Nyt on nelisen tuntia kokeiltu.
Heti ekana vois sanoa, että kyllä mullakin se mura hyppäsi silmille heti vaikka ekana testinä oli gran turismon aurinkoinen tokio.
Katseen seuranta meni läpi vaikka silmät hieman harittaa, mutta siinä testiruudussa mun täytyy katsoa vasemmalla silmällä niitä oikean reunan täpliä jotta ne aktivoituu ja jos suljen vasemman silmän niin pleikan mielestä molemmat on suljettuna.
Eipä tuo silti haittaa kun mihinkään äärilaitoihin ei tule muutenkaan katseltua kun suttua se kuva ihan reunassa on aina.
Nyt sentään saattaa se katsetta käyttävä tähtäysapu toimia horizonissa.
Jos mura unohdetaan niin ei kuvaa voi ainakaan gt:n kohdalla sumeaksi haukkua ellei liioittele ja on oikeasti odottanut sen näyttävän samalta mitä 4k ruudulla mikä ei nyt vaan ole mahdollista kun koneen pitää kuitenkin rendata kaks erillistä kuvaa.
Varsinkin ohjaamot on pirun tarkkoja ja esim. 2015 mustangin kojelauden näytöstä pystyi helposti lukemaan kaikki valikot kuten myös pienemmällä olevat nopeudet mittarin sisemmältä kehältä.
Tokiossakin radan varrella olevat talot on selkeitä ja sahalaitaa saa etsimällä etsiä.
Kuvan kyllä saa sumeaksi jos lasit ei ole just oikein päässä ja vaikka minäkin olen edellistä mallia käyttänyt yli kolme vuotta niin aika pitkään sain etsiä sitä oikeaa kohtaa ja kun lopulta olin varma, että nyt ne on hyvin niin eiköhän siitä kuvasta vieläkin paremman kuitenkin saanut.
Aluksi maisemat oli ok, mutta mustalla pohjalla oleva valkoinen teksti levisi ellei se ollut just keskellä kuvaa, mutta kun säätelin laseja hieman lisää niin tuokin poistui.
Miinuksena se, että tuossa vaiheessa nämä ei ollut mitenkään mukavat päässä ja kahden tunnin jälkeen oli pakko laittaa pipo lasien alle ja silti äsken tuntui siltä kuin koko otsa olisi tulessa.
Täytyy vielä testailla jos nuo saisi mukavammin päähän kuvan kärsimättä tai sitten täytyy laittaa lisää pehmustetta otsalle.
Mulla on myös vasemman linssin alareunassa keskellä joku musta kohta ja aluksi ajattelin sen olevan osa sitä silikoni suojusta ja siinä vaan joku törröttää, mutta en mä näe mitään kun koitan sitä katsella enkä varmasti ala taskulampun kanssa katsomaan, koska ihan varmasti bongaan jotain jälkiä niistä linsseistä mitä niissä ei pitäisi olla ja mä olen nyt tyytyväinen kuvaan joten en ruoki vainoharhojani
Tuo musta kohta ei kuitenkaan näy kuin katsomalla niin paljon alas kuin pystyy jota ei tule normaalisti tehtyä koskaan.
Ohjaimia testasin vain sen verran, että ne kaikki napit toimi valikoissa.
TÄÄLLÄ pitäisi pystyä testaaman onko ohjaimissa mekaanista vikaa vai ei. Jollain oli redditissä yks input lähettänyt jatkuvasti signaalia kun ohjain oli pöydällä joten siinä ainakin oli ihan mekaaninen vika.
Jostain syystä mun on myös pakko pitää telkkari päällä kun pelaan sillä heti kun sen sammuttaa niin tulee ilmoitus joka käskee ottaa lasit pois ja seurata telkkarissa olevia ohjeita.
Ne ohjeet ei vaan mitenkään liity laseihin vaan siellä on se sama asetusruutu joka tuli kun pleikkarin ekan kerran käynnisti eli se jossa on neljä ympyrää ja niiden avulla säädetään telkkarin kuva oikean kokoiseksi ja tuo tulee aina kun sammutan telkkarin.