Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taustakuvana
Ei jummijammi (trollaatko?).
Itsekin nappaillut rotanmyrkkyä jo vuosikymmenen (screeniä olin käyttänyt jo pitempään, joten luonnollinen valinta aikaisemmin käyttämieni ffwm:n ja wmakerin sijasta) eli kuvankaappauksen tarjoaminen olisi aika turhaa.Ei työpöytää, ei ongelmia. Takana monta ruusuista vuotta komentorivin ja autististen tiling ikkunamanagerien kanssa
Gentoo
EnEi jummijammi (trollaatko?).
Ihan hyvin erottuu kuvakkeet tuostakuvasta.edit: nyt toimii:
edit2: eipäs toimikaan, miksi imgur pienentää kuvat väkisin...hmm
edit3: vaihdetaan sitten palvelua
Tylsää ja tyhjää. Jaksaisipa autistella jokun Rainmeterin tai vastaavan.
Äläs nyt, tyhjyys on parhautta.
https://interfacelift.com/wallpaper/details/3976/the_eleventh_hour.htmlLaitatko linkkiä taustakuvaan? Kiitos
Oon aina miettinyt, että tollainen läpikuultava terminaali olisi todella tyylikkään näköinen. Olisiko neuvoja miten saisi Debianiin tollaisen?
Tumbleweed
Aika vakio-ominaisuus kaikissa. Katso terminaaliohjelman asetukset ja jos ei ole läpinäkyvyyttä niin asenna joku jossa on (ainakin gnome-terminal).Oon aina miettinyt, että tollainen läpikuultava terminaali olisi todella tyylikkään näköinen. Olisiko neuvoja miten saisi Debianiin tollaisen?
Oon aina miettinyt, että tollainen läpikuultava terminaali olisi todella tyylikkään näköinen. Olisiko neuvoja miten saisi Debianiin tollaisen?
Aika vakio-ominaisuus kaikissa. Katso terminaaliohjelman asetukset ja jos ei ole läpinäkyvyyttä niin asenna joku jossa on (ainakin gnome-terminal).
Niinpäs olikin asetuksissa. Olisi pitänyt vain tarkastaa ennen kysymistä .Juurikin näin, ainakin tässä KDE:ssa tuo asetus löytyy Konsolen asetuksista. Kannattaa tarkistaa oman työpöytäympäristön terminaalin asetukset, pitäisi olla sisäänleivottuna kyllä. ROXTerm oli yksi sellainen josta tuo löytyy, jos omastasi ei oletuksena löydykään.
Niinpäs olikin asetuksissa. Olisi pitänyt vain tarkastaa ennen kysymistä .
No mut roskis on säästettyTurhia kuvakkeita en ole pitänyt moneen vuoteen työpöydällä. Talvi tulee joten sillä teemalla mennään.
Windows 10 Pro:
Minullakin vaihtoehtoina oli ubuntu unity tai mint cinnamon ja päädyin cinnamoniin kun tuo ubuntun unity vaikutti liian Windows 8 metromaiselta.Juuri asennetulla Ubuntulla mennään. En oikein vielä tiedä, tykkäänkö tästä Unitystä vai en.... Dualbootissa win10.
Tuli just mieleen että voihan sen cinnamonin asentaa tuohon ubuntuunkin.Juuri asennetulla Ubuntulla mennään. En oikein vielä tiedä, tykkäänkö tästä Unitystä vai en.... Dualbootissa win10.