Tilasin kotiinkuljetulla paketin ja Postilta taisi tulla prosessin aika viitisen tekstaria.
Kolmanneksi viimeisin oli seurantalinkki jossa näkyi postin kuuriirin sijainti ja monta toimitusta ennen minua, Budbeen malliin.
Toiseksi viimeisin että viesti että nyt saapuu ja lopuksi vielä linkki toimituksen arvosteluun.
Mutta säätämistä oli se että kuskin auto näkyi seitsemän minuutin matkan päässä ja olin valinnut "Soita ovikelloa".
Onneksi olin väijymässä ovella kun kuski koputti ovea vaikka apin mukaan auto todellakkin jossain seitsemän minuutin päässä tulossa.
Budbeella tuo karttaseuranta hyvin kuten myös Woltilla.
Tuo budbee myös tässä kesän aikana mennyt itsellä hieman penkin alle. Tuossa pari viikkoa sitten oli saksasta tulossa hieman virvokkeita ja näytti koko illan paketin saapuvan 19.20-20.20 välillä, no ei näkynyt tai kuulunut mitään kunnes vähän vaille 22 kilahti peruutettu toimitus.
Asiakaspalvelusta vastaukset tyyliin yhdellä sanalla ja vaati kymmenkunta kysymystä niin oli saatu vastaukseksi paketin tulevan seuraavana päivänä tai sitten ei