- Liittynyt
- 14.07.2019
- Viestejä
- 2 709
Edelleenkään sen homman ei pitäisi olla niin että siltä vastaanottajalta yritetään ottaa sitä lisämaksua, vaan otetaan yhteyttä siihen lähettäjään aka palvelun tilaajaan, joka tekee sitten päätöksen maksaako lisää vai ei. Sen vastaanottajan ei pitäisi tarvita miettiä tälläisiä lisämaksuja jotka eivät ole hänestä riippuvaisia. Lähettäjähän sen mokan on tehnyt. Postin ehtoja siis kritisoin. Saa riittää tähän viestiin. Vittuakaan kiinnosta kuluttaa aikaa saman tekstin kirjotukseen eri muodossa kun sen pointin varmasti tajusi jo siitä ensimmäisestäkin.eli rautalanka. asiakas ostaa väärän (liian halvan) tuotteen. vastaanottajalta kysytään maksatko lisämaksut jotta tuote toimitetaan, muuten tuote palautuu lähettäjälle ja rahat ei.