Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletko tilaamassa jotain isokokoista tuotetta?Proshopista ei kannata näköjään tilata mitään pienempiin kuntiin, toimituskulut PostNordilla 34€, kun kaupunkiin 0€.
edit: Jostain syystä tarjoaa toimitusvaihtoehdoksi vain kotiinkuljetusta, vaikka vieressä olisi toimipistekin.![]()
Valittaminen ei maksa mitään, senkun reklamoit.Yli 100€ hiirestä hajosi rulla vuoden jälkeen ja antoivat mukisematta uuden tilalle. Kohtalaisen nopea prosessi 7 arkipäivää siitä kun lähetin paketin pääsin jo noutamaan uutta pakettia. Tai no ei tämä uusi ollut. Hiiren rulla löysä kuin ********* no, mutta se kuitenkin toimii niin ei jaksa valitttaa. Ja epäilen ettei valitukseni menisi edes läpi. Olisihan se ollut kiva saada uusi avaamaton paketti.
En tiedä onko täällä ketään tietäjää, että riittääkö tuo lainpuolesta, että antaa tilalle vastaavan tuotteen, joka toimii, mutta löysä rulla eli ei täysin uudenveroinen.
edit: siis tuo rulla on yhtä löysä kuin yhdessä vastaavassa vanhassa hiiressä jolla pelattu varmasti +2000h
Valittaminen ei maksa mitään, senkun reklamoit.
Just tilasin tuolta ja valitsin pakettiautomaatin toimitustavaksi. Myöhemmin tuleessa viestissä näkyi että olikin kotiintoimitus, mutta jos ei ole ketään kotona, niin laittavat automaatiin.edit: Jostain syystä tarjoaa toimitusvaihtoehdoksi vain kotiinkuljetusta, vaikka vieressä olisi toimipistekin.![]()
Niin jotain hämärää tässä on kun täysin uudessa on paketti kääritty kireään muoviin ja tässä sitä ei ollut. Muuten täysin koskemattoman oloinen hiiri+oheisvehkeet, mutta jännä kun ihan kuin tuota rullaa olisi pyöritetty miljoona kertaa väljyyden perusteella.
No jos sillä vaihtotuotteella olisi kovinkin pelattu, niin kyllähän se itse hiiressäkin näkyisi (sanot, että "täysin koskemattoman oloinen hiiri+oheisvehkeet, mutta jännä kun ihan kuin tuota rullaa olisi pyöritetty miljoona kertaa väljyyden perusteella"). Epäilisin, että kyseisessä hiiressä se rulla on vaan yksinkertaisesti tuollainen. Se, että toinen paketti on ollut kelmussa ja toinen ei, ei kerro myöskään juuri mitään. Voivat tulla esim. eri tukkureilta eri tavoin pakattuina jne.
Olisit vaan pyytänyt rikkinäisestä hyvityksen ja tilannut samantien uuden. Sulla olis se toimiva muisti jo käsissäsiMielenkiintoista nähdä kuinka kauan menee, että saavat rekkulan käsiteltyä ja uudet muistit tännepäin..
Tilauksen muokkaustoimintoa en käyttöliittymästä löytänyt. Mutta yhdistävätkö jos otan yhteyttä aspaan?
Ompa paska asiakaspalvelia sulle sattunut, yrittäisin kyl vaan uutta viestiä laittaa sinne, ei he voi sanoa et "voivoi et menikö ny jotai rikki" kyllä sen pitää koittaa korjata tai vaihtaa uuteen. Ottaisin varmaa tonne kkvlle yhteyttä että proshop ei ole yhteistyöhaluinen.Itsellä ainakin paska kokemus takuuhommista tuli nyt. Älykello hajosi takuun puitteissa, harvinaisen selkeästi selitin ongelman heille ja lähettelin kellon huoltoon. Ensinnäkin kesti kuukauden että meni huoltoon asti ja tuloksena oli että kellossa ei vikaa..
Kysyivät että laitetaanko kello takaisin vai roskikseen, no minä että takaisin tietysti, että jos se on maagisesti korjautunut siinä kuukauden aikana. Tuli takaisin tuossa viime viikolla, kello kiinni ranteeseen ja alle 5min samat ongelmat jotka selkeästi heille selitin. Eli ylikuumenee ja sammuilee randomina muutaman sekunnin - muutaman minsan sisällä. Sen verran helppo ongelma nähdä että ei kyllä voi uskoa että on testattu ollenkaan siellä päässä jos ehjänä tuota pitäävät.
Tein videonkin aiheesta missä näytin heille miten se sammuu/ylikuumenee muutamassa sekunnissa, laitoin viestiä supporttiin ja takaisin tuli viesti tyyliin: "Voi harmi että kello ei vieläkään toimi, sinun pitää laittaa uudelleen reklamaatiokierrokselle kello, hyvää päivänjatkoa".
Koitin vähän tarkemmin kysellä että mitenkä se toinen kierros eroaa ensimmäisestä jos eivät sillonkaan sitä testanneet niin siihenpä se yhteydenpito loppui ainakin toistaiseksi..
Oli itselle eka ja vika ostos mitä täältä tulen tekemään. Hinnathan on halpoja tuolla, mutta jos takuuseen ei voi luottaa niin onhan se aika iso juttu.
Ompa paska asiakaspalvelia sulle sattunut, yrittäisin kyl vaan uutta viestiä laittaa sinne, ei he voi sanoa et "voivoi et menikö ny jotai rikki" kyllä sen pitää koittaa korjata tai vaihtaa uuteen. Ottaisin varmaa tonne kkvlle yhteyttä että proshop ei ole yhteistyöhaluinen.
![]()
Mikäs älykello kyseessä?Itsellä ainakin paska kokemus takuuhommista tuli nyt. Älykello hajosi takuun puitteissa, harvinaisen selkeästi selitin ongelman heille ja lähettelin kellon huoltoon. Ensinnäkin kesti kuukauden että meni huoltoon asti ja tuloksena oli että kellossa ei vikaa..
Kysyivät että laitetaanko kello takaisin vai roskikseen, no minä että takaisin tietysti, että jos se on maagisesti korjautunut siinä kuukauden aikana. Tuli takaisin tuossa viime viikolla, kello kiinni ranteeseen ja alle 5min samat ongelmat jotka selkeästi heille selitin. Eli ylikuumenee ja sammuilee randomina muutaman sekunnin - muutaman minsan sisällä. Sen verran helppo ongelma nähdä että ei kyllä voi uskoa että on testattu ollenkaan siellä päässä jos ehjänä tuota pitäävät.
Tein videonkin aiheesta missä näytin heille miten se sammuu/ylikuumenee muutamassa sekunnissa, laitoin viestiä supporttiin ja takaisin tuli viesti tyyliin: "Voi harmi että kello ei vieläkään toimi, sinun pitää laittaa uudelleen reklamaatiokierrokselle kello, hyvää päivänjatkoa".
Koitin vähän tarkemmin kysellä että mitenkä se toinen kierros eroaa ensimmäisestä jos eivät sillonkaan sitä testanneet niin siihenpä se yhteydenpito loppui ainakin toistaiseksi..
Oli itselle eka ja vika ostos mitä täältä tulen tekemään. Hinnathan on halpoja tuolla, mutta jos takuuseen ei voi luottaa niin onhan se aika iso juttu.
Mikäs älykello kyseessä?
Nostettava hattua Proshopille, ilman ongelmia hoitui tuo tilanneUskaltaa tilata jatkossakin.
Jep, tuota pelkäsin kovasti itsekin ja asiakaspalvelijakin vielä muistutti että tulevaisuudessa kaikki paketit kannattaa avata heti kun ne on noutanutHyvä homma, tuossa olisi voinut tulla ongelmaksi tuo aikaväli jos paketti tosiaan saapui jo alkukuusta. Eli olisivat voineet vedota siihen, että huomautus puuttuvasta tuotteesta olisi pitänyt tehdä heti, ja ihan aiheellisesti näin.
Mutta oletettavasti siellä heidänkin päässä näkyi, että SSD oli jäänyt lähettämättä niin eipä siinä silloin ole mussuttamista.
@Juuna Mites sulla meni tuo Reklamaatio prosessi? Itsellä hyvin sama tilanne kuolleen näyttiksen kanssa.Kauanko porukalla on mennyt ulkoisissa huoltokorjauksissa? Reklamoin sökön näytönohjaimen 17.8 proshopille ja 30.8 se oli lähetetty ulkoiseen huoltokorjaukseen. Reilu pari viikkoa vasta mennyt, mutta toivon ettei puhuta kuukausista kun saavat kortin kuntoon![]()
Tällästä ei ole tullukkaan vastaan Dutzon koteloissa vielä. Toisaalta voihan se olla muuttunut viime vuodesta. Nyt tulossa postissa 2kpl. Toivotaan ettei samaa ongelmaa oleIhan hyvä maku jäänyt ProShopin toiminnasta, kerran on joutunut palauttamaan Dutzon kotelon, kun ei saanut emoa kiinni kun muutamalla ruuvilla alareunasta, jäin noin 2mm yläreunasta vajaaksi, eli kertoo kyllä kotelon huonosta laadusta.
Palautus onnistui ongelmitta.
Sen jälkeen pysynyt Fractalin koteloissa.
Tämä sattui noin 2 vuotta sitten.Tällästä ei ole tullukkaan vastaan Dutzon koteloissa vielä. Toisaalta voihan se olla muuttunut viime vuodesta. Nyt tulossa postissa 2kpl. Toivotaan ettei samaa ongelmaa ole
Ei minulla ainakaan palautus maksanut mitään.Se kannattaa Proshopin kanssa muistaa, kun suomalaisiin toimijoihin vertailee hintoja tms, että palautukset on maksullisia omaan piikkiin, verrattuna suomi kaupat.
Muuten ihan positiivisia kokemuksia sellaisia varsinkin kotiautomaatio tavaroit tullut hankittua mitä ei Suomessa niin hyvin saatavilla.
Ei minullakaan.Ei minulla ainakaan palautus maksanut mitään.
Jatkoa tälle tilaukselle.Tilasin "Demo tuote" Soundbarin, tuli perille 3 päivässä ja pelkäsin että puuttuisi jotain, esittely oli että "tulee ilman lisälaitteita, voi olla käytön jälkiä, ei alkuperäistä pakettia yms." No kaikki tuli kuitenkin, Soundbar, kaukosäädin, kalibrointimikrofoni, alkuperäinen paketti (tosin aika muusina, varmaan kiertänyt siellä täällä..), kaikki toimii niinkuin pitää ja laite tuoksui uudelta. 2v takuu vielä. Ihan tyytyväinen tälläkin kertaa, aina mennyt hyvin.