- Liittynyt
- 19.10.2016
- Viestejä
- 1 935
Onpa Prismasta tullu nihkee virhevastuu asian kanssa, pari viestiä ylempänä käyttäjällä @IO-Pöllö hajosi vajaa kolme vuotta vanha kone:Julkaisupäivänä 19.11.2020 ostettu PS5 konsoli sanoi tänään POKS ja pimeni. Ei enää käynnisty. Prisman verkkokauppa totesi vaan että tuotteella 1v takuu ei voi mitään. Kysyin että eikö tuotteiden virhevastuu kosketa heitä niin ohjasivat olemaan yhteydessä kilpailu- ja kuluttajavirastoon.
Onko täällä kokemuksia/vinkkiä miten tilanne tulisi hoitaa? Onko edes mahdollista saada uutta konsolia virhevastuun piikkiin kun tuote on 2vk päästä 3v vanha?
Playstation 5
Vai varmistavat että mitään muuta kuin pleikkarin omaa levyasemaa ei saa viriteltyä tuohon ? Aika foliopäitä tuollakin sitten on.
bbs.io-tech.fi