka on Imre Kuusen yrityskumppani Crow Island LTD. pöytälaatikko(?) firmassa...

Ja sitten vielä tämä bisnesmies tehnyt hiukan jotakin lahjushommeleita kiinteistöbisneksessä tämän artikkelin mukaan: Two plead guilty in Center €50,000 illegal donation case

On toki olemassa virolainenkin firma nimeltä Jet Express, mutta en usko millään että kyse olisi siitä. Kyllä näissä sama jengi näyttää enemmän tai vähemmän pyörivän. Tosin se on totta että tuo Jet Express teki ihan oikeaa bisnestä ja hommaa aikoinaan. Ja Martin on kyllä ihan oikea yrittäjä, paljon kaikenlaista meneillään hakujen perusteella ja toimintaa kuitenkin on.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
248 206
Viestejä
4 330 424
Jäsenet
72 151
Uusin jäsen
Osimandius

Hinta.fi

Ylös Bottom