- Liittynyt
- 25.01.2019
- Viestejä
- 4 504
Siinä kohtaa kyllä toivois, että Postilla olis jonkunlainen toimintamalli noiden virheellisten EDIen kanssa, joka ei sisällä paketin pyörittämistä paikallaan kahta viikkoa. Eikö tuosta tule mitään virhesanomaa, jos ei koodi skannatessa toimi, vai..?
Edit. Se jäi myös mietityttämään, että miten tuo näkyi OmaPostissa jo ennen kuin tuli suomeen, jos kuitenkaan eivät ymmärrä mihin se pitäisi toimittaa? Äkkiseltään luulisi tuon toimivan EDIn perusteella..?
Eihän noita kukaan käsin järjestään skannaa vaan lajittelukoneen lukijat. Nuo ns. ikiliikkujat pitäisi kyllä tipahtaa pois muutaman rundin jälkeen mutta jostain syystä aina ei. Edissä voi olla osa tiedoista oikein(esim puh.nro jonka perusteella tulee OmaPostiin) ja osa väärin. Postin aspa näkisi tarkemmin mitä siellä on oikeasti tehty koska nämä seurannassa näkyvät eivät kerro kaikkea.