• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:15 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Postin kulkemisen vaikeus

Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
17
Näyttökuva 2024-08-23 140433.png


Tuleeko muille aina tullauksen jälkeen "Lähetys vapautettu toimitettavaksi" näkyviin lähetysseurantaan? Kun mulla ei lue sitä eikä Postin käsittelymaksuakaan pysty maksamaan. Ainakaan vielä. Vaikka lähetys on jo tullattu. Postin chätti vaan selitti ettei lähetys ole edennyt tarpeeksi pitkälle järjestelmässä ja joutuvat manuaalisesti muuttamaan lähetyksen sähköisiä tietoja jne.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 952


Tuleeko muille aina tullauksen jälkeen "Lähetys vapautettu toimitettavaksi" näkyviin lähetysseurantaan? Kun mulla ei lue sitä eikä Postin käsittelymaksuakaan pysty maksamaan. Ainakaan vielä. Vaikka lähetys on jo tullattu. Postin chätti vaan selitti ettei lähetys ole edennyt tarpeeksi pitkälle järjestelmässä ja joutuvat manuaalisesti muuttamaan lähetyksen sähköisiä tietoja jne.
Omaan silmään tuo seuranta näyttää samalta kuin muutamissa omissa paketeissa joille ei ole tarvinnut tehdä mitään. Tuon "Lähetys on tullattu" -rivin jälkeen on tullut "rekisteröity", "lajiteltu" ja sitten "kuljetuksessa" ja yleensä saman päivän aikana onkin saapunut jo noudettavaksi. Yleensähän tuossa seurannassakin näkyy että pyydetään tekemään tullaus mutta tuossahan ei edes näy sitä, joten tarvitseeko tuolle edes itse tehdä mitään?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
131
Tähän asti Postin palvelut on kyllä keskimäärin toiminut verrattain hyvin mutta tämän uusimman kanssa on kyllä ongelmaa saada paketti poistumaan Vantaalta. Kaksi kertaa otettu aspaan yhteyttä ja yhä lajittelussa mennään, mutta jospa se sieltä ensi viikolla pääsee ulos.

1724416450783.png
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
250 663
Viestejä
4 364 497
Jäsenet
72 671
Uusin jäsen
JKRyuugan

Hinta.fi

Ylös Bottom