Tai sitten ei tule. Jatkossa pitää selvittää, jos ikinä mitään aikoo tilata että kenen kautta aikoo lähettää ja kuka on niiden kumppani Suomessa. Ja jos se on matkahuolto, niin toteaa että sori mutta ei tule kauppoja. Ainoa mikä auttaa näihin "ei meitä pätkääkään asiakas kiinnosta" tapauksiin. Kaiken huipuksihan niillä on nykyään toimarina tyyppi, joka on ainakin aiemmin edes yrittänyt esittää asiakaskokemus keskiössä persoonaa.No seuraavalla kerralla tulee apista ilmoitus.
Tietty voisi toivoa että edes mediaa kiinnostaisi - tämä kertainen matkahuollon touhu alittaa kyllä riman niin alhaalta että tämä ansaitsisi näkyvyyttä, että mahdollisimman moni osaisi varoa.
Ihan minimi olisi että edes sen apsin kautta kertoisivat että nyt on automaatti vialla, ja aiomme toimia seuraavasti... Kuten odotettu korjausaika tai paketit klo se ja se uudessa paikassa. Nythän apsi kertoo että paketin voi noutaa, ja vasta paikan päällä ilmenee että ei voi.