Tästä tuli mieleen itselle viime viikolla käynyt tapaus, jossa ensin oli "Vastaanottajaa yritetty tavoittaa sähköpostilla toimitustavan sopimiseksi", ja sähköposti tuli ja vastasin kyselyyn. Mutta sitten kun paketti oli noudettavissa, ei tullut saapumisilmoitusta vaan "Saapumisilmoitusta ei voitu toimittaa vastaanottajalle, koska vastaanottajan tiedot ovat puutteelliset. Lähetys on noudettavissa lähetystunnuksella, automaatista lokerokoodilla."Joo ne onkuitenkin automaattisesti puhelinnumeron perusteella tuli seuranta postisovellukseem, ja postinumerokin oikein. Paska siis matkalla automaattiin
![]()
Jostain syystä Postin systeemi ei osannut lähettää saapumisilmoitusta siihen samaan sähköpostiosoitteeseen joka selvästi oli niillä tiedossa...
Postin uudelleenohjaustarrakin oli ko. tapauksessa jännä, siinä ei ollut vastaanottajan eikä lähettäjän tietoja ollenkaan vaan pelkkä Smartpostin osoite (johon paketti ei lopulta jostain syystä mennyt - seurannassa ei ollut mainintaa syystä).
Mutta tässä tapauksessa varsinaista haittaa ei lopulta aiheutunut, ihmettelyä vain
