Tällä hetkellä minulla näkyy OmaPostissa kaksi tullausta vaatinutta pakettia.
Paketti 1: tein OmaPostin digitaalisen tullauksen ja maksoin maksut 3.9.
Seuranta näyttää, että "Lähetyksen käsittelymaksu maksettu Postille" ja "Lähetys on tullattu", myös tullauspäätös on omana kirjeenään. Ja lähetyksen tiedoissakin näkyy "Tullaus on valmis".
Nyt kuitenkin 5.9. tuli uusi tekstiviestimuistutus, että tullata pitäisi, ja seurantakin vahvistaa "Lähetyksen vastaanottajaa on tavoiteltu uudelleen tekstiviestitse".
Eikä paketti näytä liikkuneen. Odottaakohan tuo systeemi nyt oikeasti vielä tullausta vai mitä ihmettä?
Paketti 2: tein tullauksen tullin palvelussa ja maksoin Postille "käsittelymaksun". Tämä tapahtui vasta eilen, joten en vielä ole huolissani vaikka paketti ei ole liikkunut toistaiseksi, mutta huomasin että OmaPosti tarjoaa digitaalista tullausta. Eli mahdollisesti tullauksen voisi epähuomiossa tehdä molemmissa paikoissa? En lähde kokeilemaan onko siellä mitään tarkistuksia....
Ajattelin nyt vielä jonkun päivän odotella ja katsoa, mutta jos ei auta, niin jonnekin pitäisi kai koittaa olla yhteydessä.
Löytyy minulta kyllä ymmärrystä sovelluskehityksen ongelmille, mutta näin laajasti käytetyltä ja oikeastaan yhteiskunnan perusinfraan kuuluvalta softalta edellyttäisin kyllä vähän parempaa. Vaikuttaa perinteiseltä "testaus ulkoistettu loppukäyttäjille" -ratkaisulta.
Paketti 1: tein OmaPostin digitaalisen tullauksen ja maksoin maksut 3.9.
Seuranta näyttää, että "Lähetyksen käsittelymaksu maksettu Postille" ja "Lähetys on tullattu", myös tullauspäätös on omana kirjeenään. Ja lähetyksen tiedoissakin näkyy "Tullaus on valmis".
Nyt kuitenkin 5.9. tuli uusi tekstiviestimuistutus, että tullata pitäisi, ja seurantakin vahvistaa "Lähetyksen vastaanottajaa on tavoiteltu uudelleen tekstiviestitse".
Eikä paketti näytä liikkuneen. Odottaakohan tuo systeemi nyt oikeasti vielä tullausta vai mitä ihmettä?
Paketti 2: tein tullauksen tullin palvelussa ja maksoin Postille "käsittelymaksun". Tämä tapahtui vasta eilen, joten en vielä ole huolissani vaikka paketti ei ole liikkunut toistaiseksi, mutta huomasin että OmaPosti tarjoaa digitaalista tullausta. Eli mahdollisesti tullauksen voisi epähuomiossa tehdä molemmissa paikoissa? En lähde kokeilemaan onko siellä mitään tarkistuksia....
Ajattelin nyt vielä jonkun päivän odotella ja katsoa, mutta jos ei auta, niin jonnekin pitäisi kai koittaa olla yhteydessä.
Löytyy minulta kyllä ymmärrystä sovelluskehityksen ongelmille, mutta näin laajasti käytetyltä ja oikeastaan yhteiskunnan perusinfraan kuuluvalta softalta edellyttäisin kyllä vähän parempaa. Vaikuttaa perinteiseltä "testaus ulkoistettu loppukäyttäjille" -ratkaisulta.