Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itselläkin tänään lähtenyt jatkamaan matkaa helsingistä.Oma tilaus on tänään seurannan mukaan lähtenyt Helsingistä jatkamaan matkaa paikkaan X. Oisko se naapurikunnassa seuraava pysäkki sitten taas viikoksi.
Soitappa sinne ja kypsää missä paketti viipyy. Mitään pakettia ei ole ikinä ees lähetetty. Mut varmaan päivittys paketin seuranta vaiheeseen valmistellaan toimitusta tai jotainMulla Turussa jököttänyt toista viikkoa. Matkaa perille 20-30km
Tuntuu se vähän erikoiselta et juomat tulee ensin yli viikon aijemmin laivalla Suomeen. Sit Virossa tulis rekka joka Suomessa lastais ne kyytiin ja lähtis ympäri Suomea niitä jakamaan. Anteeksi nyt vaan äijät teitä on kusetettu. Ei se muuksi muutu ja aika vaan myöntää totuus
Tää on saletisti vielä joku 50e/sekunti maksunumero jolla on tarkoitus keijottaa viimeisetkin massit janoisilta suomalaisilta.Fastlines näköjään lisännyt puhelinnumeron sivulle.
Voisi kokeilla soittaa ja kysellä missä tilaus viipyy.
On tämä kyllä mielenkiintoista ja satakuntaan pitäisi saapua.
Pohjanmaan kaluste tuskin myy epäilyttävän edullisesti tuotteitansa. Kerro sit et paketit on lähetetty. Sit kolmen viikon päästä yhtäkkiä kerro et sekaannus kuljetus yhtiön kanssa ja lähetykset palautuneet heille. Sit kun paketit lähtee niihin tehdään ihan turhia valmiteluja joka vaiheessa seurannan mukaan. Niin kyseisen kaupan fb tilillä ei yli kuukauteen yhtäkkiä mainontaa. Meinas ihan unohtua kyseisen henkilön edellinen kauppa jätti lähetykset toimittamatta..edit.. kuljetus yhtiön sivutkin rekisteröity ihan vastaKyllähän esim. Pohjanmaan Kaluste tai joku vastaava jakelee omalla autollaan tavaraa esim. Etelä-Suomeen vasta siinä vaiheessa kun auto on täynnä, etteivät tee edes puolityhjää jakeluajoa Etelä-Suomeen. Tilattiin joskus joku pöytä, niin sanoivat, että tulee joko kahden tai kolmen viikon päästä, riippuu vähän milloin saavat auton täyteen. Niin lähinnä jos tässäkin on, että odottavat tarpeeksi tilauksia, että saavat auton täyteen ja sitten vasta alkavat jakamaan?
Onko porukka siis kysynyt tilauksen sijaintia pullo24 vaiko suoraan "fast"linelta?
Vissiin pullo24:sta kun ervin sieltä on vastaillut?
Kyllä on vahvoja kytköksiä, löytyykös tästä vanhasta keissistä vielä tietoa? Mitä toi 1000gifts teki, myi alkoholia kanssa?Olisinko jossain ketjussa nähnyt yhteyden 1000gifts kauppaan?
Ihan sama meininki oli sen kanssa, jokunen vuosi sitten.
Kyselin paketin perään ja ilmoitin, että voin itse hakea, kun Turussa asun. Yllättäen paketti olikin vahingossa mennyt Helsinkiin, vaikka seurannan mukaan on yhä Turussa. No ei huolta, paketti on jo tulossa hyvää vauhtia takaisin Turkuun.
Kyllä on vahvoja kytköksiä, löytyykös tästä vanhasta keissistä vielä tietoa? Mitä toi 1000gifts teki, myi alkoholia kanssa?
Imre Kuusen lafka tuo 1000gifts myös...
Kysy sitten samalla osoitetta mistä voi Helsingistä noutaaMä laitoin myös viestiä Fastlinen postiin että haen paketit keskiviikkona aamupäivällä Turusta.
Kysy sitten samalla osoitetta mistä voi Helsingistä noutaa
No se selittääkin miksi Fastlines teki rahaa vuonna 2017 ja sen jälkeen on ollutkin hiljaista. Ne velat Eestin postille oli tuomittu maksettavaksi vuodelta 2018, eli ovat ilmeisesti jotakin kuitenkin toimittaneet =)
Kumpiko noista olet, vai molemmat?Tuli pistettyä Pullo24 viestiä.
Mielessäni kävi sellainenkin pelko, että juomat joskus saapuvat! Millä sitä sitten hakee jännitystä elämäänsä ja täyttää tämän tyhjiön? Ja tällaistä yhteenkuuluvuuden tunnetta en ole koskaan aikaisemmin kokenut, missään!
Kyllä alkaa viimeinenkin jännitys loppuun tästä hommasta. Miten sattukin et oli vahingossa mennyt Helsinkiin. Kai toi ajan pelaaminen liittyy jotenkin Klarnaan. Ihmettelen et miten osa vielä uskoo noi sadut
Kyselin paketin perään ja ilmoitin, että voin itse hakea, kun Turussa asun. Yllättäen paketti olikin vahingossa mennyt Helsinkiin, vaikka seurannan mukaan on yhä Turussa. No ei huolta, paketti on jo tulossa hyvää vauhtia takaisin Turkuun.
Ei, vaan tällä viikolla ilmoitetaan, että tulee ensi viikollaon tää ihan käsittämätön case. Luulen, että tällä viikolla selviää onko huijaus vai ei.
Olisinko jossain ketjussa nähnyt yhteyden 1000gifts kauppaan?
Ihan sama meininki oli sen kanssa, jokunen vuosi sitten.
Jos tuo Voltsikin on myös samaa, niin vähän ihmetyttää tuo kuljetushomma entisestään.Samaa skeidaa koko juttu, uudella nimellä nyt. Ja hienosti nyt itse paljastivat että viinakauppa ja kuljetusfirma ovat yksi ja sama firma samassa pöytälaatikkoyritys-osoitteessa Englannissa (osoitteessa siis ei ole mitään oikeaa toimintaa). Nämä jo aiemmin googlettelin. Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta
Eli tässä firmoja ja nettisivuja jotka ovat kaikki samaa kokonaisuutta ja saman parin ihmisen takana:
Pullo24, Pullo24.fi
Alcoshop, Alcoshop.fi
Volts, Volts.ee
1000gifts, 1000gifts.net
Lahjatkotiin, lahjatkotiin.fi
Fastlines Logistics (ent. fastlines.ee)
Wishlist Oü
Gifts for Home
Scandinavian Spirit Oü ja Ltd
Ecommerce Logistics Ltd
Taktiikka on "esittää" eri firmoja kaikenlaisten pöytälaatikkoyritysten kautta, ja jos viranomainen kyselee liikaa tai tulee muuta ongelmaa, niin pistetään homma jäihin (1000gifts, alcoshop, jne.), niin sitten vedetään pakasta seuraava. Oikeasti siis kai jollain transitilla kuskataan viinaa lahden yli, ja osa voi jonkun kopan saadakin, ja 95% jää nuolemaan näppejään kun viivytystaktiikalla odotellaan pikavoitto taskuun. Verottajaa ja Tullia alkaa varmaan jo kiinnostaa.
Katsotaan 6kk päästä että mikä on Imren seuraava kiekautus.
Jokainen pistää Klarnalle pikapikaa viestin asiasta, ilmoittaa huijauksesta, ja kieltäytyy maksamasta mitään.
Kyselkääpäs vielä perään, että miten tuo yhteistyön tekeminen käytännössä toteutuu, kun kyseessä on samojen veijareiden pöytälaatikkofirmat. Kuljetusyhtiö on ylemmässä pöytälaatikossa ja itse kauppa on siinä alemmassa pöytälaatikossa. Kyseleekö Sergei pöydän toiselta puolelta Imreltä, että mitä näiden kanssa tehdään? Imre ei viitsi näihin itse vastata, joten käskikö Imre Erviniä vastailemaan näihin kyselyihin?Teemme läheistä yhteistyötä toimitusyrityksen kanssa varmistaaksemme, että saat tilauksesi mahdollisimman pian.
Odotamme toimitustasi viikon lopussa.
Tällä hetkellä paketti liikkuu Turusta Helsinkiin.
With Regards,
Ervin Voit
Sales Manager
GIFTS FOR THE HOME LTD
2nd Floor College House,
17 King Edwards Road, Ruislip
London, HA4-7AE, UK
ervin@pullo24.fi
https://pullo24.fi
Jos tuo Voltsikin on myös samaa, niin vähän ihmetyttää tuo kuljetushomma entisestään.
Tästä olen itsekkin varma et tätä palstaa lukevat. Ainako porukka alkanut epäillä niin yhtäkkiä seuranta päivittynyt tai vastattu johonkin viestiin. Morot vaan minunkin puolestaniJoo, Volts on todettu toimivaksi kyllä, mutta sama väki taustalla: Volts.ee domainit omistaa tämä brittiläinen pöytälaatikkofirma Gifts for the Home Ltd, jonka omistajana on Imre Kuuse, ja domainin tekninen yhteystieto on Imre Kuuse. Julkisista lähteistä löytyy helposti nämä. En heti ymmärrä logiikkaa pelleillä tällä uudella kuviolla, mutta pikavoiton haku mielessä nyt?
Erotuksena tähän nykyiseen "meillä on oma kuski" -selittelyyn: Volts ei kuskaa itse yhtään mitään, vaan ostaa rahtipalvelun ulkopuolelta, ainakin Jet Express on ollut käytössä (joka on ihan oikea iso firma) ja lopputoimittajana PostNord. Bisnesidea tietysti esittää olevansa eri firma kuin alkoholiliike, ja vetää kuljetushinnasta provikat välistä, koska lavakuljetus Jet Expressillä on 50€ luokkaa ja Volts myy sitä 85€:llä. Tietysti alkoholia tuodessa tuollainen kuljetuksen tilaus normifirmasta ei käy, koska silloin tilaajana olet itse verovelvollinen.
Lisää popcornia ja tere päeväst Imrelle ja kumppaneille kun varmasti kohta tätä luette.
Klarnalle tsättäilin aiheesta, ilmeisesti ovat ottaneet pullon tarkempaan syyniin. Melkein mieluummin tässä pullo-casessa jäisi luu käteen kuin että sieltä Imre ja Sergei kurvaisivat jumpylla pihaan
Toki tsättäilit toki.Klarnalle tsättäilin aiheesta, ilmeisesti ovat ottaneet pullon tarkempaan syyniin. Melkein mieluummin tässä pullo-casessa jäisi luu käteen kuin että sieltä Imre ja Sergei kurvaisivat jumpylla pihaan
sattumaa tai ei niin mulle kans kävi näinTästä olen itsekkin varma et tätä palstaa lukevat. Ainako porukka alkanut epäillä niin yhtäkkiä seuranta päivittynyt tai vastattu johonkin viestiin. Morot vaan minunkin puolestani
Ei muutako poliisille ilmotusta. Kyllä ne neuvoo mihin tehdä ilmotusta jos eivät tutki. Mut sen verran tutkin netistä et mun käsittääkseni Suomen poliisi tutkii kun petos/petos yritys kohdistuu verkossa Suomen kansalaiseen.. jos näistä ei porukka ilmoita niin toiminta jatkuu taas uudella nimelläsattumaa tai ei niin mulle kans kävi näin
Itsellä ei. Edelleen turussa.sattumaa tai ei niin mulle kans kävi näin
Tuota...Joo, Volts on todettu toimivaksi kyllä, mutta sama väki taustalla: Volts.ee domainit omistaa tämä brittiläinen pöytälaatikkofirma Gifts for the Home Ltd, jonka omistajana on Imre Kuuse, ja domainin tekninen yhteystieto on Imre Kuuse. Julkisista lähteistä löytyy helposti nämä. En heti ymmärrä logiikkaa pelleillä tällä uudella kuviolla, mutta pikavoiton haku mielessä nyt?
Erotuksena tähän nykyiseen "meillä on oma kuski" -selittelyyn: Volts ei kuskaa itse yhtään mitään, vaan ostaa rahtipalvelun ulkopuolelta, ainakin Jet Express on ollut käytössä (joka on ihan oikea iso firma) ja lopputoimittajana PostNord. Bisnesidea tietysti esittää olevansa eri firma kuin alkoholiliike, ja vetää kuljetushinnasta provikat välistä, koska lavakuljetus Jet Expressillä on 50€ luokkaa ja Volts myy sitä 85€:llä. Tietysti alkoholia tuodessa tuollainen kuljetuksen tilaus normifirmasta ei käy, koska silloin tilaajana olet itse verovelvollinen.
Lisää popcornia ja tere päeväst Imrelle ja kumppaneille kun varmasti kohta tätä luette.