Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Melkein 12 vuotta sitten postasin peliplaneetan samanlaiselle threadille työpöytäni, josta lähtien on about vuoden välein tullut napsittua kuvia. Toimivat hyvin eräänlaisena historiankirjana mitä on tullut tehtyä vuosien aikana koneella istuessa.
Nykyään
Melkein 12 vuotta sitten postasin peliplaneetan samanlaiselle threadille työpöytäni, josta lähtien on about vuoden välein tullut napsittua kuvia. Toimivat hyvin eräänlaisena historiankirjana mitä on tullut tehtyä vuosien aikana koneella istuessa.
Eiku vaa fotosoppaileen watermarkki pois.Kaipa tuohon vasemman ruudun watermarkiin tottuu..
Tai no, Chloe-waifuun mä keskityn, Max toki söpö kans mutta eipä se watermark ole onneksi naamassa.
Voishan tuota koittaa, vaikka ei tuo kuvankäsittely ole ihan vahvin osa-alue.
Tai etsii googlesta ilman watermarkkia olevan:Voishan tuota koittaa, vaikka ei tuo kuvankäsittely ole ihan vahvin osa-alue.
Oi ompa hieno mitessää tällasen sait
1440p siirryttäessä oli pakko vaihtaa myös työpöydän meininkiä
Rainmeter, desktop customization toolOi ompa hieno mitessää tällasen sait
Mikäs skini siinä on
Olin jopa niin luova et otin suoraan mallia tästä Jätin noi kaks skiniä oikeelta. Ja hiukan eri taustakuvaMikäs skini siinä on
Tältä näyttää tällä hetkellä VirtualBoxissa pyörivä Linux-masiina:
Antergos + i3 + i3status-rust. Erikoisuutena scripta jolla voi piirtää ikkunan haluamaansa kokoon.
Sori vähän tulee offtopicia, mutta oletko kokeillut swaytä? Miksi Antergos Manjoran yli?
Onpas hieno tausta. Mistäs moisen löytää?
Katse se yv-loota.
Upea setup ja taustakuva! Mulla toki palkki pitää olla vaa päänäytölläEi kahta ilman kolmatta, 3840x1080 -> 5760x1080, ei oikein löydy mieluisia kolmen ruudun taustoja, mutta äkkiäkös itse väsää kolmesta kuvasta mieluisen.
Millä oot saanu resurssienhallintaan dark moden?Siinäpä se (1809) kaikessa monimutkaisuudessaan...
Windowsin uusin (1809) päivitysMillä oot saanu resurssienhallintaan dark moden?