PlayStation VR2 -keskustelu

KMies

Tukijäsen
Liittynyt
02.01.2020
Viestejä
140
Vinkkinä: Kärkkäisellä vielä tämän päivän ajan kaikki tuotteet -10% jolloin PSVR2 Horizon bundlen saa hintaan 629€. Kävelin sitten paikalliseen Giganttiin ja kävin kysymässä, että pudotatteko hinnan samaan ja kyllähän he pudotti. Näytin vain Kärkkäisen nettisivua, jossa minulla oli tuote ostoskorissa alennetulla hinnalla ja myyjä halusi nähdä tuotesivun, että tavaraa on oikeasti Kärkkäisellä varastossa.

Omalle tuurille uskollisena ehdin katsoa, että linsseissä on jotain likaa (ei käytetty vielä edes päässä)...vähän kuin jotakin öljyä tms. Samaa ollut monella muullakin, joten pitää tuo koettaa hinkata pois. Ohjaimet laturiin ja myöhemmin illalla testailemaan!
 
Liittynyt
23.03.2017
Viestejä
118
Joo siis itsellähän on sellainen iso mikrokuituliina samassa paikkaa, missä säilytän noita kakkuloita. Joka käytön jälkeen pikku hönkäisy linsseihin ja pyyhintä mikrokuidulla, niin pysyy näkyvyys hyvänä. Aika helpostihan noilla huomaa, mikäli on rasvaa linsseissä.
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
700
Tuli tehtyä eka psvr 2 video.

Mä olen kirjoittanut tekstin videota varten ja editoin sen niin, että yleensä ruudulla näkyy se mistä puhun ja olen myös pelannut pelit läpi.
Kerron myös kuinka pitkään mulla meni ja mitä pelit maksaa.
Ei turhaa lätinää, ei "muista tilata ja tykätä" vinkunaa, ei sponsoreita ja jos videon aikana tulee mainoksia niin ne ei ole mun laittamia sillä en ole monetisoinut kanavaani.
En myöskään spoilaa mitään tarinan suhteen jos sellainen pelissä on ja tämä pätee mun arvostelu videoihin ihan yleisesti.



Horizon: Call of the mountain 00:00
Resident evil: Village 05:20
Gran turismo 7 10:05
Star wars: Tales from the galaxy's edge 14:36
Runner 18:31
Kayak VR 21:04
Garden of the sea 22:32
Jurassic world aftermath collection 25:15
Drums rock 28:45
 
Liittynyt
23.08.2018
Viestejä
666
GT7 löytyy hyllystä, mutta rattia en ole jaksanut alkaa olohuoneeseen virittelemään, joten se jää varmaankin melko vaisuksi kokemuksi VR-versiona.
Iso peukku gt7+vr+kapula. Itse pelannut tuolla combolla paljon ja ei jää vaisuksi, turismon pelaaminen ohjaimella on tehty niin hyväksi. Aikoinaan itseltä löytyi kunnon ratti rigi ja oculuksen lasit, mutta huomasin etten ole niin simu ihminen, että sohvalla pelailu laseilla ja ohjaimella on itselle se paras ratkaisu!
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 673
Iso peukku gt7+vr+kapula. Itse pelannut tuolla combolla paljon ja ei jää vaisuksi, turismon pelaaminen ohjaimella on tehty niin hyväksi. Aikoinaan itseltä löytyi kunnon ratti rigi ja oculuksen lasit, mutta huomasin etten ole niin simu ihminen, että sohvalla pelailu laseilla ja ohjaimella on itselle se paras ratkaisu!
Ok, hyvä tietää. Minulla on PC-käytössä T300RS, polkimet ja shifteri, mutta olohuoneeseen konsolin kanssa niiden virittäminen menee hankalaksi. Joku Wheelstand Pro V2 tai vastaava varmaan vähän auttaisi, mutta silti.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 210
Ok, hyvä tietää. Minulla on PC-käytössä T300RS, polkimet ja shifteri, mutta olohuoneeseen konsolin kanssa niiden virittäminen menee hankalaksi. Joku Wheelstand Pro V2 tai vastaava varmaan vähän auttaisi, mutta silti.
Itsellä kyseinen Wheelstand G29:n kanssa ja tuo on sopivan kevyt liikutella. Ero pädi vs ratti on iso, mutta kyllä tätä pädilläkin ajaa jos ei rattia jaksa viritellä.
 
Liittynyt
23.03.2017
Viestejä
118
Kyllähän siitä erilainen immersio tulee, kun ratilla pelaa. Näet ruudulla kädet ja sen ratin, ja jos ne vielä sattuu olemaan viritetty suunnilleen samalle korkeudelle, kun pelissä on. Tokihan tuota pelaa hyvin padilla, mutta jos immersiosta puhutaan, niin ratti ja polkimet kyllä vie voiton.
 
Liittynyt
08.03.2022
Viestejä
806
@Kautium Tätä Blackstorm Wheel Stand -rattiteline, musta 99,99 voin myös suositella.

Joskus aiemmin oli tuo Wheelstand Pro, mutta en tykännyt tuosta putkesta jalkojen välissä (ja myin ratin&telineen kaverille, GT7 ei ollut ilmestynyt silloin) joten otin riskin ja ostin tuommoisen. Hinta tosin oli silloin jossain 60e paikkeilla (?). On todella jämäkkä laitos vaikka "Blackstorm" merkkinä hieman epäilyttikin. :D
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 673
Tuli tehtyä eka psvr 2 video.

Mä olen kirjoittanut tekstin videota varten ja editoin sen niin, että yleensä ruudulla näkyy se mistä puhun ja olen myös pelannut pelit läpi.
Kerron myös kuinka pitkään mulla meni ja mitä pelit maksaa.
Ei turhaa lätinää, ei "muista tilata ja tykätä" vinkunaa, ei sponsoreita ja jos videon aikana tulee mainoksia niin ne ei ole mun laittamia sillä en ole monetisoinut kanavaani.
En myöskään spoilaa mitään tarinan suhteen jos sellainen pelissä on ja tämä pätee mun arvostelu videoihin ihan yleisesti.



Horizon: Call of the mountain 00:00
Resident evil: Village 05:20
Gran turismo 7 10:05
Star wars: Tales from the galaxy's edge 14:36
Runner 18:31
Kayak VR 21:04
Garden of the sea 22:32
Jurassic world aftermath collection 25:15
Drums rock 28:45
Erinomainen video. Hyvä puheääni ja puolueetonta/kiihkotonta arviota ja nimenomaan ilman turhaa lätinää. Lisää!
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 210
@Kautium Tätä Blackstorm Wheel Stand -rattiteline, musta 99,99 voin myös suositella.

Joskus aiemmin oli tuo Wheelstand Pro, mutta en tykännyt tuosta putkesta jalkojen välissä (ja myin ratin&telineen kaverille, GT7 ei ollut ilmestynyt silloin) joten otin riskin ja ostin tuommoisen. Hinta tosin oli silloin jossain 60e paikkeilla (?). On todella jämäkkä laitos vaikka "Blackstorm" merkkinä hieman epäilyttikin. :D
Saako tuossa säädettyä ratin kulmaa erikseen vai tapahtuuko se koko telineen kulmaa säätämällä? Näyttäisi kiinteältä tuo ratin kiinnitysteline. Wheelstand Pro:ssa tosiaan sellainen pieni "ongelma" että ratti heiluu hieman koska putkiliitoksessa ihan pieni välys, ei sinänsä haittaa kun painaa rattia kevyesti taakse päin.
 
Liittynyt
23.03.2017
Viestejä
118
Saako tuossa säädettyä ratin kulmaa erikseen vai tapahtuuko se koko telineen kulmaa säätämällä? Näyttäisi kiinteältä tuo ratin kiinnitysteline. Wheelstand Pro:ssa tosiaan sellainen pieni "ongelma" että ratti heiluu hieman koska putkiliitoksessa ihan pieni välys, ei sinänsä haittaa kun painaa rattia kevyesti taakse päin.
Saa säädettyä kulmaa.
F4744AB2-028F-4501-97D1-54D661D87ADF.jpeg
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 673
@Kautium Tätä Blackstorm Wheel Stand -rattiteline, musta 99,99 voin myös suositella.

Joskus aiemmin oli tuo Wheelstand Pro, mutta en tykännyt tuosta putkesta jalkojen välissä (ja myin ratin&telineen kaverille, GT7 ei ollut ilmestynyt silloin) joten otin riskin ja ostin tuommoisen. Hinta tosin oli silloin jossain 60e paikkeilla (?). On todella jämäkkä laitos vaikka "Blackstorm" merkkinä hieman epäilyttikin. :D
Kiitos vinkistä, pitääpä laittaa harkintaan. Se wheelstandin putki jalkojen välissä on yksi syy miksi sitä ei ole tullut hankittua. Saako tuon niputettua ratin ja polkimien kanssa kuinka pieneen tilaan?
 
Liittynyt
08.03.2022
Viestejä
806
Kiitos vinkistä, pitääpä laittaa harkintaan. Se wheelstandin putki jalkojen välissä on yksi syy miksi sitä ei ole tullut hankittua. Saako tuon niputettua ratin ja polkimien kanssa kuinka pieneen tilaan?
Sen saa taitettua kasaan. veisköhän se tilaa jotain 1m (korkeus) x 30-40cm (syvyys) x 50cm (leveys) ihan hatusta vedettynä, eli melko kapeaksi menee muuten, mutta ratin ulkonema tietysti se suurin ettei ihan joka koloon tai jokaisen sängyn alle mahdu. Poljinosa taittuu vertikaalisesti.

Ratin ja poljinosan saa muutenkin todella tukevasti tuohon (ainakin G29) pulteilla kiinni eikä tarvi niitä pikakiinnityksiä käyttää. Selvästi jämäkämpi paketti kuin Wheelstand, kun tässä nuo kiintopisteet lattiaan on noin 50cm etäisyyksillä toisistaan, Wheelstandissa tuntui joskus että koko kötöstys kaatuu rattia kääntäessä ellei jaloilla kompensoinut erikseen painamalla kohti lattiaa.

Muutenkin tuon koko laatu on paljon parempi mitä osasin odottaa Blackstorm-nimen sekä vähän epämääräisen näköisen pakkauksen perusteella.
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
700
Erinomainen video. Hyvä puheääni ja puolueetonta/kiihkotonta arviota ja nimenomaan ilman turhaa lätinää. Lisää!
Kyllä noita lisää tulee tehtyä ellei äkillisesti henki lähde :D
Sitä en osaa sanoa, että koska niitä tulee tehtyä sillä mä hommaan aina usemman vr pelin valmiiksi ja vasta sitten kaivan taas lasit laatikosta ja keskityn pelkästään niihin kunnes kaikki on pelattu.
 
Liittynyt
16.01.2021
Viestejä
62
Kiitos vinkistä, pitääpä laittaa harkintaan. Se wheelstandin putki jalkojen välissä on yksi syy miksi sitä ei ole tullut hankittua. Saako tuon niputettua ratin ja polkimien kanssa kuinka pieneen tilaan?
Varoituksena sitten (muillekin), ettei kannata tuota telinettä liian huolettomasti pyöritellä ja taitella ilmassa kasaan käytön jälkeen. Siinä levyssä missä polkimet ovat kiinni on nimittäin aika terävän leikkaavat reunat. Itse onnistuin melkein pääsemään eroon muutamasta sormenpäästä. En jälkikäteen sen kummemmin yrittänyt "rekonstruoida" tapahtunutta vaan nakkasin telineen varaston perälle.

Edit: Tapahtuneeseen asti olin kyllä ollut tyytyväinen telineeseen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.12.2019
Viestejä
120
Tänään tuli viimein haettua PSVR2 verkkokauppa.comista ja vaikka odotukset oli korkealla, silti yllätyin todella positiivisesti.

GT7:n tunnelma oli aivan toista luokkaa, kun vauhdin oikeasti tuntee ja pystyy todella tarkasti ajamaan mutkat. Aivan uskomattoman hieno fiilis, kun ohittaa auton läheltä ja vastustajan auton pelti heijastaa hienosti auringossa. Melkein voisi kilpakaverille moikata. Myös yöajaminen on hyvin tehty ja peileistä heijastuvat valot jopa hieman oikeaoppisesti häikäisevät.

Latasin myös Tetriksen ja en olisi uskonut kuinka paljon fiilistä vanhaan ideaan on saatu puhallettua. Tämä on kyllä oikea mestariteos pelitekniikaltaan, musiikiltaan ja visuaaliselta ilotulitukseltaan.
 
Liittynyt
10.12.2020
Viestejä
70
Kiitos vinkistä, pitääpä laittaa harkintaan. Se wheelstandin putki jalkojen välissä on yksi syy miksi sitä ei ole tullut hankittua. Saako tuon niputettua ratin ja polkimien kanssa kuinka pieneen tilaan?
Kannattaa myös ulkomaan tarjonta tarkastaa. Amazonista tuli itse ostettua teline. Prikulleen samanlainen kuin gt omega classic ruuveja myöten.
 
Liittynyt
03.01.2019
Viestejä
736
Onko joku jo löytänyt/hommannut jonkinlaisen telineen? Ei houkuta pitää mitään pahvilaatikkoa olkkarin lattialla.
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
133
Onko joku jo löytänyt/hommannut jonkinlaisen telineen? Ei houkuta pitää mitään pahvilaatikkoa olkkarin lattialla.
Teline ehdotuksia löytynee r/psvr, mutta huono puoli niissä on että linssit kerää pölyä tai pahimmillaan linsseihin saattaa auringon valo osua. Joten laatikko saa kelvata, ehkä sen vois stailata sopimaan omaan sisustuksen ? :)
 
Liittynyt
29.01.2019
Viestejä
51
Teline ehdotuksia löytynee r/psvr, mutta huono puoli niissä on että linssit kerää pölyä tai pahimmillaan linsseihin saattaa auringon valo osua. Joten laatikko saa kelvata, ehkä sen vois stailata sopimaan omaan sisustuksen ? :)
Mahtuu just arkkupöydän kannen alle, siellä laatikkokin kissoilta suojassa. :D
 
Liittynyt
03.01.2019
Viestejä
736
Teline ehdotuksia löytynee r/psvr, mutta huono puoli niissä on että linssit kerää pölyä tai pahimmillaan linsseihin saattaa auringon valo osua. Joten laatikko saa kelvata, ehkä sen vois stailata sopimaan omaan sisustuksen ? :)
Nojoo tota pöly/aurinkoasiaa en ollut miettinytkään. :hmm:
 
Liittynyt
07.09.2017
Viestejä
585
Nojoo tota pöly/aurinkoasiaa en ollut miettinytkään. :hmm:
Oli Quest 2 kanssa aikanaan tuollainen iso mikrokuituliina jonka tunkaisin vaan laitteen sisälle varovasti myttyyn, kun kaapin päällä lepäsi latauksessa. Ei pölyä, ei auringon valoa.

 
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
659
Tuli tehtyä eka psvr 2 video.
Hiton hyvä! Hyviä huomioita ja fiksua asiallista kommentointia (katsoin Village osuuden).

Löytyykö joku, joka olisi pelanut Villagen sekä PCVR modin kautta ja PSVR2 version? Miten vertautautuu toisiinsa?
 
Liittynyt
24.11.2019
Viestejä
399
Kuvan saanut joku näkymään pcllä.
Tuolla oli luoteltu millä sen saanut tähän mennessä monitori-tyyliin toimimaan:


"PSVR2 is known to work (in "cinema" mode) on nVidia 20x0 GPUs with VirtualLink ports, AMD 6800/6900 GPUs with "VR" USB-C ports, or with the BizLink adapter (as resold by Varjo & XTAL). To test if your GPU (w/USB-C) supports PSVR2, plug it in and see."


VR-osuus on ilmeisen pitkissä kantimissa.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 210
Olipas eilen erikoinen kokemus, tyttö ja puoliso halusivat katsoa omaa sarjaansa olohuoneessa jossa PS5 sijaitsee. No, itse nakkasin lasit päähän ja ajelin GT7 napit korvissa samalla kun tv:ssä pyöri Netflix. Kaikki oli tyytyväisiä. :lol:
 
Liittynyt
03.01.2019
Viestejä
736
Olipas eilen erikoinen kokemus, tyttö ja puoliso halusivat katsoa omaa sarjaansa olohuoneessa jossa PS5 sijaitsee. No, itse nakkasin lasit päähän ja ajelin GT7 napit korvissa samalla kun tv:ssä pyöri Netflix. Kaikki oli tyytyväisiä. :lol:
Jep samaa olen itsekin harrastanut :cool:
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
On muuten aika zombin näköistä ku toinen pelaa vrärrää.
 
Liittynyt
24.11.2019
Viestejä
399
Viikko viikolta tuntuu paremmalta systeemiltä, joten vähän päivitystä huomioihin.

Vaikuttaisi, että kuvaan tullut peleissä (mm. Horizon CotM, GT7, RE8, Puzzling Places, No Mans Sky) parannusta joko sen viimeisimmän firmis-päivityksen, pelien omien päivitysten tai molempien myötä. Ehkä myös aivot tottuneet.

Ohjaimien latauksessa saa varmistaa, että valot syttyvät, ja tarvittaessa kytkettävä usb-liitin uudestaan. Ihmettelin jo ensimmäiseen lataukseen laittaessa, että miten ei valo syty ja sittemmin huomannut, että välillä vaan kytkettävä uudestaan, kun lataus ei käynnisty.

"VR-jalatkin" alkaa olla hyvässä kondiksessa. Ajoittain saattaa tulla joku jännä fiilis esim. "Climb of the Mountainissa" oli sellainen mäkihyppy-tyylinen tilanne ja No Mans Skyssa aluksella lentäessä, kun tekee nopeita suunnanvaihtoja (mielenkiintoisesti liikkuminen ja jetpack ei aiheuta mitään) sekä GT7:ssa spinnauksen jälkeen liikkeen peruuttaen jatkuessa. Lisäksi headsetin trackingin hakiessa, kun näkymä alkaa "valumaan johonkin suuntaan".

Päädyin vaihtamaan Horizonissa snap turniin, kun smoothilla tuli niin häiritsevät varjokuvat (samankaltainen ghosting-efekti tuli joskus myös kulkiessa tasaiselta alustalta kallion reunaa kohti). Horizon tulikin jo vedettyä läpi. Ehkä siinä se 9h meni, kun tuli tutkittua paikat semitarkkaan. Kiipeilykiintiö on nyt vähäksi aikaa täynnä.

Mikäli se öljykalvo-efekti johtuu diffuusiosuotimesta, jolla pyritään peittämään jotain muuta epätoivottua efektiä (kenties SDE), niin olisi mielenkiintoista nähdä kuva ilman sitä filtteriä.
 
Liittynyt
07.09.2017
Viestejä
585
Tuon ns. öljykalvon olen pari kertaa kuullut mutta en ymmärrä yhtään mistä puhe. Onko tämä kaikille jotenkin selkeä juttu? Minä en näe mitään outoa linsseissä. Onko varmaa ettei ole kulmakarvoista rasvaa tms. :)
 
Liittynyt
06.10.2019
Viestejä
655
Tuon ns. öljykalvon olen pari kertaa kuullut mutta en ymmärrä yhtään mistä puhe. Onko tämä kaikille jotenkin selkeä juttu? Minä en näe mitään outoa linsseissä. Onko varmaa ettei ole kulmakarvoista rasvaa tms. :)
Parempi vertaus mielestäni on että jos ajattelet kuvan ikäänkuin maisemana ikkunan takaa, niin ikkunalasi on vähän likainen sieltä täältä. Ja diffuusiosuodatin on eri juttu, se aiheuttaa kuvaan pientä pehmeyttä mutta peittää SDE:tä. Se on suunnitteluvalinta, luultavasti Sonylla ollut ihan hyvä syy ottaa se käyttöön.

Mura aka ”likainen ikkunalasi” johtuu siitä että OLEDin pikselien kirkkaus/kontrasti ei ole prikulleen sama. Harvemmin sitä peleissä selvästi huomaa.
 
Liittynyt
07.09.2017
Viestejä
585
Parempi vertaus mielestäni on että jos ajattelet kuvan ikäänkuin maisemana ikkunan takaa, niin ikkunalasi on vähän likainen sieltä täältä. Ja diffuusiosuodatin on eri juttu, se aiheuttaa kuvaan pientä pehmeyttä mutta peittää SDE:tä. Se on suunnitteluvalinta, luultavasti Sonylla ollut ihan hyvä syy ottaa se käyttöön.

Mura aka ”likainen ikkunalasi” johtuu siitä että OLEDin pikselien kirkkaus/kontrasti ei ole prikulleen sama. Harvemmin sitä peleissä selvästi huomaa.
Eli öly/rasva = mura. No nyt olen taas kärryillä.
Hyvin vähän on kyllä muraa omassa laitteessa, tutkin huvin vuoksi Villagessa kun oli puhetta että siinä näkee hyvin. En ole muuten pelatessa huomannut mutta toki henk koht peliajan ollessa rajallista, pelaan, enkä etsi tekniikan virheitä.
 
Liittynyt
23.03.2017
Viestejä
118
Tuon ns. öljykalvon olen pari kertaa kuullut mutta en ymmärrä yhtään mistä puhe. Onko tämä kaikille jotenkin selkeä juttu? Minä en näe mitään outoa linsseissä. Onko varmaa ettei ole kulmakarvoista rasvaa tms. :)
Itse kuvailisin sitä siten, että kaikessa on sellainen pieni glow-efekti. Itseäni se ei häiritse.
 
Liittynyt
22.08.2019
Viestejä
161
Öljy tai glow on hieman erikoinen kuvaus murasta. Enemminkin tämä on kuin rakeinen filmi ns. "film grain" efekti. Tuon on kyllä oppinut jo unohtamaan kun keskittyy itse peliin eikä tähän muraan.
 
Liittynyt
23.03.2017
Viestejä
118
Öljy tai glow on hieman erikoinen kuvaus murasta. Enemminkin tämä on kuin rakeinen filmi ns. "film grain" efekti. Tuon on kyllä oppinut jo unohtamaan kun keskittyy itse peliin eikä tähän muraan.
Niin puhutaankohan me samasta asiasta?
 
Liittynyt
08.03.2022
Viestejä
806
"VR-jalatkin" alkaa olla hyvässä kondiksessa. Ajoittain saattaa tulla joku jännä fiilis
Mulla tuli ekaa kertaa tuommoinen "jännä fiilis" kun kuolin Pavlovissa, ja spectatorina huvikseni zoomailin ulospäin aika reippaasti, tuntui kuin olisi lentänyt. Tai sitten liiteli johonkin todella korkean paikan reunalle. Alkoi fyysisesti horjumaan hieman. :)

Voi olla että seisoessa tuo efekti korostuu reilusti, istuen kun pelaa suurinta osaa peleistä en ole tuommoista huomannut, vaikka tallustelisikin jossain kallionkielekkeellä tms.
 
Liittynyt
24.11.2019
Viestejä
399
Se rakeinen/öljyinen kalvo mistä käytetään sana mura (japaniksi epätasainen tms.) näyttää aika pitkälle samalta omaan silmään kuin tässä:


(osittain tuossa jotain kameran luomaa artefaktiakin)
Onneksi aivot adaptoituu ja lopulta näkyy häiritsevästi vain tietyissä tilanteissa.

Filmikohinasta (film grain) tuo poikkeaa mielestäni siten, että tämä on kokoajan samassa paikassa kalvomaisesti.

Tuo glow on itsellekin VR-nöösinä toinen mikä ottaa silmiin eli helmiäismäiset kiiltävät pinnat.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 210
Itsekin tiedostan nuo ongelmat, mutta en mieti niitä ja keskityn positiivisiin asioihin jotka mielestäni tekee laseista ongelmista huolimatta rahan arvoiset. Sama pätee parisuhteeseen, keskittyy enemmän positiivisiin puoliin niin elämä sujuu mukavammin, ellei ne negatiiviset puolet sitten hypi silmille koko aikaa. :D
 
Liittynyt
11.02.2021
Viestejä
24
Hain Prisman asiakasomistajapäiviltä kun sai -15% ja bonukset päälle. Äkkiseltään melkoista touhua kun ei ole moisista aiempaa kokemusta.
 
Viimeksi muokattu:

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 673
Hain Prismasta asiakasomistajapäiviltä kun sai -15% ja bonukset päälle. Äkkiseltään melkoista touhua kun ei ole moisista aiempaa kokemusta.
Kaipa se on seuraavilta asiakasomistajapäiviltä napattava itsellekin. 699 euron PSVR2+Horizon-paketista 105€ alennus ja bonukset päälle on kyllä ihan ok tarjous. Tietäisi vaan milloin seuraavat tarjouspäivät ovat Keskimaan Prismoissa.

Jätin tuon aiemmin mainitun mainittu Kärkkäisen tarjouksen hyödyntämättä, kun katselin ettei pelisisältöä ole hirveästi sen enempää kuin ekan PSVR:n kohdalla, mutta josko se tilanne siitä paranisi.

Eniten toivoisin jotain kohtuullisen yksinkertaista, mutta koukuttavaa pienimuotoista fyysistä suorittamista vaativaa peliä kuten esim. Superhot VR. Ja toisekseen kunnon grafiikoilla ja fysiikalla varustettua Golfia. Yksi PSVR:n parhaista peleistä oli Everybodys Golf, vaikka se olikin tarpeettoman animu-henkinen ja sisällöltään rajoitettu. Niin, ja jotain kunnon musiikkipelejä tietenkin.
 
Liittynyt
18.03.2019
Viestejä
20
Hain Prisman asiakasomistajapäiviltä kun sai -15% ja bonukset päälle. Äkkiseltään melkoista touhua kun ei ole moisista aiempaa kokemusta.
Mistä prismasta hait? Itse kokeilin Tampereella Kalevan prismasta ostaa ja sanoivat, että näistä saa vain -5% alennuksen.
 
Liittynyt
11.02.2021
Viestejä
24
Mistä prismasta hait? Itse kokeilin Tampereella Kalevan prismasta ostaa ja sanoivat, että näistä saa vain -5% alennuksen.
Kalevasta hain ja -15% tuli. Mihin vetosivat, että vain -5%? Eihän tuo ole konsoli vaan konsolin lisätarvike tai sitten näyttö. :)
 

henksel

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
190
Eniten toivoisin jotain kohtuullisen yksinkertaista, mutta koukuttavaa pienimuotoista fyysistä suorittamista vaativaa peliä kuten esim. Superhot VR. Ja toisekseen kunnon grafiikoilla ja fysiikalla varustettua Golfia. Yksi PSVR:n parhaista peleistä oli Everybodys Golf, vaikka se olikin tarpeettoman animu-henkinen ja sisällöltään rajoitettu. Niin, ja jotain kunnon musiikkipelejä tietenkin.
Pienimuotoiseen (ja miksei isompaankin) fyysiseen suorittamiseen ja musa/rytmiosastolta iso suositus ainakin Pistol Whipille sekä Synth Ridersille.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.03.2019
Viestejä
20
Kalevasta hain ja -15% tuli. Mihin vetosivat, että vain -5%? Eihän tuo ole konsoli vaan konsolin lisätarvike tai sitten näyttö. :)
Kysyin asiasta kahdelta eri myyjältä elektroniikkaosastolla ja molemmat väittivät kivenkovaa, että alennus on vain 5%
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 673
Pienimuotoiseen fyysiseen suorittamiseen ja musa/rytmiosastolta iso suositus ainakin Pistol Whipille sekä Synth Ridersille.
Eikös tuo Pistol Whip ole ihan sama kuin ekassa PSVR:ssä? Superhot oli parempi, imo.

Kysyin asiasta kahdelta eri myyjältä elektroniikkaosastolla ja molemmat väittivät kivenkovaa, että alennus on vain 5%
Sota tulisi kassalla, jos ei saisi alennusta.

1678896959701.png
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 136
Viestejä
4 196 762
Jäsenet
70 854
Uusin jäsen
rata-mestari

Hinta.fi

Ylös Bottom