Postin kulkemisen vaikeus

Joo ne on :joy: kuitenkin automaattisesti puhelinnumeron perusteella tuli seuranta postisovellukseem, ja postinumerokin oikein. Paska siis matkalla automaattiin :rolleyes:

890CFC3F-0438-4626-8FA6-7A6F1DC4ECC0.png
Tästä tuli mieleen itselle viime viikolla käynyt tapaus, jossa ensin oli "Vastaanottajaa yritetty tavoittaa sähköpostilla toimitustavan sopimiseksi", ja sähköposti tuli ja vastasin kyselyyn. Mutta sitten kun paketti oli noudettavissa, ei tullut saapumisilmoitusta vaan "Saapumisilmoitusta ei voitu toimittaa vastaanottajalle, koska vastaanottajan tiedot ovat puutteelliset. Lähetys on noudettavissa lähetystunnuksella, automaatista lokerokoodilla."

Jostain syystä Postin systeemi ei osannut lähettää saapumisilmoitusta siihen samaan sähköpostiosoitteeseen joka selvästi oli niillä tiedossa...

Postin uudelleenohjaustarrakin oli ko. tapauksessa jännä, siinä ei ollut vastaanottajan eikä lähettäjän tietoja ollenkaan vaan pelkkä Smartpostin osoite (johon paketti ei lopulta jostain syystä mennyt - seurannassa ei ollut mainintaa syystä).

Mutta tässä tapauksessa varsinaista haittaa ei lopulta aiheutunut, ihmettelyä vain :)
 
Pääministerin ”postisote” puhutti istuntokauden avauskeskustelussa – Rinne kävi vastahyökkäykseen: ”Päästävä eroon ei, ei, ei -asenteesta”

Mitä Rinne tarkoittaa tuolla, voisiko joku selventää?

Voisi olla järkevää miettiä osana sote-kokonaisuutta ennaltaehkäisevää... se, että joku kävisi turvalllisuutta lisäämässä ja ovelle kolkuttamassa, että onks kaikki kunnossa, tarvitsetko huomenna jotakin – ei missään tapauksessa hoitotyötä, ne ovat lääkäreiden ja hoitajien työtehtäviä, mutta ylimääräistä turvallisuudentunnetta.
 
Pääministerin ”postisote” puhutti istuntokauden avauskeskustelussa – Rinne kävi vastahyökkäykseen: ”Päästävä eroon ei, ei, ei -asenteesta”

Mitä Rinne tarkoittaa tuolla, voisiko joku selventää?

Voisi olla järkevää miettiä osana sote-kokonaisuutta ennaltaehkäisevää... se, että joku kävisi turvalllisuutta lisäämässä ja ovelle kolkuttamassa, että onks kaikki kunnossa, tarvitsetko huomenna jotakin – ei missään tapauksessa hoitotyötä, ne ovat lääkäreiden ja hoitajien työtehtäviä, mutta ylimääräistä turvallisuudentunnetta.
Jotain tämäntyylistä ehkäpä:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

;)
 
minkähän takia tuo on aina että on yritetty "Vastaanottajaa yritetty tavoittaa tekstiviestillä ja sähköpostilla toimitustavan sopimiseksi " vaikka viestihän on tullu perille. muutenkinhaan siihen vastataan vain jos kotiintoimitus aika ei käy, tai muuta
 
Postin toimitusjohtajan palkan voisi mielestäni tuplata, etenkin jos saisin nyt viikon postilla hilluneen pakettini pikkuhiljaa tänne päin.

Suomalaisessa suunnitelmatalouselämässä kaikki näsäviisastelevat että eihän se johtaja tarvitse niin paljoa palkkaa. Ok tämä on valtionyhtiö eli hieman eri tilanne kuin pörssiyhtiöissä joissa vastaavat palkat ovat ihan normaaleja. Jos hyvän toimitusjohtajan päätökset tuottavat kymmeniä miljoonia omistajalle ja taas huonon vastaavasti tappiota, niin paras sinne on saatava.
 
Postin toimitusjohtajan palkan voisi mielestäni tuplata, etenkin jos saisin nyt viikon postilla hilluneen pakettini pikkuhiljaa tänne päin.

Suomalaisessa suunnitelmatalouselämässä kaikki näsäviisastelevat että eihän se johtaja tarvitse niin paljoa palkkaa. Ok tämä on valtionyhtiö eli hieman eri tilanne kuin pörssiyhtiöissä joissa vastaavat palkat ovat ihan normaaleja. Jos hyvän toimitusjohtajan päätökset tuottavat kymmeniä miljoonia omistajalle ja taas huonon vastaavasti tappiota, niin paras sinne on saatava.
Kai huomasit että niillä oli lakko tossa vähän aikaa sitten jonka takia se paketti ei ole ehkä tullut?.Toi äijä sai fudut edellistä työpaikastaan pöyryllä eli ei välttämättä ole se "paras".
 
Heh, nyt kun lakon pitäisi olla näennäisesti ohi niin Posti palasi takaisin hitaaseen toimitukseen. Eilen paketti iltapäivällä lähtenyt liikkeelle myyjältä, muttei vieläkään ole seurannan mukaan saapunut edes Postille. Tai sitten seuranta ei ole ajan tasalla, mikä ei olisi uutta sekään.
 
Meinasitko, että se lakon aikana kertynyt kamamäärä olisi käsitelty jotenkin automaagisesti? Voisi nyt äkkiseltään kuvitella, että hätäratkaisuna manuaalista lajittelua on tehty eri paikoissa ja tällöin ei seuranta tietysti pysy mukana kuin vasta kun seuraavan kerran lähetys lajitellaan/rekisteröidään.

Lisäksi, se lähettäjän ilmoitus, että kama on lähetetty meinaa yleensä, että se ohjaustieto on luotu ja maksimissaan lähetys pakattu. Siitä kyllä tulee kuljetusluennat ja saapuminen käsittelypaikalle kun semmoiset oikeasti tapahtuu.
 
Hohhoijaa, kohta paketilla viikko täynnä lajittelukeskuksessa lojumista, miks just kiireisen paketin täytyy jumittaa :joy:

Oon joka päivä soittanut postilta saamaani numeroon jossa vastaa ns. "expertit", eikä perus asiakaspalvelijat, maanantaina, tiistaina ja keskiviikkona luvanneet saapuvan, ja sanoneet että jos ei näy, niin soita seuraavana päivänä uudestaan. Mitähän vittua nyt taas :grumpy:
 
^ Eikös sulla lukenut, että vastaanottajan osoitetiedot ovat puutteelliset tuolla edellisellä sivulla? Siinähän voi kestää kauankin, että sen joku selvittää mikä se oikea osoite on, etenkin kun tässä on nyt viikonloppu ja pari lakkopäivää ollut välissä. Ei taida muutenkaan olla ihan ykkösprioriteetin hommia kun ongelma kuitenkin lähettäjässä.
 
^ Eikös sulla lukenut, että vastaanottajan osoitetiedot ovat puutteelliset tuolla edellisellä sivulla? Siinähän voi kestää kauankin, että sen joku selvittää mikä se oikea osoite on, etenkin kun tässä on nyt viikonloppu ja pari lakkopäivää ollut välissä. Ei taida muutenkaan olla ihan ykkösprioriteetin hommia kun ongelma kuitenkin lähettäjässä.

Luki, mutta näiden "ekspertti"asiakaspalvelijoiden mukaan merkintä virheellinen ja tiedot on aivan oikein.
 
Meinasitko, että se lakon aikana kertynyt kamamäärä olisi käsitelty jotenkin automaagisesti? Voisi nyt äkkiseltään kuvitella, että hätäratkaisuna manuaalista lajittelua on tehty eri paikoissa ja tällöin ei seuranta tietysti pysy mukana kuin vasta kun seuraavan kerran lähetys lajitellaan/rekisteröidään.

Lisäksi, se lähettäjän ilmoitus, että kama on lähetetty meinaa yleensä, että se ohjaustieto on luotu ja maksimissaan lähetys pakattu. Siitä kyllä tulee kuljetusluennat ja saapuminen käsittelypaikalle kun semmoiset oikeasti tapahtuu.
Okei, eli tästä voipi siis päätellä, ettei paketti ole vielä vuorokaudessa lähtenyt edes myyjältä. No, ensi viikolle saa odotella.
 
Mutta mulla on kyllä aina huonoa tuuria seurannan kanssa, 1/10 kerrasta se oikeasti näyttää missä mennyt, 9/10 ei ole juuri mitään päivittynyt ennen kuin paketti on jo kainalossa. Joten en jaksa sen enempää stressata.
 
Talouteen tulee vuodessa n. 200 lähetystä, tietysti eri toimittajilta, mielestäni Postin seuranta on yksi parhaista nykyään. Tietysti kuriiripalveluissa DHL:n ja UPS:n seuranta on sekin ihan ok, mutta esim. PostNordin seuranta ei pääse Postin tasolle läheskään aina ja ilmoittaa vääriä ennusteita saapumisesta. Toki tiedän Postinkin OmaPostin osalta ennusteen vääräksi jos 16-lähetys lajitellaan perjantaina tai lauantai aamuna, että se tulee jo lauantaina noudettavaksi eikä maanantaina jonka se aina ehdottaa arvioiduksi tulopäiväksi.

Jossain vaiheessa mainostivat pilotoivansa seurantaan mahdollisuutta, ainakin noihin kotiin tuotaviin sitä, että olet ns. livemahdollisuuden päässä kuskista, näet kun auto lähtee terminaalista ja missä auto fyysisesti juuri sillä katsontahetkellä liikkuu. Mielestäni loistava lisä jos tuovat + siinä pitäisi olla dynaaminen mahdollisuus vaihtaa vielä lennosta lisätietoja + toimituspaikkaa, esim. antaa puhelinnumero, ovikoodi, antaa lupa viedä se läheiseen noutopisteeseen jne. Pääsisi siitä tekstarikyselystäkin samalla eroon suurimmaksi osaksi.
 
Perkele että kirraa tän lähetyksen kanssa. Yritin eilen jopa käydä hakemassa sen suoraan logistiikkakeskuksesta, mutta sekään ei tietenkään onnistunut :mad:


posti2aa47ca3d99ba170.png
 
Sanon vaa tähän välii että kattokaa tuon Malisen palkkoja ja sit postin säästöjä työntekijöissä, turhaa syytätte jakajia jotka muutenkin kituuttaa pienellä palkalla.
 
Perkele että kirraa tän lähetyksen kanssa. Yritin eilen jopa käydä hakemassa sen suoraan logistiikkakeskuksesta, mutta sekään ei tietenkään onnistunut :mad:
Mitä helvettiä! Mitä siitä tulisi jos kaikki asiakkaat alkaisivat koputtelemaan logistiikkakeskuksen ovia ja pyytämään kaivelemaan rullakoista lähetyksiä.

Muistan omalta postinjakajan ajalta pari asiakasta, joiden piti aina saada ensimmäisenä aamulla omat postinsa ja varsinkin sen aikaisen Keltainen pörssi lehden, että pääsi ennen muita tekemään kauppoja.

keltainen-porssi-1999-no-15-18101999-1000000-hevosvoiman-lukupaketti-magazine.jpg
 
Perkele että kirraa tän lähetyksen kanssa. Yritin eilen jopa käydä hakemassa sen suoraan logistiikkakeskuksesta, mutta sekään ei tietenkään onnistunut :mad:

Meinasitko, että sieltä voi kuka hyvänsä yksittäinen spede hakea juuri sen oman lähetyksensä? :rofl: Mietitäänpä hetki, jos siellä on vaikkapa koneella ja lattialla se 50-100t lähetystä, joku henkilökunnasta lähtee sitä just sun lähetystä etsimään sieltä, etsii sen lähetyksen kuljetusyksikön, kaivaa sen sieltä ja tuo sen sulle? Sitten kerrotaan tuo spedejen määrä sadoilla, tuhansilla? :think::kahvi:

Lähetys on siis tullut 28.8. eli viime viikon keskiviikkona logistiikkakeskukseen, siinä on jotain ongelmaa sisällössä, puuttuu vak-paperit tai vastaavaa ja se on jouduttu pysäyttämään. Sitten sitä on joku lakon aikana vähän tsiigaillut ja saanut eteenpäin ja eilen lakon päätyttyä se on otettu takaisin käsittelyyn.
 
Meinasitko, että sieltä voi kuka hyvänsä yksittäinen spede hakea juuri sen oman lähetyksensä? :rofl: Mietitäänpä hetki, jos siellä on vaikkapa koneella ja lattialla se 50-100t lähetystä, joku henkilökunnasta lähtee sitä just sun lähetystä etsimään sieltä, etsii sen lähetyksen kuljetusyksikön, kaivaa sen sieltä ja tuo sen sulle? Sitten kerrotaan tuo spedejen määrä sadoilla, tuhansilla? :think::kahvi:

Lähetys on siis tullut 28.8. eli viime viikon keskiviikkona logistiikkakeskukseen, siinä on jotain ongelmaa sisällössä, puuttuu vak-paperit tai vastaavaa ja se on jouduttu pysäyttämään. Sitten sitä on joku lakon aikana vähän tsiigaillut ja saanut eteenpäin ja eilen lakon päätyttyä se on otettu takaisin käsittelyyn.

MinäMinäMinä :rolleyes:
 
Millähän logiikalla nuo jakoreitit tehdään?

Tulin äsken kaupasta ja näin että Postin pakettienjakeluauto on tuossa kaupungintalon pihassa (tämä kaupungintalo on "viereinen" rakennus meiltä, eri kadulla mutta väliä ehkä 100 metriä). Ajattelin että ajelee seuraavaksi tähän meille, mutta eipä ajanutkaan:confused:

Seuranta kuitenkin näyttää että paketti jakelussa ja vieläpä expressinä.

En tiedä pelkästä pakettijakoautoista mutta ne voi jakaa ensin yhdeltä kadulta toisen puolen ja sit takasitullessa tulee teille:)
 
Meinasitko, että sieltä voi kuka hyvänsä yksittäinen spede hakea juuri sen oman lähetyksensä? :rofl: Mietitäänpä hetki, jos siellä on vaikkapa koneella ja lattialla se 50-100t lähetystä, joku henkilökunnasta lähtee sitä just sun lähetystä etsimään sieltä, etsii sen lähetyksen kuljetusyksikön, kaivaa sen sieltä ja tuo sen sulle? Sitten kerrotaan tuo spedejen määrä sadoilla, tuhansilla? :think::kahvi:

Lähetys on siis tullut 28.8. eli viime viikon keskiviikkona logistiikkakeskukseen, siinä on jotain ongelmaa sisällössä, puuttuu vak-paperit tai vastaavaa ja se on jouduttu pysäyttämään. Sitten sitä on joku lakon aikana vähän tsiigaillut ja saanut eteenpäin ja eilen lakon päätyttyä se on otettu takaisin käsittelyyn.

Siksi menin paikan päälle, kun alkoi vituttamaan postin asiakaspalvelu, joka vaan kertoi, että odottaa jotain tietoa lähettäjältä. Yritin kovasti kertoa tietoja, koska tiedän lähettäjän ja vastaanottajan tiedot jne. mutta kuulemma vain lähettäjä voi nämä kertoa, ei vastaanottaja. Lähettäjä on eräs iso yritys, jonka asiakaspalvelun vasteaika on useita päiviä ja alkaa ottaa pannuun tämä touhu, koska tätä on alettu vääntää jo heinäkuussa.

Miten sitten kun lähettäjä on nämä tiedot kertonut, niin aletaanko sitä pakettia sitten kaivamaan rullakosta, vai odotetaanko, että rullakon kaikkien pakettien tiedot on oikein ja sitten ne lähtee vasta eteenpäin? Saattaa meinaan hieman kestää tuossa..
 
Siksi menin paikan päälle, kun alkoi vituttamaan postin asiakaspalvelu, joka vaan kertoi, että odottaa jotain tietoa lähettäjältä. Yritin kovasti kertoa tietoja, koska tiedän lähettäjän ja vastaanottajan tiedot jne. mutta kuulemma vain lähettäjä voi nämä kertoa, ei vastaanottaja. Lähettäjä on eräs iso yritys, jonka asiakaspalvelun vasteaika on useita päiviä ja alkaa ottaa pannuun tämä touhu, koska tätä on alettu vääntää jo heinäkuussa.

En nyt huomaa mitään vikaa Postin aspan toiminnassa, sinähän et ole asiakas, vaan lähettäjä. Lähettäjä on velvollinen hoitamaan paperinsa kuntoon lähetystä varten. Eihän kuljetusliike voi mitenkään ottaa sen vastaanottajan sanomisia millään muotoa huomioon sisällön suhteen koska sitä asiakassuhdetta ja velvollisuutta oikeiden tietojen antamiseen ei ole.

Kyllä se lähettäjätahon aspa on nyt se joka on tässä syypää ja sitä pitäisi pommittaa kysymyksillä. Toivottavasti lähetys piakkoin saapuu. :tup:
 
Siksi menin paikan päälle, kun alkoi vituttamaan postin asiakaspalvelu, joka vaan kertoi, että odottaa jotain tietoa lähettäjältä. Yritin kovasti kertoa tietoja, koska tiedän lähettäjän ja vastaanottajan tiedot jne. mutta kuulemma vain lähettäjä voi nämä kertoa, ei vastaanottaja. Lähettäjä on eräs iso yritys, jonka asiakaspalvelun vasteaika on useita päiviä ja alkaa ottaa pannuun tämä touhu, koska tätä on alettu vääntää jo heinäkuussa.

Miten sitten kun lähettäjä on nämä tiedot kertonut, niin aletaanko sitä pakettia sitten kaivamaan rullakosta, vai odotetaanko, että rullakon kaikkien pakettien tiedot on oikein ja sitten ne lähtee vasta eteenpäin? Saattaa meinaan hieman kestää tuossa..
On muuten ihan jossakin lakipykälässä, että lähetys on lähettäjän omaisuutta kunnes se luovutetaan vastaanottajalle huolintayhtiön toimesta.

EDIT:
Siis meinasin sitä, ettei vastaanottajalla ole juuri valtaa mennä häsäämään esim. niiden vak-asiakirjojen kanssa.
 
Meinasitko, että sieltä voi kuka hyvänsä yksittäinen spede hakea juuri sen oman lähetyksensä? :rofl: Mietitäänpä hetki, jos siellä on vaikkapa koneella ja lattialla se 50-100t lähetystä, joku henkilökunnasta lähtee sitä just sun lähetystä etsimään sieltä, etsii sen lähetyksen kuljetusyksikön, kaivaa sen sieltä ja tuo sen sulle? Sitten kerrotaan tuo spedejen määrä sadoilla, tuhansilla? :think::kahvi:
Nyt olisi postilla kysyntää uudelle palvelulle: eliitti-asiakas. Sopivalla kk-maksulla sinulle määritellään ikioma yhteyshenkilö, jonka ohjauksella pääset kaivamaan oman lähetyksen jakelukeskuksesta. Lisäpalveluina sitten esim. matka Postin autolla ulkomaanterminaaliin omaa pakettia hakemaan yms.
 
Tuo kunnantalo on pääkadulla mikä kiertää koko saaren ja itse asun siitä haarautuvalla sivukadulla eli hetken saan siis odotella:D Tosin samalla puolella pääkatua kunnantalo ja meidän katu.

Mahdollisesti kiertää ensin aikataulutetut vientipalvelut tjsp ennen yksityisiä asiakkaita
 
Tää nyt vähän sivuaa aihetta, mutta jos mulle on tulossa Elisalta kone postissa ja en syystä X ehdi sitä hakemaan, pystyykö joku tuttu hakemaan sen ilman valtakirjaa? Netissä sanottiiin, että voi mutta en ole varma onko nuo koneet kuitenkin sen verran kalliita kapistuksia.
 
Tää nyt vähän sivuaa aihetta, mutta jos mulle on tulossa Elisalta kone postissa ja en syystä X ehdi sitä hakemaan, pystyykö joku tuttu hakemaan sen ilman valtakirjaa? Netissä sanottiiin, että voi mutta en ole varma onko nuo koneet kuitenkin sen verran kalliita kapistuksia.

Voihan se tuttava kirjoittaa ja allekirjoittaakkin sen valtakirjan sinun nimissä. Kukaan niitä allekirjoituksia ei taatusti vertaile.
 
Tää nyt vähän sivuaa aihetta, mutta jos mulle on tulossa Elisalta kone postissa ja en syystä X ehdi sitä hakemaan, pystyykö joku tuttu hakemaan sen ilman valtakirjaa? Netissä sanottiiin, että voi mutta en ole varma onko nuo koneet kuitenkin sen verran kalliita kapistuksia.
Jos on kirjattu kirje tai postivakuutettu lähetys, tarvitsee valtakirjan, muuten ei tarvitse.
 
Tulosta valtakirja, allekirjoita, skannaa ja lähetä kaverille joka tulostaa sen. Näin se onnistuu.
 
No ei sitä pakettituotettakaan anneta kuin vastaanottajalle ilman valtakirjaa.
 
Jos on kirjattu kirje tai postivakuutettu lähetys, tarvitsee valtakirjan, muuten ei tarvitse.

Tarkennetaan hieman. Kirjattu kirje tai paketti, postivakuutettu lähetys sekä saantitodistuskirje. Näihin kaikkiin tarvitaan valtakirja.

Muutenkin postin kanssa pelatessa, kannattaa ihan varmuuden vuoksi käyttää heidän omaa pohjaansa, ettei tule noudettaessa ylläreitä:

Valtakirja - Asiakastuki - Posti
 
No ei sitä pakettituotettakaan anneta kuin vastaanottajalle ilman valtakirjaa.

Lainaus postin sivulta:
Lähetyksen noutaminen toisen henkilön puolesta

Jos lähetys on tavallinen paketti (lähettäjä ei ole valinnut henkilökohtaisesti luovutettava -lisäpalvelua), voi toinen henkilö noutaa lähetyksen puolestasi lähetystunnuksella ja kuvallisella henkilöllisyystodistuksella. Kirjattu kirje, Saantitodistuskirje ja Postivakuutettu lähetys voidaan noutaa toisen puolesta vain valtakirjalla.
 
Lainaus postin sivulta:
Lähetyksen noutaminen toisen henkilön puolesta

Jos lähetys on tavallinen paketti (lähettäjä ei ole valinnut henkilökohtaisesti luovutettava -lisäpalvelua), voi toinen henkilö noutaa lähetyksen puolestasi lähetystunnuksella ja kuvallisella henkilöllisyystodistuksella. Kirjattu kirje, Saantitodistuskirje ja Postivakuutettu lähetys voidaan noutaa toisen puolesta vain valtakirjalla.

Omassa asiamiespostissa ollaan ainakin tätä ohjetta tiukempia. Ei ole onnistunut muijan lähetysten nouto vaikka samalla hain oman lähetyksen ja niistä siis näki saman osoitteen ja tietty kuvallinen henk. todistus mukana.

Noin äkkiseltään ei mikään hyvä asia jos kuka vaan voi toisen kamat hakea lähetystunnuksella ja henkareilla.
 
Omassa asiamiespostissa ollaan ainakin tätä ohjetta tiukempia. Ei ole onnistunut muijan lähetysten nouto vaikka samalla hain oman lähetyksen ja niistä siis näki saman osoitteen ja tietty kuvallinen henk. todistus mukana.

Noin äkkiseltään ei mikään hyvä asia jos kuka vaan voi toisen kamat hakea lähetystunnuksella ja henkareilla.
Eikös niiden ole pakko antaa se sulle jos noi asiat on olleet oikein?.
 
Omapostista vain pakettiautomaatti (sellaiseen paikkaan missä ei ole ns. varsinaista postia lähettyvillä!) niin ei tarvitse turhia miettiä, tietysti aivan kaikkea ei saa pakettiautomaattiin.
 
Omassa asiamiespostissa ollaan ainakin tätä ohjetta tiukempia. Ei ole onnistunut muijan lähetysten nouto vaikka samalla hain oman lähetyksen ja niistä siis näki saman osoitteen ja tietty kuvallinen henk. todistus mukana.

Noin äkkiseltään ei mikään hyvä asia jos kuka vaan voi toisen kamat hakea lähetystunnuksella ja henkareilla.

Eipä yllätä että ohjeistukset ei ole mennyt perille asiamiespostissa. Kaikenlaista on joutunut opastamaan asiakkaana, ku kassa on pihalla ku talitintti Postin ohjeista.
 
Verovirastolta ykkösluokan kirje 7 päivää:facepalm:
Nehän ei itse lähetä, vaan tieto menee alihankkijalle ja se tulostaa ja postittaa joskus.
Jako ainakin täällä tapahtuu sanomalehti firman toimista.
Nykyään ollu pitkään että tulostuspalvelua käyttävä viranomainen saa kirjeen asiakkaalle 2 viikon kuluessa. Miten ajo sattuu.
 
Eikös niiden ole pakko antaa se sulle jos noi asiat on olleet oikein?.

Voi olla, ei tuo ole ollut enää ongelma kun tuon valtakirjan on tulostanut niin helpolla/käyttää kiinakamojen noutolapun valtakirjaa. Samaa pohjaa käyttänyt PostNordinkin lähetyksiin. :hungry:
 
Ihan oikein, että leikkaavat palkkoja. Niin huonoa ja epäluotettavaa palvelua, että aivan hyvin voi maksaa minimipalkkaa.

Itsellekin on lähetetty viime viikon alussa pakettia ja kirjettä ja kummastakaan ei ole mitään tietoa.
 
Ihan oikein, että leikkaavat palkkoja. Niin huonoa ja epäluotettavaa palvelua, että aivan hyvin voi maksaa minimipalkkaa.

Itsellekin on lähetetty viime viikon alussa pakettia ja kirjettä ja kummastakaan ei ole mitään tietoa.
Jos kuvittelet palvelun parantuvan palkkojen laskusta, niin suosittelen johtavaa virkaa esim. valtio-omisteisista firmoista.
 
^ sillä leikatulla palkalla saa varmaan parempaa ja laadukkaampaa palvelua :vihellys::facepalm:

Mitä jos vaan maksetaan normaalia liksaa ja annetaan työrauha? Samalla karsitaan sitä turhaa keskijohtoa ja aivan ylin johto kokonaan, lopetetaan vuokratyövoiman käyttö jne. ;)
 
Postin palveluhan on aina ollut täysin surkeaa, onhan tässäkin ketjussa sitä valitettu nyt 77 sivun verran.

Ei se palvelu siitä mihinkään parane vaikka maksettaisiin tuplamäärä. On kuitenkin sellainen työ jota kukaan tuskin vapaaehtoisesti tekee. Kusti on siellä duunissa kun ei muualle pääse.
 
Postin palveluhan on aina ollut täysin surkeaa, onhan tässäkin ketjussa sitä valitettu nyt 77 sivun verran.

Ei se palvelu siitä mihinkään parane vaikka maksettaisiin tuplamäärä. On kuitenkin sellainen työ jota kukaan tuskin vapaaehtoisesti tekee. Kusti on siellä duunissa kun ei muualle pääse.
Nelisenkymmentä sivua enempi on juttua noista tonnin molemmin puolin olevista näytönohjaimistakin, ja vedän ohkaisen olettamuksen, että niitä on aika paljon harvemmalla, kuin postin palvelua kokeneita.
 
Viimeksi muokattu:
Postin palveluhan on aina ollut täysin surkeaa, onhan tässäkin ketjussa sitä valitettu nyt 77 sivun verran.

Ei se palvelu siitä mihinkään parane vaikka maksettaisiin tuplamäärä. On kuitenkin sellainen työ jota kukaan tuskin vapaaehtoisesti tekee. Kusti on siellä duunissa kun ei muualle pääse.

Sinun mielestäsi surkeaa. Eikä täällä valita suurin osa, suurin osa valittajistakaan ei omaa mitään käsitystä miten tavara liikkuu ja minkä firman toimesta. Minusta Suomessa on ihan kohtuullisen hyvin toimiva Posti, asun pk-seudulla ja tavara tulee mukavan nopeasti -> tänään lajiteltu pari lähetystä ja voin ne huomenna noutaa läheisestä kaupasta. Vastaanotan vuodessa sen n. 200 lähetystä ja ei nyt sen suurempia ongelmia ole ollut.

Mutta noin yleisesti ottaen, eikö kannattaisi alkaa panostamaan työntekijöihin enemmän Postissa sen päähän potkimisen sijaan? Paskimmat ulos, hyviä sisään ja kunnon koulutus kaikille. Hyviä tyyppejä saa kun maksaa jotain muuta kuin mitä meinasivat.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
286 540
Viestejä
4 919 871
Jäsenet
79 213
Uusin jäsen
Tummakeisari2.0

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom