Palauttelin pari viikkoa takaperin asiamiespostiin postipaketin, joka piti lähteä asiakaspalautuksena nettikauppaan. Seurannan mukaan paketille löytyy tälläkin ainoastaan kirjaus siitä, että lähetys on rekisteröity, ei muita tietoja.
Olin yhteydessä asiamiespostiin, jossa lähetystä ei enää ole. Jätin myös postille selvityspyynnön yli viikko siten ja sieltä luvattiin olla yhteydessä heti kun paketti löytyy, mutta vieläkään sieltä ei ole oltu yhteydessä. Otin myös yhteyttä yritykseen, johon paketin piti mennä ja sieltä meinattiin myös olla yhteydessä postiin. Tällä hetkellä näyttäisi siltä, että lähetys on oikeasti kadonnut / varastettu
.
Posti on tunnettu siitä, että pakettien kuljettamisesta ei oteta mitään vastuuta ja asiakkaalle päin maksetut korvaukset on käytännössä mitättömi. Olenko minä tässä tilanteessa se, joka paketin katoamisen maksaa vai onko lähetys jo vastaanottavan yrityksen "omaisuutta" tässä kohtaa kun olen jättänyt sen postin kuljetettavaksi?