Kummallinen asenne. Ymmärrän, että tuollainen vituttaa, mutta olemalla yhteistyöhaluton Postin kanssa perustelemalla tätä jollain velvollisuuden puuttumisella, saati valittamalla kuluttaja-asiamiehelle ei tuo kadotettua lähetystä takaisin, saati helpota sen löytymistä.Kyllä mulla on seurantakooodi tiedossa, jopa valokuvat lähetyksestä. Mutta katson vain etten ole velvollinen auttamaan postia tai kertomaan heille yhtään mitään.
V*tuttaa muutekin kun ovat sen hävittäneet. Maksoin vielä siitä 49euroa. Yksi moderni rikollinen tämä posti muitten joukossa. 2kk ollut kadoksissa, olen tehnyt valituksen
kuluttujaasiamiehelle, siellä käsittelyssä.
Tällaisen kiukuttelun sijaan asiallinen palaute ja yhteistyönkyvyn säilyttäminen huomattavasti parempi tapa. Aina toimintaa voi tietysti Postilla pyrkiä parantamaan, mutta kyllä näitä inhimillisiä virheitä joskus vaan sattuu. Etkö itse tee koskaan virheitä? Plus, ymmärsin, että kyseessä on postivakuutettu lähetys. Juuri tällaisia tilanteita varten se palvelu on olemassa, ja sikäli kun vakuutuksen arvo vastaa lähetyksen arvoa, saat kyllä rahasi takaisin.