Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Melkein 12 vuotta sitten postasin peliplaneetan samanlaiselle threadille työpöytäni, josta lähtien on about vuoden välein tullut napsittua kuvia. Toimivat hyvin eräänlaisena historiankirjana mitä on tullut tehtyä vuosien aikana koneella istuessa.
![]()
Nykyään
![]()
Melkein 12 vuotta sitten postasin peliplaneetan samanlaiselle threadille työpöytäni, josta lähtien on about vuoden välein tullut napsittua kuvia. Toimivat hyvin eräänlaisena historiankirjana mitä on tullut tehtyä vuosien aikana koneella istuessa.
![]()
Eiku vaa fotosoppaileen watermarkki pois.Kaipa tuohon vasemman ruudun watermarkiin tottuu..
![]()
Tai no, Chloe-waifuun mä keskityn, Max toki söpö kans mutta eipä se watermark ole onneksi naamassa.![]()
Voishan tuota koittaa, vaikka ei tuo kuvankäsittely ole ihan vahvin osa-alue.![]()
Tai etsii googlesta ilman watermarkkia olevan:Voishan tuota koittaa, vaikka ei tuo kuvankäsittely ole ihan vahvin osa-alue.![]()
Oi ompa hieno mitessää tällasen sait![]()
1440p siirryttäessä oli pakko vaihtaa myös työpöydän meininkiä![]()
Mikäs skini siinä on
Olin jopa niin luova et otin suoraan mallia tästäMikäs skini siinä on
Tältä näyttää tällä hetkellä VirtualBoxissa pyörivä Linux-masiina:
Antergos + i3 + i3status-rust. Erikoisuutena scripta jolla voi piirtää ikkunan haluamaansa kokoon.
Sori vähän tulee offtopicia, mutta oletko kokeillut swaytä? Miksi Antergos Manjoran yli?
Onpas hieno tausta. Mistäs moisen löytää?
Katse se yv-loota.
Upea setup ja taustakuva! Mulla toki palkki pitää olla vaa päänäytölläEi kahta ilman kolmatta, 3840x1080 -> 5760x1080, ei oikein löydy mieluisia kolmen ruudun taustoja, mutta äkkiäkös itse väsää kolmesta kuvasta mieluisen.
![]()
Millä oot saanu resurssienhallintaan dark moden?Siinäpä se (1809) kaikessa monimutkaisuudessaan...
![]()
Windowsin uusin (1809) päivitysMillä oot saanu resurssienhallintaan dark moden?

Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.