Kertoo aika paljon myös miten sijoiltaan maailma on kun tällaisia pakkotetekstejä pitää laittaa pelin alkuun esim. Ubisoftin toimesta.
Mitä väliä väliä on minulle tai kenellekään muulle minkälaisen tiimin kautta tämä peli on tehty?
Pitäisikö siitä erikseen mainita että "this game was made only by white heterosexual males in their office"
Itseasiassa vain vituttaa tuo teksti aina kun käynnistän jonkun AC-pelin.
Ja tästä päästään itse siihen aiheeseen.
Assassins Creen Shadows on woketuotosta, jos tuota ei näe niin pitää aikamoiset punavihreät antirasistilasit päässä olla.
Olkoonkin että Yasuke oli joku historiallinen hahmo ja keittiöorja siellä Japanissa, niin ei vain istu tähän peliin ja maailmaan.
Kun kerrankin voisi olla AC-peli Japanissa, ja se pilataan mustalla päähenkilöllä.
Ja eipä mennyt pitkään kun tässäkin langassa alettiin heittelemään "taidat olla rasisti"- kortteja jo heti alkuun.
Ja homofobiaa lukuunottamatta.
Tällä koko hommalla ei ole mitään tekemistä rasismin kanssa.
Tai sitten minä ja minun vaimo ollaan molemmat pahimman luokan rasisteja.
Hassuna sidenotena, Resident Evil 5:sta ollaan kai tekemässä remakena.
Tuohan oli torpattu jo täysin sen takia että ei voi olla kaukaasialainen jauhonaama enää lahtaamassa tummia Afrikassa.
Siellä oli ihmisoikeustaistelijat jo varpaillaan että eihän näin voi tehdä.
Mutta musta samurai Japanissa lahtaamassa japseja on ok.
Kertokaa tyhmälle logiikka tuossa.
Alkuperäinen RE 5 julkaistiin siis 2009, silloin kun asioissa oli vielä maalaisjärkeä ja wokea ei pakkosyötetty.