Nyt oli niin luokatonta asiakaspalvelua Sonylta, että täytyy tännekin jakaa. Ostin muutama viikko sitten PS5:n tuolla 500€ tarjouksella ja siihen sitten vuodeksi Plussan. Isoimpana houkuttimena Horizon Forbidden West. Alkoi vaan peli kaatuilemaan jossain kohti virhekoodilla ce-108255-1, ja ennen pitkää niin usein, että peli oli käytännössä pelikelvoton. Kävin sitten läpi kaikki vianmääritysvaiheet (pelin uudelleenasennus, tietokannan uudelleenrakennus, konsolin resetointi, uusi tallennustiedosto), mutta ongelma ei ratkennut. Vastaus tähän oli seuraava:
"Olen todella pahoillani että pelin Horizon: Forbidden Wes ongelma ei ole ratkennut vastaanottamillasi ohjeilla.
Valitettavasti emme ole vastaanottaneet kyseiselle virhekoodille tällä hetkellä muita vianmääritys ohjeita.
Koska kyseessä on ilmais peli emme voi valitettavasti myöskään tarjota sinulle erillistä hyvitystä asian johdosta."
Ei siinä, konsoli lähtee huomenna Prismaan ja saavat luvan siellä hoitaa asian kuntoon Sonyn kanssa. Hieman epäuskoinen olo tuli tuosta vastauksesta
.