Postin kulkemisen vaikeus

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
466
Itsellä oli eilen käyneet taas Postin ninjat vierailulla, kun paketteja oli "yritetty toimittaa", mutta kukaan ei ole käynyt kuitenkaan ovella. En tiedä, onko sitten ovikello täysin tuntematon käsite näille samoille kavereille. Sama juttu kävi viime kerralla, kun oli Saksasta tulossa paketti.
 

Kaiser Soze

Johtaja
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 963
Noniin nyt on kyllä pakko antaa risuja. Perjantaina tuli sit näköjään luottokorttilasku joka on päivätty 15.12... Kivahan tää on selvitellä et oisko mahdollista jos ei tarvis maksaa viivästyskuluja. Tuli muuten 6 laskua samana päivänä. Joku vitullinen viivästys siellä on nyt ollut. Koska te saitte ilmoituksen äänioikeudestanne? Toikin tuli samassa rytäkässä.
 

Lawidoh

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
370
Noniin nyt on kyllä pakko antaa risuja. Perjantaina tuli sit näköjään luottokorttilasku joka on päivätty 15.12... Kivahan tää on selvitellä et oisko mahdollista jos ei tarvis maksaa viivästyskuluja. Tuli muuten 6 laskua samana päivänä. Joku vitullinen viivästys siellä on nyt ollut. Koska te saitte ilmoituksen äänioikeudestanne? Toikin tuli samassa rytäkässä.
tänään tuli myös äänioikeus laput tänne, lisäksi on suomalaiselta verkkokaupalta tulossa kirjeenä tavaraa mutta ei oo näkyny...
 

Verity

Mitä häh?
Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
345
Ei minullakaan vielä ole äänioikeutta. Kaverini, joka asuu ulkomailla, sai oman ilmoituksensa jo ennen joulua. Useampi kirje olisi pitänyt olla jo tovin "lähipäivinä" tulossa, mutta ei ole myöskään vielä näkynyt.
 

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Noniin nyt on kyllä pakko antaa risuja. Perjantaina tuli sit näköjään luottokorttilasku joka on päivätty 15.12... Kivahan tää on selvitellä et oisko mahdollista jos ei tarvis maksaa viivästyskuluja.
Ei se ole sun asiasi selvitellä. Laitat firmalle viestiä, että postin oli myöhässä ja se on sillä selvä. Lain mukaan firman pitää itse selvittää asia ja tuskin alkavat yhden laskun takia harata vastaan.
 

Kaiser Soze

Johtaja
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 963
Ei se ole sun asiasi selvitellä. Laitat firmalle viestiä, että postin oli myöhässä ja se on sillä selvä. Lain mukaan firman pitää itse selvittää asia ja tuskin alkavat yhden laskun takia harata vastaan.
Niin kai sitä vois kuvitella.. No katsoo nyt onko seuraavalla laskulla viivästykuluja. Laitoin sinne jo viestiä asiasta. Puhelinpalvelussa sanottiin "kaikki linjat on täynnä, soita myöhemmin uudelleen" :D Ilmeisesti toi pankkilakko saa ihmiset panikoimaan asioistaan.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
136
No nyt se saapui, posti toi suoraan laatikkoon. Reilu viikko Kiinasta Suomeen ja sitten yli 7 viikkoa meni toimituksessa minulle... Kirjeessä ei ole mitään erikoista tai lisämerkintöjä sen käymisestä uudestaan ulkomailla, minun osoitetiedot on hyvin selvästi kirjoitettu.

Lähetystä kuljetetaan vastaanottajalle.
27.12.2017 klo 08:06

Lähetys on rekisteröity.
22.12.2017 klo 12:38
HELSINKI 00000

Lähetys on kuljetuksessa.
18.12.2017 klo 17:52
Skannaus ulkomailla IPS 01000

Lähetys on saapunut kohdemaahan.
04.11.2017 klo 01:08
HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI 01000

Lähetys on postitettu lähtömaassa.
26.10.2017 klo 21:53
Skannaus ulkomailla IPS 01000

Ensimmäisen kerran tuo on tullut suomeen vasta 22.12, Saapunut kohdemaahan tarkoittaa välitysmaata, yleensä Hollantia.

E: Voin toki olla väärässäkin, mutta jos lähetyksen seurantatunnuksen viimeiset kirjaimet on NL niin silloin se on kulkenut Hollannin kautta. EE tarkoittaisi taas viroa ja näiden maiden kautta kulkevat Kiinan kirjatut jaetaan suoraan laatikkoon. Seurantajärjestelmän puutteiden vuoksi "Saapunut kohdemaahan" hämää, fyysisesti lähetys on saapunut välitysmaahan mutta koska kohdemaa on suomi, niin siitä tulee Suomalaiseen seurantaan tieto että se olisi tullut suomeen...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 784
Jälleen eilen tiistaina kulki posti ja toi verokortin, tänään tuli äänestyslippu... :smoke:
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 279
Kohta varmaan riittää et käy katsomassa postit kerran viikossa. Kauppalehden pitäisi ilmestyä joka arkipäivä mutta eipä ole näkynyt viime torstain jälkeen. Maanantai oli pyhä, mutta silti perjantain, tiistain ja keskiviikon numerot uupuvat.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
329
Kohta varmaan riittää et käy katsomassa postit kerran viikossa. Kauppalehden pitäisi ilmestyä joka arkipäivä mutta eipä ole näkynyt viime torstain jälkeen. Maanantai oli pyhä, mutta silti perjantain, tiistain ja keskiviikon numerot uupuvat.
Niissä harvoissa paperilaskuissa joita vielä tulee tuntuu eräpäivät nykyisin olevan laskun saapumista seuraavana päivänä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 792
Noniin nyt on kyllä pakko antaa risuja. Perjantaina tuli sit näköjään luottokorttilasku joka on päivätty 15.12... Kivahan tää on selvitellä et oisko mahdollista jos ei tarvis maksaa viivästyskuluja. Tuli muuten 6 laskua samana päivänä. Joku vitullinen viivästys siellä on nyt ollut. Koska te saitte ilmoituksen äänioikeudestanne? Toikin tuli samassa rytäkässä.
Netposti ei ole ainakaan tähän mennessä pettänyt. Visalasku ja muut sellaiset melko tärkeät aina netpostin kautta.
Äänioikeuslappu taisi tulla jo toissapäivänä.

On kyllä posti sekoillut lähetyksissään mullakin, esim. pankin ilmoitus uudesta pankkikortista mitä en ollut edes tilannut ja myöhemmin pankin ilmoitus että uusi kortti on tulossa koska vanha ehkä skimmattu... päivämäärät ristissä ja pankki tuskin noita miten sattuu lähettää. Ja jotain myöhästyneitä random laskuja, naapureiden posteja jne. Kyllä tähän tottuu.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
99
Ensin valitetaan, että kirjeposti vähenee. Pitää alkaa leikata nurmikoita ja hoitaa vanhuksia. Mutta sitten kun niitä kirjeitä pitäisi toimittaa niin ei onnistu. Meidän kirjeet menee naapurille ja naapurin posti tulee meille. Sairaalasta lähetetyt Salassapidettävät paperit eivät koskaan saapuneet perille. R kioskille toimitettu paketti meinasi lähteä takaisin lähettäjälle koska sitä postitse tulevaa saapumisilmoitusta ei koskaan tullut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 065
Vakuutusyhtiö lähetti kirjeen 7.12, ei ole näkynyt. Postituspaikka sijaitsee samassa kaupungissa missä itse asun. Piti käydä paikanpäällä hakemassa tarvittavat paperit joulun jälkeen. Ei kehumista.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
999
Ensimmäisen kerran tuo on tullut suomeen vasta 22.12, Saapunut kohdemaahan tarkoittaa välitysmaata, yleensä Hollantia.

E: Voin toki olla väärässäkin, mutta jos lähetyksen seurantatunnuksen viimeiset kirjaimet on NL niin silloin se on kulkenut Hollannin kautta. EE tarkoittaisi taas viroa ja näiden maiden kautta kulkevat Kiinan kirjatut jaetaan suoraan laatikkoon. Seurantajärjestelmän puutteiden vuoksi "Saapunut kohdemaahan" hämää, fyysisesti lähetys on saapunut välitysmaahan mutta koska kohdemaa on suomi, niin siitä tulee Suomalaiseen seurantaan tieto että se olisi tullut suomeen...
Ei ollut NL eikä EE kirjaimia, oli suoraa Kiinasta Suomeen tullut kirje. Ei siellä kuitenkaan tuota HKI Vantaa ulkomaan terminaalin kuittausta lue jos se saapuu "kohdemaahan" joka onkin ulkomailla. Vai lukeeko?

Nyt minulla on toinen kirje "jossain", ilmeisesti se sitten on ulkomailla välitysmaassa, koska siinä lukee:

Lähetys on saapunut kohdemaahan.
30.12.2017 klo 15:41
Skannaus ulkomailla IPS 01000

Eikä tuossakaan ole NL tai EE-kirjaimia vaan CN.

 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 034
Mulle tuli tänään saapumisilmoitus suurikokoisesta paketista. Hämmästys oli suuri kun paketin koko paljastui puolikkaan suklaalevun kokoiseksi lievästi pehmustetuksi kirjeeksi. Näitä olisi mennyt ehkä kolme päällekkäin normipostiluukusta läpi. Kohta pitää varmaan hakea saapuneet postikortitkin Postin toimipisteestä o_O
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 784
Mulle tuli tänään saapumisilmoitus suurikokoisesta paketista. Hämmästys oli suuri kun paketin koko paljastui puolikkaan suklaalevun kokoiseksi lievästi pehmustetuksi kirjeeksi. Näitä olisi mennyt ehkä kolme päällekkäin normipostiluukusta läpi. Kohta pitää varmaan hakea saapuneet postikortitkin Postin toimipisteestä o_O
Joo, sama homma oli mullakin tossa n. 2kk sitten.
Ja tiedän, että mahtu luukusta, kun kotiin postista tultaessa itse pudotin sen luukusta läpite! :D
Ei vaan jakaja jaksanu kantaa mukana, kuitenkin jakso kiikuttaa lapun isokokosesta kirjeesta...
 

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
Mulle tuli tänään saapumisilmoitus suurikokoisesta paketista. Hämmästys oli suuri kun paketin koko paljastui puolikkaan suklaalevun kokoiseksi lievästi pehmustetuksi kirjeeksi. Näitä olisi mennyt ehkä kolme päällekkäin normipostiluukusta läpi. Kohta pitää varmaan hakea saapuneet postikortitkin Postin toimipisteestä o_O
Tossa pitää ajatella niitä postinkantajiakin eli noita kun tulee jokaiseen kotiin niin eihän niiden kärryihin yksinkertaisesti mahdu ne.Olet viimeisenä niiden jakelureitillä niin paketit ei kerkeä ikinä tulla sulle.:D:kahvi:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
Part II USPS

Us-posti on nyt pahasti jumissa:

"December 12, 2017, 10:40 am

Processed Through Facility
ISC NEW YORK NY(USPS)
Your item was processed through our ISC NEW YORK NY(USPS) facility on December 12, 2017 at 10:40 am. The item is currently in transit to the destination."

Tän jälkeen ei ole tapahtunut mitään. Aiemmat paketit kirjautuivat jfk-lentokentällä kaksi kertaa ja Amsterdamissa samoin, ennen Suomeen saapumista.

Myyjäliike käskee tietysti odottaa 45 päivää, ennen valittamista. Olisi kiva saada se Seiko-kello kotiin piakkoin.


Kannatti kirjoittaa tuo viesti, sillä nyt seurantaan ilmestyi uudet rivit. Kaksi ylintä uusia, alimmat 12.12.2017 tulleita.



January 3, 2018, 6:52 pm
Processed Through Facility
ISC NEW YORK NY(USPS)
Your item was processed through our ISC NEW YORK NY(USPS) facility on January 3, 2018 at 6:52 pm. The item is currently in transit to the destination.
January 3, 2018, 6:42 pm
Arrived at Facility
ISC NEW YORK NY(USPS)
December 12, 2017, 10:40 am
Processed Through Facility
ISC NEW YORK NY(USPS)
December 12, 2017, 10:39 am
Arrived at Facility
ISC NEW YORK NY(USPS)


Paketti on siis mennyt uudestaan saman ISC New York NY(USPS) facilityn läpi. Jospa kohta hyppäisi jo vihdoin lentokoneeseen. Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato.

j
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
999
Nyt minulla on toinen kirje "jossain", ilmeisesti se sitten on ulkomailla välitysmaassa, koska siinä lukee:

Lähetys on saapunut kohdemaahan.
30.12.2017 klo 15:41
Skannaus ulkomailla IPS 01000

Eikä tuossakaan ole NL tai EE-kirjaimia vaan CN.
Eipä sekään ollut ulkomailla vaan Suomessa. Nyt seurantaan oli tullut vain yksi uusi merkintä ja kirje on jo matkalla (oli Tampereella klo 17) ja huomenna lienee täällä. Ei siis lainkaan ulkomaanterminaalin tai Helsinki 00000 (vai mikä se olikaan) merkintää.
 
Liittynyt
20.03.2017
Viestejä
1 467
Eipä sekään ollut ulkomailla vaan Suomessa. Nyt seurantaan oli tullut vain yksi uusi merkintä ja kirje on jo matkalla (oli Tampereella klo 17) ja huomenna lienee täällä. Ei siis lainkaan ulkomaanterminaalin tai Helsinki 00000 (vai mikä se olikaan) merkintää.
Kiinapaketti ei välttämättä aina mene järjestelmiin täällä Suomen päässä, koska ison osan noista minipaketeista joutuu lajittelemaan ihan käsin.
 
Liittynyt
05.11.2017
Viestejä
102
Mulla yksi kiinanpaketti meni postiin, koska oli liian "iso" paikalliseen Siwaan/Lähikauppaan/tai-mikä-helvetti-onkaan. Oli aika pieni kuitenkin. Olen sieltä Siwasta hakenut 10x isompia paketteja. Tilasin taas turhaan Kiinankamaa ~300€ edestä. Taas saa odotella postin kulkemista.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
Pitäisikö Norjasta tulevan paketin alkuperäinen seurantakoodi toimia myös suomen puolella? Mulle on kaveri sieltä lähettänyt paketin ja näkyy että on lähtenyt maasta 28.12, mutta samalla koodilla kun kyselin postin livechatista niin sanoivat ettei ole vielä edes rekisteröitynyt heille. Kait sekin näkyisi jos loota jostain syystä tulliin päätyisi?
 

Janezki

Vähempi Jumaluus
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
81
Onko muilla ollut ongelmia/ihmeellisyyksiä tuon Postin (android) appin kanssa?
Minulla on alkanut pukata "omia" lähetyksiä sinne, nyt kuusi kappaletta kuukauden sisään. Eli siis minä olisin niissä lähettäjänä ja vastaanottajia on eri puolilla suomea. Voisin ymmärtää tuon jotenkuten jos paketit olisi rekisteröity ensimmäisen kerran samalla paikkakunnalla (eli joku urpo on typottanut oman puhelinnumeronsa), mutta kun lähetyspaikkakuntakin noissa vaihtelee. :confused:

edit: Tulipa mieleen tarkistaa posti.fi/omatpalvelut/seuranta ja siellä noita ylimääräisiä lähetyksiä ei näy, ainostaan ne mitä olen oikeasti lähettänyt ja vastaanottanut.
 
Viimeksi muokattu:

Dis

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
53
Onko muilla ollut ongelmia/ihmeellisyyksiä tuon Postin (android) appin kanssa?
Minulla on alkanut pukata "omia" lähetyksiä sinne, nyt kuusi kappaletta kuukauden sisään. Eli siis minä olisin niissä lähettäjänä ja vastaanottajia on eri puolilla suomea. Voisin ymmärtää tuon jotenkuten jos paketit olisi rekisteröity ensimmäisen kerran samalla paikkakunnalla (eli joku urpo on typottanut oman puhelinnumeronsa), mutta kun lähetyspaikkakuntakin noissa vaihtelee. :confused:

edit: Tulipa mieleen tarkistaa posti.fi/omatpalvelut/seuranta ja siellä noita ylimääräisiä lähetyksiä ei näy, ainostaan ne mitä olen oikeasti lähettänyt ja vastaanottanut.
Liittyisikö tähän Lisää läpinäkyvyyttä paketin matkaan: lähettäjälle tieto paketin noudosta - Posti Group Oyj
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
209
Onko muilla ollut ongelmia/ihmeellisyyksiä tuon Postin (android) appin kanssa?
Minulla on alkanut pukata "omia" lähetyksiä sinne, nyt kuusi kappaletta kuukauden sisään. Eli siis minä olisin niissä lähettäjänä ja vastaanottajia on eri puolilla suomea. Voisin ymmärtää tuon jotenkuten jos paketit olisi rekisteröity ensimmäisen kerran samalla paikkakunnalla (eli joku urpo on typottanut oman puhelinnumeronsa), mutta kun lähetyspaikkakuntakin noissa vaihtelee. :confused:

edit: Tulipa mieleen tarkistaa posti.fi/omatpalvelut/seuranta ja siellä noita ylimääräisiä lähetyksiä ei näy, ainostaan ne mitä olen oikeasti lähettänyt ja vastaanottanut.
Se android-appi lisäilee niitä lähetyksiä puhelinnumeron perusteella, eikä se riipu siitä oletko kirjautunut siihen appiin tunnuksillasi vai et. Eli joku on ehkä laittanut väärän puhelinnumeron (sinun) hänen paketteihinsa ja nyt ne seurantatiedot tulevat sitten sinulle.
 

Janezki

Vähempi Jumaluus
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
81
Se android-appi lisäilee niitä lähetyksiä puhelinnumeron perusteella, eikä se riipu siitä oletko kirjautunut siihen appiin tunnuksillasi vai et. Eli joku on ehkä laittanut väärän puhelinnumeron (sinun) hänen paketteihinsa ja nyt ne seurantatiedot tulevat sitten sinulle.
Noinhan minä arvelinkin ja olisin voinut sen ymmärtää jos nuo paketit olisi postitettu samalta paikkakunnalta. Kaikki lähetykset on kuitenkin postitettu eri paikkakunnilta ympäri suomen.
Tai sitten sama lähettäjä tykkää kovasti reissata...

Appia olen käyttänyt varmaan pari vuotta kohta ja nyt joulukuussa alkoi noita ilmestymään.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
854
Lähetin postipaketin Britteihin 18. päivä:

"
Lähetys on matkalla kohdemaahan
19.12.2017 klo 19:09
Posti Logistiikkakeskus 01010"

Onkohan tuo nyt sitten jumissa postin vai sikäläisen firman (ilmeisesti parcelforce) hallussa?
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
Lähetin postipaketin Britteihin 18. päivä:

"
Lähetys on matkalla kohdemaahan
19.12.2017 klo 19:09
Posti Logistiikkakeskus 01010"

Onkohan tuo nyt sitten jumissa postin vai sikäläisen firman (ilmeisesti parcelforce) hallussa?
Mulla on kanssa paketti limbossa, mutta toiseen suuntaan.. Lähtenyt seurantojen mukaan Norjasta suomeen 28.päivä mutta toisessa päässä ei paketista minkäännäköistä havaintoa..
 
Liittynyt
08.01.2018
Viestejä
1
Tietääkös kukaan kuka noita PostNL kuljetuksia oikeen suomessa hoitaa, trackeri väittää että "The delivery of the item was unsuccessful".
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
2 135
Tietääkös kukaan kuka noita PostNL kuljetuksia oikeen suomessa hoitaa, trackeri väittää että "The delivery of the item was unsuccessful".
Posti.

Nuo on vain PostNL:n typeryyttä kun ei niiden järjestelmä ymmärrä mitä Postin status päivitykset tarkoittavat.
upload_2018-1-8_12-35-45.png
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
898
Useampi ulkomaan postilaitos tuntuu olettavan että paketit toimitetaan kotiovelle, mikä voi myös vaikuttaa näihin.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
572
Postipakettini arvioitu saapumisaika oli 5.1. klo 18, mutta tänään on näköjään jo maanantai eikä mitään kuulu, vaikka paketti oli saapunut lajittelukeskukseen Vantaalle jo perjantaiaamuna. On se vaikeeta näköjään. Ehkä ei pitäisi ottaa automaattiin.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
854
Selvittelyn jälkeen lopulta ilmeni että tuo minun pakettini on viety perille jo viikko sitten, seurantaan ei vaan ole suomesta lähtemisen jälkeen päivittynyt mitään... Noh, ei tuosta kai postia voi syyttää mitä ulkomailla käy, mutta silti aika turhauttavaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 777
Selvittelyn jälkeen lopulta ilmeni että tuo minun pakettini on viety perille jo viikko sitten, seurantaan ei vaan ole suomesta lähtemisen jälkeen päivittynyt mitään... Noh, ei tuosta kai postia voi syyttää mitä ulkomailla käy, mutta silti aika turhauttavaa.
Lähetystä on sulla ollut hoitamassa ehkä maailman kaksi paskinta postilaitosta, eli olisin ihan tyytyväinen tuohonkin suoritukseen jos paketti on perille asti päätynyt.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
973
Tainnut olla hieman huono päivä postilla tänään kun kolme pakettia eri puolilla Suomea ja yksikään ei ole tänään liikkunut mihinkään.
 

Warfe

Insinööri
Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 630
Tainnut olla hieman huono päivä postilla tänään kun kolme pakettia eri puolilla Suomea ja yksikään ei ole tänään liikkunut mihinkään.
Sama homma. 6.1 tullu lajittelukeskukseen paketti ja ei ole sieltä liikkunut ollenkaa. Seurannan mukaan eile iltapäivällä ois pitäny olla perillä...
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 960
Taas melkoiset viiveet kotimaan puolella saada lähetys toimitettua vastaanottajalle.

fgfh.PNG
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 912
kiinanpostia vissii tulee senverta paljon et tännekki tuli joulunajaksi väliaikainen pakettiennouto piste , mutta on vieläkin käytössä.
 
Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
2 237
Onko Postilla joku palautekanava? Mulla on jäänyt vuoden sisään kaksi kirjattua kirjettä hakematta, kun ei ole tullut ilmoitusta postilaatikkoon asti...
 
Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
2 237
Lähinnä, onko niillä jotain lakisääteisiä velvoitteita enää? Vai jakaako ne postia silloin kuin jaksaavat ja loput kirjeet mäkeen?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 628
Lähinnä, onko niillä jotain lakisääteisiä velvoitteita enää? Vai jakaako ne postia silloin kuin jaksaavat ja loput kirjeet mäkeen?
Ei niillä mitään velvoitteita ole, vaikka käytännössä määräävää markkina-asemaa käyttävätkin. En tarkoita sanoa että se jokin hyvä bisnes olisi, mutta käytännössä viranomaisen asemassa ovat asettaneet syrjiviä pakotteita, joilla on poliittinen motiivi. Kieltäytyvät esimerkiksi tietoisesti ottamasta kuljetettavaksi aseita, aseen näköisiä esineitä, aseen osia(myös sikäli kun ovat lupavapaata tavaraa) tai aseisiin viittaavia asioita. WTF?
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 061
Eilen taas oli yritetty toimittaa posti express paketteja kaksin kappalein (monipakettilähetys), no posteljooni ei tietenkään soittele vaikka numero paketeissa onkin. Saapumisilmoitus laatikossa ja toinen paketti oli noudettavissa illalla postista, toinen ei sinne ollut kulkeutunut. Seurannan mukaan se on vastaanotettu kuljetuksesta, mutta postin tätikään ei osannut sanoa missä se on ja miksi se ei ole tullut samalla.kuin toinen paketti sinne toimipisteeseen.
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
301
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 740
Viestejä
4 277 961
Jäsenet
71 523
Uusin jäsen
nkikke

Hinta.fi

Ylös Bottom