Vanha paska postaus
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
perään toinen viesti (viestisaldokin nousee samalla ;D )
Windows XP?
Samat kuulokkeet kuin kaverilla kuvassa Tosi hyvä ääni 7/5
ahaaWindows 7 Pro 64bit, jossa Windows XP teema
Nyt tosin taas norminäkönen seiska kun koneen osia vaihtunut ja tuoreempi asennus alla, ja taustakuvia/videoita hoitaa wallpaper engine
Vuosi 2010 soitti ja haluaa työpöytänsä takaisin.katso liitettä 14433
Joidenkin mielestä sekava. Mä muistan sijainnit paremmin näin koska muutenki vähä erikoinen muisti :I
UPLOAD TEST ERROR
A socket error occurred during the Upload test. Please try again later.
Tässä oma työpöytä.
Zoomia hyvä mies, zoomia.
Zoomia hyvä mies, zoomia.
Kommentoin vain suhteessa tosi pieneltä näyttäviä kuvakkeitaTämä viesti ei nyt avautunut. Eikö iso kuva näy?
Kommentoin vain suhteessa tosi pieneltä näyttäviä kuvakkeita
Mulla aivan sama näyttö x2! Nyt kun asiaa tarkemmin ihmettelen niin ei noi livenä niin kovin pieniä ole.Niin joo, 1440p ilman skaalausta, ja tehtäväpalkissa pienet kuvakkeet käytössä. Pidän siitä että elementit ovat pieniä koska se saa näytön vaivaiset
27 tuumaa näyttämään edes vähän isommalta
Mulla aivan sama näyttö x2! Nyt kun asiaa tarkemmin ihmettelen niin ei noi livenä niin kovin pieniä ole.
Ne on sit jotain porvarimallia. Mun reunukset on ainakin 200mmNämä ovat varmaan parhaimpia näyttöjä vierekkäin pidettynä koska vain 1cm reunukset
Ne on sit jotain porvarimallia. Mun reunukset on ainakin 200mm
Kun et maininnut mallia niin tarkoitin vain tota 27" ja 1440p speksiä. Näyttää kyllä kivalta toi Dell.
Kun et maininnut mallia niin tarkoitin vain tota 27" ja 1440p speksiä.
En mä noin hienoja ominaisuuksia osaa käyttääTätä, ja ykköskokoonpanoa ajatellen on se foorumin ominaisuus "PC-speksit"
Mistäs sivustolta tollasen pongasit? [emoji2]Löytyhän taas nätti 3840x1080
Liian helpoks menee välillä [emoji12]Ihan googlen kuvahausta "3840x1080 wallpaper"
Tuo on ainakin itsellä jo ihan perinne. En ole ikinä pitänyt taskbaria muualla kuin alareunassa (piiloon/pois piilosta se voi kyllä mennä). Ei yhtään hassumpi oletusarvoinen valinta käyttöliittymän koodanneelta henkilöltäVähän ylläri että useimmilla taskbari tuolla alhaalla vaikka näytöissä useimmiten riittää leveyttä enemmän ku korkeutta.
Ihmettelin samaa. Alareuna on epälooginen kun pixeleitä on sivusuunnassa noin paljon verrattuna korkeuteenVähän ylläri että useimmilla taskbari tuolla alhaalla vaikka näytöissä useimmiten riittää leveyttä enemmän ku korkeutta.
Vaikeuksia löytää taustakuvaa jota jaksais katella pitkään. Useimmiten taustakuvat semmosia että pysyvät jopa 2-3 vuotta samana. Nyt ku ultrawide nii vanhat ei aina sovikkaan. Tuommonen nyt omista valokuvista saa olla hetken aikaa, ainaki säästää silmiä ku ei oo liian kirkas =P.
Vähän ylläri että useimmilla taskbari tuolla alhaalla vaikka näytöissä useimmiten riittää leveyttä enemmän ku korkeutta.
Vaikeuksia löytää taustakuvaa jota jaksais katella pitkään. Useimmiten taustakuvat semmosia että pysyvät jopa 2-3 vuotta samana. Nyt ku ultrawide nii vanhat ei aina sovikkaan. Tuommonen nyt omista valokuvista saa olla hetken aikaa, ainaki säästää silmiä ku ei oo liian kirkas =P.
Lock taskbar pois ja siitä vaan leventelemää ja kaventamaa vai kuinka kapiaks se pitäs saada? Se ottaa ton viikonpäivän pois jos ei mahu siihen, ite pidän just sillä leveydellä että se siinä näkyy. Alla esimerkkinä kapeimmillaan.Pitäisin taustakuvasta riippuen sivullakin jos win10 antaisi muokata sivuilla olevan tehtäväpalkin leveyttä. Tällä hetkellä sivulla olevan leveys on pysyvästi 2x normaali leveys eikä "käytä pieniä tehtäväpalkin kuvakkeita"- asetus vaikuta siihen lainkaan, ja hiirelläkään leveyttä ei voi muokata enää toisin kuin win7:ssa. Nuo aika/päivämäärä hommelit ovat varmaan syy tuohon, näyttäisi rumalta jos normaalileveyden tehtäväpalkissa viikonpäivä leikkautuisi osittain.
Kun muutenkin tehtäväpalkissa ja aloitusvalikossa yms. ei ole omaan makuun tarpeeksi läpinäkyvyyttä, saisi tulla seuraavaan windows versioon säätömahdollisuus. Rekisteristä käsin saattaa olla mahdollista säätää sitä, mutta epäilen.
Mistä taustakuva?