Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä "softaa" "widgetit" on?Linux laptop (Kali 2 + karkkeja)
ConkyMitä "softaa" "widgetit" on?
Postaa työpöytäsi eli ihan oikeaan paikkaan olet tiesi löytänyt - ainakin minun mielestä. Ei kai kukaan kieltänyt fyysisiä työpöytiä postaamasta
Lähetetty minun XT1572 laitteesta Tapatalkilla
Edit: Ja hieman väärään osioon
Postaa työpöytäsi eli ihan oikeaan paikkaan olet tiesi löytänyt - ainakin minun mielestä. Ei kai kukaan kieltänyt fyysisiä työpöytiä postaamasta
Kyllä tämä alue vaan taitaa olla software puolen tarinoille, rautaa ja Muronurkkia esitellään tuolla --> https://bbs.io-tech.fi/threads/kaeyttaejien-kotelo-ja-tyoepoeytaegalleria.240/
Mikäs taustakuva?
Vaikken alkuperäinen postaaja olekaan, niin Googlen kuvalla hakeminen tarjoaa MS:n Surface Studio demon pöllöä.Mikäs taustakuva?
kiitos, koitin itsekin ensin googletella mutta en löytänyt.Vaikken alkuperäinen postaaja olekaan, niin Googlen kuvalla hakeminen tarjoaa MS:n Surface Studio demon pöllöä.
E: Ja tuo löytyi Reddit-keskustelusta, jossa oli myös kommenteissa linkki alkuperäisen valokuvaajan kuvaan ja muihin teoksiin.
Saako nähdä kuvan?Vaihdoinpa taustakuvan. Joo, tykkään Alice: Madness Returnsista.