- Liittynyt
- 18.11.2016
- Viestejä
- 4 112
Mä pyrin pitämään odotokset minimissä.
Tuolta postin sivuilta kun ei äkkiseltään löytynyt mitään kontaktia sellaiseen tilanteeseen jossa selvästi on virhetilanteesta kyse. Tuo ensimmäisenä ruudulle hyppäävä chat ehdottaa lähetysseurantaa, kuten myös niillä on erillinen maksullinen puhelinumero samasta aiheesta. Mutta mä löysin tuolta pakettien neuvonta chatin jossa "Kristiina" kymmenen minsan fundeeraamisen jälkeen totesi asian selvittelyn vaativan enemmän aikaa, ja ilmeisesti hyvässä lykyssä se paketti saataisiin ohjattua oikeaan osoitteeseen kun ilmeisesti hekin totesivat että paketti ei ole menossa oikeaan suuntaan.
Tän ketjunhan kantava idea on pääasiassa valittaa miten posti kusee. Siihen ei yllytystä oikein tarvita. On toi silti hyvin erikoista miten kaksi eri pakettia voi saada saman lähetystunnuksen.
Tuolta postin sivuilta kun ei äkkiseltään löytynyt mitään kontaktia sellaiseen tilanteeseen jossa selvästi on virhetilanteesta kyse. Tuo ensimmäisenä ruudulle hyppäävä chat ehdottaa lähetysseurantaa, kuten myös niillä on erillinen maksullinen puhelinumero samasta aiheesta. Mutta mä löysin tuolta pakettien neuvonta chatin jossa "Kristiina" kymmenen minsan fundeeraamisen jälkeen totesi asian selvittelyn vaativan enemmän aikaa, ja ilmeisesti hyvässä lykyssä se paketti saataisiin ohjattua oikeaan osoitteeseen kun ilmeisesti hekin totesivat että paketti ei ole menossa oikeaan suuntaan.
Tän ketjunhan kantava idea on pääasiassa valittaa miten posti kusee. Siihen ei yllytystä oikein tarvita. On toi silti hyvin erikoista miten kaksi eri pakettia voi saada saman lähetystunnuksen.