- Liittynyt
- 14.11.2016
- Viestejä
- 2 403
Prey on tuleva Arkane Studiosin kehittämä ensimmäisen persoonan räiskintäpeli, joka yhdistelee elementtejä useista eri peleistä, mutta selvästi eniten System Shockin/Bioshockin suunnalta. Peli sijoittuu suureen avaruusasemaan, jossa päähahmo koittaa selviytyä vihamielisten ufo-olioiden armoilta ja paeta asemalta. Nämä mustat otukset pystyvät muuttamaan muotoaan monenlaiseksi, kuten näyttämään tavanomaiselta esineeltä ja yllättää pelaajan.
Peli julkaistaan 05.05.2017 alustoille Windows, Xbox One ja PlayStation 4.
Prey (2017 video game) - Wikipedia
E3:ssa näytetty ilmoitusvideo:
Ensimmäinen virallinen pelivideo:
Toinen virallinen pelivideo:
Yksi tunti pelaamista pelin alusta ja muuta tietoa:
Prey PC gameplay: watch the first hour of the surreal ode to System Shock | PC Gamer
Varsin mielenkiintoinen tapaus, jota odotan innolla. Ainut huolenaihe, joka PCGamerin artikkelissa mainitaan, on PC-käännöksen laatu, joka oli studion viimeisimmän pelin Dishonored 2:n kohdalla huono julkaisussa. Moottori on tosin tällä kertaa CryEngine.
Itse peli kuitenkin herättää selviytymisjännitysfiiliksiä ja näyttäisi löytyvän myös kehityspuu, joka tuo mukanaan roolipelielementtejä. Kenttien tulisi olla isoja laajoja kokonaisuuksia, joihin voi myös palata jälestä päin. Saa nähdä löytyykö pelistä eri vaikeustasoja niille, jotka haluavat viedä selviytymistaistelun äärimmilleen.
Mietteitä?
Peli julkaistaan 05.05.2017 alustoille Windows, Xbox One ja PlayStation 4.
Prey (2017 video game) - Wikipedia
E3:ssa näytetty ilmoitusvideo:
Ensimmäinen virallinen pelivideo:
Toinen virallinen pelivideo:
Yksi tunti pelaamista pelin alusta ja muuta tietoa:
Prey PC gameplay: watch the first hour of the surreal ode to System Shock | PC Gamer
Varsin mielenkiintoinen tapaus, jota odotan innolla. Ainut huolenaihe, joka PCGamerin artikkelissa mainitaan, on PC-käännöksen laatu, joka oli studion viimeisimmän pelin Dishonored 2:n kohdalla huono julkaisussa. Moottori on tosin tällä kertaa CryEngine.
Itse peli kuitenkin herättää selviytymisjännitysfiiliksiä ja näyttäisi löytyvän myös kehityspuu, joka tuo mukanaan roolipelielementtejä. Kenttien tulisi olla isoja laajoja kokonaisuuksia, joihin voi myös palata jälestä päin. Saa nähdä löytyykö pelistä eri vaikeustasoja niille, jotka haluavat viedä selviytymistaistelun äärimmilleen.
Mietteitä?
Viimeksi muokattu: